nietusquote:
Jonge mijn topic stond los van dees, tevens was die van mij op goeden tijd.quote:
Of laaadde hij nou bij mij niet?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 00:02 schreef -Datdus- het volgende:
hallontjes!
Hierbij verwelkom ik u met een foto van mijn hand (letterlijk want geen statief)
[ afbeelding ]
Aardig scherp dan nogquote:Op dinsdag 27 juli 2010 00:02 schreef -Datdus- het volgende:
hallontjes!
Hierbij verwelkom ik u met een foto van mijn hand (letterlijk want geen statief)
[ afbeelding ]
A12 bij Zoetermeer. ... ben ik vandaag 4x onderdoor geredenquote:Op dinsdag 27 juli 2010 00:02 schreef -Datdus- het volgende:
hallontjes!
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 00:05 schreef Zeroku het volgende:
Vanaf nu gaat dit topic over Brabanders.
[ afbeelding ]
Witteniej
goa toch hen. hier kuj ok wal twents kuier'n heurquote:Op dinsdag 27 juli 2010 00:05 schreef Gridlok het volgende:
Voges mij is di nu enne Brabantbagger topeuk
NB = Niet belangrijk.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 00:05 schreef Zeroku het volgende:
[ afbeelding ]
Witteniej
NB= Nog beter.quote:
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 00:05 schreef Zeroku het volgende:
[ afbeelding ]
Witteniej
Konichiwa.quote:
Gij kekt nie goedquote:
nee rot opquote:Op dinsdag 27 juli 2010 00:05 schreef Zeroku het volgende:
[ afbeelding ]
Witteniej
Brabant de gekstequote:Op dinsdag 27 juli 2010 00:05 schreef Zeroku het volgende:
[ afbeelding ]
Witteniej
No nie al heddet gérquote:
quote:
Wagata. Strechimas (Ofzoietsquote:
Neej tis brabanders ted. Vat een pilske meej goei muziek. Genieten boasje!quote:
Kut brabandsquote:Op dinsdag 27 juli 2010 00:08 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Neej tis brabanders ted. Vat een pilske meej goei muziek. Genieten boasje!
Ok brabantse vrouwen danquote:Op dinsdag 27 juli 2010 00:08 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Neej tis brabanders ted. Vat een pilske meej goei muziek. Genieten boasje!
kusje op al jouw lipjes terugquote:
So-da.quote:
Nou hoef ik nie meerquote:
smoesjesquote:
Ik wil ze nog wel.quote:
Dus je geeft om me? Anders zou het #care zijn.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Sportief zijn wij allen en voor elkaar.
Ons doel en ons streven is vriendschap en vree
Aan ons de victorie aan RKC!
Bleach___quote:Op dinsdag 27 juli 2010 00:09 schreef Zeroku het volgende:
[..]
So-da.
Serieus maar twee? Als je Bleach volgt leer je best snel woorden
.
Zaraki Kenpachi ichibanchi taicho.
Waarom open jij zoveel baggertopicsquote:Op dinsdag 27 juli 2010 00:10 schreef vosss het volgende:
Ik wil even van de mogelijkheid gebruik maken om Anne, Chwoi en Myraela een kusje te geven.
Bij deze dus:!
Waarom staat mijn naam er niet tussen?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 00:10 schreef vosss het volgende:
Ik wil even van de mogelijkheid gebruik maken om Anne, Chwoi en Myraela een kusje te geven.
Likje terug.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 00:10 schreef vosss het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |