Die minderjarige kunnen ook wel scheldwoorden hoorquote:Op dinsdag 27 juli 2010 00:18 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Even rustig aan, zitten nog minderjarige op dit forum, wilt u de scheldwoorden achterwege laten??? dankuwelll houdoe
Bakkes kut.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 00:19 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Die minderjarige kunnen ook wel scheldwoorden hoor
Minderjarigen horen in bed te liggen. Buiten dat schold ik niet met kenker en dergelijke dus ik zie het probleem niet zo. Bent u godverdomme van de bond tegen het vloeken of wat?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 00:18 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Even rustig aan, zitten nog minderjarige op dit forum, wilt u de scheldwoorden achterwege laten??? dankuwelll houdoe
weet je ze niet eens uit je hoofdquote:Op dinsdag 27 juli 2010 00:15 schreef -Datdus- het volgende:
Waarom heb ik godverdomme geen smiley overzicht bij Quickreply.
JA!quote:Op dinsdag 27 juli 2010 00:19 schreef vosss het volgende:
[..]
Minderjarigen horen in bed te liggen. Buiten dat schold ik niet met kenker en dergelijke dus ik zie het probleem niet zo. Bent u godverdomme van de bond tegen het vloeken of wat?!
Je had overigens ook gewoonquote:Op dinsdag 27 juli 2010 00:12 schreef Chowi het volgende:
[..]
En waarom sluit je de mannelijke FOK!kers buiten?
We denkte gij wel ni, subiet vat ik en end hout and sloa ermeej op oewen toas.quote:
Als ik maar meedoe, dan is het altijd dergelijk hoogstaand niveauquote:
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 00:19 schreef vosss het volgende:
[..]
Minderjarigen horen in bed te liggen. Buiten dat schold ik niet met kenker en dergelijke dus ik zie het probleem niet zo. Bent u godverdomme van de bond tegen het vloeken of wat?!
zoietsquote:Op dinsdag 27 juli 2010 00:20 schreef HeetBoven het volgende:
[..]
Als dikke bagger in een dunne trechter
Jij maakt tenminste nog posts met meer dan 2 woordenquote:Op dinsdag 27 juli 2010 00:20 schreef vosss het volgende:
[..]
Als ik maar meedoe, dan is het altijd dergelijk hoogstaand niveau
We ik jou bromquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |