quote:Op maandag 26 juli 2010 21:45 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik stuur je wel pm van de week met de weekenden, hoog tijd dat we gaan
Nee, ik woon in Oost, wel dichtbij het centrum. Zit jij nog steeds in A'dam trouwens?quote:Op maandag 26 juli 2010 21:45 schreef tombolafan het volgende:
[..]Woon je trouwens heel erg in het centrum van A'dam?
Haha, goeie.quote:Op maandag 26 juli 2010 21:44 schreef tombolafan het volgende:
En Socios mag alleen mee als Myr ook mee gaat
Tijd om je (eind)product op die band te leggen danquote:Op maandag 26 juli 2010 21:44 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
natuurlijk ook aa nde kassa, in de goede weken zien we elkaar 2 keer per week
oost ... kant van schiphol dan zeg maar ?quote:Op maandag 26 juli 2010 21:46 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nee, ik woon in Oost, wel dichtbij het centrum. Zit jij nog steeds in A'dam trouwens?
Nee, dat is toch meer zuid eigenlijk. Ik woon aan de kant van ehm Artis. Dat is 5 minuten fietsen. Of het Tropenmuseum, ken je dat?quote:Op maandag 26 juli 2010 21:46 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
oost ... kant van schiphol dan zeg maar ?
Nu nietquote:Op maandag 26 juli 2010 21:46 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nee, ik woon in Oost, wel dichtbij het centrum. Zit jij nog steeds in A'dam trouwens?
Waarheen?quote:Op maandag 26 juli 2010 21:44 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Welk weekend heb jij de kinderen niet?
En Socios mag alleen mee als Myr ook mee gaat
quote:Op maandag 26 juli 2010 21:48 schreef Crazy-M het volgende:
en nu ga ik doen wat ik 20 min geleden al wou doen:
Naar bed gaan
Maar moest wachten tot mn poesje terug was.
Had haar banden vanuit hier lek gemaakt
nee, maar van ons bedrijf zitten er 3 klanten (of 4) in amsterdamquote:Op maandag 26 juli 2010 21:48 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nee, dat is toch meer zuid eigenlijk. Ik woon aan de kant van ehm Artis. Dat is 5 minuten fietsen. Of het Tropenmuseum, ken je dat?
Bij de kids? Zunderdorp, is dat niet net boven Noord?quote:Op maandag 26 juli 2010 21:48 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nu nietMaandag en donderdag van half 8 tot 7 in de jordaan, en vrijdag wel in de buurt, zunderdorp
Christine LeDucquote:
quote:
Schiphol ligt Zuid-West van Amsterdam.quote:Op maandag 26 juli 2010 21:46 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
oost ... kant van schiphol dan zeg maar ?
Ja, bij 2 verschillende adressenquote:Op maandag 26 juli 2010 21:49 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Bij de kids? Zunderdorp, is dat niet net boven Noord?
Ik ga wel mee hoor.quote:Op maandag 26 juli 2010 21:49 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Christine LeDucMet Kally en Socios en mij
Oja, de Diemervijver ken ik wel. Heb daar in de buurt op school gezeten en ooit gewerkt. Vreselijk...echt alleen kantoren.quote:Op maandag 26 juli 2010 21:49 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
nee, maar van ons bedrijf zitten er 3 klanten (of 4) in amsterdam
Bij diemenvijver op dat terrein als ik me niet vergis, boven centraal station, nog 1 in amsterdam zelf en dan nog 1 in een buiten wijk dacht ik
Laat je Socios gewoon alle vibo's aanzetten, dan hoor je dat gegiechel niet meerquote:Op maandag 26 juli 2010 21:50 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik ga wel mee hoor.Maar dan giechel ik nog meer als dat ik anders zou doen.
"Hihihihi, een vibo, hij trilt.quote:Op maandag 26 juli 2010 21:50 schreef Myraela het volgende:
[..]
quote:Op maandag 26 juli 2010 21:50 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, dat is Noordquote:Op maandag 26 juli 2010 21:50 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, bij 2 verschillende adressenEn geen idee of dat bij Noord ligt
![]()
, bij Schellingwoude in de buurt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |