Waarom.quote:Op maandag 26 juli 2010 21:05 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik blijf op het volg topic knopje drukken
is het nog te volgen dan?quote:Op maandag 26 juli 2010 21:05 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik blijf op het volg topic knopje drukken
Thanks!quote:
Ja, of ik ben er om 7 uur 's ochtends of robd half 10. Lekker rustig en kan ik zonder al te veel gene domme dingen doenquote:Op maandag 26 juli 2010 21:05 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
zo laat?
Ik wil altijd zo vroeg mogelijk
quote:
quote:
?quote:
ben net binnen maar kan het nu al niet meer volgenquote:
Bos Boos ?quote:
quote:Op maandag 26 juli 2010 21:07 schreef crv het volgende:
[..]
ben net binnen maar kan het nu al niet meer volgen
ja bijnaquote:
Nee echt niet. Maar dat kan ook komen omdat ik al om 4 uur wakker was vanochtend. Ga nu ook naar mn bed.quote:
Omdat pepertjes snijden en dan aan je piemel zittenquote:
nee, liever niet ...quote:Op maandag 26 juli 2010 21:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee echt niet. Maar dat kan ook komen omdat ik al om 4 uur wakker was vanochtend. Ga nu ook naar mn bed.
[..]
Omdat pepertjes snijden en dan aan je piemel zitten
Is dat leuk?quote:Op maandag 26 juli 2010 21:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee echt niet. Maar dat kan ook komen omdat ik al om 4 uur wakker was vanochtend. Ga nu ook naar mn bed.
[..]
Omdat pepertjes snijden en dan aan je piemel zitten
Neequote:
Crazyquote:
Torrioquote:
quote:
Bellaquote:
Owquote:
Goede avond nogquote:
quote:
Why are you bored dear?quote:
quote:Op maandag 26 juli 2010 21:11 schreef PatriQue89 het volgende:
Ben ik weer
Ik zag mn moeder weer!
Ik ben een trendsetter
Ik had zo'n dom kutkind aan het werk vandaag... ik ga dr verder ook geen woord meer aan vuil maken, maar ik gun het d'r dat ze door 6 neger met lullen van 23+ cm uitgewoond word, in 1 x, dood laten bloeden die hap...
Mijn vriend wil me geen toestemming geven om het bij hem uit te proberenquote:
ook weer leuk dat je der bent Pquequote:Op maandag 26 juli 2010 21:11 schreef PatriQue89 het volgende:
Ben ik weer
Ik zag mn moeder weer!
Ik ben een trendsetter
Ik had zo'n dom kutkind aan het werk vandaag... ik ga dr verder ook geen woord meer aan vuil maken, maar ik gun het d'r dat ze door 6 neger met lullen van 23+ cm uitgewoond word, in 1 x, dood laten bloeden die hap...
War of the worlds is al bezigquote:
Nouja gewoon bored.quote:
Whut, zet hem eens achter die pc, ik praat wel met hemquote:Op maandag 26 juli 2010 21:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mijn vriend wil me geen toestemming geven om het bij hem uit te proberen
Wat gaan we doen danquote:
tja dat krijg je wanneer iedereen te pas en te onpas binnenloopt en gaat. Is toch gezellig zo'n zoete invalquote:Op maandag 26 juli 2010 21:12 schreef Tha_Erik het volgende:
Wat is dit voor zwaai- en ander smileypost-topic geworden?
Topics KAPOTMAKENquote:
bij mij ook niet hoorquote:Op maandag 26 juli 2010 21:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mijn vriend wil me geen toestemming geven om het bij hem uit te proberen
Treinen zijn niet echt enerverend nee.quote:
God het is dat je een vrouw bentquote:
quote:Op maandag 26 juli 2010 21:11 schreef PatriQue89 het volgende:
Ben ik weer
Ik zag mn moeder weer!
Ik ben een trendsetter
Doe maar chips, je kan het hebbenquote:Op maandag 26 juli 2010 21:15 schreef Laysa het volgende:
[..]
NouIk kan niet kiezen...word het yoghurt met bruine suiker of toch maar chips????
Bosbessenijsquote:Op maandag 26 juli 2010 21:15 schreef Laysa het volgende:
[..]
NouIk kan niet kiezen...word het yoghurt met bruine suiker of toch maar chips????
Als ik premier was zou jij mijn minister van Gezin zijn.quote:Op maandag 26 juli 2010 21:11 schreef PatriQue89 het volgende:
Ben ik weer
Ik zag mn moeder weer!
Ik ben een trendsetter
Schniwattus?quote:Op maandag 26 juli 2010 21:16 schreef crv het volgende:
wildde vanavond de BBknoei weer aangooien en sparibs eten, ging het ernstig betrekken toen ik wegging op de zaak. dus zijn we maar SchniPo gaan eten![]()
Ben nu toetje aan het maken, bosbessenijs
quote:
ja het stikt hier van de smurfenquote:Op maandag 26 juli 2010 21:13 schreef Laysa het volgende:
Weer zunne SC waar het blauw ziet inmiddels
Niet perse, maar ik doe in principe geen vrouwenquote:
Gebrek aan piemolquote:Op maandag 26 juli 2010 21:19 schreef Kally het volgende:
[..]
Niet perse, maar ik doe in principe geen vrouwen
Ohw, okey.quote:Op maandag 26 juli 2010 21:19 schreef Kally het volgende:
[..]
SchniPoquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
eens moet de eerste keer zijn tochquote:Op maandag 26 juli 2010 21:19 schreef Kally het volgende:
[..]
Socios wil graag een keer gedaan worden kwam naar voren in het vorige topicquote:Op maandag 26 juli 2010 21:19 schreef Kally het volgende:
[..]
quote:Op maandag 26 juli 2010 21:19 schreef crv het volgende:
[..]
SchniPo
alktijd lekkerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ben nog aan het voorbereiden.quote:
"mompelt iets over voorbinddingenquote:
als ik me begin te vervelen, dan word ik vervelendquote:Op maandag 26 juli 2010 21:19 schreef Crazy-M het volgende:
pff, begin me ook te vervelen, of de vermoeidheid slaat toe
quote:
Wat dat betreft ben ik denk ik toch wel een try sexual.quote:Op maandag 26 juli 2010 21:19 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
eens moet de eerste keer zijn toch
Wat verveel jij je vaak dan.quote:Op maandag 26 juli 2010 21:20 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
als ik me begin te vervelen, dan word ik vervelend
haha zo erg ?quote:Op maandag 26 juli 2010 21:20 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
als ik me begin te vervelen, dan word ik vervelend
Jij snapt me altijdquote:
quote:Op maandag 26 juli 2010 21:17 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Als ik premier was zou jij mijn minister van Gezin zijn.
niet vergeten warm te wrijven hequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Neequote:Op maandag 26 juli 2010 21:19 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
eens moet de eerste keer zijn toch
ik begin dan soms rare geluidjes te roepenquote:
doei Bosquote:
zoals watquote:Op maandag 26 juli 2010 21:24 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ik begin dan soms rare geluidjes te roepen
Niet kutje scharen? Lekker kutje botsen?quote:
quote:
Nee doe mij maar piemolquote:Op maandag 26 juli 2010 21:25 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Niet kutje scharen? Lekker kutje botsen?
Bellaquote:Op maandag 26 juli 2010 21:25 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Niet kutje scharen? Lekker kutje botsen?
gekke roepjes ofzo haha, van die gekke dingen, brabbeltaalquote:
quote:Op maandag 26 juli 2010 21:26 schreef crv het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
kan je het niet opnemen?quote:Op maandag 26 juli 2010 21:27 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
gekke roepjes ofzo haha, van die gekke dingen, brabbeltaal
Zie D.quote:
quote:Op maandag 26 juli 2010 21:28 schreef D. het volgende:
[..]
Kan ie wel, net als e-mailen, maar dat doet ie niet
Ze zeggen dat je alles in het leven een keer moet proberenquote:
Die is goedquote:Op maandag 26 juli 2010 21:29 schreef D. het volgende:
[..]
Je ziet een beetje rood, denk je aan je bloeddruk
Ja maar ik doe nooit wat ZE zeggenquote:Op maandag 26 juli 2010 21:29 schreef MissBitchy het volgende:
[..]
Ze zeggen dat je alles in het leven een keer moet proberen
En die chick van je werk???quote:Op maandag 26 juli 2010 21:30 schreef Crazy-M het volgende:
En dames en heren, niet zeuren, loop al tijdje met een vrouwke gezellig te praten enzo die me nog herkende van de middelbare school. (na 10 jaar nog herkend worden)
Ze heeft wel al een vriend helaas, maar ze is altijd blij als ze me ziet (niet vanwege geld, mn baas betaald)
Ze werkt bij benzinepomp. Elke keer zeggen we: we mailen of smsen wel, maar elke keer vergeten we de contact gegevens
Wat heeft dat te maken met hete lesbo seckxzquote:Op maandag 26 juli 2010 21:30 schreef Crazy-M het volgende:
En dames en heren, niet zeuren, loop al tijdje met een vrouwke gezellig te praten enzo die me nog herkende van de middelbare school. (na 10 jaar nog herkend worden)
Ze heeft wel al een vriend helaas, maar ze is altijd blij als ze me ziet (niet vanwege geld, mn baas betaald)
Ze werkt bij benzinepomp. Elke keer zeggen we: we mailen of smsen wel, maar elke keer vergeten we de contact gegevens
Owh, wachtquote:
Oh oh oh, dat is inderdaad een voorachteruitgang in vergelijking met je muismeisjequote:Op maandag 26 juli 2010 21:30 schreef Crazy-M het volgende:
Chick van werk ... tjah, weet niet. zolang ik niks durf te ondernemen .....quote:Op maandag 26 juli 2010 21:31 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
En die chick van je werk???
Hoe gaat het daar mee?
Die heeft een muisarm gok ikquote:Op maandag 26 juli 2010 21:31 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
En die chick van je werk???
Hoe gaat het daar mee?
die act met rolstoeldansenquote:Op maandag 26 juli 2010 21:32 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]en ondertussen staat 't aan... Waar moet ik op letten?
Is ze niet meer langsgeweest?quote:Op maandag 26 juli 2010 21:32 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Chick van werk ... tjah, weet niet. zolang ik niks durf te ondernemen .....
quote:Op maandag 26 juli 2010 21:31 schreef MissBitchy het volgende:
[..]
Owh, wacht![]()
Ík zeg dat je alles in het leven een keer moet proberen
hahahaaquote:Op maandag 26 juli 2010 21:32 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Oh oh oh, dat is inderdaad een voorachteruitgang in vergelijking met je muismeisje
Nooooooooooooooooit doen wat je niet wilt!quote:Op maandag 26 juli 2010 21:33 schreef Kally het volgende:
[..]
![]()
ja maar ik wil niet [insert stampvoetsmiley]
nee, vandaag ook rondje gebouw moeten lopen, maar ook niet meer gezienquote:
Jacqueline en Alexander?quote:Op maandag 26 juli 2010 21:32 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
die act met rolstoeldansen
Even onthouden hoe ze heten
JE MOET, JE EN ZAL LEBEAU SECKZZ HEBBENDE WET VN SEXTMISSBITCH ZEGT DAT EN JE ZAL HET OOK DOEN!!!!!!1111!!!!!!quote:Op maandag 26 juli 2010 21:33 schreef Kally het volgende:
[..]
![]()
ja maar ik wil niet [insert stampvoetsmiley]
Dat zijn meestal wel hintsquote:Op maandag 26 juli 2010 21:33 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
hahahaa
kwam eerst daar binnen, begint ze gelijk helemaal over het weekend, en hoe kut het ging met haar vriend enzo,en dat ze het niet meer zag zitten. gewoon midden in de winkel haha.
voelde me wel wat ongemakkelijk eigenlijk
Preciesquote:Op maandag 26 juli 2010 21:34 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nooooooooooooooooit doen wat je niet wilt!
Van een hyves:quote:Op maandag 26 juli 2010 21:32 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
die act met rolstoeldansen
Even onthouden hoe ze heten
quote:Op maandag 26 juli 2010 21:35 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
JE MOET, JE EN ZAL LEBEAU SECKZZ HEBBENDE WET VN SEXTMISSBITCH ZEGT DAT EN JE ZAL HET OOK DOEN!!!!!!1111!!!!!!
Nooit wat met een vrouw beginnen die net uit een relatie komtquote:
Dat ook, maar hij kan het ook zien dat ze gewoon even bijgetankt moet worden.quote:Op maandag 26 juli 2010 21:36 schreef Kally het volgende:
[..]
Nooit wat met een vrouw beginnen die net uit een relatie komt
mja, maar kan soms ook van een wagen wijd openstaande deur situatie dichtvallen in de rol van ongemak voelen. kan dan wel gewoon praten maar moet ik wel concentreren op watquote:
quote:Op maandag 26 juli 2010 21:37 schreef Torrio het volgende:
[..]
Dat ook, maar hij kan het ook zien dat ze gewoon even bijgetankt moet worden.
Als ze de relatie zelf al lang zat is? Waarom niet danquote:Op maandag 26 juli 2010 21:36 schreef Kally het volgende:
[..]
mja ze is wel leuk, wat ik zie, maar als ik zo haar verleden hoor ...quote:Op maandag 26 juli 2010 21:36 schreef Kally het volgende:
[..]
o nee hoor, zie haar sowieso gemiddeld 1 keer per weekquote:Op maandag 26 juli 2010 21:38 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Als ze de relatie zelf al lang zat is? Waarom niet dan
Godsamme Kal, durft ie straks iets te doen, laat ie het omdat jij dit zegt
O shit, wel doen Crazyquote:Op maandag 26 juli 2010 21:38 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Als ze de relatie zelf al lang zat is? Waarom niet dan
Godsamme Kal, durft ie straks iets te doen, laat ie het omdat jij dit zegt
Iedereen heeft bagagequote:Op maandag 26 juli 2010 21:38 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
mja ze is wel leuk, wat ik zie, maar als ik zo haar verleden hoor ...
Je hoeft het ook niet gelijk serieus aan te pakken, gewoon ervoor gaan en zien wat er van komt. Geen verwachtingen, geen spijt dat je iemand laat gaan waarbij het misschien wel wat kan worden.quote:Op maandag 26 juli 2010 21:38 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
mja ze is wel leuk, wat ik zie, maar als ik zo haar verleden hoor ...
Wanneer gaan wij le Ducen?quote:
tjah, ik moet altijd opwarmen om zo maar te zeggen haha.quote:
Eens isquote:Op maandag 26 juli 2010 21:40 schreef Torrio het volgende:
[..]
Je hoeft het ook niet gelijk serieus aan te pakken, gewoon ervoor gaan en zien wat er van komt. Geen verwachtingen, geen spijt dat je iemand laat gaan waarbij het misschien wel wat kan worden.
Goed zo, go for itquote:Op maandag 26 juli 2010 21:40 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
tjah, ik moet altijd opwarmen om zo maar te zeggen haha.
eerst de kat uit de boom kijken, en moet zeggen nu toch aardig lukt, en ook de gesprekken wel steeds vaster worden
En die arme egel half plat maar schreeuwen om z'n moeder, leuk hoor.quote:Op maandag 26 juli 2010 21:41 schreef -Miauw- het volgende:
Ben ik weer hoor![]()
Ik was halverwege reed ik ineens op mijn velg![]()
Teruggelopen, ehmm dat is ook beweging, toch?
what a day
Neequote:
Ahhh moppiequote:Op maandag 26 juli 2010 21:41 schreef -Miauw- het volgende:
Ben ik weer hoor![]()
what a day
kloptquote:
Idd, net wat ik zeg, in begin was het echt van: hoi, pomp 3. en doei.quote:Op maandag 26 juli 2010 21:40 schreef Torrio het volgende:
[..]
Je hoeft het ook niet gelijk serieus aan te pakken, gewoon ervoor gaan en zien wat er van komt. Geen verwachtingen, geen spijt dat je iemand laat gaan waarbij het misschien wel wat kan worden.
ik moest wel glimlachenquote:Op maandag 26 juli 2010 21:42 schreef Torrio het volgende:
[..]
En die arme egel half plat maar schreeuwen om z'n moeder, leuk hoor.
eerst gefietst, toen met de fiets lopen ...quote:Op maandag 26 juli 2010 21:41 schreef -Miauw- het volgende:
Ben ik weer hoor![]()
what a day
Dat je al bij de benzinepomp bent geweest scheelt alquote:Op maandag 26 juli 2010 21:42 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
klopten dat moet je ook vergeten
[..]
Idd, net wat ik zeg, in begin was het echt van: hoi, pomp 3. en doei.
daarna had ik wat problemen met tankende slang sloeg elke keer af na 10 druppels. Dus ze kwam naar buiten even geholpen ... Toen gesprek aan geknoopt, ze begon er zelf mee van dat ze me nog kende van vroeger enzo. En sinds die tijd eigenlijk langzaam aan het opbouwen.
quote:
Jaquote:Op maandag 26 juli 2010 21:44 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
echt, op sommige dagen kun je beter in bed blijven
Bedquote:Op maandag 26 juli 2010 21:44 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Welk weekend heb jij de kinderen niet?quote:
quote:Op maandag 26 juli 2010 21:43 schreef Torrio het volgende:
[..]
Dat je al bij de benzinepomp bent geweest scheelt al![]()
Rustig aan dan inderdaad
nee joh, mis je de mooie dagquote:Op maandag 26 juli 2010 21:44 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
quote:Op maandag 26 juli 2010 21:44 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik stuur je wel pm van de week met de weekenden, hoog tijd dat we gaanquote:Op maandag 26 juli 2010 21:44 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Welk weekend heb jij de kinderen niet?
En Socios mag alleen mee als Myr ook mee gaat
hehequote:Op maandag 26 juli 2010 21:44 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
natuurlijk ook aa nde kassa, in de goede weken zien we elkaar 2 keer per week
Ik blijf wel van jou houden hoorquote:
quote:Op maandag 26 juli 2010 21:45 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik stuur je wel pm van de week met de weekenden, hoog tijd dat we gaan
Nee, ik woon in Oost, wel dichtbij het centrum. Zit jij nog steeds in A'dam trouwens?quote:Op maandag 26 juli 2010 21:45 schreef tombolafan het volgende:
[..]Woon je trouwens heel erg in het centrum van A'dam?
Haha, goeie.quote:Op maandag 26 juli 2010 21:44 schreef tombolafan het volgende:
Tijd om je (eind)product op die band te leggen danquote:Op maandag 26 juli 2010 21:44 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
natuurlijk ook aa nde kassa, in de goede weken zien we elkaar 2 keer per week
oost ... kant van schiphol dan zeg maar ?quote:Op maandag 26 juli 2010 21:46 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nee, ik woon in Oost, wel dichtbij het centrum. Zit jij nog steeds in A'dam trouwens?
Nee, dat is toch meer zuid eigenlijk. Ik woon aan de kant van ehm Artis. Dat is 5 minuten fietsen. Of het Tropenmuseum, ken je dat?quote:Op maandag 26 juli 2010 21:46 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
oost ... kant van schiphol dan zeg maar ?
Nu nietquote:Op maandag 26 juli 2010 21:46 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nee, ik woon in Oost, wel dichtbij het centrum. Zit jij nog steeds in A'dam trouwens?
Waarheen?quote:Op maandag 26 juli 2010 21:44 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Welk weekend heb jij de kinderen niet?
quote:Op maandag 26 juli 2010 21:48 schreef Crazy-M het volgende:
en nu ga ik doen wat ik 20 min geleden al wou doen:
Naar bed gaan
Maar moest wachten tot mn poesje terug was.
Had haar banden vanuit hier lek gemaakt
nee, maar van ons bedrijf zitten er 3 klanten (of 4) in amsterdamquote:Op maandag 26 juli 2010 21:48 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nee, dat is toch meer zuid eigenlijk. Ik woon aan de kant van ehm Artis. Dat is 5 minuten fietsen. Of het Tropenmuseum, ken je dat?
Bij de kids? Zunderdorp, is dat niet net boven Noord?quote:Op maandag 26 juli 2010 21:48 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nu nietMaandag en donderdag van half 8 tot 7 in de jordaan, en vrijdag wel in de buurt, zunderdorp
Christine LeDucquote:
quote:
Schiphol ligt Zuid-West van Amsterdam.quote:Op maandag 26 juli 2010 21:46 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
oost ... kant van schiphol dan zeg maar ?
Ja, bij 2 verschillende adressenquote:Op maandag 26 juli 2010 21:49 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Bij de kids? Zunderdorp, is dat niet net boven Noord?
Ik ga wel mee hoor.quote:Op maandag 26 juli 2010 21:49 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Christine LeDucMet Kally en Socios en mij
Oja, de Diemervijver ken ik wel. Heb daar in de buurt op school gezeten en ooit gewerkt. Vreselijk...echt alleen kantoren.quote:Op maandag 26 juli 2010 21:49 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
nee, maar van ons bedrijf zitten er 3 klanten (of 4) in amsterdam
Bij diemenvijver op dat terrein als ik me niet vergis, boven centraal station, nog 1 in amsterdam zelf en dan nog 1 in een buiten wijk dacht ik
Laat je Socios gewoon alle vibo's aanzetten, dan hoor je dat gegiechel niet meerquote:Op maandag 26 juli 2010 21:50 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik ga wel mee hoor.Maar dan giechel ik nog meer als dat ik anders zou doen.
"Hihihihi, een vibo, hij trilt.quote:Op maandag 26 juli 2010 21:50 schreef Myraela het volgende:
[..]
quote:Op maandag 26 juli 2010 21:50 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, dat is Noordquote:Op maandag 26 juli 2010 21:50 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, bij 2 verschillende adressenEn geen idee of dat bij Noord ligt
![]()
, bij Schellingwoude in de buurt
klopt jah,quote:Op maandag 26 juli 2010 21:50 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oja, de Diemervijver ken ik wel. Heb daar in de buurt op school gezeten en ooit gewerkt. Vreselijk...echt alleen kantoren.
Geeft niet, ik ookquote:Op maandag 26 juli 2010 21:50 schreef Myraela het volgende:
[..]
omgquote:Op maandag 26 juli 2010 21:51 schreef Socios het volgende:
[..]
"Hihihihi, een vibo, hij trilt., hihihih"
How cute.
Dusquote:
Nou oke danquote:Op maandag 26 juli 2010 21:52 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Geeft niet, ik ook
Maarrrrrrrrrrrrrrr, dan kan Socios dus ook mee Kal!?
(Kally moet het goed vinden he, anders gaat het niet door)
Ik heb geen idee hoe of wat eigenlijk. Ik ben er weggehold en ik heb nooit meer omgekekenquote:Op maandag 26 juli 2010 21:52 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
klopt jah,
eerst moest ik daar zijn voor mn oude bedrijf. dan echt het kantoorpand diemervijver. Receptie was toen in handen van taminiau. Nu zit daar ergens iets van een meeting center van Regardz.
O....quote:Op maandag 26 juli 2010 21:53 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik moet nog een beetje giechelen om seksdingetjes.
We gooien hen gewoon een ijscozaak in en dan gaan wij naar Christinequote:
quote:
En zeg even HOE je daar achtergekomen bent?quote:Op maandag 26 juli 2010 21:54 schreef Tha_Erik het volgende:
Ben we hebben een probleem met vakanties. Want ik ben van 2 tot 12 augustus weg!
jij ook mams, mag ik weer bij jou slapen in bed ?quote:
Dat is helemaal een goed idee, ja.quote:Op maandag 26 juli 2010 21:54 schreef tombolafan het volgende:
[..]
We gooien hen gewoon een ijscozaak in en dan gaan wij naar Christine
Precies wij waren op een missiequote:Op maandag 26 juli 2010 21:54 schreef tombolafan het volgende:
[..]
We gooien hen gewoon een ijscozaak in en dan gaan wij naar Christine
jij ook alvastquote:
dankje, jij ookquote:
Ik heb je net een PM verstuurdquote:Op maandag 26 juli 2010 21:54 schreef Tha_Erik het volgende:
Ben we hebben een probleem met vakanties. Want ik ben van 2 tot 12 augustus weg!
Sssssttt niet hierrquote:Op maandag 26 juli 2010 21:55 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
jij ook mams, mag ik weer bij jou slapen in bed ?
Ik gok op jouquote:Op maandag 26 juli 2010 21:54 schreef tombolafan het volgende:
[..]
En zeg even HOE je daar achtergekomen bent?
o sorryquote:
Aan Tombo vragenquote:
Bedankt Tombo...quote:Op maandag 26 juli 2010 21:54 schreef tombolafan het volgende:
[..]
quote:
Weet je nou al wat je wilde vragen?quote:Op maandag 26 juli 2010 21:57 schreef iBenny het volgende:
[..]
Bedankt Tombo...
Goed dat we zulke oplettende users hier hebben
Tombo told me.quote:Op maandag 26 juli 2010 21:54 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik zeg niksquote:
Neuhjquote:Op maandag 26 juli 2010 21:58 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Weet je nou al wat je wilde vragen?
We gaan samen op vakantie.quote:
En daarvoor gaan ze naar de Christine?quote:Op maandag 26 juli 2010 21:59 schreef Socios het volgende:
[..]
Ze helpen ons bij elkaar te komen, lief van ze, hè.
Ja, voor de rest snap ik het ook nog niet.quote:Op maandag 26 juli 2010 22:00 schreef Myraela het volgende:
[..]
En daarvoor gaan ze naar de Christine?
Ceequote:
Ik denk douchenquote:Op maandag 26 juli 2010 22:00 schreef PatriQue89 het volgende:
Waar is mevrouw Roderiquez Lopez gebleven?
quote:
Ja het is een heel vernuft planquote:Op maandag 26 juli 2010 22:00 schreef Myraela het volgende:
[..]
En daarvoor gaan ze naar de Christine?
Waarom vraag je het dan?quote:Op maandag 26 juli 2010 22:00 schreef D. het volgende:
[..]
Ik vroeg het wel, maar ik wil het eigenlijk helemaal niet weten
Idd!quote:
"Het begon allemaal met een ijsje."quote:Op maandag 26 juli 2010 22:03 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Idd!
Ik bedoel, dit is de eerste keer dat het er op lijkt dat ze ook echt samen een ijsje zullen gaan eten
wanneer is deze operatie gestart?quote:Op maandag 26 juli 2010 22:03 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Idd!
Ik bedoel, dit is de eerste keer dat het er op lijkt dat ze ook echt samen een ijsje zullen gaan eten
Hoe romantischquote:
Nou ja het was eerst iets anders maar we hebben het aangepastquote:
quote:Op maandag 26 juli 2010 22:04 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik heb een bazenfoto van m'n hamster gemaakt.
[ afbeelding ]
Whoehoe Jimi Hendrix hamsterquote:Op maandag 26 juli 2010 22:04 schreef Cee het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ohhh die is leuk!!!quote:Op maandag 26 juli 2010 22:04 schreef Cee het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
WHAHAHAHAquote:Op maandag 26 juli 2010 22:04 schreef Cee het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Lijkt wel de Joker met die smile.quote:Op maandag 26 juli 2010 22:04 schreef Cee het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 26 juli 2010 22:04 schreef Cee het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hij lacht!quote:Op maandag 26 juli 2010 22:04 schreef Cee het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Aahwquote:Op maandag 26 juli 2010 22:04 schreef Cee het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ondeugende schooljongensquote:Op maandag 26 juli 2010 22:10 schreef Cee het volgende:
[..]
Zij.![]()
Maar, ik brak heel brutaal in met de foto, wat is het onderwerp van vanavond?
Zuid afrikaanse moslimsquote:Op maandag 26 juli 2010 22:10 schreef Cee het volgende:
[..]
Zij.![]()
Ze zitten emt z'n allen een orgie voor te bereiden.quote:Op maandag 26 juli 2010 22:10 schreef Cee het volgende:
[..]
Zij.![]()
quote:Op maandag 26 juli 2010 22:10 schreef Torrio het volgende:
[..]
Ze zitten emt z'n allen een orgie voor te bereiden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |