Dat is een overeenkomst, geen verschil.quote:
Ja, een naaimachine niet, en een nietmachine niet.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 00:31 schreef vosss het volgende:
[..]
Ehmz, ik geloof dat ik hier degene ben met een rijbewijs, dus ja, dat weet ik wel.
Een fietsband heeft doorgaans een binnenband, een autoband niet.
Weet je het verschil toevallig tussen een naaimachine en een nietmachine?
Wat zijn ze dom hequote:Op dinsdag 27 juli 2010 00:31 schreef Chowi het volgende:
[..]
Dat is een overeenkomst, geen verschil.
Ik Edite helemeul niksquote:Op dinsdag 27 juli 2010 00:31 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Je ging editten![]()
Wel Schultenbrau dan he
een niet machine niet en naaimachine nietquote:Op dinsdag 27 juli 2010 00:31 schreef vosss het volgende:
[..]
Ehmz, ik geloof dat ik hier degene ben met een rijbewijs, dus ja, dat weet ik wel.
Ja. Een naaimachine naait en een nietmachine niet.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 00:31 schreef vosss het volgende:
[..]
Bijna, een nietmachine niet en een naaimachine niet!quote:Op dinsdag 27 juli 2010 00:32 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ja, een naaimachine niet, en een nietmachine niet.
Dat was nou juist de grapquote:Op dinsdag 27 juli 2010 00:31 schreef Chowi het volgende:
[..]
Dat is een overeenkomst, geen verschil.
Het is anders toch een plaats om vaak terug te komenquote:
Niemand kan tippen aan mijn IQ van 348943840240120384. Give or take.quote:
hehehe, niet schelden hieroquote:Op dinsdag 27 juli 2010 00:32 schreef Myraela het volgende:
Godverdomme, ik word bijna slim van dit topic.
Liefde is.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 00:30 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik doe niet alsof, nee. Was dat maar het geval. Maar voor jou, voor jou zou ik zelfs de oceaan overzwemmen.
Oh, haha. Lolluhg.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 00:33 schreef HeetBoven het volgende:
[..]
Dat was nou juist de grapweer een dijenkletser van formaat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |