hahahaaquote:Op maandag 26 juli 2010 21:32 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Oh oh oh, dat is inderdaad een voorachteruitgang in vergelijking met je muismeisje
Nooooooooooooooooit doen wat je niet wilt!quote:Op maandag 26 juli 2010 21:33 schreef Kally het volgende:
[..]
![]()
ja maar ik wil niet [insert stampvoetsmiley]
nee, vandaag ook rondje gebouw moeten lopen, maar ook niet meer gezienquote:
Jacqueline en Alexander?quote:Op maandag 26 juli 2010 21:32 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
die act met rolstoeldansen
Even onthouden hoe ze heten
JE MOET, JE EN ZAL LEBEAU SECKZZ HEBBENDE WET VN SEXTMISSBITCH ZEGT DAT EN JE ZAL HET OOK DOEN!!!!!!1111!!!!!!quote:Op maandag 26 juli 2010 21:33 schreef Kally het volgende:
[..]
![]()
ja maar ik wil niet [insert stampvoetsmiley]
Dat zijn meestal wel hintsquote:Op maandag 26 juli 2010 21:33 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
hahahaa
kwam eerst daar binnen, begint ze gelijk helemaal over het weekend, en hoe kut het ging met haar vriend enzo,en dat ze het niet meer zag zitten. gewoon midden in de winkel haha.
voelde me wel wat ongemakkelijk eigenlijk
Preciesquote:Op maandag 26 juli 2010 21:34 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nooooooooooooooooit doen wat je niet wilt!
Van een hyves:quote:Op maandag 26 juli 2010 21:32 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
die act met rolstoeldansen
Even onthouden hoe ze heten
quote:Op maandag 26 juli 2010 21:35 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
JE MOET, JE EN ZAL LEBEAU SECKZZ HEBBENDE WET VN SEXTMISSBITCH ZEGT DAT EN JE ZAL HET OOK DOEN!!!!!!1111!!!!!!
Nooit wat met een vrouw beginnen die net uit een relatie komtquote:
Dat ook, maar hij kan het ook zien dat ze gewoon even bijgetankt moet worden.quote:Op maandag 26 juli 2010 21:36 schreef Kally het volgende:
[..]
Nooit wat met een vrouw beginnen die net uit een relatie komt
mja, maar kan soms ook van een wagen wijd openstaande deur situatie dichtvallen in de rol van ongemak voelen. kan dan wel gewoon praten maar moet ik wel concentreren op watquote:
quote:Op maandag 26 juli 2010 21:37 schreef Torrio het volgende:
[..]
Dat ook, maar hij kan het ook zien dat ze gewoon even bijgetankt moet worden.
Als ze de relatie zelf al lang zat is? Waarom niet danquote:Op maandag 26 juli 2010 21:36 schreef Kally het volgende:
[..]
mja ze is wel leuk, wat ik zie, maar als ik zo haar verleden hoor ...quote:Op maandag 26 juli 2010 21:36 schreef Kally het volgende:
[..]
o nee hoor, zie haar sowieso gemiddeld 1 keer per weekquote:Op maandag 26 juli 2010 21:38 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Als ze de relatie zelf al lang zat is? Waarom niet dan
Godsamme Kal, durft ie straks iets te doen, laat ie het omdat jij dit zegt
O shit, wel doen Crazyquote:Op maandag 26 juli 2010 21:38 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Als ze de relatie zelf al lang zat is? Waarom niet dan
Godsamme Kal, durft ie straks iets te doen, laat ie het omdat jij dit zegt
Iedereen heeft bagagequote:Op maandag 26 juli 2010 21:38 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
mja ze is wel leuk, wat ik zie, maar als ik zo haar verleden hoor ...
Je hoeft het ook niet gelijk serieus aan te pakken, gewoon ervoor gaan en zien wat er van komt. Geen verwachtingen, geen spijt dat je iemand laat gaan waarbij het misschien wel wat kan worden.quote:Op maandag 26 juli 2010 21:38 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
mja ze is wel leuk, wat ik zie, maar als ik zo haar verleden hoor ...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |