Huh? Kun je die eens mailen?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 15:26 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ja voor mij is dat ook hetzelfde persoon.
[..]
[..]
- Geweldige foto van jou static en laffer gierend van het lachen, maar die mocht ik niet plaatsen omdat static daar op staat.
Dat was het ook, bakvis.quote:
Ja, je viel ervan in slaapquote:Op dinsdag 27 juli 2010 15:55 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
het sloeg iig nergens ophet ging echt in slomotion
Ik kan me niet herinneren static ooit ontmoet te hebben (misschien heb ik dat ook wel nietquote:Op dinsdag 27 juli 2010 15:56 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
heb ik dan over jou schoenen gekotst ik herinner me alleen dat ik een paar van die amsterdamse paaltjes heb geraakt
Ik realiseer me dan altijd dat ik nog precies hetzelfde ben maar dan met baard.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 15:55 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Oh ja! Jee, als ik aan die tijd terugdenk realiseer ik me pas echt hoezeer ik veranderd ben.
Hoezo? je bent nu zo'n beurs-yup?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 15:55 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Oh ja! Jee, als ik aan die tijd terugdenk realiseer ik me pas echt hoezeer ik veranderd ben.
Coco's bestaat toch niet meer?quote:
Ik heb altijd rode wangetjesquote:Op dinsdag 27 juli 2010 15:57 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja, je viel ervan in slaapJe had een of ander vaag excuus waarom je in slaap viel!
Daar moet ergens een foto van zijn met van die rode wangetjes
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 15:58 schreef static het volgende:
[..]
Coco's bestaat toch niet meer?
Met die helse trap en Tamil-chauffeur die me naar huis bracht terwijl ik zwaargewond was.![]()
ja en toen had ik ze dus thuisgebrachtquote:Op dinsdag 27 juli 2010 15:54 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ja, ook dat.
Dat vriendinnetje van BS had wel een Fok!account volgens mij. Ze waren met stoepjong helemaal uit Oss gereisd toch?
In 2003?quote:
zal ik vanavond doen als ik thuis benquote:
Ja. En volgens mij was dat de avond dat Nikky Bambi doodreed.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 15:55 schreef yvonne het volgende:
[..]
WhaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaEn bosbeetle kotste over je schoenen?
Ja, daar stond ik tussen, oetlul.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 15:56 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
heb ik dan over jou schoenen gekotst ik herinner me alleen dat ik een paar van die amsterdamse paaltjes heb geraakt
BS is toch onbevlekt ontvangen in 1992 ofzo?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 16:00 schreef Chowi het volgende:
In 2003?. Nee gek, een stuk ouder al volgens mij.
quote:
Was Knut.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 16:00 schreef Bosbeetle het volgende:
Knut ja die heb ik ook nog gezien die zaten truth or dare te doen en ik moest toch telkens niks zeggen met mijn maagdelijke achtergrond, en heatwave was volgensmij op alle amsterdamse meets of was dat UIO_AMS.
god dat topic croup allemaal dingen die ik vergeten was de VV reeks
Zie ik het morgen wel verschijnen. Zal je zo mijn mailadres mailen.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 16:01 schreef Maanvis het volgende:
[..]
zal ik vanavond doen als ik thuis ben
Neuh, eind jaren 80 ofzo.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 16:03 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
BS is toch onbevlekt ontvangen in 1992 ofzo?
Mja, naast iemand als Knut is al snel iemand kniehoogte.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 16:05 schreef static het volgende:
Was Knut.
Toen ging hij nog met een heel klein meisje, ideale hoogte: ongeveer knie ofzo.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |