Ik had zoiets van "Wie?"quote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:24 schreef Loohcs het volgende:
Paulien Cornelisse is imho een beetje een 13 in een dozijn gast.
Ik eerst ook.Totdat ik haar foto zag.quote:
Ik vind de US-versie zeker niet slecht, maar de originele is echt een stuk beter naar mijn mening.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:25 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Nee, verre van zelfs.
The Office US is misschien wel de leukste serie die ik ooit gezien heb. Heb je die serie überhaupt gevolgd?
Ik ben net zoals jij een groot fan van The Wonder Years. The Office US vind ik nog leuker dan The Wonder Years. Niet echt vergelijkbaar, maar goed.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:12 schreef tong80 het volgende:
Ik heb de US-versie niet gezien. Maar als die beter is dan de Engelse versie verdienen ze een TV Oscar.
De Britse serie is veel pijnlijker en wranger. De Amerikaanse serie is toch wat luchtiger en makkelijker vermaak.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:25 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Nee, verre van zelfs.
The Office US is misschien wel de leukste serie die ik ooit gezien heb. Heb je die serie überhaupt gevolgd?
Ik hoop dat je wel weet dat dat de Emmy's zijn....quote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:12 schreef tong80 het volgende:
Ik heb de US-versie niet gezien. Maar als die beter is dan de Engelse versie verdienen ze een TV Oscar.
Tuurlijkquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 10:33 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Ik hoop dat je wel weet dat dat de Emmy's zijn....
Het is toch echt Happiness.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 22:41 schreef tong80 het volgende:
Als keuze film staat in mijn gids Festen.
Je hebt gelijk. Heb verkeerde dag gekeken.quote:
Dat was ook de keuzefilm van Youp van 't Hek jaren geleden. Fantastische filmquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 22:41 schreef tong80 het volgende:
Als keuze film staat in mijn gids Festen.
Ah... Goede keuze van de VPRO, dan kijk ik alleen al de hele avond vanwege de keuzefilm. Pure champagne..quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 12:06 schreef golfer het volgende:
De keuzefilm van Paulien Cornelisse is Happiness van regisseur Todd Solondz uit 1998, een inktzwart multidrama met een voorzichtige knipoog over een kleine twintig personages die worstelen met moordneigingen, seksuele fantasieën, echtscheiding, pedofilie en andere lastige problemen. Een memorabele film, mede door het acteerwerk van oa Dylan Baker als pedofiele therapeut. Philip Seymour Hoffman blinkt uit als een obsessieve masturbant die aan zijn trekken komt met obscene telefoontjes. Happiness ontving in Cannes de International Critics Prize.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It is no measure of health to be well adjusted to a profoundly sick society.
quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 02:02 schreef Dubbelzuurrr het volgende:
[..]
Ah... Goede keuze van de VPRO, dan kijk ik alleen al de hele avond vanwege de keuzefilm. Pure champagne..Mooie film. Ik heb 'm zelf op DVD, dus hoef ik 'm niet te zien.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Festen is morgen op tv, toch? Ook weer zo'n mooie film.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 22:57 schreef tong80 het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Heb verkeerde dag gekeken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |