quote:
Ik las, ik ga ook maar ff tetten.quote:
quote:
Ik dacht hetzelfde, maar ik neem toch niet aan dat Bella hier en nu d'r tetten uit haar t-shirtje gaat hangen.quote:
Je gaat op vakaaansie?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 18:05 schreef Koen66 het volgende:
Ben al allerlei bagage in de auto aan het mikken... Einde in zicht
Nee, dat bewaart ze tot een meetquote:Op dinsdag 27 juli 2010 18:05 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik dacht hetzelfde, maar ik neem toch niet aan dat Bella hier en nu d'r tetten uit haar t-shirtje gaat hangen.
Nope, ik ben nog op vakantie, rij morgen weer terug naar NL.....quote:
Ja, daarom ben ik blij dat uik hier af en toe een tipje kwijt kan. scheelt in ieder geval ietsquote:Op dinsdag 27 juli 2010 18:02 schreef gomi het volgende:
[..]
das wel kut dan als je er echt behoefte aan hebt
De laatste loodjes dus. Waar zit je?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 18:07 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Nope, ik ben nog op vakantie, rij morgen weer terug naar NL.....
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 18:05 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik dacht hetzelfde, maar ik neem toch niet aan dat Bella hier en nu d'r tetten uit haar t-shirtje gaat hangen.
quote:
2 weken Italie achter de rug, gevolgd door 5 dagen Oostenrijk. Daar zit ik nu dus nog...quote:
quote:
Oostenrijk is mooi.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 18:09 schreef Koen66 het volgende:
[..]
2 weken Italie achter de rug, gevolgd door 5 dagen Oostenrijk. Daar zit ik nu dus nog...
Wo bist du in Östereich ?quote:
Hij blijft geweldigquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |