Knappe vent is het toch!quote:
Is dat geen Laaf?quote:Op woensdag 24 mei 2006 01:29 schreef kastanova het volgende:
[..]
Holle Bolle Gijs tijdens zijn lunchpauze.
Uhahahaquote:Op woensdag 24 mei 2006 01:29 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
"Nee man die weg is veel korter, en er lopen niet zoveel meisjes rond want daar val ik toch niet op"
ze laten het gaan tot die vol isquote:Op woensdag 24 mei 2006 01:31 schreef MaddoxX het volgende:
zou dit topic gesloten worden of verwijderd worden
geen van beidequote:Op woensdag 24 mei 2006 01:31 schreef MaddoxX het volgende:
Laat me raden; die gast is de enige die tijdens die meet op kwam draven en heeft een restaurant medewerker gevraagd een foto van hem te nemen. Am I close?quote:
Als ze werkelijk stoer zijn laten ze het gewoon staan en bannen ze niemandquote:Op woensdag 24 mei 2006 01:31 schreef MaddoxX het volgende:
bonsoir.quote:Op woensdag 24 mei 2006 01:32 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
Laat me raden; die gast is de enige die tijdens die meet op kwam draven en heeft een restaurant medewerker gevraagd een foto van hem te nemen. Am I close?
Die vuile oude smeerlap van 50 die voor zn beeldscherm ligt nakendquote:Op woensdag 24 mei 2006 01:32 schreef DangermousE het volgende:
[..]
Als ze werkelijk stoer zijn laten ze het gewoon staan en bannen ze niemand.
Het is immers niet onze verantwoordelijkheid dat mensen met hun penis voor de cam gaan zitten met pedofiele bedoelingen...
Die is notabene op tv geweest... Type verstrooide professor met idem ontploft vogelnestjeskapsel...quote:Op woensdag 24 mei 2006 01:34 schreef Xebrozius het volgende:
Iemand ook een foto van Verbal toevallig?
quote:Op woensdag 24 mei 2006 01:34 schreef Xebrozius het volgende:
Iemand ook een foto van Verbal toevallig?
Nouja Pie is gewoon relax.quote:Op woensdag 24 mei 2006 01:34 schreef MaddoxX het volgende:
[..]
Die vuile oude smeerlap van 50 die voor zn beeldscherm ligt nakend
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |