quote:Op dinsdag 27 juli 2010 18:22 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Tijdje terug dankzij forse kater op de wc op mijn werk in slaap gevallen....
O ja kloptquote:Op dinsdag 27 juli 2010 18:24 schreef iBenny het volgende:
[..]
Komt door de uitslag van die prijsvraag
dus gewoon achter mijn bureau he, en mijn collega's hadden de grootste lolquote:Op dinsdag 27 juli 2010 18:22 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Tijdje terug dankzij forse kater op de wc op mijn werk in slaap gevallen....
quote:
quote:
Dank voor de tipquote:Op dinsdag 27 juli 2010 18:24 schreef crv het volgende:
[..]
Ja zie je wel, maar dat is maar heel even dat het op de borden staat opd de 6. de 5 gaat eraf richting zuiden.
Der zijn belachelijk veel werkzaamheden.
Je kubnt evtr. www.verkehrsinfo.de gebruiken
Hoe is het met je schoonvader? Dat heb ik niet meegekregenquote:Op dinsdag 27 juli 2010 18:25 schreef crv het volgende:
[..]
dus gewoon achter mijn bureau he, en mijn collega's hadden de grootste lol
Gelukkig zijn de baas en de baasbaas met vakantie
Hallo Bosquote:
Ik ook.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 18:18 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik houd vaak wel van die midden-op-de-dag-slaapjes.
ow geloof dat ik dat nog niet eens gemeld had.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 18:26 schreef Kally het volgende:
[..]
Hoe is het met je schoonvader? Dat heb ik niet meegekregen
Ik vind dat soort slaapjes altijd veel lekkerder en bevrediginder dan 's nachtsquote:Op dinsdag 27 juli 2010 18:28 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik ook.Maar ik was gaan lezen en toen viel ik gewoon ineens in slaap.
eets en geniet er nog even vanquote:Op dinsdag 27 juli 2010 18:29 schreef Koen66 het volgende:
Ga maar eens voor het laatst richting het diner...
Eten zonder zelf te koken smaakt altijd beter
Ja. Buitenechtelijke dochter van Eva Braun, Stalin was mijn beste vriend, en de Dark Lord mijn unrequited love.quote:
Oke nou duimen maar dat het goed komt, en dat het meevaltquote:Op dinsdag 27 juli 2010 18:30 schreef crv het volgende:
[..]
ow geloof dat ik dat nog niet eens gemeld had.
Operatie is vrij goed gegaan, met lichte verdoving. Hij mocht vandaag naar huis, maar aangezien mijn vrouw vandaag naar NL terug is, hebben we het voor elkaar gekregen dat ie gistermiddag al mee kon.
We weten nog niet de uitslag, dat schijnt bij een grote tumor wat langer te duren. vandaag of morgen komt de uitslag en hij moet donderdag even terug om de drain uit zijn nek te halen.
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 18:29 schreef Koen66 het volgende:
Ga maar eens voor het laatst richting het diner...
Eten zonder zelf te koken smaakt altijd beter
quote:
Oeh noessquote:Op dinsdag 27 juli 2010 18:31 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja. Buitenechtelijke dochter van Eva Braun, Stalin was mijn beste vriend, en de Dark Lord mijn unrequited love.
Aiquote:Op dinsdag 27 juli 2010 18:30 schreef crv het volgende:
[..]
ow geloof dat ik dat nog niet eens gemeld had.
Operatie is vrij goed gegaan, met lichte verdoving. Hij mocht vandaag naar huis, maar aangezien mijn vrouw vandaag naar NL terug is, hebben we het voor elkaar gekregen dat ie gistermiddag al mee kon.
We weten nog niet de uitslag, dat schijnt bij een grote tumor wat langer te duren. vandaag of morgen komt de uitslag en hij moet donderdag even terug om de drain uit zijn nek te halen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |