Maakt niet uit,quote:Op dinsdag 27 juli 2010 15:18 schreef Maanvis het volgende:
ja ho het kan in deze ook zo zijn dat we PP en BB doorelkaar halen . maargoed.
Ja nee, andere meet, met Static erbijquote:Op dinsdag 27 juli 2010 15:21 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Kotsen weet ik niks van
Ik lag te pitten op straat
en PP zat te slapen op een barkruk
En PP wou lord dreamer slaan of omgekeerd maar ze waren beide te lam
LL fase 1 t/m 5quote:Op dinsdag 27 juli 2010 15:20 schreef yvonne het volgende:
[..]
Maakt niet uit,
alhoewel
Van PP is nog ergens een kotsfoto van Lowlands oid.
Toen meets nog meets waren
Hey crou... dingesquote:Op dinsdag 27 juli 2010 15:24 schreef Croupouque het volgende:
Oh jee, dit wordt weer typisch zo'n topic vol users die niemand meer kent.
Ja voor mij is dat ook hetzelfde persoon .quote:
quote:Van PP is nog ergens een kotsfoto van Lowlands oid.
Van die 1e onzinmeet bij de spareribs kan ik me nog het volgende herinneren:quote:Toen meets nog meets waren
Deze foto's zijn 30 jaar oud?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 15:25 schreef Bosbeetle het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het blijft mooiquote:Op dinsdag 27 juli 2010 15:25 schreef Bosbeetle het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
!quote:Op dinsdag 27 juli 2010 15:29 schreef Bosbeetle het volgende:
Ik heb ook nog een boete voor wild plassen overgeven daarvan
[ afbeelding ]
Dat was het eik ook, Enorm gezellige tijd.quote:
Gayniaalquote:Op dinsdag 27 juli 2010 15:25 schreef Bosbeetle het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En nu is het constant de Stairwayquote:Op dinsdag 27 juli 2010 15:26 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ja voor mij is dat ook hetzelfde persoon .
[..]
[..]
Van die 1e onzinmeet bij de spareribs kan ik me nog het volgende herinneren:
- Opa met zijn sjaaltje die me kip voerde
- Trueno en SpeedfreakSSJ die raar deden (incl. foto van de voorgevel van trueno terwijl ze kip eet, die heb ik ook nog)
- Boebiedoe en Ripley (mocht ik later geen foto's van plaatsen van je mannetje)
- Static die van de trap af dondert.
- Jogy die de zijkant van een taxi onderkotst.
- Geweldige foto van jou static en laffer gierend van het lachen, maar die mocht ik niet plaatsen omdat static daar op staat.
- Dronken harrie bij de shoarmatent.
- Met de taxi met laffer naar de arena omdat het al te laat is voor de tram etc .
arme jongen aan 1 kant verbrandquote:
Nou? Weet jij dan nog wie static's schoenen onderkotste? Nou? Nou?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 15:31 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Hey yvonne, hoe is het daar in de sloot met al die ouwe koeien?
Geweldig, ik begreep in eerste instantie al niet waarom hij zo "lollig" was om 10 uur 's ochtends...quote:Op dinsdag 27 juli 2010 15:25 schreef Bosbeetle het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ja daarna was het nog ff de samsam, volgens mij was de bosbeetle en pp-kots meet ook in de samsam.. maar toen waren we later nog naar een nachtclub oid gegaan alwaar het kotstafereel plaatsvond, gleuf ik.quote:
Nee, Amsterdam...quote:Op dinsdag 27 juli 2010 15:34 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ja daarna was het nog ff de samsam, volgens mij was de bosbeetle en pp-kots meet ook in de stairway.. maar toen waren we later nog naar een nachtclub oid gegaan alwaar het kotstafereel plaatsvond, gleuf ik.
Nee, ik was te druk met allerlei Fok!sters aan het praten (waaronder jou ) om dergelijke dingen door te hebben. .quote:Op dinsdag 27 juli 2010 15:33 schreef yvonne het volgende:
Nou? Weet jij dan nog wie static's schoenen onderkotste? Nou? Nou?
ja sorry zie edit, ik misspelde mequote:
met mijn dronken kop zoiets gezegd als "ik stond niet te pissen dat was meer een orale aangelegenheid" die gast zat echt te kijken van en toen kras kras kras scribble scribble* heb er nooit een acceptgiro van gekregen.quote:
De vodka moest nog opquote:Op dinsdag 27 juli 2010 15:33 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Geweldig, ik begreep in eerste instantie al niet waarom hij zo "lollig" was om 10 uur 's ochtends...
Dat was btw één van de 3 betere edities van LL!!
Mijn geheugen zegt me dat het toen alweer licht was?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 15:31 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Oh, nogmaals bedankt voor het mee terug mogen rijden toen, trouwens. Ook aan iteejer.
Nouja dat was wel een noodzakelijke foto nadat PP al 3 dagen had lopen te verkondigen dat hij een blondine aan de haak zou slaan, het is hem min of meer gelukt daarquote:Op dinsdag 27 juli 2010 15:37 schreef SuperWeber het volgende:
En dat meisje wat we gevraagd hadden om met PP te poseren op de foto was btw niet al te happig als ik het me goed herinner
Ja, ik heb het 'scribble scribble bûûkske' nog steeds. .quote:Op dinsdag 27 juli 2010 15:35 schreef Bosbeetle het volgende:
met mijn dronken kop zoiets gezegd als "ik stond niet te pissen dat was meer een orale aangelegenheid" die gast zat echt te kijken van en toen kras kras kras scribble scribble* heb er nooit een acceptgiro van gekregen.
*(oeh JK heb je je notitieblokje nog)
2003 geloof ik dat die spareribs ONZ meet was.quote:
Aan de kwaliteit van de foto's te zien iets vroeger nog.quote:
Zou best kunnen, volgens mij hebben we flink omgereden om bijvoorbeeld MUUS nog thuis af te zetten.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 15:37 schreef yvonne het volgende:
Mijn geheugen zegt me dat het toen alweer licht was?
altijd beter als joHlandak (oeh schrik)quote:Op dinsdag 27 juli 2010 15:37 schreef SuperWeber het volgende:
En dat meisje wat we gevraagd hadden om met PP te poseren op de foto was btw niet al te happig als ik het me goed herinner
Er lopen twee meets door elkaar in dit topic.quote:
Toen de gemiddelde leeftijd op een ONZ-meet nog bóven de 18 jaar lag.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 15:38 schreef Maanvis het volgende:
[..]
2003 geloof ik dat die spareribs ONZ meet was.
Wat niet dezelfde is als de JK-meetquote:Op dinsdag 27 juli 2010 15:38 schreef Maanvis het volgende:
[..]
2003 geloof ik dat die spareribs ONZ meet was.
Oh ja, , ik denk dat het zijn duopenotti gezicht was, dat hem zo onweerstaanbaar maakte...quote:Op dinsdag 27 juli 2010 15:37 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Nouja dat was wel een noodzakelijke foto nadat PP al 3 dagen had lopen te verkondigen dat hij een blondine aan de haak zou slaan, het is hem min of meer gelukt daar
Maar dat slapen van PP en het kosten van BB was dan ook op de JK meet in de SamSam, niet op de spareribsmeet.quote:
Zo k;loptie, waar Static eens niet van de trap vielquote:Op dinsdag 27 juli 2010 15:41 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Maar dat slapen van PP en het kosten van BB was dan ook op de JK meet in de SamSam, niet op de spareribsmeet.
Er is ergens ook nog een meet in A'dam geweest (de enige waar ik ook aanwezig was ), waar wij op A'dam centraal hebben gewacht op de eerste trein (om fucking 8 uur 's ochtends pas oid)...quote:Op dinsdag 27 juli 2010 15:42 schreef Bosbeetle het volgende:
Ik ben bij 3 geweest de eerste was de PP slaapt op barkruk meet, de tweede was de BB slaapt op straat meet en de 3de was wij slapen samen met nouk bij roellio(?) en boediboe slaapt daar ook en is eng met telefoonnummers meet
Ja, dat! Zo. Bij die spareribmeet was ik niet eens.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 15:42 schreef yvonne het volgende:
Zo k;loptie, waar Static eens niet van de trap viel
die had ik nog thuisgebracht .quote:
Volgensmij was jij bij de BB slaapt op straat meet, sterker nog dat weet ik zeker, ik heb die foto nog wel waar ik op straat slaap en alle ONZ meeters er zo achter staan daar stond jij ook bij.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 15:43 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Er is ergens ook nog een meet in A'dam geweest (de enige waar ik ook aanwezig was ), waar wij op A'dam centraal hebben gewacht op de eerste trein (om fucking 8 uur 's ochtends pas oid)...
Au3? .quote:Op dinsdag 27 juli 2010 15:44 schreef Maanvis het volgende:
[..]
die had ik nog thuisgebracht .
samen met zijn immergeile vriendinnetje
Omdat mensen tegenwoordig andere mensen wantrouwenquote:Op dinsdag 27 juli 2010 15:44 schreef Myraela het volgende:
Waarom zijn de huidige meets niet meer zo?
je komt op de verkeerde meets. die meet in wierden wordt echt wel weer zoquote:Op dinsdag 27 juli 2010 15:44 schreef Myraela het volgende:
Waarom zijn de huidige meets niet meer zo?
Joah of die keer met die klok!quote:
Denk je serieus?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 15:46 schreef Maanvis het volgende:
[..]
je komt op de verkeerde meets. die meet in wierden wordt echt wel weer zo
Die heb ik ook nog eens gemeet in utrecht, en ik ben nog eens bij een MUZ meet geweest met frollo, jane, pdehoog en maudib geloof ikquote:
met die klokquote:
Hehe, was dat die, het is allemaal wel een beetje weggezakt, ik weet nog wel dat jij en PP lekker op dat station lagen te pitten tussen al het overige tuig in en dat ik maar de hele nacht wakker ben gebleven omdat ik het allemaal maar een beetje onguur tuig vond wat daar rondhing...quote:Op dinsdag 27 juli 2010 15:45 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Volgensmij was jij bij de BB slaapt op straat meet, sterker nog dat weet ik zeker, ik heb die foto nog wel waar ik op straat slaap en alle ONZ meeters er zo achter staan daar stond jij ook bij.
Dat ging nog bijna verkeerd idd.quote:
ik weet het wel zeker. de laatste (RLS) meet waar ik was was ook vervuld van dronkenschap, alleen toen waren er te weinig mensen om echt rare dingen te laten gebeuren (behalve dan ik die m'n eigen auto buitensloot )quote:
Nouja ik lag al te slapen op straat dus nadat ik de kroeg werd uitgegooid omdat ik sliep aan de bar, wat ben ik vaak moequote:Op dinsdag 27 juli 2010 15:47 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Hehe, was dat die, het is allemaal wel een beetje weggezakt, ik weet nog wel dat jij en PP lekker op dat station lagen te pitten tussen al het overige tuig in en dat ik maar de hele nacht wakker ben gebleven omdat ik het allemaal maar een beetje onguur tuig vond wat daar rondhing...
Neh.quote:
Same here, maar dat was volgens mij niet het 'vriendinnetje' van Bioslock. Die heeft namelijk toen nog aan mijn kont gezeten, en dat was toch echt iemand anders.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 15:46 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Die heb ik ook nog eens gemeet in utrecht(...)
Ik ken de RLS mensen niet echt volgens mij, ik wacht wel op de foto'squote:Op dinsdag 27 juli 2010 15:48 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ik weet het wel zeker. de laatste (RLS) meet waar ik was was ook vervuld van dronkenschap, alleen toen waren er te weinig mensen om echt rare dingen te laten gebeuren (behalve dan ik die m'n eigen auto buitensloot )
Ja, maar toch is het wel heel anders dan die meets van vroeger hoor. Vooral ook omdat iedereen ouder wordt en er steeds weer nieuwe mensen bij komen. Daar kun je niet omheen.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 15:48 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ik weet het wel zeker. de laatste (RLS) meet waar ik was was ook vervuld van dronkenschap, alleen toen waren er te weinig mensen om echt rare dingen te laten gebeuren (behalve dan ik die m'n eigen auto buitensloot )
De PP slaapt op barkruk meet was met jou en flyingfox dat was tof Jambers impressionatiesquote:Op dinsdag 27 juli 2010 15:49 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Same here, maar dat was volgens mij niet het 'vriendinnetje' van Bioslock. Die heeft namelijk toen nog aan mijn kont gezeten.
als jij nou eens die foot's plaatst waar ik al een maand of anderhalf over loop te zeuren...quote:Op dinsdag 27 juli 2010 15:49 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik ken de RLS mensen niet echt volgens mij, ik wacht wel op de foto's
Hé, ik ben ook op zo'n muziekmeet geweest, Seborikquote:Op dinsdag 27 juli 2010 15:46 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Die heb ik ook nog eens gemeet in utrecht, en ik ben nog eens bij een MUZ meet geweest met frollo, jane, pdehoog en maudib geloof ik
Nou, misschien niet het vriendinnetje dan. Maar ze hebben wel genuekt toch?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 15:49 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Same here, maar dat was volgens mij niet het 'vriendinnetje' van Bioslock. Die heeft namelijk toen nog aan mijn kont gezeten, en dat was toch echt iemand anders.
Ik doe niet aan tiet-foto's.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 15:50 schreef Maanvis het volgende:
[..]
als jij nou eens die foot's plaatst waar ik al een maand of anderhalf over loop te zeuren...
klopt, maar mensen veranderen nooit .quote:Op dinsdag 27 juli 2010 15:50 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ja, maar toch is het wel heel anders dan die meets van vroeger hoor. Vooral ook omdat iedereen ouder wordt en er steeds weer nieuwe mensen bij komen. Daar kun je niet omheen.
Dat was net na het LD fantopicquote:Op dinsdag 27 juli 2010 15:50 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
De PP slaapt op barkruk meet was met jou en flyingfox dat was tof Jambers impressionaties
die heb ik helaas altijd moeten missen (wegens geldgebrek)quote:Op dinsdag 27 juli 2010 15:51 schreef yvonne het volgende:
[..]
Hé, ik ben ook op zo'n muziekmeet geweest, Seborik
CD plunder-meet
Was dat niet het "vieslak"-meisje?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 15:49 schreef Croupouque het volgende:
Same here, maar dat was volgens mij niet het 'vriendinnetje' van Bioslock. Die heeft namelijk toen nog aan mijn kont gezeten, en dat was toch echt iemand anders.
ja idd nu je het zegtquote:Op dinsdag 27 juli 2010 15:52 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Was dat niet het "vieslak"-meisje?
Ja, daar dacht ik ook aan. De naam "Vieske" kwam in me op, maar dat was volgens mij de vriendin van Xebrozius.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 15:52 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Was dat niet het "vieslak"-meisje?
idd die staat nogsteeds in onze OP geloof ik onder GPD fantopicquote:
Volgens mij had PP toen van te voren al plannen om LD "op zijn bek te huffen"quote:Op dinsdag 27 juli 2010 15:53 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
idd die staat nogsteeds in onze OP geloof ik onder GPD fantopic
Ja, ook dat.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 15:52 schreef Croupouque het volgende:
Ja, daar dacht ik ook aan. De naam "Vieske" kwam in me op, maar dat was volgens mij de vriendin van Xebrozius.
Volgens mij ging het toen net andersomquote:Op dinsdag 27 juli 2010 15:53 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Volgens mij had PP toen van te voren al plannen om LD "op zijn bek te huffen"
Hij schijnt verkering te hebben, zeer burgerlijkquote:Op dinsdag 27 juli 2010 15:54 schreef Bosbeetle het volgende:
Waar is BS eigenlijk? Nakend op een berg in itbet Anton Webern te luisteren, met de manen wapperend in de wind terwijl insomaniac teder op zijn ingewanden knabbelt?
het sloeg iig nergens op het ging echt in slomotionquote:Op dinsdag 27 juli 2010 15:54 schreef yvonne het volgende:
[..]
Volgens mij ging het toen net andersom
Gezien de staat van PP (van horen zeggen uiteraard) destijds, geloof ik dat graag...quote:Op dinsdag 27 juli 2010 15:54 schreef yvonne het volgende:
[..]
Volgens mij ging het toen net andersom
Toen woonde BS nog bij zijn ouders.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 15:54 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ja, ook dat.
Dat vriendinnetje van BS had wel een Fok!account volgens mij. Ze waren met stoepjong helemaal uit Oss gereisd toch?
Whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa En bosbeetle kotste over je schoenen?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 15:55 schreef static het volgende:
[..]
Ja, dat klopt allemaal. In de Leidsestraat geloof ik bij een kroeg waar Q zo nodig moest gaan poepen en er letterlijk warm bier werd geschonken.
Oh ja! Jee, als ik aan die tijd terugdenk realiseer ik me pas echt hoezeer ik veranderd ben.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 15:50 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
De PP slaapt op barkruk meet was met jou en flyingfox dat was tof Jambers impressionaties
heb ik dan over jou schoenen gekotst ik herinner me alleen dat ik een paar van die amsterdamse paaltjes heb geraaktquote:Op dinsdag 27 juli 2010 15:55 schreef static het volgende:
[..]
Ja, dat klopt allemaal. In de Leidsestraat geloof ik bij een kroeg waar Q zo nodig moest gaan poepen en er letterlijk warm bier werd geschonken.
Huh? Kun je die eens mailen?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 15:26 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ja voor mij is dat ook hetzelfde persoon .
[..]
[..]
- Geweldige foto van jou static en laffer gierend van het lachen, maar die mocht ik niet plaatsen omdat static daar op staat.
Dat was het ook, bakvis.quote:
Ja, je viel ervan in slaap Je had een of ander vaag excuus waarom je in slaap viel!quote:Op dinsdag 27 juli 2010 15:55 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
het sloeg iig nergens op het ging echt in slomotion
Ik kan me niet herinneren static ooit ontmoet te hebben (misschien heb ik dat ook wel niet )quote:Op dinsdag 27 juli 2010 15:56 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
heb ik dan over jou schoenen gekotst ik herinner me alleen dat ik een paar van die amsterdamse paaltjes heb geraakt
Ja duh, hij was 14 ofzo.quote:
Ik realiseer me dan altijd dat ik nog precies hetzelfde ben maar dan met baard.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 15:55 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Oh ja! Jee, als ik aan die tijd terugdenk realiseer ik me pas echt hoezeer ik veranderd ben.
Hoezo? je bent nu zo'n beurs-yup?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 15:55 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Oh ja! Jee, als ik aan die tijd terugdenk realiseer ik me pas echt hoezeer ik veranderd ben.
Coco's bestaat toch niet meer?quote:
Ik heb altijd rode wangetjesquote:Op dinsdag 27 juli 2010 15:57 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja, je viel ervan in slaap Je had een of ander vaag excuus waarom je in slaap viel!
Daar moet ergens een foto van zijn met van die rode wangetjes
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 15:58 schreef static het volgende:
[..]
Coco's bestaat toch niet meer?
Met die helse trap en Tamil-chauffeur die me naar huis bracht terwijl ik zwaargewond was.
ja en toen had ik ze dus thuisgebracht .quote:Op dinsdag 27 juli 2010 15:54 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ja, ook dat.
Dat vriendinnetje van BS had wel een Fok!account volgens mij. Ze waren met stoepjong helemaal uit Oss gereisd toch?
In 2003? . Nee gek, een stuk ouder al volgens mij.quote:
zal ik vanavond doen als ik thuis benquote:
Ja. En volgens mij was dat de avond dat Nikky Bambi doodreed.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 15:55 schreef yvonne het volgende:
[..]
Whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa En bosbeetle kotste over je schoenen?
Ja, daar stond ik tussen, oetlul.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 15:56 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
heb ik dan over jou schoenen gekotst ik herinner me alleen dat ik een paar van die amsterdamse paaltjes heb geraakt
BS is toch onbevlekt ontvangen in 1992 ofzo?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 16:00 schreef Chowi het volgende:
In 2003? . Nee gek, een stuk ouder al volgens mij.
oh sorryquote:
quote:
Was Knut.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 16:00 schreef Bosbeetle het volgende:
Knut ja die heb ik ook nog gezien die zaten truth or dare te doen en ik moest toch telkens niks zeggen met mijn maagdelijke achtergrond, en heatwave was volgensmij op alle amsterdamse meets of was dat UIO_AMS.
god dat topic croup allemaal dingen die ik vergeten was de VV reeks
Zie ik het morgen wel verschijnen. Zal je zo mijn mailadres mailen.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 16:01 schreef Maanvis het volgende:
[..]
zal ik vanavond doen als ik thuis ben
Neuh, eind jaren 80 ofzo.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 16:03 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
BS is toch onbevlekt ontvangen in 1992 ofzo?
Mja, naast iemand als Knut is al snel iemand kniehoogte. .quote:Op dinsdag 27 juli 2010 16:05 schreef static het volgende:
Was Knut.
Toen ging hij nog met een heel klein meisje, ideale hoogte: ongeveer knie ofzo.
Bij Jolan?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 16:07 schreef Bosbeetle het volgende:
Ik heb ook nog foto's (zo uit mijn hoofd) dat nouk bij iemand op schoot zit. Yvonne met JK zit te praten. PP slapend op een barkruk zit. Een foto waar ik heel lelijk opsta en croup zichzelf heeft uitgeblurd.
Stranger!quote:
quote:
Daar was ik verliefd op . Van de meet waar zij was met aardbeientasje heb ik ook nog foto's. Vanavond eens kijken.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 16:10 schreef Croupouque het volgende:
Oeh! Oeh! Als we toch aan namedropping doen:
"Lolalala".
quote:
Jaaaaaaaaa, met dat tasje!quote:
oja die meet spraken we op CS af en gingen we eerst naar de KFC .quote:
Dat snap ik wel, die zag er best leuk uit.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 16:11 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Daar was ik verliefd op . Van de meet waar zij was met aardbeientasje heb ik ook nog foto's. Vanavond eens kijken.
Nitespeed?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 16:14 schreef yvonne het volgende:
Hoe heette die knul, jongste van het gezelschap, met die prachtige ogen?
maar ze was niet zo geschikt voor lange dagen, want ze verlepte helemaal op het eind en toen dacht ik dat ze ziek wasquote:Op dinsdag 27 juli 2010 16:13 schreef Swami_Twelvinchalami het volgende:
[..]
Dat snap ik wel, die zag er best leuk uit.
Eerwaarde.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 16:13 schreef Swami_Twelvinchalami het volgende:
Dat snap ik wel, die zag er best leuk uit.
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 16:10 schreef Croupouque het volgende:
Oeh! Oeh! Als we toch aan namedropping doen:
"Lolalala".
al die namen hier nitespeed altijd 19 of niet yvonnequote:
Gegroet, heer Knoxville. Ik omhels u tot uw hart door uw neus naar buiten floept.quote:
Van zulks een voorstel krijg ik na afgelopen weekend verkeerde visuals. .quote:Op dinsdag 27 juli 2010 16:16 schreef Swami_Twelvinchalami het volgende:
Gegroet, heer Knoxville. Ik omhels u tot uw hart door uw neus naar buiten floept.
Dat klinkt echt heel erg alsof het een object is. Dat je weg kan doen enzo, als je er genoeg van hebt.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 16:14 schreef Maanvis het volgende:
[..]
maar ze was niet zo geschikt voor lange dagen, want ze verlepte helemaal op het eind en toen dacht ik dat ze ziek was
zo heeft ze ONZ wel behandeld ja Opeens was ze weg!quote:Op dinsdag 27 juli 2010 16:18 schreef Chowi het volgende:
[..]
Dat klinkt echt heel erg alsof het een object is. Dat je weg kan doen enzo, als je er genoeg van hebt.
Ja!quote:
Ik besprenkel u met al mijn lichaamssappen, als ultieme uiting van die liefde.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 16:17 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Van zulks een voorstel krijg ik na afgelopen weekend verkeerde visuals. .
Toch dank voor uw warme douche van liefde .
Gezellig hè?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 15:31 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Hey yvonne, hoe is het daar in de sloot met al die ouwe koeien?
Mijn geheugen laat mij wat dat betreft even in de steek, BB.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 16:16 schreef Bosbeetle het volgende:
ik krijg gelijk preswalskipaard visioenen als ik U zie swami
yvonne is op desbetreffende meet uiteindelijk niet gekomenquote:
Was NiNi oid daar ook niet eigenlijk?quote:
Post hier plaatjes van Przewalskipaarden!quote:Op dinsdag 27 juli 2010 16:22 schreef Swami_Twelvinchalami het volgende:
[..]
Mijn geheugen laat mij wat dat betreft even in de steek, BB.
Op die meet had ik het niet naar mijn zin, dat weet ik nog.quote:
NiNi was al op die keldermeet.quote:
jammer dat daar de helft van de plaatjes niet meer werkenquote:Op dinsdag 27 juli 2010 16:28 schreef Bosbeetle het volgende:
en ook voor dit topic
Welke users heb jij al in je collectie?
omg NiNi tering zeg die was toch veel te mooi voor FOK!quote:Op dinsdag 27 juli 2010 16:30 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
NiNi was al op die keldermeet.
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 16:31 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Had FF trouwens ook niet zijn Fok!Memory mee in de SamSam?
Jup!quote:Op dinsdag 27 juli 2010 16:31 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
yupquote:Op dinsdag 27 juli 2010 16:31 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
De grote NiNi en Insomaniac fanclub deel 2quote:Op dinsdag 27 juli 2010 16:31 schreef Maanvis het volgende:
[..]
omg NiNi tering zeg die was toch veel te mooi voor FOK!
Wat weet ik nu?quote:
Ik had toen een affaire met de kleuterjuf.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 16:18 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Het waren malle tijden toen, C.
Dat kun jij je vast nog herinneren van het kinderdagverblijf.
"Nice".quote:
Hebben wij ook niet een @@@-meet gehad, zonder Insomaniac? Er staat me iets van bij, maar ik heb er verder helemaal geen herinneringen aan.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 16:30 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
NiNi was al op die keldermeet.
Die hekjes werken niet meer in de oude layout dus ik weet niet waarom je nou naar een foto van xebbo wijst?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 16:36 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
De grote NiNi en Insomaniac fanclub deel 2
Eeerm, ja, daar zo een beetje achter de dam tegenover zo'n kraakpand, hoe heet die straat ook alweer.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 16:40 schreef Croupouque het volgende:
Hebben wij ook niet een @@@-meet gehad, zonder Insomaniac? Er staat me iets van bij, maar ik heb er verder helemaal geen herinneringen aan.
Foutje je quote nu wat ik bedoelquote:Op dinsdag 27 juli 2010 16:40 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Die hekjes werken niet meer in de oude layout dus ik weet niet waarom je nou naar een foto van xebbo wijst?
Ik ben helaas een paar jaar geleden, in een poging om al mijn kloons naar één mailadres te verhuizen, de toegang tot een groot aantal van die kloons kwijtgeraakt. Waaronder dus Swedish Sven.quote:
daar staan nog steeds geen foto's. ik weet wel dat nini ook op de 5 jaar meet was en dat ze mooie borsten heeft .quote:
Klöteklönquote:
nee de fotos werken niet meerquote:Op dinsdag 27 juli 2010 16:43 schreef Maanvis het volgende:
[..]
daar staan nog steeds geen foto's. ik weet wel dat nini ook op de 5 jaar meet was en dat ze mooie borsten heeft .
Ik heb trouwens ergens die foto die inso had als icoontje (op de boot) in het groot
Je hoeft maar te mailen en alles sal reg kom.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 16:42 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Ik ben helaas een paar jaar geleden, in een poging om al mijn kloons naar één mailadres te verhuizen, de toegang tot een groot aantal van die kloons kwijtgeraakt. Waaronder dus Swedish Sven.
Äch, niëmänd mäält nög öm die kötklöön! *quote:
Vast achter de gaderobe van tivoliquote:Op dinsdag 27 juli 2010 16:45 schreef yvonne het volgende:
Hoe zou het met AU3 zijn?
Opeens poef weg.
Die is vast getrouwd en met 3 kinderen met van die houtje-touwtjejassen in een bakfietsfabriekbakfiets.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 16:45 schreef yvonne het volgende:
Opeens poef weg.
Sterker nog, ik heb het programma niet eens meer...quote:Op dinsdag 27 juli 2010 16:46 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Vast achter de gaderobe van tivoli
(zit die ook niet meer op #muziek, ben al zo lang niet meer op IRC geweest)
Geen idee, dat was best een tof mens!quote:Op dinsdag 27 juli 2010 16:45 schreef yvonne het volgende:
Opeens poef weg.
Wacht maar tot die foto gepost wordt.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 16:53 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ergens is dat toch wel treurig, als iemands leven een stuk mooier wordt van een foto van Vork. .
Yepquote:Op dinsdag 27 juli 2010 16:06 schreef Maanvis het volgende:
Hoe is het eigenlijk met Knut, gaat ie nog steeds met Silmarwen
maar toch zijn er uitschietersquote:
ja klopt, de muurbloempjes herken ik niet meer . de straatkotsers, barslapers of trapvallers natuurlijk wel. en natuurlijk yvonne met haar kleurrijke kledij en dito make-up.quote:
Meer als een plantquote:Op dinsdag 27 juli 2010 16:18 schreef Chowi het volgende:
[..]
Dat klinkt echt heel erg alsof het een object is. Dat je weg kan doen enzo, als je er genoeg van hebt.
een aardbeienplantquote:
user en tester tegelijk?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 18:09 schreef Bosbeetle het volgende:
Ik vond het klinken als een forumusester
mooi woord hè usester
Daarin is nog niks veranderdquote:Op dinsdag 27 juli 2010 17:56 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ja klopt, de muurbloempjes herken ik niet meer . de straatkotsers, barslapers of trapvallers natuurlijk wel. en natuurlijk yvonne met haar kleurrijke kledij en dito make-up.
misschien moet ik dat ene shirt maar aan doen naar wierden . (als ie nog past!)quote:Op dinsdag 27 juli 2010 18:21 schreef yvonne het volgende:
[..]
Daarin is nog niks veranderd
En jouw shirts!
jij bent toch chemicus? Kun je ze niet bedwelmen?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 18:43 schreef Bosbeetle het volgende:
zou leuk zijn als er wat gpders mee wouden naar wierden maar het lijkt er niet op
De overige GPD-ers zijn dat ookquote:Op dinsdag 27 juli 2010 18:46 schreef Maanvis het volgende:
[..]
jij bent toch chemicus? Kun je ze niet bedwelmen?
biochemicus erm ja dus, formaldehyde paktquote:Op dinsdag 27 juli 2010 18:46 schreef Maanvis het volgende:
[..]
jij bent toch chemicus? Kun je ze niet bedwelmen?
*BB zuurkast induwt...quote:Op dinsdag 27 juli 2010 18:48 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
biochemicus erm ja dus, formaldehyde pakt
oja dat wordt nog wat!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Opa, Trueno en Yvonne
Lolalala (oid).Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
Toen was ik nog jong haha zo baardje doet wat of zou het gewoon de leeftijd zijnquote:
staat niet online, op mijn harddisk!quote:Op donderdag 29 juli 2010 10:44 schreef PP. het volgende:
En waarom staan zulke foto's nog steeds online?
haar vriendje hield d'r shirt omhoogquote:Op donderdag 29 juli 2010 10:48 schreef Myraela het volgende:
Kan ze alsjeblieft der shirt omlaag doen.
omdat ze episch zijnquote:Op donderdag 29 juli 2010 10:44 schreef PP. het volgende:
En waarom staan zulke foto's nog steeds online?
Ja, ik zat ernaast, das een tikje erger hoor .quote:Op donderdag 29 juli 2010 10:48 schreef Myraela het volgende:
Kan ze alsjeblieft der shirt omlaag doen.
Jij was wel op al die amsterdam meets toch! Ik herinner me jou of UIO_AMS maar ik weet niet meer precies wie van de 2quote:Op donderdag 29 juli 2010 10:49 schreef HeatWave het volgende:
Ik heb al die foto's nog, echt honderden!
Ik wist dat je ouder was, maar ik had niet verwacht dat je er zo oud uit zou zien hoor.quote:Op donderdag 29 juli 2010 10:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, ik zat ernaast, das een tikje erger hoor .
Andere kant ernaast bakmuts .quote:Op donderdag 29 juli 2010 10:54 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik wist dat je ouder was, maar ik had niet verwacht dat je er zo oud uit zou zien hoor.
Ik ben er wel op heel veel geweest, maar UIO ook, maar wel minder geloof ik.quote:Op donderdag 29 juli 2010 10:53 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Jij was wel op al die amsterdam meets toch! Ik herinner me jou of UIO_AMS maar ik weet niet meer precies wie van de 2
Leuke paarse jurk heatwavequote:
Dankje .quote:
Misschien heb ik jullie allebei wel gezienquote:Op donderdag 29 juli 2010 10:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik ben er wel op heel veel geweest, maar UIO ook, maar wel minder geloof ik.
Wij hebben elkaar zeker gezien hoor .quote:Op donderdag 29 juli 2010 10:56 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Misschien heb ik jullie allebei wel gezien
jij bent nou ook niet bepaald de aanwinst van het jaar he?quote:
NIET?quote:Op donderdag 29 juli 2010 13:53 schreef Mirjam het volgende:
[..]
jij bent nou ook niet bepaald de aanwinst van het jaar he?
newbies kusjekroel.
Ooooh. Maanvis die een in mijn richting neerzet. Het wordt steeds gekker op FOK!.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 16:06 schreef Maanvis het volgende:
Hoe is het eigenlijk met Knut, gaat ie nog steeds met Silmarwen
FoN was dat. 1.63 tegenover mijn 2.04.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 16:05 schreef static het volgende:
[..]
Was Knut.
Toen ging hij nog met een heel klein meisje, ideale hoogte: ongeveer knie ofzo.
Ja, je hebt gelijk, was tijdens de Vondelpark meet waar jij nog heel snugger een boek had laten liggen in het theehuisje terwijl wij allang in de kroeg stonden ergens op het Leidse. Nadat we een andere tent uitgegooid werden, weer niet meer welke. Bulldog ofzo?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 14:28 schreef GI het volgende:
[..]
FoN was dat. 1.63 tegenover mijn 2.04.
Al was dat al ruimschoots afgelopen voordat ik in het Amsterdamse meetingedruis dook.
Yeps, die relatie is toch wel mijn grootste fout ooit geweest. Ze ging vreemd terwijl we 'samen woonde' in rotterdam met de andere huisgenoot.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 14:31 schreef static het volgende:
[..]
Ja, je hebt gelijk, was tijdens de Vondelpark meet waar jij nog heel snugger een boek had laten liggen in het theehuisje terwijl wij allang in de kroeg stonden ergens op het Leidse. Nadat we een andere tent uitgegooid werden, weer niet meer welke. Bulldog ofzo?
Neuh die was niet in jouw richting maar na Silmarwen . Maargoed neem toch eens niet alles zo serieus joh .quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 14:25 schreef GI het volgende:
[..]
Ooooh. Maanvis die een in mijn richting neerzet. Het wordt steeds gekker op FOK!.
Dat maakt het al een stuk beterquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 14:36 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Neuh die was niet in jouw richting maar na Silmarwen . Maargoed neem toch eens niet alles zo serieus joh .
Er zijn er een stel geweest.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 14:34 schreef GI het volgende:
[..]
Yeps, die relatie is toch wel mijn grootste fout ooit geweest. Ze ging vreemd terwijl we 'samen woonde' in rotterdam met de andere huisgenoot.
Waar ze nu overigins mee getrouwd is en 2 kinderen van heeft.
Die vondelparkmeet was toen Armageddon nog met Yvet of hoe heet ze ook alweer had en Merel daar nog geeneens in de picture was.
OS heb ik nooit ontmoet.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 15:21 schreef yvonne het volgende:
[..]
Er zijn er een stel geweest.
Is dit degeen met Otaku San voor het laatst?
Daar was Static niet bij, die bestond nog geeneens
Dan hebben we er een gehad beginnend in dat Filmhuis in het Vondelpark, met BGM of hoe heette dat ventje, was jij met de Parasietquote:
Ik heb twee meetings gehad waar ik samen met parasiet was. ééntje in wageningen en de andere was bij een of ander strand waar Llewella ook bij was.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 15:24 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dan hebben we er een gehad beginnend in dat Filmhuis in het Vondelpark, met BGM of hoe heette dat ventje, was jij met de Parasiet
Ah, dan was jij er niet bij bij die meet.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 15:26 schreef GI het volgende:
[..]
Ik heb twee meetings gehad waar ik samen met parasiet was. ééntje in wageningen en de andere was bij een of ander strand waar Llewella ook bij was.
Ja, staan foto's van in het andere topicquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 15:27 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ah, dan was jij er niet bij bij die meet.
Wageningen..2000 ofzo?
Dude.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 15:28 schreef yvonne het volgende:
We kunnen iig vaststellen dat Static een newbie is
ik heb nog veel leuke foto's van toen je 12 was en ook op die meet was .quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 15:39 schreef Nouk het volgende:
Wat een leuk topic, die meet was zo mooi! !
Oh god, ik ben nu pas bij pagina 3, hoop zo erg dat je deze foto niet geplaatst hebt..quote:
Ik heb die foto niet eens, liefje. .quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 15:41 schreef Nouk het volgende:
Oh god, ik ben nu pas bij pagina 3, hoop zo erg dat je deze foto niet geplaatst hebt..
*fingers crossed..
Waag het niet MV!quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 15:40 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ik heb nog veel leuke foto's van toen je 12 was en ook op die meet was .
Alsof trio;s na een SamSam meet zo bijzonder zijn .quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 15:44 schreef Nouk het volgende:
[..]
Waag het niet MV!
Weten jullie dat FF na die meet in SamSam een trio heeft gehad nog met Lolalala en d'r vriendinnetje: Heeft ie toen weer een tijd ontkent en later weer toegegeven. Dat was z'n eerst sexervaring .
hhahahaha wat schattig .quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 15:44 schreef Nouk het volgende:
[..]
Waag het niet MV!
Weten jullie dat FF na die meet in SamSam een trio heeft gehad nog met Lolalala en d'r vriendinnetje: Heeft ie toen weer een tijd ontkent en later weer toegegeven. Dat was z'n eerst sexervaring .
Dat was toen best een spannende roddel hoor. Stranger was ook lief. En Tijn ook! En PR die was toen ontzettend dronken volgens mij. En boebiedoe was er ook. Wow .quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 15:44 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Alsof trio;s na een SamSam meet zo bijzonder zijn .
Aaaaaaaaaaah, wat cute!quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 15:44 schreef Nouk het volgende:
[..]
Waag het niet MV!
Jij bent echt leuk in het echt!quote:
Neem je dan weer je boekje mee?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 15:48 schreef Nouk het volgende:
[..]
Jij bent echt leuk in het echt!
Wanneer is er weer zo'n meet?
welk boekje .quote:
scribble, scribble scribblequote:
Klopt!quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 15:52 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Dat is mijn boekje, y, gekregen van FF.
was dat niet zo'n poeziealbum? het is zolang gelee... (en ik heb eigenlijk alleen naar de tieten van nouque gekeken)quote:
Wat deed Nouk er dan mee? Nou nou?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 15:52 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Dat is mijn boekje, y, gekregen van FF.
Het bewonderen. .quote:
Romeo jaquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 15:54 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ja, Romantic Romeo ofzo, Croupouque kent hem wel.
Ja hij was eruit gezet volgens mij! Volledig terecht natuurlijk.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 15:58 schreef yvonne het volgende:
Die enge negert hebben we toch weggejaagd?
Oh, dat was vrij simpel. Het wachtwoord was na al die jaren nog steeds "SexyNouk".quote:
.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:23 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Oh, dat was vrij simpel. Het wachtwoord was na al die jaren nog steeds "SexyNouk".
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |