Veeeeel te gayquote:
Zegt een gay.quote:
En dus een expertquote:
eigenlijk niet veel anders nogquote:Op dinsdag 27 juli 2010 17:50 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ehm oja, hoe is het met je vriendin gegaan?
wiequote:Op dinsdag 27 juli 2010 17:51 schreef iBenny het volgende:
Romy doet mee met The Voice![]()
tenminste, ze heeft zich aangemeld
wie is romy?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 17:51 schreef iBenny het volgende:
quote:
Oh neee hè! Gaat ze weer rock nadoen?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 17:51 schreef iBenny het volgende:
Ok, nou ja zulke dingen kosten tijdquote:Op dinsdag 27 juli 2010 17:52 schreef gomi het volgende:
[..]
eigenlijk niet veel anders nog![]()
nu ff een break nog. ff pauze en afstand.
maar wel met dr naar de film geweest van de week
quote:
quote:
geun ideequote:Op dinsdag 27 juli 2010 17:52 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh neee hè! Gaat ze weer rock nadoen?
quote:
Kort samengevat: "Ban gehad"quote:Op dinsdag 27 juli 2010 17:48 schreef gomi het volgende:
[..]
beetje druk geweest enzo
en beetje tijd genomen om na te denken, veel te praten
alles ff te laten bezinken enzo
voor de rest niet veel bijzonders tbh
Ja die. Ik vond haar stem wel ok maar dat rock-imago pfffffffquote:Op dinsdag 27 juli 2010 17:53 schreef Bellatrix het volgende:
Romy dat kind van Xfactor? Het lukt niet bij een programma dan maar een andere?
Dat kind jaquote:Op dinsdag 27 juli 2010 17:53 schreef Bellatrix het volgende:
Romy dat kind van Xfactor? Het lukt niet bij een programma dan maar een andere?
Ze had te weinige Sumera factor.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 17:54 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dat kind ja
Omdat ze bij XFA nauwelijks meer konden bijschaven enzo
Volgens mij omdat ze zich niet wilde laten bijschavenquote:Op dinsdag 27 juli 2010 17:54 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dat kind ja
Omdat ze bij XFA nauwelijks meer konden bijschaven enzo
laters miauwquote:Op dinsdag 27 juli 2010 17:56 schreef -Miauw- het volgende:
ik ga ook! Snel naar huis fietsen voor het losbarst. Daarna wel wandelen in de regen trouwens
Dat zou ook kunnenquote:Op dinsdag 27 juli 2010 17:55 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Volgens mij omdat ze zich niet wilde laten bijschaven
Ow sorry, wilde je niet kwetsenquote:Op dinsdag 27 juli 2010 17:56 schreef gomi het volgende:
[..]
hehe nee man
gewoon serieus ff nadenken enzo
doeiquote:
klinkt als iets uit een potje, van dat speelgoedspul wta je in speelgoedwinkels kunt kopenquote:
nee i knowquote:Op dinsdag 27 juli 2010 17:58 schreef crv het volgende:
[..]
Ow sorry, wilde je niet kwetsen
Serieus
Soms is het even goed om je even terug te trekken en goed over dingen na te denken/praten etc.
Heb daar eigenlijk ook wel behoefte aan de laatste tijd, maar niet echt iemand waar ik mijn verhaal kwijt kan. Heb 1 vriend hier waarbij het zou kunnen maar die zit zelf al genoeg in de shit.
doegquote:
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 18:00 schreef gomi het volgende:
[..]
nee i know
af en toe is t wel lekker om veel te praten idd.
maar niemand anders buiten die vriend waar je je ei bij kwiijt kunt?
lolquote:Op dinsdag 27 juli 2010 17:59 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
klinkt als iets uit een potje, van dat speelgoedspul wta je in speelgoedwinkels kunt kopen
quote:
Ik las, ik ga ook maar ff tetten.quote:
quote:
Ik dacht hetzelfde, maar ik neem toch niet aan dat Bella hier en nu d'r tetten uit haar t-shirtje gaat hangen.quote:
Je gaat op vakaaansie?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 18:05 schreef Koen66 het volgende:
Ben al allerlei bagage in de auto aan het mikken... Einde in zicht
Nee, dat bewaart ze tot een meetquote:Op dinsdag 27 juli 2010 18:05 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik dacht hetzelfde, maar ik neem toch niet aan dat Bella hier en nu d'r tetten uit haar t-shirtje gaat hangen.
Nope, ik ben nog op vakantie, rij morgen weer terug naar NL.....quote:
Ja, daarom ben ik blij dat uik hier af en toe een tipje kwijt kan. scheelt in ieder geval ietsquote:Op dinsdag 27 juli 2010 18:02 schreef gomi het volgende:
[..]
das wel kut dan als je er echt behoefte aan hebt
De laatste loodjes dus. Waar zit je?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 18:07 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Nope, ik ben nog op vakantie, rij morgen weer terug naar NL.....
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 18:05 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik dacht hetzelfde, maar ik neem toch niet aan dat Bella hier en nu d'r tetten uit haar t-shirtje gaat hangen.
quote:
2 weken Italie achter de rug, gevolgd door 5 dagen Oostenrijk. Daar zit ik nu dus nog...quote:
quote:
Oostenrijk is mooi.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 18:09 schreef Koen66 het volgende:
[..]
2 weken Italie achter de rug, gevolgd door 5 dagen Oostenrijk. Daar zit ik nu dus nog...
Wo bist du in Östereich ?quote:
Hij blijft geweldigquote:
Heb jij dan afgelopen week geen last gehad van het Noodweer in Oostenrijk ? of zat je net goed ?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 18:13 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Lendorf, Karinthie
Daarvoor Grado, nabij Trieste
quote:
Had ook graag willen meezingenquote:
Hoe ben jij dan gereden ? want basel staat pas bij Ludwigshafen op de borden toch ?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 18:14 schreef Koen66 het volgende:
Zag in Duitsland Basel nog geruime tijd op de borden staan
Mooi.quote:
ik vind het zo'n kloteding om mee te internettenquote:Op dinsdag 27 juli 2010 18:16 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Had ook graag willen meezingen
Maar gaat op de BB nog steeds niet zo best
Ik houd vaak wel van die midden-op-de-dag-slaapjes.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 18:15 schreef Myraela het volgende:
Ik was in slaap gevallen.nu even eten koken.
Wel 1 nachtje wat onweer maar viel goed te doen.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 18:15 schreef crv het volgende:
[..]
Heb jij dan afgelopen week geen last gehad van het Noodweer in Oostenrijk ? of zat je net goed ?
Mijn baas wat minder.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 18:18 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik houd vaak wel van die midden-op-de-dag-slaapjes.
Me too, maar wel weer beter dan gewone GSM ivm keyboardquote:Op dinsdag 27 juli 2010 18:17 schreef crv het volgende:
[..]
ik vind het zo'n kloteding om mee te internetten
Zo dan heb je idd mazzel gehad, want ik hoorde hier dat delen van oostenrijk zuid duitsland en Tjechie het aardig te verduren hebben gehadquote:Op dinsdag 27 juli 2010 18:18 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Wel 1 nachtje wat onweer maar viel goed te doen.
Toen we aankwamen was het 30 graden, daarna veelal 21 tot 25, prima te doen, meestal zonnig.
Ook in Italie hebben we een onweer gehad, camping begon over weeralarm, maar viel ook reuze mee
Ik ben vanmorgen op mijn werk in slaap gevallenquote:Op dinsdag 27 juli 2010 18:18 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik houd vaak wel van die midden-op-de-dag-slaapjes.
A61-A6 (daar zag ik het staan) en dan A8 richting Munchen.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 18:16 schreef crv het volgende:
[..]
Hoe ben jij dan gereden ? want basel staat pas bij Ludwigshafen op de borden toch ?
Tijdje terug dankzij forse kater op de wc op mijn werk in slaap gevallen....quote:Op dinsdag 27 juli 2010 18:21 schreef crv het volgende:
[..]
Ik ben vanmorgen op mijn werk in slaap gevallen
quote:
Heeft nog tijd geduurdquote:
Ja zie je wel, maar dat is maar heel even dat het op de borden staat opd de 6. de 5 gaat eraf richting zuiden.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 18:21 schreef Koen66 het volgende:
[..]
A61-A6 (daar zag ik het staan) en dan A8 richting Munchen.
Las ergens dat er op de A3 veel werkzaamheden waren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |