Kekt naar oeweige!quote:
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 00:11 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
Bleach___!!
Dat grei kan je ook in de wc pot gooien toch?
Omdat jij geen tieten hebt lulquote:Op dinsdag 27 juli 2010 00:11 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Waarom staat mijn naam er niet tussen?
En waarom sluit je de mannelijke FOK!kers buiten?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 00:10 schreef vosss het volgende:
Ik wil even van de mogelijkheid gebruik maken om Anne, Chowi en Myraela een kusje te geven.
Bij deze dus:!
Nog nooit zon lelijke afrikaantjes gezien, beter sla je ze kapot.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 00:11 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Ben je niet.
Nee ik moest enigszins wel naar huis zeg maar.
De laatste dan:
[ afbeelding ]
Ik kan je uit zeeeeer betrouwbare bron melden dat Gridlok tietjes heeft, en lekker sappigquote:
Ohhhquote:Op dinsdag 27 juli 2010 00:11 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Ben je niet.
Nee ik moest enigszins wel naar huis zeg maar.
De laatste dan:
[ afbeelding ]
Heeft hij sappige heuvels?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 00:12 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik kan je uit zeeeeer betrouwbare bron melden dat Gridlok tietjes heeft, en lekker sappig
Flikkert nou eens een eind op met die kutwijven.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 00:13 schreef Oceanview het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Er kan een vliegtuig op landen, en ze zitten lekker in de scheiding.quote:
Klinkt zeer, sappig.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 00:14 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Er kan een vliegtuig op landen, en ze zitten lekker in de scheiding.
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 00:14 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Flikkert nou eens een eind op met die kutwijven.
Omdat ik geen homosexefiele flikker ben natuurlijk.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 00:12 schreef Chowi het volgende:
[..]
En waarom sluit je de mannelijke FOK!kers buiten?
Gewoon fucking lelijk, wil geen afrikaantjes in mijn tuin hebben verpesten alles. Dus als ik ze zie sla ik ze kapot.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 00:13 schreef Desunoto het volgende:
Hoe durf je weerloze Afrikaantjes te slaan?
hoiquote:Op dinsdag 27 juli 2010 00:14 schreef vosss het volgende:
[..]
Omdat ik geen homosexefiele flikker ben natuurlijk.
Ik wil ze best hallo zeggen, maar daar blijft het dan ook bij. Intiemer gaat het niet worden.
Bij deze voor alle mannelijk FOK!kers: Hoi
Naait em nou!quote:Op dinsdag 27 juli 2010 00:14 schreef Oceanview het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Vosss is een kast geval! ha-ha-ha.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 00:14 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik wil ze best hallo zeggen, maar daar blijft het dan ook bij. Intiemer gaat het niet worden.
neequote:Op dinsdag 27 juli 2010 00:14 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Flikkert nou eens een eind op met die kutwijven.
AdBlocker uitzetten, EN HUEL RAPquote:Op dinsdag 27 juli 2010 00:15 schreef -Datdus- het volgende:
Waarom heb ik godverdomme geen smiley overzicht bij Quickreply.
Hoiquote:Op dinsdag 27 juli 2010 00:14 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik laat ze juist mijn tuin doen.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 00:14 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Gewoon fucking lelijk, wil geen afrikaantjes in mijn tuin hebben verpesten alles. Dus als ik ze zie sla ik ze kapot.
Ken je sommige niet uit je hoofd?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 00:15 schreef -Datdus- het volgende:
Waarom heb ik godverdomme geen smiley overzicht bij Quickreply.
Oh, dus wel een gewone flikker.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 00:14 schreef vosss het volgende:
[..]
wilt u alstublieft weggaan?quote:
Hoe is het met de eien?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 00:14 schreef vosss het volgende:
[..]
Dan zie je toch.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 00:16 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ken je sommige niet uit je hoofd?
Even rustig aan, zitten nog minderjarige op dit forum, wilt u de scheldwoorden achterwege laten??? dankuwelll houdoequote:Op dinsdag 27 juli 2010 00:17 schreef vosss het volgende:
GODVERDOMME WAAROM DOET DIE HOERIGE KUTTELEFOON NIET WAT IK WIL WTF KUTVODAFONE ;r (!!!!
Bijna 3 uur koken is te lang zo is geblekenquote:
Brabantquote:Op dinsdag 27 juli 2010 00:18 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Even rustig aan, zitten nog minderjarige op dit forum, wilt u de scheldwoorden achterwege laten??? dankuwelll houdoe daagg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |