Waarom.quote:Op maandag 26 juli 2010 21:05 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik blijf op het volg topic knopje drukken
is het nog te volgen dan?quote:Op maandag 26 juli 2010 21:05 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik blijf op het volg topic knopje drukken
Thanks!quote:
Ja, of ik ben er om 7 uur 's ochtends of robd half 10. Lekker rustig en kan ik zonder al te veel gene domme dingen doenquote:Op maandag 26 juli 2010 21:05 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
zo laat?
Ik wil altijd zo vroeg mogelijk
quote:
quote:
?quote:
ben net binnen maar kan het nu al niet meer volgenquote:
Bos Boos ?quote:
quote:Op maandag 26 juli 2010 21:07 schreef crv het volgende:
[..]
ben net binnen maar kan het nu al niet meer volgen
ja bijnaquote:
Nee echt niet. Maar dat kan ook komen omdat ik al om 4 uur wakker was vanochtend. Ga nu ook naar mn bed.quote:
Omdat pepertjes snijden en dan aan je piemel zittenquote:
nee, liever niet ...quote:Op maandag 26 juli 2010 21:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee echt niet. Maar dat kan ook komen omdat ik al om 4 uur wakker was vanochtend. Ga nu ook naar mn bed.
[..]
Omdat pepertjes snijden en dan aan je piemel zitten
Is dat leuk?quote:Op maandag 26 juli 2010 21:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee echt niet. Maar dat kan ook komen omdat ik al om 4 uur wakker was vanochtend. Ga nu ook naar mn bed.
[..]
Omdat pepertjes snijden en dan aan je piemel zitten
Neequote:
Crazyquote:
Torrioquote:
quote:
Bellaquote:
Owquote:
Goede avond nogquote:
quote:
Why are you bored dear?quote:
quote:Op maandag 26 juli 2010 21:11 schreef PatriQue89 het volgende:
Ben ik weer
Ik zag mn moeder weer!
Ik ben een trendsetter
Ik had zo'n dom kutkind aan het werk vandaag... ik ga dr verder ook geen woord meer aan vuil maken, maar ik gun het d'r dat ze door 6 neger met lullen van 23+ cm uitgewoond word, in 1 x, dood laten bloeden die hap...
Mijn vriend wil me geen toestemming geven om het bij hem uit te proberenquote:
ook weer leuk dat je der bent Pquequote:Op maandag 26 juli 2010 21:11 schreef PatriQue89 het volgende:
Ben ik weer
Ik zag mn moeder weer!
Ik ben een trendsetter
Ik had zo'n dom kutkind aan het werk vandaag... ik ga dr verder ook geen woord meer aan vuil maken, maar ik gun het d'r dat ze door 6 neger met lullen van 23+ cm uitgewoond word, in 1 x, dood laten bloeden die hap...
War of the worlds is al bezigquote:
Nouja gewoon bored.quote:
Whut, zet hem eens achter die pc, ik praat wel met hemquote:Op maandag 26 juli 2010 21:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mijn vriend wil me geen toestemming geven om het bij hem uit te proberen
Wat gaan we doen danquote:
tja dat krijg je wanneer iedereen te pas en te onpas binnenloopt en gaat. Is toch gezellig zo'n zoete invalquote:Op maandag 26 juli 2010 21:12 schreef Tha_Erik het volgende:
Wat is dit voor zwaai- en ander smileypost-topic geworden?
Topics KAPOTMAKENquote:
bij mij ook niet hoorquote:Op maandag 26 juli 2010 21:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mijn vriend wil me geen toestemming geven om het bij hem uit te proberen
Treinen zijn niet echt enerverend nee.quote:
God het is dat je een vrouw bentquote:
quote:Op maandag 26 juli 2010 21:11 schreef PatriQue89 het volgende:
Ben ik weer
Ik zag mn moeder weer!
Ik ben een trendsetter
Doe maar chips, je kan het hebbenquote:Op maandag 26 juli 2010 21:15 schreef Laysa het volgende:
[..]
NouIk kan niet kiezen...word het yoghurt met bruine suiker of toch maar chips????
Bosbessenijsquote:Op maandag 26 juli 2010 21:15 schreef Laysa het volgende:
[..]
NouIk kan niet kiezen...word het yoghurt met bruine suiker of toch maar chips????
Als ik premier was zou jij mijn minister van Gezin zijn.quote:Op maandag 26 juli 2010 21:11 schreef PatriQue89 het volgende:
Ben ik weer
Ik zag mn moeder weer!
Ik ben een trendsetter
Schniwattus?quote:Op maandag 26 juli 2010 21:16 schreef crv het volgende:
wildde vanavond de BBknoei weer aangooien en sparibs eten, ging het ernstig betrekken toen ik wegging op de zaak. dus zijn we maar SchniPo gaan eten![]()
Ben nu toetje aan het maken, bosbessenijs
quote:
ja het stikt hier van de smurfenquote:Op maandag 26 juli 2010 21:13 schreef Laysa het volgende:
Weer zunne SC waar het blauw ziet inmiddels
Niet perse, maar ik doe in principe geen vrouwenquote:
Gebrek aan piemolquote:Op maandag 26 juli 2010 21:19 schreef Kally het volgende:
[..]
Niet perse, maar ik doe in principe geen vrouwen
Ohw, okey.quote:Op maandag 26 juli 2010 21:19 schreef Kally het volgende:
[..]
SchniPoquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
eens moet de eerste keer zijn tochquote:Op maandag 26 juli 2010 21:19 schreef Kally het volgende:
[..]
Socios wil graag een keer gedaan worden kwam naar voren in het vorige topicquote:Op maandag 26 juli 2010 21:19 schreef Kally het volgende:
[..]
quote:Op maandag 26 juli 2010 21:19 schreef crv het volgende:
[..]
SchniPo
alktijd lekkerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ben nog aan het voorbereiden.quote:
"mompelt iets over voorbinddingenquote:
als ik me begin te vervelen, dan word ik vervelendquote:Op maandag 26 juli 2010 21:19 schreef Crazy-M het volgende:
pff, begin me ook te vervelen, of de vermoeidheid slaat toe
quote:
Wat dat betreft ben ik denk ik toch wel een try sexual.quote:Op maandag 26 juli 2010 21:19 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
eens moet de eerste keer zijn toch
Wat verveel jij je vaak dan.quote:Op maandag 26 juli 2010 21:20 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
als ik me begin te vervelen, dan word ik vervelend
haha zo erg ?quote:Op maandag 26 juli 2010 21:20 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
als ik me begin te vervelen, dan word ik vervelend
Jij snapt me altijdquote:
quote:Op maandag 26 juli 2010 21:17 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Als ik premier was zou jij mijn minister van Gezin zijn.
niet vergeten warm te wrijven hequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
Neequote:Op maandag 26 juli 2010 21:19 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
eens moet de eerste keer zijn toch
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |