klopt jah,quote:Op maandag 26 juli 2010 21:50 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oja, de Diemervijver ken ik wel. Heb daar in de buurt op school gezeten en ooit gewerkt. Vreselijk...echt alleen kantoren.
Geeft niet, ik ookquote:Op maandag 26 juli 2010 21:50 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik ga wel mee hoor.Maar dan giechel ik nog meer als dat ik anders zou doen.
omgquote:Op maandag 26 juli 2010 21:51 schreef Socios het volgende:
[..]
"Hihihihi, een vibo, hij trilt., hihihih"
How cute.
Dusquote:
Nou oke danquote:Op maandag 26 juli 2010 21:52 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Geeft niet, ik ook
Maarrrrrrrrrrrrrrr, dan kan Socios dus ook mee Kal!?
(Kally moet het goed vinden he, anders gaat het niet door)
Ik heb geen idee hoe of wat eigenlijk. Ik ben er weggehold en ik heb nooit meer omgekekenquote:Op maandag 26 juli 2010 21:52 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
klopt jah,
eerst moest ik daar zijn voor mn oude bedrijf. dan echt het kantoorpand diemervijver. Receptie was toen in handen van taminiau. Nu zit daar ergens iets van een meeting center van Regardz.
O....quote:Op maandag 26 juli 2010 21:53 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik moet nog een beetje giechelen om seksdingetjes.
We gooien hen gewoon een ijscozaak in en dan gaan wij naar Christinequote:
quote:
En zeg even HOE je daar achtergekomen bent?quote:Op maandag 26 juli 2010 21:54 schreef Tha_Erik het volgende:
Ben we hebben een probleem met vakanties. Want ik ben van 2 tot 12 augustus weg!
jij ook mams, mag ik weer bij jou slapen in bed ?quote:
Dat is helemaal een goed idee, ja.quote:Op maandag 26 juli 2010 21:54 schreef tombolafan het volgende:
[..]
We gooien hen gewoon een ijscozaak in en dan gaan wij naar Christine
Precies wij waren op een missiequote:Op maandag 26 juli 2010 21:54 schreef tombolafan het volgende:
[..]
We gooien hen gewoon een ijscozaak in en dan gaan wij naar Christine
jij ook alvastquote:
dankje, jij ookquote:
Ik heb je net een PM verstuurdquote:Op maandag 26 juli 2010 21:54 schreef Tha_Erik het volgende:
Ben we hebben een probleem met vakanties. Want ik ben van 2 tot 12 augustus weg!
Sssssttt niet hierrquote:Op maandag 26 juli 2010 21:55 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
jij ook mams, mag ik weer bij jou slapen in bed ?
Ik gok op jouquote:Op maandag 26 juli 2010 21:54 schreef tombolafan het volgende:
[..]
En zeg even HOE je daar achtergekomen bent?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |