Ohw, okey.quote:Op maandag 26 juli 2010 21:19 schreef Kally het volgende:
[..]
Niet perse, maar ik doe in principe geen vrouwen
SchniPoquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
eens moet de eerste keer zijn tochquote:Op maandag 26 juli 2010 21:19 schreef Kally het volgende:
[..]
Socios wil graag een keer gedaan worden kwam naar voren in het vorige topicquote:Op maandag 26 juli 2010 21:19 schreef Kally het volgende:
[..]
quote:Op maandag 26 juli 2010 21:19 schreef crv het volgende:
[..]
SchniPo
alktijd lekkerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ben nog aan het voorbereiden.quote:
"mompelt iets over voorbinddingenquote:
als ik me begin te vervelen, dan word ik vervelendquote:Op maandag 26 juli 2010 21:19 schreef Crazy-M het volgende:
pff, begin me ook te vervelen, of de vermoeidheid slaat toe
quote:
Wat dat betreft ben ik denk ik toch wel een try sexual.quote:Op maandag 26 juli 2010 21:19 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
eens moet de eerste keer zijn toch
Wat verveel jij je vaak dan.quote:Op maandag 26 juli 2010 21:20 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
als ik me begin te vervelen, dan word ik vervelend
haha zo erg ?quote:Op maandag 26 juli 2010 21:20 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
als ik me begin te vervelen, dan word ik vervelend
Jij snapt me altijdquote:
quote:Op maandag 26 juli 2010 21:17 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Als ik premier was zou jij mijn minister van Gezin zijn.
niet vergeten warm te wrijven hequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
Neequote:Op maandag 26 juli 2010 21:19 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
eens moet de eerste keer zijn toch
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |