Heb jij dan afgelopen week geen last gehad van het Noodweer in Oostenrijk ? of zat je net goed ?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 18:13 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Lendorf, Karinthie
Daarvoor Grado, nabij Trieste
quote:
Had ook graag willen meezingenquote:
Hoe ben jij dan gereden ? want basel staat pas bij Ludwigshafen op de borden toch ?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 18:14 schreef Koen66 het volgende:
Zag in Duitsland Basel nog geruime tijd op de borden staan
Mooi.quote:
ik vind het zo'n kloteding om mee te internettenquote:Op dinsdag 27 juli 2010 18:16 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Had ook graag willen meezingen
Maar gaat op de BB nog steeds niet zo best
Ik houd vaak wel van die midden-op-de-dag-slaapjes.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 18:15 schreef Myraela het volgende:
Ik was in slaap gevallen.nu even eten koken.
Wel 1 nachtje wat onweer maar viel goed te doen.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 18:15 schreef crv het volgende:
[..]
Heb jij dan afgelopen week geen last gehad van het Noodweer in Oostenrijk ? of zat je net goed ?
Mijn baas wat minder.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 18:18 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik houd vaak wel van die midden-op-de-dag-slaapjes.
Me too, maar wel weer beter dan gewone GSM ivm keyboardquote:Op dinsdag 27 juli 2010 18:17 schreef crv het volgende:
[..]
ik vind het zo'n kloteding om mee te internetten
Zo dan heb je idd mazzel gehad, want ik hoorde hier dat delen van oostenrijk zuid duitsland en Tjechie het aardig te verduren hebben gehadquote:Op dinsdag 27 juli 2010 18:18 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Wel 1 nachtje wat onweer maar viel goed te doen.
Toen we aankwamen was het 30 graden, daarna veelal 21 tot 25, prima te doen, meestal zonnig.
Ook in Italie hebben we een onweer gehad, camping begon over weeralarm, maar viel ook reuze mee
Ik ben vanmorgen op mijn werk in slaap gevallenquote:Op dinsdag 27 juli 2010 18:18 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik houd vaak wel van die midden-op-de-dag-slaapjes.
A61-A6 (daar zag ik het staan) en dan A8 richting Munchen.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 18:16 schreef crv het volgende:
[..]
Hoe ben jij dan gereden ? want basel staat pas bij Ludwigshafen op de borden toch ?
Tijdje terug dankzij forse kater op de wc op mijn werk in slaap gevallen....quote:Op dinsdag 27 juli 2010 18:21 schreef crv het volgende:
[..]
Ik ben vanmorgen op mijn werk in slaap gevallen
quote:
Heeft nog tijd geduurdquote:
Ja zie je wel, maar dat is maar heel even dat het op de borden staat opd de 6. de 5 gaat eraf richting zuiden.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 18:21 schreef Koen66 het volgende:
[..]
A61-A6 (daar zag ik het staan) en dan A8 richting Munchen.
Las ergens dat er op de A3 veel werkzaamheden waren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |