nietusquote:
Jonge mijn topic stond los van dees, tevens was die van mij op goeden tijd.quote:
Of laaadde hij nou bij mij niet?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 00:02 schreef -Datdus- het volgende:
hallontjes!
Hierbij verwelkom ik u met een foto van mijn hand (letterlijk want geen statief)
[ afbeelding ]
Aardig scherp dan nogquote:Op dinsdag 27 juli 2010 00:02 schreef -Datdus- het volgende:
hallontjes!
Hierbij verwelkom ik u met een foto van mijn hand (letterlijk want geen statief)
[ afbeelding ]
A12 bij Zoetermeer. ... ben ik vandaag 4x onderdoor geredenquote:Op dinsdag 27 juli 2010 00:02 schreef -Datdus- het volgende:
hallontjes!
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 00:05 schreef Zeroku het volgende:
Vanaf nu gaat dit topic over Brabanders.
[ afbeelding ]
Witteniej
goa toch hen. hier kuj ok wal twents kuier'n heurquote:Op dinsdag 27 juli 2010 00:05 schreef Gridlok het volgende:
Voges mij is di nu enne Brabantbagger topeuk
NB = Niet belangrijk.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 00:05 schreef Zeroku het volgende:
[ afbeelding ]
Witteniej
NB= Nog beter.quote:
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 00:05 schreef Zeroku het volgende:
[ afbeelding ]
Witteniej
Konichiwa.quote:
Gij kekt nie goedquote:
nee rot opquote:Op dinsdag 27 juli 2010 00:05 schreef Zeroku het volgende:
[ afbeelding ]
Witteniej
Brabant de gekstequote:Op dinsdag 27 juli 2010 00:05 schreef Zeroku het volgende:
[ afbeelding ]
Witteniej
No nie al heddet gérquote:
quote:
Wagata. Strechimas (Ofzoietsquote:
Neej tis brabanders ted. Vat een pilske meej goei muziek. Genieten boasje!quote:
Kut brabandsquote:Op dinsdag 27 juli 2010 00:08 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Neej tis brabanders ted. Vat een pilske meej goei muziek. Genieten boasje!
Ok brabantse vrouwen danquote:Op dinsdag 27 juli 2010 00:08 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Neej tis brabanders ted. Vat een pilske meej goei muziek. Genieten boasje!
kusje op al jouw lipjes terugquote:
So-da.quote:
Nou hoef ik nie meerquote:
smoesjesquote:
Ik wil ze nog wel.quote:
Dus je geeft om me? Anders zou het #care zijn.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Sportief zijn wij allen en voor elkaar.
Ons doel en ons streven is vriendschap en vree
Aan ons de victorie aan RKC!
Bleach___quote:Op dinsdag 27 juli 2010 00:09 schreef Zeroku het volgende:
[..]
So-da.
Serieus maar twee? Als je Bleach volgt leer je best snel woorden
.
Zaraki Kenpachi ichibanchi taicho.
Waarom open jij zoveel baggertopicsquote:Op dinsdag 27 juli 2010 00:10 schreef vosss het volgende:
Ik wil even van de mogelijkheid gebruik maken om Anne, Chwoi en Myraela een kusje te geven.
Bij deze dus:!
Waarom staat mijn naam er niet tussen?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 00:10 schreef vosss het volgende:
Ik wil even van de mogelijkheid gebruik maken om Anne, Chwoi en Myraela een kusje te geven.
Likje terug.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 00:10 schreef vosss het volgende:
Kekt naar oeweige!quote:
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 00:11 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
Bleach___!!
Dat grei kan je ook in de wc pot gooien toch?
Omdat jij geen tieten hebt lulquote:Op dinsdag 27 juli 2010 00:11 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Waarom staat mijn naam er niet tussen?
En waarom sluit je de mannelijke FOK!kers buiten?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 00:10 schreef vosss het volgende:
Ik wil even van de mogelijkheid gebruik maken om Anne, Chowi en Myraela een kusje te geven.
Nog nooit zon lelijke afrikaantjes gezien, beter sla je ze kapot.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 00:11 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Ben je niet.
Nee ik moest enigszins wel naar huis zeg maar.
De laatste dan:
[ afbeelding ]
Ik kan je uit zeeeeer betrouwbare bron melden dat Gridlok tietjes heeft, en lekker sappigquote:
Ohhhquote:Op dinsdag 27 juli 2010 00:11 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Ben je niet.
Nee ik moest enigszins wel naar huis zeg maar.
De laatste dan:
[ afbeelding ]
Heeft hij sappige heuvels?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 00:12 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik kan je uit zeeeeer betrouwbare bron melden dat Gridlok tietjes heeft, en lekker sappig
Flikkert nou eens een eind op met die kutwijven.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 00:13 schreef Oceanview het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Er kan een vliegtuig op landen, en ze zitten lekker in de scheiding.quote:
Klinkt zeer, sappig.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 00:14 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Er kan een vliegtuig op landen, en ze zitten lekker in de scheiding.
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 00:14 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Flikkert nou eens een eind op met die kutwijven.
Omdat ik geen homosexefiele flikker ben natuurlijk.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 00:12 schreef Chowi het volgende:
[..]
En waarom sluit je de mannelijke FOK!kers buiten?
Gewoon fucking lelijk, wil geen afrikaantjes in mijn tuin hebben verpesten alles. Dus als ik ze zie sla ik ze kapot.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 00:13 schreef Desunoto het volgende:
Hoe durf je weerloze Afrikaantjes te slaan?
hoiquote:Op dinsdag 27 juli 2010 00:14 schreef vosss het volgende:
[..]
Omdat ik geen homosexefiele flikker ben natuurlijk.
Ik wil ze best hallo zeggen, maar daar blijft het dan ook bij. Intiemer gaat het niet worden.
Bij deze voor alle mannelijk FOK!kers: Hoi
Naait em nou!quote:Op dinsdag 27 juli 2010 00:14 schreef Oceanview het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Vosss is een kast geval! ha-ha-ha.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 00:14 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik wil ze best hallo zeggen, maar daar blijft het dan ook bij. Intiemer gaat het niet worden.
neequote:Op dinsdag 27 juli 2010 00:14 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Flikkert nou eens een eind op met die kutwijven.
AdBlocker uitzetten, EN HUEL RAPquote:Op dinsdag 27 juli 2010 00:15 schreef -Datdus- het volgende:
Waarom heb ik godverdomme geen smiley overzicht bij Quickreply.
Hoiquote:Op dinsdag 27 juli 2010 00:14 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik laat ze juist mijn tuin doen.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 00:14 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Gewoon fucking lelijk, wil geen afrikaantjes in mijn tuin hebben verpesten alles. Dus als ik ze zie sla ik ze kapot.
Ken je sommige niet uit je hoofd?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 00:15 schreef -Datdus- het volgende:
Oh, dus wel een gewone flikker.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 00:14 schreef vosss het volgende:
[..]
wilt u alstublieft weggaan?quote:
Hoe is het met de eien?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 00:14 schreef vosss het volgende:
[..]
Dan zie je toch.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 00:16 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ken je sommige niet uit je hoofd?
Even rustig aan, zitten nog minderjarige op dit forum, wilt u de scheldwoorden achterwege laten??? dankuwelll houdoequote:Op dinsdag 27 juli 2010 00:17 schreef vosss het volgende:
GODVERDOMME WAAROM DOET DIE HOERIGE KUTTELEFOON NIET WAT IK WIL WTF KUTVODAFONE ;r (!!!!
Bijna 3 uur koken is te lang zo is geblekenquote:
Brabantquote:Op dinsdag 27 juli 2010 00:18 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Even rustig aan, zitten nog minderjarige op dit forum, wilt u de scheldwoorden achterwege laten??? dankuwelll houdoe daagg
Die minderjarige kunnen ook wel scheldwoorden hoorquote:Op dinsdag 27 juli 2010 00:18 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Even rustig aan, zitten nog minderjarige op dit forum, wilt u de scheldwoorden achterwege laten??? dankuwelll houdoe
Bakkes kut.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 00:19 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Die minderjarige kunnen ook wel scheldwoorden hoor
Minderjarigen horen in bed te liggen. Buiten dat schold ik niet met kenker en dergelijke dus ik zie het probleem niet zo. Bent u godverdomme van de bond tegen het vloeken of wat?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 00:18 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Even rustig aan, zitten nog minderjarige op dit forum, wilt u de scheldwoorden achterwege laten??? dankuwelll houdoe
weet je ze niet eens uit je hoofdquote:Op dinsdag 27 juli 2010 00:15 schreef -Datdus- het volgende:
JA!quote:Op dinsdag 27 juli 2010 00:19 schreef vosss het volgende:
[..]
Minderjarigen horen in bed te liggen. Buiten dat schold ik niet met kenker en dergelijke dus ik zie het probleem niet zo. Bent u godverdomme van de bond tegen het vloeken of wat?!
Je had overigens ook gewoonquote:Op dinsdag 27 juli 2010 00:12 schreef Chowi het volgende:
[..]
En waarom sluit je de mannelijke FOK!kers buiten?
We denkte gij wel ni, subiet vat ik en end hout and sloa ermeej op oewen toas.quote:
Als ik maar meedoe, dan is het altijd dergelijk hoogstaand niveauquote:
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 00:19 schreef vosss het volgende:
[..]
Minderjarigen horen in bed te liggen. Buiten dat schold ik niet met kenker en dergelijke dus ik zie het probleem niet zo. Bent u godverdomme van de bond tegen het vloeken of wat?!
zoietsquote:Op dinsdag 27 juli 2010 00:20 schreef HeetBoven het volgende:
[..]
Als dikke bagger in een dunne trechter
Jij maakt tenminste nog posts met meer dan 2 woordenquote:Op dinsdag 27 juli 2010 00:20 schreef vosss het volgende:
[..]
Als ik maar meedoe, dan is het altijd dergelijk hoogstaand niveau
We ik jou bromquote:
voor jou wel, moet ik je naar bedje brengen?quote:
FF meej den golf!quote:Op dinsdag 27 juli 2010 00:21 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Wa denk effe met golfje naar Den Bush komen, Schijndel Ghakstuh
toasquote:Op dinsdag 27 juli 2010 00:20 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
We denkte gij wel ni, subiet vat ik en end hout and sloa ermeej op oewen toas.
Haha mee ne kist bier!quote:Op dinsdag 27 juli 2010 00:22 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ah vandaar plaatje van pedobear bij voss?
witte gij nie wa ne toas is?quote:
Ach Anne weet je wat het is?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 00:21 schreef Anne het volgende:
[..]
Jij maakt tenminste nog posts met meer dan 2 woorden.
verrekte koekwausquote:
We kut ik kom wel noar Schijndelquote:Op dinsdag 27 juli 2010 00:21 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Wa denk effe met golfje naar Den Bush komen, Schijndel Ghakstuh
Is ze op 29 februari geboren dan of wat?quote:
Zinnige postquote:Op dinsdag 27 juli 2010 00:23 schreef vosss het volgende:
[..]
Ach Anne weet je wat het is?
Ik ben een man van weinig woorden en 1 van mijn motto's is, als je niks zinnigs te zeggen hebt, hou dan gewoon je mond.
Zelda drum en bas.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 00:23 schreef Gridlok het volgende:
[..]
componeer nummer met de Midi van Zelda - Song of Storms.
Als iedereen zo dacht, dan was het een stuk rustiger op FOK!quote:Op dinsdag 27 juli 2010 00:23 schreef vosss het volgende:
[..]
Ach Anne weet je wat het is?
Ik ben een man van weinig woorden en 1 van mijn motto's is, als je niks zinnigs te zeggen hebt, hou dan gewoon je mond.
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 00:22 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ah vandaar plaatje van pedobear bij voss?
Schijndelquote:Op dinsdag 27 juli 2010 00:24 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
We kut ik kom wel noar Schijndel
[ afbeelding ]
Schijndel
Zeldaquote:Op dinsdag 27 juli 2010 00:23 schreef Gridlok het volgende:
[..]
componeer nummer met de Midi van Zelda - Song of Storms.
wollukquote:
Enne kutbrommerquote:Op dinsdag 27 juli 2010 00:24 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
We kut ik kom wel noar Schijndel
[ afbeelding ]
Schijndel
ey, efffekes dimmen, ja?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 00:25 schreef Oceanview het volgende:
[..]
kut UI dat je hebt ik krijg bijna epilepsie
Achja, over een half uurtje zal het toch wel weer keirustig zijn op fok denk ikquote:Op dinsdag 27 juli 2010 00:24 schreef Anne het volgende:
[..]
Als iedereen zo dacht, dan was het een stuk rustiger op FOK!
Was het maar zo ver, schuimbekkend afvoeren en laten rotten in de isolatie.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 00:25 schreef Oceanview het volgende:
[..]
kut UI dat je hebt ik krijg bijna epilepsie
Het ene is echt bagger, het andere bagger met harde stukjes zeg maarquote:Op dinsdag 27 juli 2010 00:25 schreef Chowi het volgende:
Hallo.
Appelcompote en appelmoes zijn niet hetzelfde.
Graag gedaan,
Chowi..
Alle bosschenaren zijn heldenquote:Op dinsdag 27 juli 2010 00:26 schreef Gridlok het volgende:
Ja kon vanoaf nie keumen want ons rien is van der thomos geketst.
Bert - 53 Jaar oud, Woonplaats Den Bosh
Held.
Dalijk een ban, omdat het kan.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 00:26 schreef Oceanview het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nog meer pics gewoon omdat het kan
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 00:26 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Was het maar zo ver, schuimbekkend afvoeren en laten rotten in de isolatie.
Dat is een scherpe constatering.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 00:26 schreef HeetBoven het volgende:
[..]
Het ene is echt bagger, het andere bagger met harde stukjes zeg maar
Ja duh!quote:Op dinsdag 27 juli 2010 00:25 schreef Chowi het volgende:
Hallo.
Appelcompote en appelmoes zijn niet hetzelfde.
Graag gedaan,
Chowi..
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 00:27 schreef Gridlok het volgende:
Oceanview wil je nu zo graag laten zien dat je hetero bent om je homotrekjes te verbergen?:'(
Op de skaips.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 00:27 schreef Myraela het volgende:
Okay.. Waarom is het zo stil... Waar zitten jullie te baggeren?
neequote:Op dinsdag 27 juli 2010 00:27 schreef Patje1987 het volgende:
Oceanview het moet eens afgelopen zijn, meej oew gemauw.
Myraelaquote:Op dinsdag 27 juli 2010 00:27 schreef Myraela het volgende:
Skype xD!!!!!11!quote:Op dinsdag 27 juli 2010 00:27 schreef Myraela het volgende:
Allemaal door Patjequote:Op dinsdag 27 juli 2010 00:27 schreef Myraela het volgende:
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 00:27 schreef -Datdus- het volgende:
Ik was een tijd geleden in een klein plaatsje genaamd 'Oeteldonk'. Nooit meer terug gevonden.
ge moet oe muil houwe JONGEquote:
GROETJES TERUG LUDO, GROETJES TERUGquote:Op dinsdag 27 juli 2010 00:25 schreef LudoSanders het volgende:
Ik wilde graag de groetjes doen aan Hara. Dus bij dezen.
Waar woont jouw huis?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 00:27 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Wij hebben er een hier in de straat wonen, godse grote bek op die bosse snol.
we nou deur men, gij meej oew blik wijven.quote:
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 00:29 schreef Myraela het volgende:
Oh. Ik zat gewoon op pagina 4 te wachten op de automatisch updates.
joh,quote:Op dinsdag 27 juli 2010 00:28 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
![]()
Zo heet ´s-Hertogenbosch met carnaval joh
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 00:29 schreef Myraela het volgende:
Oh. Ik zat gewoon op pagina 4 te wachten op de automatisch updates.
Doe niet alsof je door een sloot stront moest zwemmen om deze post te plaatsen.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 00:28 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
GROETJES TERUG LUDO, GROETJES TERUG
Ik rij al jaren naar een plaats "Doorgaand verkeer" maar ben er nooit aangekomen, enig idee waar dat ligt?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 00:27 schreef -Datdus- het volgende:
Ik was een tijd geleden in een klein plaatsje genaamd 'Oeteldonk'. Nooit meer terug gevonden.
PRAAT ABNquote:Op dinsdag 27 juli 2010 00:29 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
we nou deur men, gij meej oew blik wijven.
Er is trouwens een essentieel verschil tussen een fietsband en een autoband! Wist je dat?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 00:27 schreef vosss het volgende:
[..]
Ja duh!
Sperziebonen en tuinbonen zijn ook niet hetzelfde!!
Zo lust ik er nog wel 1
Ik was eens aangekomenquote:Op dinsdag 27 juli 2010 00:29 schreef HeetBoven het volgende:
[..]
Ik rij al jaren naar een plaats "Doorgaand verkeer" maar ben er nooit aangekomen, enig idee waar dat ligt?
Bierquote:Op dinsdag 27 juli 2010 00:29 schreef Gridlok het volgende:
Wanneer gaan we samen pilsje drinken BarrieButser???
Ik doe niet alsof, nee. Was dat maar het geval. Maar voor jou, voor jou zou ik zelfs de oceaan overzwemmen.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 00:29 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Doe niet alsof je door een sloot stront moest zwemmen om deze post te plaatsen.
Schijndel zeetie toch?quote:
Yip, ze zijn allebei van rubberquote:Op dinsdag 27 juli 2010 00:29 schreef Chowi het volgende:
[..]
Er is trouwens een essentieel verschil tussen een fietsband en een autoband! Wist je dat?
Ehmz, ik geloof dat ik hier degene ben met een rijbewijs, dus ja, dat weet ik wel.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 00:29 schreef Chowi het volgende:
[..]
Er is trouwens een essentieel verschil tussen een fietsband en een autoband! Wist je dat?
Dat is een overeenkomst, geen verschil.quote:
Ja, een naaimachine niet, en een nietmachine niet.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 00:31 schreef vosss het volgende:
[..]
Ehmz, ik geloof dat ik hier degene ben met een rijbewijs, dus ja, dat weet ik wel.
Een fietsband heeft doorgaans een binnenband, een autoband niet.
Weet je het verschil toevallig tussen een naaimachine en een nietmachine?
Wat zijn ze dom hequote:Op dinsdag 27 juli 2010 00:31 schreef Chowi het volgende:
[..]
Dat is een overeenkomst, geen verschil.
Ik Edite helemeul niksquote:Op dinsdag 27 juli 2010 00:31 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Je ging editten![]()
Wel Schultenbrau dan he
een niet machine niet en naaimachine nietquote:Op dinsdag 27 juli 2010 00:31 schreef vosss het volgende:
[..]
Ehmz, ik geloof dat ik hier degene ben met een rijbewijs, dus ja, dat weet ik wel.
Ja. Een naaimachine naait en een nietmachine niet.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 00:31 schreef vosss het volgende:
[..]
Bijna, een nietmachine niet en een naaimachine niet!quote:Op dinsdag 27 juli 2010 00:32 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ja, een naaimachine niet, en een nietmachine niet.
Dat was nou juist de grapquote:Op dinsdag 27 juli 2010 00:31 schreef Chowi het volgende:
[..]
Dat is een overeenkomst, geen verschil.
Het is anders toch een plaats om vaak terug te komenquote:
Niemand kan tippen aan mijn IQ van 348943840240120384. Give or take.quote:
hehehe, niet schelden hieroquote:Op dinsdag 27 juli 2010 00:32 schreef Myraela het volgende:
Godverdomme, ik word bijna slim van dit topic.
Liefde is.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 00:30 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik doe niet alsof, nee. Was dat maar het geval. Maar voor jou, voor jou zou ik zelfs de oceaan overzwemmen.
Oh, haha. Lolluhg.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 00:33 schreef HeetBoven het volgende:
[..]
Dat was nou juist de grapweer een dijenkletser van formaat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |