Ik had zoiets van "Wie?"quote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:24 schreef Loohcs het volgende:
Paulien Cornelisse is imho een beetje een 13 in een dozijn gast.
Ik eerst ook.Totdat ik haar foto zag.quote:
Ik vind de US-versie zeker niet slecht, maar de originele is echt een stuk beter naar mijn mening.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:25 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Nee, verre van zelfs.
The Office US is misschien wel de leukste serie die ik ooit gezien heb. Heb je die serie überhaupt gevolgd?
Ik ben net zoals jij een groot fan van The Wonder Years. The Office US vind ik nog leuker dan The Wonder Years. Niet echt vergelijkbaar, maar goed.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:12 schreef tong80 het volgende:
Ik heb de US-versie niet gezien. Maar als die beter is dan de Engelse versie verdienen ze een TV Oscar.
De Britse serie is veel pijnlijker en wranger. De Amerikaanse serie is toch wat luchtiger en makkelijker vermaak.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:25 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Nee, verre van zelfs.
The Office US is misschien wel de leukste serie die ik ooit gezien heb. Heb je die serie überhaupt gevolgd?
Ik hoop dat je wel weet dat dat de Emmy's zijn....quote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:12 schreef tong80 het volgende:
Ik heb de US-versie niet gezien. Maar als die beter is dan de Engelse versie verdienen ze een TV Oscar.
Tuurlijkquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 10:33 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Ik hoop dat je wel weet dat dat de Emmy's zijn....
Het is toch echt Happiness.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 22:41 schreef tong80 het volgende:
Als keuze film staat in mijn gids Festen.
Je hebt gelijk. Heb verkeerde dag gekeken.quote:
Dat was ook de keuzefilm van Youp van 't Hek jaren geleden. Fantastische filmquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 22:41 schreef tong80 het volgende:
Als keuze film staat in mijn gids Festen.
Ah... Goede keuze van de VPRO, dan kijk ik alleen al de hele avond vanwege de keuzefilm. Pure champagne..quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 12:06 schreef golfer het volgende:
De keuzefilm van Paulien Cornelisse is Happiness van regisseur Todd Solondz uit 1998, een inktzwart multidrama met een voorzichtige knipoog over een kleine twintig personages die worstelen met moordneigingen, seksuele fantasieën, echtscheiding, pedofilie en andere lastige problemen. Een memorabele film, mede door het acteerwerk van oa Dylan Baker als pedofiele therapeut. Philip Seymour Hoffman blinkt uit als een obsessieve masturbant die aan zijn trekken komt met obscene telefoontjes. Happiness ontving in Cannes de International Critics Prize.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It is no measure of health to be well adjusted to a profoundly sick society.
quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 02:02 schreef Dubbelzuurrr het volgende:
[..]
Ah... Goede keuze van de VPRO, dan kijk ik alleen al de hele avond vanwege de keuzefilm. Pure champagne..Mooie film. Ik heb 'm zelf op DVD, dus hoef ik 'm niet te zien.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Festen is morgen op tv, toch? Ook weer zo'n mooie film.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 22:57 schreef tong80 het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Heb verkeerde dag gekeken.
vanavond, Scandinavische filmzomer en Brokeback mountain op ned3quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 02:04 schreef waffles het volgende:
[..]
Festen is morgen op tv, toch? Ook weer zo'n mooie film.
Het blijft idd wel een beetje aan de oppervlakte. Niet de slechtste interviewer maar ook niet de beste.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 16:34 schreef Scribent het volgende:
De fragmenten waren vaak ook leuk, jammer alleen dat JBC de diepgang mist om nog iets meer uit zijn gast te halen. Het blijft allemaal erg oppervlakkig zo, terwijl ´t Hart over over heel veel onderwerpen heel mooi kan vertellen (literatuur, muziek, dieren, geloof), meer dan hij vanavond kon doen.
Lees daarvoor zijn analyse van popmuziek in zijn boek Mozart & de anderen. Popmuziek is - als je door alle toeters en bellen heenprikt - eenvormig, repetitief en fantasieloos en ontbeert vindingrijkheid en durf, aldus 't Hart.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 17:45 schreef tong80 het volgende:
Of hem willen horen over popmuziek waar ie een gruwelijke hekel aan heeft.
Inderdaad. Wat een Gruwelmens. Van haar krijg ik hetzelfde gevoel als wanneer ik een la uit de vriezer open trekquote:Op zondag 8 augustus 2010 16:57 schreef Verbal het volgende:
Ik vind het echt nergens over gaan dat die Pauline Cornelisse vanavond (of enige andere avond) Zomergast is
V.
En ik sluit me ook aan bij jullie..Vind haar helemaal niksquote:Op zondag 8 augustus 2010 17:51 schreef Loohcs het volgende:
Eens met Verbal. Waarom Paulien Cornelisse? Ze heeft één bundeltje columns uitgebracht en voor de rest wat cabaret gedaan. Zou bijna denken dat ze 't via Aaf heeft 'geregeld'
Ze is een vriendinnetje van Jelle's zus.quote:Op zondag 8 augustus 2010 16:57 schreef Verbal het volgende:
Ik vind het echt nergens over gaan dat die Pauline Cornelisse vanavond (of enige andere avond) Zomergast is
V.
Dat betwijfel ik ernstigquote:Op zondag 8 augustus 2010 20:45 schreef NoShitSherlock het volgende:
Die tieten van haar kunnen de uitzending nog redden.
ja idd. Ze praat en ze praat en ze praat, maar er zit geen enkele inhoud in. Zgn kunstenaarquote:Op zondag 8 augustus 2010 20:54 schreef Van_Poppel het volgende:
Dit wordt hem niet
Hopelijk komen er nog een paar mooie fragmenten.
Wat vind je er dan precies boeiend aan?quote:Op zondag 8 augustus 2010 21:01 schreef NoShitSherlock het volgende:
Ik vind haar toch wel redelijk boeiend. In ieder geval geen babyboomer dit keer.
Ze doet volgens mij een wereldrecordpoging open deuren intrappen.quote:Op zondag 8 augustus 2010 21:04 schreef Dubbelzuurrr het volgende:
[..]
Wat vind je er dan precies boeiend aan?
Dit dus.quote:Op zondag 8 augustus 2010 17:27 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Inderdaad. Wat een Gruwelmens. Van haar krijg ik hetzelfde gevoel als wanneer ik een la uit de vriezer open trek
quote:Op zondag 8 augustus 2010 21:33 schreef Remmy het volgende:
Grappig ook dat iedereen hier zit te zeiken dat Paulien een zeikerd is... Ik vind dat een zomergastenavond ook interessant kan zijn met minder interessante gasten zoals Paulien. Tot nu toe al best leuke fragmenten gezien eigenlijk..
Dat ze zichzelf belachelijk maakt vind ik een volstrekt overdreven reactie hier.
Haar geneuzel over psychotherapie was beschamend om te zien. Verder heeft ze niks boeiends te zeggen en ze heeft wat betreft carrière ook geen lijst van fijne treffers. Wat een deceptie als je haar na Maarten 't Hart krijgt.quote:Op zondag 8 augustus 2010 21:33 schreef Remmy het volgende:
Grappig ook dat iedereen hier zit te zeiken dat Paulien een zeikerd is... Ik vind dat een zomergastenavond ook interessant kan zijn met minder interessante gasten zoals Paulien. Tot nu toe al best leuke fragmenten gezien eigenlijk..
Dat ze zichzelf belachelijk maakt vind ik een volstrekt overdreven reactie hier.
Ik snap vooral niet waarom ze er zelf mee ingestemd heeft om Zomergast te zijn. Of is het typische grachtengordelliaanse overmoed?quote:Op zondag 8 augustus 2010 21:57 schreef Stefan het volgende:
Waarom nemen ze een leeftijdsgenoot van die Jelle die hij ook persoonlijk goed kent. Verder ken ik deze vrouw alleen van DWDD.
Het wordt nu wel wat interessanter, maar het eerste uur vond ik echt niet om aan te zien.quote:Op zondag 8 augustus 2010 22:07 schreef Guanabana het volgende:
Ik snap niet dt jullie zo zitten te zeiken. Zeker allemaal op de pik getrapt omdat ze denken dat mevrouw Cornellise 'zegt hoe ze moeten praten".
Ze heeft zeker leuke/mooie fragmenten laten zien vind ik.
Precies.. En ik denk dat ook meespeelt dat ze gewoon niet lekker is, en daarom de mannelijke fokkers sowieso al geen interesse in haar hebben.quote:Op zondag 8 augustus 2010 22:07 schreef Guanabana het volgende:
Ik snap niet dt jullie zo zitten te zeiken. Zeker allemaal op de pik getrapt omdat ze denken dat mevrouw Cornellise 'zegt hoe ze moeten praten".
Ze heeft zeker leuke/mooie fragmenten laten zien vind ik.
Vrouwen beoordelen vrouwen nog veel harder op hun uiterlijk dan mannen.quote:Op zondag 8 augustus 2010 22:14 schreef Remmy het volgende:
Precies.. En ik denk dat ook meespeelt dat ze gewoon niet lekker is, en daarom de mannelijke fokkers sowieso al geen interesse in haar hebben.
Ze is inderdaad heel lelijk. Raar ook dat je dan zo'n kort kapsel neemt.quote:Op zondag 8 augustus 2010 22:14 schreef Remmy het volgende:
[..]
Precies.. En ik denk dat ook meespeelt dat ze gewoon niet lekker is, en daarom de mannelijke fokkers sowieso al geen interesse in haar hebben.
Jelle kent Pauline wel want Aaf Brandt Corstius is de zus van Jelle..En Aaf en Pauline kennen elkaar van oa '' De Tafel Van Vijf'' en '''DWDD'' waar beide wel eens tafeldames zijn van Mathijs.quote:Op zondag 8 augustus 2010 21:57 schreef Stefan het volgende:
Waarom nemen ze een leeftijdsgenoot van die Jelle die hij ook persoonlijk goed kent. Verder ken ik deze vrouw alleen van DWDD.
quote:
Je hoeft niet te kijken hoor.quote:Op zondag 8 augustus 2010 21:05 schreef Roel_Jewel het volgende:
Wat een muts die daar zogenaamd een beetje semi-intellectueel zit te zijn
Heeft ze ook al Seinfeld laten zien? Welke?quote:Op zondag 8 augustus 2010 22:24 schreef Croupouque het volgende:
Na Seinfeld komt ze nu met Twin Peaks. Echt, dit komt zo dicht in de buurt van mijn eigen Zomergastenaflevering dat ik die hierbij maar alvast afzeg.
Seinfeld? of bedoel je Sedaris?quote:Op zondag 8 augustus 2010 22:24 schreef Croupouque het volgende:
Na Seinfeld komt ze nu met Twin Peaks. Echt, dit komt zo dicht in de buurt van mijn eigen Zomergastenaflevering dat ik die hierbij maar alvast afzeg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |