quote:Op dinsdag 27 juli 2010 17:25 schreef Desunoto het volgende:
Ik heb de namen toch wel goed hoop ik?
Edit het anders maar.
Die smileyquote:Op dinsdag 27 juli 2010 17:27 schreef crv het volgende:
Trouwens wat [ afbeelding ] jullie die topics hard vol![]()
Jullie posten sneller dan ik kan teruglezen
Dankjewel Rauzerquote:Op dinsdag 27 juli 2010 17:26 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ik gebruik Jasc Paint Shop Pro en Jasc Animation Shop.
Je moet ook helemaal niet teruglezenquote:Op dinsdag 27 juli 2010 17:27 schreef crv het volgende:
Trouwens wat [ afbeelding ] jullie die topics hard vol![]()
Jullie posten sneller dan ik kan teruglezen
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 17:26 schreef crv het volgende:
Kan ik natuurlijk niet achterblijven met mijn poes
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 17:28 schreef Avey het volgende:
Verkeerde volgorde
Using their ultra superpowers, Blossom, Bubbles, and Buttercup have dedicated their lives to fighting crime and the forces of evil!
Kom dan maar binnen ookquote:
en toch vind ik eigenlijk je oog leukerquote:
Ik eigenlijk ookquote:Op dinsdag 27 juli 2010 17:29 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
en toch vind ik eigenlijk je oog leuker
En wat zie je ?quote:
Ohw jij hebt ook een nieuwequote:Op dinsdag 27 juli 2010 17:29 schreef crv het volgende:
Der gaat hier in de wijk een alarm af, tis net of er een cavia in een microffon zit te miepen [ afbeelding ]
quote:
quote:Avey, mijn Power Puffzusje <
we zijn het eensquote:
Wie?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 17:31 schreef Torrio het volgende:
[..]
Neem gewoon Butterblobbles, die was leuk
Nee is een ouwequote:
Oke.quote:
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 17:29 schreef crv het volgende:
Der gaat hier in de wijk een alarm af, tis net of er een cavia in een microfoon zit te miepen [ afbeelding ]
Vind jouw UI wel erg gaaf Miauwquote:
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 17:32 schreef Torrio het volgende:
[..]
Ik wist niet meer welke die blonde was
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 17:32 schreef -Vaduz- het volgende:
En dan vraag ik me weer af wat voor een geluid die girls maken als ze aan het baren zijn.
ik ookquote:
Ze zitten op de kleuterschool, pervquote:Op dinsdag 27 juli 2010 17:32 schreef -Vaduz- het volgende:
En dan vraag ik me weer af wat voor een geluid die girls maken als ze aan het baren zijn.
Hahaha.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 17:31 schreef Torrio het volgende:
[..]
Neem gewoon Butterblobbles, die was leuk
quote:
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 17:33 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Hahaha.
Ok, maar misschien moet ik dan Butetrcup nemen. Die heeft ook donker haar en die zegt ook 'miauw'
Daar schrikt toch geen enkele boef vanquote:
eetsquote:
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 17:35 schreef JJH het volgende:
[..]
Nee, die liggen op de grond van het lachen naast de auto, dus het werkt wel, sort of.
Ik ben een beetje raar vandaag, eentonige dingen doen helpt niet zo. Excuse me!quote:
Oh het is juist een heel simpel programmaquote:Op dinsdag 27 juli 2010 17:35 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ohw, dat hoeft niet
Ik kan er niet mee omgaan en heb dr het geduld niet voor
uhuquote:Op dinsdag 27 juli 2010 17:35 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik ben een beetje raar vandaag, eentonige dingen doen helpt niet zo. Excuse me!
Ja is ook een mogelijkheid, alleen in dit geval was het een huisalarmquote:Op dinsdag 27 juli 2010 17:35 schreef JJH het volgende:
[..]
Nee, die liggen op de grond van het lachen naast de auto, dus het werkt wel, sort of.
Ik dacht laat ik ook eens vrolijk doenquote:Op dinsdag 27 juli 2010 17:38 schreef Rauzer het volgende:
[..]
En om een tijdstip van 7even minuten over half zes is dat "" omdat?
Dat klinkt als een homofiele uilquote:
quote:
Zou het dan niet 14 over half 6 moeten zijn?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 17:38 schreef Rauzer het volgende:
[..]
En om een tijdstip van 7even minuten over half zes is dat "" omdat?
nee dat is meer oooh hooooo en dan nog met een Texaans accent...tja hoe leg ik het uit?quote:
Want?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 17:39 schreef Avey het volgende:
[..]
Zou het dan niet 14 over half 6 moeten zijn?
Je zit toch hoop ik niet op toestemming van ons te wachten om je Buritos eerder aan te mogen vallen hoop ikquote:Op dinsdag 27 juli 2010 17:38 schreef iBenny het volgende:
Ik ga straks buritto's eten, maar ik heb nu honger
7 even minuten... 2 4 6 8 10 12 14...quote:
Nee hoorquote:Op dinsdag 27 juli 2010 17:40 schreef crv het volgende:
[..]
Je zit toch hoop ik niet op toestemming van ons te wachten om je Buritos eerder aan te mogen vallen hoop ik
Ja doe eens een poging. Wacht in spanningquote:Op dinsdag 27 juli 2010 17:39 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
nee dat is meer oooh hooooo en dan nog met een Texaans accent...tja hoe leg ik het uit?
God en dan zeggen ze dat ik een taalpurist benquote:Op dinsdag 27 juli 2010 17:40 schreef Avey het volgende:
[..]
7 even minuten... 2 4 6 8 10 12 14...
Ofzo
ueewww heeeuwwquote:Op dinsdag 27 juli 2010 17:41 schreef crv het volgende:
[..]
Ja doe eens een poging. Wacht in spanning
quote:
Goed zoquote:
Ik ben gewoon in een flauwe moodquote:Op dinsdag 27 juli 2010 17:41 schreef Rauzer het volgende:
[..]
God en dan zeggen ze dat ik een taalpurist ben![]()
!
!
Heeeee Gomiquote:
Ze zijn leuk hè! De aflevering met de Cry baby Troll is zó grappigquote:
Hebbie uitgehangen ?quote:
Ik heb geen idee..quote:Op dinsdag 27 juli 2010 17:45 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ze zijn leuk hè! De aflevering met de Cry baby Troll is zó grappig
beetje druk geweest enzoquote:
quote:
Ehm oja, hoe is het met je vriendin gegaan?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 17:48 schreef gomi het volgende:
[..]
beetje druk geweest enzo
en beetje tijd genomen om na te denken, veel te praten
alles ff te laten bezinken enzo
voor de rest niet veel bijzonders tbh
Veeeeel te gayquote:
Zegt een gay.quote:
En dus een expertquote:
eigenlijk niet veel anders nogquote:Op dinsdag 27 juli 2010 17:50 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ehm oja, hoe is het met je vriendin gegaan?
wiequote:Op dinsdag 27 juli 2010 17:51 schreef iBenny het volgende:
Romy doet mee met The Voice![]()
tenminste, ze heeft zich aangemeld
wie is romy?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 17:51 schreef iBenny het volgende:
quote:
Oh neee hè! Gaat ze weer rock nadoen?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 17:51 schreef iBenny het volgende:
Ok, nou ja zulke dingen kosten tijdquote:Op dinsdag 27 juli 2010 17:52 schreef gomi het volgende:
[..]
eigenlijk niet veel anders nog![]()
nu ff een break nog. ff pauze en afstand.
maar wel met dr naar de film geweest van de week
quote:
quote:
geun ideequote:Op dinsdag 27 juli 2010 17:52 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh neee hè! Gaat ze weer rock nadoen?
quote:
Kort samengevat: "Ban gehad"quote:Op dinsdag 27 juli 2010 17:48 schreef gomi het volgende:
[..]
beetje druk geweest enzo
en beetje tijd genomen om na te denken, veel te praten
alles ff te laten bezinken enzo
voor de rest niet veel bijzonders tbh
Ja die. Ik vond haar stem wel ok maar dat rock-imago pfffffffquote:Op dinsdag 27 juli 2010 17:53 schreef Bellatrix het volgende:
Romy dat kind van Xfactor? Het lukt niet bij een programma dan maar een andere?
Dat kind jaquote:Op dinsdag 27 juli 2010 17:53 schreef Bellatrix het volgende:
Romy dat kind van Xfactor? Het lukt niet bij een programma dan maar een andere?
Ze had te weinige Sumera factor.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 17:54 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dat kind ja
Omdat ze bij XFA nauwelijks meer konden bijschaven enzo
Volgens mij omdat ze zich niet wilde laten bijschavenquote:Op dinsdag 27 juli 2010 17:54 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dat kind ja
Omdat ze bij XFA nauwelijks meer konden bijschaven enzo
laters miauwquote:Op dinsdag 27 juli 2010 17:56 schreef -Miauw- het volgende:
ik ga ook! Snel naar huis fietsen voor het losbarst. Daarna wel wandelen in de regen trouwens
Dat zou ook kunnenquote:Op dinsdag 27 juli 2010 17:55 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Volgens mij omdat ze zich niet wilde laten bijschaven
Ow sorry, wilde je niet kwetsenquote:Op dinsdag 27 juli 2010 17:56 schreef gomi het volgende:
[..]
hehe nee man
gewoon serieus ff nadenken enzo
doeiquote:
klinkt als iets uit een potje, van dat speelgoedspul wta je in speelgoedwinkels kunt kopenquote:
nee i knowquote:Op dinsdag 27 juli 2010 17:58 schreef crv het volgende:
[..]
Ow sorry, wilde je niet kwetsen
Serieus
Soms is het even goed om je even terug te trekken en goed over dingen na te denken/praten etc.
Heb daar eigenlijk ook wel behoefte aan de laatste tijd, maar niet echt iemand waar ik mijn verhaal kwijt kan. Heb 1 vriend hier waarbij het zou kunnen maar die zit zelf al genoeg in de shit.
doegquote:
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 18:00 schreef gomi het volgende:
[..]
nee i know
af en toe is t wel lekker om veel te praten idd.
maar niemand anders buiten die vriend waar je je ei bij kwiijt kunt?
lolquote:Op dinsdag 27 juli 2010 17:59 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
klinkt als iets uit een potje, van dat speelgoedspul wta je in speelgoedwinkels kunt kopen
quote:
Ik las, ik ga ook maar ff tetten.quote:
quote:
Ik dacht hetzelfde, maar ik neem toch niet aan dat Bella hier en nu d'r tetten uit haar t-shirtje gaat hangen.quote:
Je gaat op vakaaansie?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 18:05 schreef Koen66 het volgende:
Ben al allerlei bagage in de auto aan het mikken... Einde in zicht
Nee, dat bewaart ze tot een meetquote:Op dinsdag 27 juli 2010 18:05 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik dacht hetzelfde, maar ik neem toch niet aan dat Bella hier en nu d'r tetten uit haar t-shirtje gaat hangen.
Nope, ik ben nog op vakantie, rij morgen weer terug naar NL.....quote:
Ja, daarom ben ik blij dat uik hier af en toe een tipje kwijt kan. scheelt in ieder geval ietsquote:Op dinsdag 27 juli 2010 18:02 schreef gomi het volgende:
[..]
das wel kut dan als je er echt behoefte aan hebt
De laatste loodjes dus. Waar zit je?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 18:07 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Nope, ik ben nog op vakantie, rij morgen weer terug naar NL.....
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 18:05 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik dacht hetzelfde, maar ik neem toch niet aan dat Bella hier en nu d'r tetten uit haar t-shirtje gaat hangen.
quote:
2 weken Italie achter de rug, gevolgd door 5 dagen Oostenrijk. Daar zit ik nu dus nog...quote:
quote:
Oostenrijk is mooi.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 18:09 schreef Koen66 het volgende:
[..]
2 weken Italie achter de rug, gevolgd door 5 dagen Oostenrijk. Daar zit ik nu dus nog...
Wo bist du in Östereich ?quote:
Hij blijft geweldigquote:
Heb jij dan afgelopen week geen last gehad van het Noodweer in Oostenrijk ? of zat je net goed ?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 18:13 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Lendorf, Karinthie
Daarvoor Grado, nabij Trieste
quote:
Had ook graag willen meezingenquote:
Hoe ben jij dan gereden ? want basel staat pas bij Ludwigshafen op de borden toch ?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 18:14 schreef Koen66 het volgende:
Zag in Duitsland Basel nog geruime tijd op de borden staan
Mooi.quote:
ik vind het zo'n kloteding om mee te internettenquote:Op dinsdag 27 juli 2010 18:16 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Had ook graag willen meezingen
Maar gaat op de BB nog steeds niet zo best
Ik houd vaak wel van die midden-op-de-dag-slaapjes.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 18:15 schreef Myraela het volgende:
Ik was in slaap gevallen.nu even eten koken.
Wel 1 nachtje wat onweer maar viel goed te doen.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 18:15 schreef crv het volgende:
[..]
Heb jij dan afgelopen week geen last gehad van het Noodweer in Oostenrijk ? of zat je net goed ?
Mijn baas wat minder.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 18:18 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik houd vaak wel van die midden-op-de-dag-slaapjes.
Me too, maar wel weer beter dan gewone GSM ivm keyboardquote:Op dinsdag 27 juli 2010 18:17 schreef crv het volgende:
[..]
ik vind het zo'n kloteding om mee te internetten
Zo dan heb je idd mazzel gehad, want ik hoorde hier dat delen van oostenrijk zuid duitsland en Tjechie het aardig te verduren hebben gehadquote:Op dinsdag 27 juli 2010 18:18 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Wel 1 nachtje wat onweer maar viel goed te doen.
Toen we aankwamen was het 30 graden, daarna veelal 21 tot 25, prima te doen, meestal zonnig.
Ook in Italie hebben we een onweer gehad, camping begon over weeralarm, maar viel ook reuze mee
Ik ben vanmorgen op mijn werk in slaap gevallenquote:Op dinsdag 27 juli 2010 18:18 schreef JJH het volgende:
[..]
A61-A6 (daar zag ik het staan) en dan A8 richting Munchen.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 18:16 schreef crv het volgende:
[..]
Hoe ben jij dan gereden ? want basel staat pas bij Ludwigshafen op de borden toch ?
Tijdje terug dankzij forse kater op de wc op mijn werk in slaap gevallen....quote:Op dinsdag 27 juli 2010 18:21 schreef crv het volgende:
[..]
Ik ben vanmorgen op mijn werk in slaap gevallen
quote:
Heeft nog tijd geduurdquote:
Ja zie je wel, maar dat is maar heel even dat het op de borden staat opd de 6. de 5 gaat eraf richting zuiden.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 18:21 schreef Koen66 het volgende:
[..]
A61-A6 (daar zag ik het staan) en dan A8 richting Munchen.
Las ergens dat er op de A3 veel werkzaamheden waren
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 18:22 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Tijdje terug dankzij forse kater op de wc op mijn werk in slaap gevallen....
O ja kloptquote:Op dinsdag 27 juli 2010 18:24 schreef iBenny het volgende:
[..]
Komt door de uitslag van die prijsvraag
dus gewoon achter mijn bureau he, en mijn collega's hadden de grootste lolquote:Op dinsdag 27 juli 2010 18:22 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Tijdje terug dankzij forse kater op de wc op mijn werk in slaap gevallen....
quote:
quote:
Dank voor de tipquote:Op dinsdag 27 juli 2010 18:24 schreef crv het volgende:
[..]
Ja zie je wel, maar dat is maar heel even dat het op de borden staat opd de 6. de 5 gaat eraf richting zuiden.
Der zijn belachelijk veel werkzaamheden.
Je kubnt evtr. www.verkehrsinfo.de gebruiken
Hoe is het met je schoonvader? Dat heb ik niet meegekregenquote:Op dinsdag 27 juli 2010 18:25 schreef crv het volgende:
[..]
dus gewoon achter mijn bureau he, en mijn collega's hadden de grootste lol
Gelukkig zijn de baas en de baasbaas met vakantie
Hallo Bosquote:
Ik ook.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 18:18 schreef JJH het volgende:
[..]
ow geloof dat ik dat nog niet eens gemeld had.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 18:26 schreef Kally het volgende:
[..]
Hoe is het met je schoonvader? Dat heb ik niet meegekregen
Ik vind dat soort slaapjes altijd veel lekkerder en bevrediginder dan 's nachtsquote:Op dinsdag 27 juli 2010 18:28 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik ook.Maar ik was gaan lezen en toen viel ik gewoon ineens in slaap.
eets en geniet er nog even vanquote:Op dinsdag 27 juli 2010 18:29 schreef Koen66 het volgende:
Ga maar eens voor het laatst richting het diner...
Eten zonder zelf te koken smaakt altijd beter
Ja. Buitenechtelijke dochter van Eva Braun, Stalin was mijn beste vriend, en de Dark Lord mijn unrequited love.quote:
Oke nou duimen maar dat het goed komt, en dat het meevaltquote:Op dinsdag 27 juli 2010 18:30 schreef crv het volgende:
[..]
ow geloof dat ik dat nog niet eens gemeld had.
Operatie is vrij goed gegaan, met lichte verdoving. Hij mocht vandaag naar huis, maar aangezien mijn vrouw vandaag naar NL terug is, hebben we het voor elkaar gekregen dat ie gistermiddag al mee kon.
We weten nog niet de uitslag, dat schijnt bij een grote tumor wat langer te duren. vandaag of morgen komt de uitslag en hij moet donderdag even terug om de drain uit zijn nek te halen.
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 18:29 schreef Koen66 het volgende:
Ga maar eens voor het laatst richting het diner...
Eten zonder zelf te koken smaakt altijd beter
quote:
Oeh noessquote:Op dinsdag 27 juli 2010 18:31 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja. Buitenechtelijke dochter van Eva Braun, Stalin was mijn beste vriend, en de Dark Lord mijn unrequited love.
Aiquote:Op dinsdag 27 juli 2010 18:30 schreef crv het volgende:
[..]
Operatie is vrij goed gegaan, met lichte verdoving. Hij mocht vandaag naar huis, maar aangezien mijn vrouw vandaag naar NL terug is, hebben we het voor elkaar gekregen dat ie gistermiddag al mee kon.
We weten nog niet de uitslag, dat schijnt bij een grote tumor wat langer te duren. vandaag of morgen komt de uitslag en hij moet donderdag even terug om de drain uit zijn nek te halen.
quote:
Ohh naar crvquote:Op dinsdag 27 juli 2010 18:30 schreef crv het volgende:
[..]
Wie is de smat?quote:
Dank je Kallquote:Op dinsdag 27 juli 2010 18:31 schreef Kally het volgende:
[..]
Oke nou duimen maar dat het goed komt, en dat het meevalt
Oké. Wie is de slet?quote:
klinkt rot, is niet zo bedoeld, maar we zijn eraan gewend dat we meermaals per jaar richting een ziekenhuis moeten. wij hebben al meermaals afscheid genomen, maar hoe weten we niet maar hij komt er telkens weer bovenop.quote:
Dank jequote:
Ik ben de SC slet ja.quote:
Jezusquote:Op dinsdag 27 juli 2010 18:37 schreef crv het volgende:
[..]
Dank je Kall
Goed komen doet het niet meer denk daarvoor zijn meerdere medische wonders nodig. hopenlijk kan die het voorlopig weer even uitzitten zonder ziekenhuis.
Geestelijk is nog het grootste probleem. want hij begon er alweer over dat ie binnenkort weer kon autorijden
Kun je je voorstellen naa meerdere open hart operaties, bypasses, longemfyseem, schildklierkanker, huidkanker, meerder tias, Diabeet. (is maar een greep uit de meest serieuze dingen)
Ah dat zal hem zwaar tegenvallen jaquote:Op dinsdag 27 juli 2010 18:37 schreef crv het volgende:
[..]
Dank je Kall
Goed komen doet het niet meer denk daarvoor zijn meerdere medische wonders nodig. hopenlijk kan die het voorlopig weer even uitzitten zonder ziekenhuis.
Geestelijk is nog het grootste probleem. want hij begon er alweer over dat ie binnenkort weer kon autorijden
Kun je je voorstellen naa meerdere open hart operaties, bypasses, longemfyseem, schildklierkanker, huidkanker, meerder tias, Diabeet. (is maar een greep uit de meest serieuze dingen)
quote:
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 18:39 schreef crv het volgende:
[..]
klinkt rot, is niet zo bedoeld, maar we zijn eraan gewend dat we meermaals per jaar richting een ziekenhuis moeten. wij hebben al meermaals afscheid genomen, maar hoe weten we niet maar hij komt er telkens weer bovenop.
Nogal ja, wij hebben hem al verteld dat wanneer die zelf in zijn auto stapt we zijn banden leksteken. Moeten het soms op deze manier doen omdat niets meer tot hem doordringt, alleen nog wat ie wil. Zijn korte termijn geheugen is ook naar de klote en dat maakt het er niet makkelijker op. Zeker niet als je verplegend personeel en artsen hebt die lekker met hem gaan praten ipv ons bellen. Gelukkig ging dat deze keer goedquote:
kresemosiewadufagiaquote:
wheehheequote:
Pfff, dat lijkt me best wel zwaar ja. Woont hij bij jullie in?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 18:44 schreef crv het volgende:
[..]
Nogal ja, wij hebben hem al verteld dat wanneer die zelf in zijn auto stapt we zijn banden leksteken. Moeten het soms op deze manier doen omdat niets meer tot hem doordringt, alleen nog wat ie wil. Zijn korte termijn geheugen is ook naar de klote en dat maakt het er niet makkelijker op. Zeker niet als je verplegend personeel en artsen hebt die lekker met hem gaan praten ipv ons bellen. Gelukkig ging dat deze keer goed
welke prijsvraagquote:Op dinsdag 27 juli 2010 18:45 schreef Rauzer het volgende:
Wie heeft die prijsvraag gewonnen eigenlijk?
Nee ze wonen nog op zichzelf en dat kan nog, maar ze krijgen wel thuiszorg. Vooral voor mijn schoonmoeder is het ook erg zwaar natuurlijk.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 18:46 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Pfff, dat lijkt me best wel zwaar ja. Woont hij bij jullie in?
Wat krijg ik als ik het zegquote:Op dinsdag 27 juli 2010 18:45 schreef Rauzer het volgende:
Pff heftige situatie zeg! Ja, het is heel raar als iemand zo jong overlijdt terwijl iemand anders oud en ziek is en al een heel leven heeft gehad. Stom hoe die dingen gaan...quote:Op dinsdag 27 juli 2010 18:50 schreef crv het volgende:
[..]
Nee ze wonen nog op zichzelf en dat kan nog, maar ze krijgen wel thuiszorg. Vooral voor mijn schoonmoeder is het ook erg zwaar natuurlijk.
Hij wil ook gewoon niet meer en dat maakt het natuurlijk nog lastiger.
Vandaar ook dat ik laatst ook zo pissig was toen een vriendin van ons te jong overleed.
Zij zat nog vol motivatie en positiviteit en de levenskwaliteit van mijn schoonvader is eerlijk gezegd waardeloos.
Hij hoopt telkens maar dat het volgende hartinfarct definitief is. En ik geef hem daar geen ongelijk in.
Het leven is soms echt oneerlijk wat dat aangaat jaquote:Op dinsdag 27 juli 2010 18:50 schreef crv het volgende:
[..]
Nee ze wonen nog op zichzelf en dat kan nog, maar ze krijgen wel thuiszorg. Vooral voor mijn schoonmoeder is het ook erg zwaar natuurlijk.
Hij wil ook gewoon niet meer en dat maakt het natuurlijk nog lastiger.
Vandaar ook dat ik laatst ook zo pissig was toen een vriendin van ons te jong overleed.
Zij zat nog vol motivatie en positiviteit en de levenskwaliteit van mijn schoonvader is eerlijk gezegd waardeloos.
Hij hoopt telkens maar dat het volgende hartinfarct definitief is. En ik geef hem daar geen ongelijk in.
quote:
Pquequote:
quote:
nogal ja, maar we proberen er voor zover dat gaat wat van te maken voor hem. Zo zijn we verlede n week zondag een dagje die Schweiz ingedoken naar interlaken en Luzern. Rolstoel en zuurstof mee en dat vond ie geweldig.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 18:52 schreef Kally het volgende:
[..]
Het leven is soms echt oneerlijk wat dat aangaat ja
Deze...quote:Op dinsdag 27 juli 2010 18:45 schreef Rauzer het volgende:
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 21:08 schreef Lookbehind het volgende:
11 juli, een dag die helaas altijd in mijn geheugen gegrift zal staan. De twee uur durende spanning. Verkrampte handen. Eén versleten toets. En dan eindelijk: het verlossende en ook direct onthutsende bericht...
Gelukkig trad zeer snel mijn relativeringsvermogen in werking en heb ik het op de welbekende manier een plekje kunnen geven.
Zie hieronder mijn reactie op het vernemen van het verlies van Nederland en hoe ik mijn teleurstelling heb kunnen verwerken...
Leuk nummer vind ik datquote:
Dat is lievquote:Op dinsdag 27 juli 2010 18:56 schreef crv het volgende:
[..]
nogal ja, maar we proberen er voor zover dat gaat wat van te maken voor hem. Zo zijn we verlede n week zondag een dagje die Schweiz ingedoken naar interlaken en Luzern. Rolstoel en zuurstof mee en dat vond ie geweldig.
Binnenkort is die jarig en dan geven we ze een weekje weg of zo, moeten even kijken wat mogelijk is, misschien een lang weekend dat we meegaan. en dan richting Tessin
de tuin ligt er meer bijquote:
quote:
Wasda?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 18:59 schreef Symphonic het volgende:
[..]
de tuin ligt er meer bij
Het schiet wel op, nou nog 100 liter round up er overheen
Poesjequote:
haha iemands reactie op dit nummerquote:
Uchquote:
Ja het kan niet op bij ons idd.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 18:59 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat is liev![]()
Maar het is ook zwaar voor jullie hoor
Shovel een ideequote:Op dinsdag 27 juli 2010 19:04 schreef Symphonic het volgende:
Morgen weer verder met de tuin, ooit wordt het nog eens wat
Ja, nou ja je kan hier ook altijd even je ei kwijtquote:Op dinsdag 27 juli 2010 19:05 schreef crv het volgende:
[..]
Ja het kan niet op bij ons idd.![]()
We proberen positief te blijven
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 19:06 schreef Bellatrix het volgende:
Ik ben nu naar Vogue aan het luisteren, het dansje aan het doen inclusief de geluidseffecten.
Je hebt van die mini shovels, die kun je zo over je dak heen laten takelenquote:Op dinsdag 27 juli 2010 19:06 schreef Symphonic het volgende:
[..]
het is dat ik geen achterom heb, anders was het inderdaad wel een idee
het wordt ouderwetsch spitten met een schep ben ik bang voorquote:Op dinsdag 27 juli 2010 19:07 schreef crv het volgende:
[..]
Je hebt van die mini shovels, die kun je zo over je dak heen laten takelen
Weet je dat ik daar heel erg blij mee ben. al ben ik er nog niet lang maar ik voel me helemaal thuis.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 19:07 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja, nou ja je kan hier ook altijd even je ei kwijt
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 19:08 schreef Symphonic het volgende:
[..]
het wordt ouderwetsch spitten met een schep ben ik bang voor
Hoi Myr lekker slapie daan ?quote:
Dat is het fijne van deze SCquote:Op dinsdag 27 juli 2010 19:09 schreef crv het volgende:
[..]
Weet je dat ik daar heel erg blij mee ben. al ben ik er nog niet lang maar ik voel me helemaal thuis.
goh ik word melancholiek
ik doe ook stukje bij beetje.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |