maar toch zijn er uitschietersquote:
ja klopt, de muurbloempjes herken ik niet meer . de straatkotsers, barslapers of trapvallers natuurlijk wel. en natuurlijk yvonne met haar kleurrijke kledij en dito make-up.quote:
Meer als een plantquote:Op dinsdag 27 juli 2010 16:18 schreef Chowi het volgende:
[..]
Dat klinkt echt heel erg alsof het een object is. Dat je weg kan doen enzo, als je er genoeg van hebt.
een aardbeienplantquote:
user en tester tegelijk?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 18:09 schreef Bosbeetle het volgende:
Ik vond het klinken als een forumusester
mooi woord hè usester
Daarin is nog niks veranderdquote:Op dinsdag 27 juli 2010 17:56 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ja klopt, de muurbloempjes herken ik niet meer . de straatkotsers, barslapers of trapvallers natuurlijk wel. en natuurlijk yvonne met haar kleurrijke kledij en dito make-up.
misschien moet ik dat ene shirt maar aan doen naar wierden . (als ie nog past!)quote:Op dinsdag 27 juli 2010 18:21 schreef yvonne het volgende:
[..]
Daarin is nog niks veranderd
En jouw shirts!
jij bent toch chemicus? Kun je ze niet bedwelmen?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 18:43 schreef Bosbeetle het volgende:
zou leuk zijn als er wat gpders mee wouden naar wierden maar het lijkt er niet op
De overige GPD-ers zijn dat ookquote:Op dinsdag 27 juli 2010 18:46 schreef Maanvis het volgende:
[..]
jij bent toch chemicus? Kun je ze niet bedwelmen?
biochemicus erm ja dus, formaldehyde paktquote:Op dinsdag 27 juli 2010 18:46 schreef Maanvis het volgende:
[..]
jij bent toch chemicus? Kun je ze niet bedwelmen?
*BB zuurkast induwt...quote:Op dinsdag 27 juli 2010 18:48 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
biochemicus erm ja dus, formaldehyde pakt
oja dat wordt nog wat!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Opa, Trueno en Yvonne
Lolalala (oid).Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
Toen was ik nog jong haha zo baardje doet wat of zou het gewoon de leeftijd zijnquote:
staat niet online, op mijn harddisk!quote:Op donderdag 29 juli 2010 10:44 schreef PP. het volgende:
En waarom staan zulke foto's nog steeds online?
haar vriendje hield d'r shirt omhoogquote:Op donderdag 29 juli 2010 10:48 schreef Myraela het volgende:
Kan ze alsjeblieft der shirt omlaag doen.
omdat ze episch zijnquote:Op donderdag 29 juli 2010 10:44 schreef PP. het volgende:
En waarom staan zulke foto's nog steeds online?
Ja, ik zat ernaast, das een tikje erger hoor .quote:Op donderdag 29 juli 2010 10:48 schreef Myraela het volgende:
Kan ze alsjeblieft der shirt omlaag doen.
Jij was wel op al die amsterdam meets toch! Ik herinner me jou of UIO_AMS maar ik weet niet meer precies wie van de 2quote:Op donderdag 29 juli 2010 10:49 schreef HeatWave het volgende:
Ik heb al die foto's nog, echt honderden!
Ik wist dat je ouder was, maar ik had niet verwacht dat je er zo oud uit zou zien hoor.quote:Op donderdag 29 juli 2010 10:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, ik zat ernaast, das een tikje erger hoor .
Andere kant ernaast bakmuts .quote:Op donderdag 29 juli 2010 10:54 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik wist dat je ouder was, maar ik had niet verwacht dat je er zo oud uit zou zien hoor.
Ik ben er wel op heel veel geweest, maar UIO ook, maar wel minder geloof ik.quote:Op donderdag 29 juli 2010 10:53 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Jij was wel op al die amsterdam meets toch! Ik herinner me jou of UIO_AMS maar ik weet niet meer precies wie van de 2
Leuke paarse jurk heatwavequote:
Dankje .quote:
Misschien heb ik jullie allebei wel gezienquote:Op donderdag 29 juli 2010 10:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik ben er wel op heel veel geweest, maar UIO ook, maar wel minder geloof ik.
Wij hebben elkaar zeker gezien hoor .quote:Op donderdag 29 juli 2010 10:56 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Misschien heb ik jullie allebei wel gezien
jij bent nou ook niet bepaald de aanwinst van het jaar he?quote:
NIET?quote:Op donderdag 29 juli 2010 13:53 schreef Mirjam het volgende:
[..]
jij bent nou ook niet bepaald de aanwinst van het jaar he?
newbies kusjekroel.
Ooooh. Maanvis die een in mijn richting neerzet. Het wordt steeds gekker op FOK!.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 16:06 schreef Maanvis het volgende:
Hoe is het eigenlijk met Knut, gaat ie nog steeds met Silmarwen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |