Waarom.quote:Op maandag 26 juli 2010 21:05 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik blijf op het volg topic knopje drukken
is het nog te volgen dan?quote:Op maandag 26 juli 2010 21:05 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik blijf op het volg topic knopje drukken
Thanks!quote:
Ja, of ik ben er om 7 uur 's ochtends of robd half 10. Lekker rustig en kan ik zonder al te veel gene domme dingen doenquote:Op maandag 26 juli 2010 21:05 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
zo laat?
Ik wil altijd zo vroeg mogelijk
quote:
quote:
?quote:
ben net binnen maar kan het nu al niet meer volgenquote:
Bos Boos ?quote:
quote:Op maandag 26 juli 2010 21:07 schreef crv het volgende:
[..]
ben net binnen maar kan het nu al niet meer volgen
ja bijnaquote:
Nee echt niet. Maar dat kan ook komen omdat ik al om 4 uur wakker was vanochtend. Ga nu ook naar mn bed.quote:
Omdat pepertjes snijden en dan aan je piemel zittenquote:
nee, liever niet ...quote:Op maandag 26 juli 2010 21:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee echt niet. Maar dat kan ook komen omdat ik al om 4 uur wakker was vanochtend. Ga nu ook naar mn bed.
[..]
Omdat pepertjes snijden en dan aan je piemel zitten
Is dat leuk?quote:Op maandag 26 juli 2010 21:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee echt niet. Maar dat kan ook komen omdat ik al om 4 uur wakker was vanochtend. Ga nu ook naar mn bed.
[..]
Omdat pepertjes snijden en dan aan je piemel zitten
Neequote:
Crazyquote:
Torrioquote:
quote:
Bellaquote:
Owquote:
Goede avond nogquote:
quote:
Why are you bored dear?quote:
quote:Op maandag 26 juli 2010 21:11 schreef PatriQue89 het volgende:
Ben ik weer
Ik zag mn moeder weer!
Ik ben een trendsetter
Ik had zo'n dom kutkind aan het werk vandaag... ik ga dr verder ook geen woord meer aan vuil maken, maar ik gun het d'r dat ze door 6 neger met lullen van 23+ cm uitgewoond word, in 1 x, dood laten bloeden die hap...
Mijn vriend wil me geen toestemming geven om het bij hem uit te proberenquote:
ook weer leuk dat je der bent Pquequote:Op maandag 26 juli 2010 21:11 schreef PatriQue89 het volgende:
Ben ik weer
Ik zag mn moeder weer!
Ik ben een trendsetter
Ik had zo'n dom kutkind aan het werk vandaag... ik ga dr verder ook geen woord meer aan vuil maken, maar ik gun het d'r dat ze door 6 neger met lullen van 23+ cm uitgewoond word, in 1 x, dood laten bloeden die hap...
War of the worlds is al bezigquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |