Ik snap vooral niet waarom ze er zelf mee ingestemd heeft om Zomergast te zijn. Of is het typische grachtengordelliaanse overmoed?quote:Op zondag 8 augustus 2010 21:57 schreef Stefan het volgende:
Waarom nemen ze een leeftijdsgenoot van die Jelle die hij ook persoonlijk goed kent. Verder ken ik deze vrouw alleen van DWDD.
Het wordt nu wel wat interessanter, maar het eerste uur vond ik echt niet om aan te zien.quote:Op zondag 8 augustus 2010 22:07 schreef Guanabana het volgende:
Ik snap niet dt jullie zo zitten te zeiken. Zeker allemaal op de pik getrapt omdat ze denken dat mevrouw Cornellise 'zegt hoe ze moeten praten".
Ze heeft zeker leuke/mooie fragmenten laten zien vind ik.
Precies.. En ik denk dat ook meespeelt dat ze gewoon niet lekker is, en daarom de mannelijke fokkers sowieso al geen interesse in haar hebben.quote:Op zondag 8 augustus 2010 22:07 schreef Guanabana het volgende:
Ik snap niet dt jullie zo zitten te zeiken. Zeker allemaal op de pik getrapt omdat ze denken dat mevrouw Cornellise 'zegt hoe ze moeten praten".
Ze heeft zeker leuke/mooie fragmenten laten zien vind ik.
Vrouwen beoordelen vrouwen nog veel harder op hun uiterlijk dan mannen.quote:Op zondag 8 augustus 2010 22:14 schreef Remmy het volgende:
Precies.. En ik denk dat ook meespeelt dat ze gewoon niet lekker is, en daarom de mannelijke fokkers sowieso al geen interesse in haar hebben.
Ze is inderdaad heel lelijk. Raar ook dat je dan zo'n kort kapsel neemt.quote:Op zondag 8 augustus 2010 22:14 schreef Remmy het volgende:
[..]
Precies.. En ik denk dat ook meespeelt dat ze gewoon niet lekker is, en daarom de mannelijke fokkers sowieso al geen interesse in haar hebben.
Jelle kent Pauline wel want Aaf Brandt Corstius is de zus van Jelle..En Aaf en Pauline kennen elkaar van oa '' De Tafel Van Vijf'' en '''DWDD'' waar beide wel eens tafeldames zijn van Mathijs.quote:Op zondag 8 augustus 2010 21:57 schreef Stefan het volgende:
Waarom nemen ze een leeftijdsgenoot van die Jelle die hij ook persoonlijk goed kent. Verder ken ik deze vrouw alleen van DWDD.
quote:
Je hoeft niet te kijken hoor.quote:Op zondag 8 augustus 2010 21:05 schreef Roel_Jewel het volgende:
Wat een muts die daar zogenaamd een beetje semi-intellectueel zit te zijn
Heeft ze ook al Seinfeld laten zien? Welke?quote:Op zondag 8 augustus 2010 22:24 schreef Croupouque het volgende:
Na Seinfeld komt ze nu met Twin Peaks. Echt, dit komt zo dicht in de buurt van mijn eigen Zomergastenaflevering dat ik die hierbij maar alvast afzeg.
Seinfeld? of bedoel je Sedaris?quote:Op zondag 8 augustus 2010 22:24 schreef Croupouque het volgende:
Na Seinfeld komt ze nu met Twin Peaks. Echt, dit komt zo dicht in de buurt van mijn eigen Zomergastenaflevering dat ik die hierbij maar alvast afzeg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |