Het paard van Christus.quote:Op woensdag 24 mei 2006 00:12 schreef Shirley het volgende:
Mijn god, wie is die bovenste?
quote:Op woensdag 24 mei 2006 00:13 schreef Lrrr het volgende:
[..]
Het paard van Christus.
Dat was me toch een ezel!
quote:Op woensdag 24 mei 2006 00:13 schreef Wii het volgende:
GODVER, 't drinken kwam me de neus uit van t lachen toen ik die foto van SC zag.
quote:
Opbokken, kutnewbie.quote:Op woensdag 24 mei 2006 00:23 schreef doka het volgende:
Zo'n topic was er een paar dagen geleden ook, en die werd gesloten en vervolgens getrashed... dus
Heeee! Die heb ik gemaakt!quote:
gelly is best leukquote:Op woensdag 24 mei 2006 00:24 schreef Vitalogy het volgende:
Ik dacht dat gelly een oude zeiksnor was.
Er werden toen twee volledige topics mee gevuld, avatars gemaakt en broeken volgepiest...quote:Op woensdag 24 mei 2006 00:25 schreef Croupouque het volgende:
Die Vork-foto blijft hilarisch, hoe vaak je hem ook ziet!
3e foto zijn Nolius en vriendinquote:Op woensdag 24 mei 2006 00:27 schreef X-Naut het volgende:
Ik hoop voor die gast van de 3e foto in de openingspost dat het een soep is![]()
Dat zou dé reden zijn om ooit naar een Fok meeting te gaan, met Vork op de foto gaanquote:Op woensdag 24 mei 2006 00:25 schreef Croupouque het volgende:
Die Vork-foto blijft hilarisch, hoe vaak je hem ook ziet!
quote:Op woensdag 24 mei 2006 00:27 schreef X-Naut het volgende:
Ik hoop voor die gast van de 3e foto in de openingspost dat het een soep is![]()
Hou jij je nu maar eerst 9 maanden rustigquote:Op woensdag 24 mei 2006 00:30 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
Zo, daar zou je 'm toch wel even achterlangs erin willen splitten..
Knorretjequote:Op woensdag 24 mei 2006 00:33 schreef doka het volgende:
Wie is die 1e uit de op nou?
Dat was ook mijn eerste reactie.quote:
Djeez was ooit FOK!s bekendste knaap.quote:Op woensdag 24 mei 2006 00:33 schreef Wii het volgende:
[..]
Wie de neuk zijn dat dan? nog nooit van gehoord.
Aha, de fameuze knorretjequote:Op woensdag 24 mei 2006 00:34 schreef DangermousE het volgende:
[..]
Knorretje
Van Danny.
* DangermousE mompelt iets met swingers enz
achja, ieder zn dngquote:Op woensdag 24 mei 2006 00:36 schreef doka het volgende:
[..]
Aha, de fameuze knorretje
Die ziet er topless ook heel fijn uit
Is die foto werkelijk op fok gepost?quote:
Van wie ben jij een kloon, trouwens?quote:Op woensdag 24 mei 2006 00:37 schreef DangermousE het volgende:
[..]
achja, ieder zn dng
Ontopic, plaats fotos of hou je naab smoel .
Kixass456quote:Op woensdag 24 mei 2006 00:38 schreef Shirley het volgende:
[afbeelding]
NS, mtm, SunChaser en nog een dude..
Ja als je hem als thumbnail zetquote:Op woensdag 24 mei 2006 00:40 schreef Wii het volgende:
[..]
en nog steeds kan je in de preview-versie d'r doos wel zien!
Halli lieverdquote:Op woensdag 24 mei 2006 00:42 schreef DangermousE het volgende:
[..]
[..]
Als je niet weet van wie, dan hoef je het ook niet te weten .
quote:Op woensdag 24 mei 2006 00:34 schreef frankium het volgende:
Hebben jullie dat bij die nep hardrokkers nou ook, dat je denkt van: Is dat nou een vrouw of een soort man?
Ze heeft het haar, tieten, kijkt vrouw. Alleen die baard.......![]()
[afbeelding]
Okequote:Op woensdag 24 mei 2006 00:42 schreef DangermousE het volgende:
[..]
[..]
Als je niet weet van wie, dan hoef je het ook niet te weten .
quote:Op woensdag 24 mei 2006 00:42 schreef Wii het volgende:
[..]
Męn, jij en Nouk hadden een obsessie met dat plaatje.
Oh ja, die ken ik al...quote:
Nu pasquote:Op woensdag 24 mei 2006 00:46 schreef Vitalogy het volgende:
ik vind het nu een beetje ranzig worden
die is best charmantquote:Op woensdag 24 mei 2006 00:47 schreef Tiemie het volgende:
[[url=http://upload4.postimage.org/261730/stofzuiger_naakt.jpg]afbeelding][/url]
Deesjuh zuigt.
Mjummie, een Dyson PX200-Afteck 4 Limited Edition!quote:Op woensdag 24 mei 2006 00:47 schreef Tiemie het volgende:
[[url=http://upload4.postimage.org/261730/stofzuiger_naakt.jpg]afbeelding][/url]
Deesjuh zuigt.
that's an eyeopenerquote:Op woensdag 24 mei 2006 00:50 schreef Xebrozius het volgende:
[afbeelding]
Voor de mensen die zich afvragen hoe Tonks er uit ziet.
quote:Op woensdag 24 mei 2006 00:50 schreef Xebrozius het volgende:
[afbeelding]
Zijn er nog mensen die de rest van z'n familie moeten zien, die heb ik als newbie zelfsquote:Op woensdag 24 mei 2006 00:50 schreef Xebrozius het volgende:
[afbeelding]
.quote:Op woensdag 24 mei 2006 00:50 schreef Xebrozius het volgende:
[afbeelding]
LOL. Ik bedoelde foto 4.quote:
Wasdatquote:
altijd leuk om te wetenquote:Op woensdag 24 mei 2006 00:50 schreef Xebrozius het volgende:
[afbeelding]
quote:Op woensdag 24 mei 2006 00:51 schreef Nickthedick het volgende:
Nu nog de foto's van Lupa, en de ranzigheid is compleet.![]()
Nee hoorquote:Op woensdag 24 mei 2006 00:55 schreef Jane het volgende:
Je vraagt je af waarom er zo'n gesoepte foto van SunChaser in de OP staat. Het is inmiddels zowat het normaalste plaatje in dit topic.
'Nuff saidquote:
pie vind ik ook gewoon stoer. ookal fokt hij nakend.quote:Op woensdag 24 mei 2006 00:57 schreef Vitalogy het volgende:
[..]
ja maar daar is niks aan
pie komt die foto's hier zelf posten als hij van dit topic af wist.
quote:Op woensdag 24 mei 2006 00:50 schreef Xebrozius het volgende:
[afbeelding]
Kom eens onlinequote:Op woensdag 24 mei 2006 01:00 schreef Biogarde het volgende:
Goed, reden genoeg om een aantal mensen, niet al te serieus te nemen![]()
OMFG![]()
Dat zijn 2 kerelsquote:Op woensdag 24 mei 2006 00:59 schreef boebiedoe het volgende:
[afbeelding]
Hehe, wie heeft die andere fotos van Liesbeth nog.
nitespeed heeft haar overigens geneukt (![]()
)
Ik ben op m'n werk schatjequote:
quote:Op woensdag 24 mei 2006 00:59 schreef Xebrozius het volgende:
Ik mis YamYam nog in deze collectie...
Hoe kom je daar aan ?quote:
Zit daar ook een kop opquote:
Mooie requests op de late avondquote:Op woensdag 24 mei 2006 01:07 schreef Skazminko het volgende:
Wie heeft die foto van Kasta als travestiet op de bank?
quote:Op woensdag 24 mei 2006 01:07 schreef Skazminko het volgende:
Dat is kasta nietquote:Op woensdag 24 mei 2006 01:07 schreef Skazminko het volgende:
Ja, laat BBD eens wat echt ranzigs posten, hem bannen ze nu toch niet.quote:Op woensdag 24 mei 2006 01:10 schreef NiteSpeed het volgende:
Het kan niet zo zijn dat dit alles al was.
De rest van mn collectie is 4 later use .quote:Op woensdag 24 mei 2006 01:10 schreef NiteSpeed het volgende:
Het kan niet zo zijn dat dit alles al was.
Dude, daar zijn notabene 2 topics vol mee gepostquote:Op woensdag 24 mei 2006 01:07 schreef Skazminko het volgende:
Ja, die in dat gangetje! Die wil ik zien!quote:Op woensdag 24 mei 2006 01:12 schreef Zwansen het volgende:
Der moet nog wel ergens een kotsende PP rondzwerven.
En een slapende BB op een straatje in Amsterdam.quote:Op woensdag 24 mei 2006 01:12 schreef Zwansen het volgende:
Idd, wat was ook alweer de uitkomst? Je bleef toch volhouden dat je het niet was?quote:Op woensdag 24 mei 2006 01:12 schreef kastanova het volgende:
[..]
Dude, daar zijn notabene 2 topics vol mee gepost.
hij waarschijnlijkquote:Op woensdag 24 mei 2006 01:08 schreef Biogarde het volgende:
Maare, die foto van Dromenvanger.
Is dat hem echt![]()
Wie kan dat bevestigen![]()
Huh? Ik had toch alleen de komkommerfoto's gepostquote:Op woensdag 24 mei 2006 01:09 schreef Skazminko het volgende:
En MUUS met een banaan?
Ik had hem niet opgeslagen.quote:Op woensdag 24 mei 2006 01:12 schreef kastanova het volgende:
[..]
Dude, daar zijn notabene 2 topics vol mee gepost.
Die foto wil ik ook wel eens zien, want die bestaat namelijk niet.quote:Op woensdag 24 mei 2006 01:12 schreef Zwansen het volgende:
Ook goed. Post maar.quote:Op woensdag 24 mei 2006 01:13 schreef kastanova het volgende:
[..]
Huh? Ik had toch alleen de komkommerfoto's gepost.
Komkommer.quote:Op woensdag 24 mei 2006 01:09 schreef Skazminko het volgende:
En MUUS met een banaan?
Op Sziget dan?quote:Op woensdag 24 mei 2006 01:14 schreef Wii het volgende:
[..]
Die foto wil ik ook wel eens zien, want die bestaat namelijk niet.
Ik fantaseerde dat het een banaan was.quote:
Neuh, hoeft niet.quote:Op woensdag 24 mei 2006 01:15 schreef Xebrozius het volgende:
en een foto van Havoc en Static.
Xebro vroeg me maanden later hoe 'kanker' klinkt met een komkommer in mijn strot. Geen idee meer waarom hij het vroeg en hoe het op dat onderwerp kwam.quote:Op woensdag 24 mei 2006 01:16 schreef Skazminko het volgende:
[..]
Ik fantaseerde dat het een banaan was.![]()
Volgens mij beginnen ze op te rakenquote:Op woensdag 24 mei 2006 01:18 schreef MaddoxX het volgende:
waar blijven die picsik wil lachen dit is onz!!
![]()
ja dus het heeft niet zoveel zin om je posts te wijzigen hoorquote:Op woensdag 24 mei 2006 01:21 schreef Dribbel_ het volgende:
Vooral mooi hoe al die modjes meelezen en het niet dicht gooien![]()
dan laat ik het staanquote:Op woensdag 24 mei 2006 01:22 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
[..]
ja dus het heeft niet zoveel zin om je posts te wijzigen hoor
Havoc:quote:Op woensdag 24 mei 2006 01:15 schreef Xebrozius het volgende:
Wat mis ik nog? Die zeug van Speedfreaksjjj oid die bijna met haar blote tieten op de foto staat. Een kotsende Bosbeetle, een ondergetekende Tijn, een bezopen PrivateRyan en een foto van Havoc en Static.
Posten dan.quote:Op woensdag 24 mei 2006 01:24 schreef Sebasser het volgende:
[..]
ik heb nog wel een andere toffe foto van hem
Stofjequote:Op woensdag 24 mei 2006 01:24 schreef Skazminko het volgende:
Wie is die kerel in het bos met een tak in zijn anus?
F5 knopje al versleten knulletje??quote:
"Nee man die weg is veel korter, en er lopen niet zoveel meisjes rond want daar val ik toch niet op"quote:
Knappe vent is het toch!quote:
Is dat geen Laaf?quote:Op woensdag 24 mei 2006 01:29 schreef kastanova het volgende:
[..]
Holle Bolle Gijs tijdens zijn lunchpauze.
Uhahahaquote:Op woensdag 24 mei 2006 01:29 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
"Nee man die weg is veel korter, en er lopen niet zoveel meisjes rond want daar val ik toch niet op"
ze laten het gaan tot die vol isquote:Op woensdag 24 mei 2006 01:31 schreef MaddoxX het volgende:
zou dit topic gesloten worden of verwijderd worden
geen van beidequote:Op woensdag 24 mei 2006 01:31 schreef MaddoxX het volgende:
Laat me raden; die gast is de enige die tijdens die meet op kwam draven en heeft een restaurant medewerker gevraagd een foto van hem te nemen. Am I close?quote:
Als ze werkelijk stoer zijn laten ze het gewoon staan en bannen ze niemandquote:Op woensdag 24 mei 2006 01:31 schreef MaddoxX het volgende:
bonsoir.quote:Op woensdag 24 mei 2006 01:32 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
Laat me raden; die gast is de enige die tijdens die meet op kwam draven en heeft een restaurant medewerker gevraagd een foto van hem te nemen. Am I close?
Die vuile oude smeerlap van 50 die voor zn beeldscherm ligt nakendquote:Op woensdag 24 mei 2006 01:32 schreef DangermousE het volgende:
[..]
Als ze werkelijk stoer zijn laten ze het gewoon staan en bannen ze niemand.
Het is immers niet onze verantwoordelijkheid dat mensen met hun penis voor de cam gaan zitten met pedofiele bedoelingen...
Die is notabene op tv geweest... Type verstrooide professor met idem ontploft vogelnestjeskapsel...quote:Op woensdag 24 mei 2006 01:34 schreef Xebrozius het volgende:
Iemand ook een foto van Verbal toevallig?
quote:Op woensdag 24 mei 2006 01:34 schreef Xebrozius het volgende:
Nouja Pie is gewoon relax.quote:Op woensdag 24 mei 2006 01:34 schreef MaddoxX het volgende:
[..]
Die vuile oude smeerlap van 50 die voor zn beeldscherm ligt nakend
Daar was ik bij.quote:
Dankje, die eerste 3 wilde ik uploaden maar was te lui.quote:Op woensdag 24 mei 2006 01:33 schreef Xebrozius het volgende:
[afbeelding]
-Beyond-
[afbeelding]
Faithy
[afbeelding]
Flowdesign
[afbeelding]
Sjeen oid
Die hoef ik dus niet meer serieus te nemen als die weer bannedquote:Op woensdag 24 mei 2006 01:37 schreef Xebrozius het volgende:
[afbeelding]
Voor de mensen die zich afvragen hoe Dagonet er nou uitziet...
Die staat gewoon in het fotoboek.quote:Op woensdag 24 mei 2006 01:34 schreef Xebrozius het volgende:
Wiesda?quote:
Die heeft Danny nog persoonlijk verwijderd.quote:
quote:Op woensdag 24 mei 2006 01:39 schreef static het volgende:
[..]
Die heeft Danny nog persoonlijk verwijderd.
quote:Op woensdag 24 mei 2006 01:39 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
Hij heeft ooit nog in de telegraaf gestaan
[afbeelding]
dankquote:Op woensdag 24 mei 2006 01:37 schreef Xebrozius het volgende:
[afbeelding]
Voor de mensen die zich afvragen hoe Dagonet er nou uitziet...
Idd, daarom ook No picture van mijquote:Op woensdag 24 mei 2006 01:45 schreef Prowl het volgende:
Wat een koppen allemaal
Gelukkig sta ik nergens op het internet![]()
Ben jij zo lelijk dan?quote:Op woensdag 24 mei 2006 01:45 schreef Prowl het volgende:
Wat een koppen allemaal
Check die hondquote:
ik vraag me dus altijd af hoezeker je daarvan kunt zijn,quote:Op woensdag 24 mei 2006 01:45 schreef Prowl het volgende:
Wat een koppen allemaal
Dat is Verbal toch?quote:
Oh wat erg ookquote:Op woensdag 24 mei 2006 01:45 schreef Prowl het volgende:
Wat een koppen allemaal
Geen idee waar je dat gehoord hebt, maar die foto heb ik nooit verwijderd hoor. Geen enkele foto van knor of mijzelf heb ik ooit verwijderd.quote:Op woensdag 24 mei 2006 01:39 schreef static het volgende:
Die heeft Danny nog persoonlijk verwijderd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |