ja idd. Ze praat en ze praat en ze praat, maar er zit geen enkele inhoud in. Zgn kunstenaarquote:Op zondag 8 augustus 2010 20:54 schreef Van_Poppel het volgende:
Dit wordt hem niet
Hopelijk komen er nog een paar mooie fragmenten.
Wat vind je er dan precies boeiend aan?quote:Op zondag 8 augustus 2010 21:01 schreef NoShitSherlock het volgende:
Ik vind haar toch wel redelijk boeiend. In ieder geval geen babyboomer dit keer.
Ze doet volgens mij een wereldrecordpoging open deuren intrappen.quote:Op zondag 8 augustus 2010 21:04 schreef Dubbelzuurrr het volgende:
[..]
Wat vind je er dan precies boeiend aan?
Dit dus.quote:Op zondag 8 augustus 2010 17:27 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Inderdaad. Wat een Gruwelmens. Van haar krijg ik hetzelfde gevoel als wanneer ik een la uit de vriezer open trek
quote:Op zondag 8 augustus 2010 21:33 schreef Remmy het volgende:
Grappig ook dat iedereen hier zit te zeiken dat Paulien een zeikerd is... Ik vind dat een zomergastenavond ook interessant kan zijn met minder interessante gasten zoals Paulien. Tot nu toe al best leuke fragmenten gezien eigenlijk..
Dat ze zichzelf belachelijk maakt vind ik een volstrekt overdreven reactie hier.
Haar geneuzel over psychotherapie was beschamend om te zien. Verder heeft ze niks boeiends te zeggen en ze heeft wat betreft carrière ook geen lijst van fijne treffers. Wat een deceptie als je haar na Maarten 't Hart krijgt.quote:Op zondag 8 augustus 2010 21:33 schreef Remmy het volgende:
Grappig ook dat iedereen hier zit te zeiken dat Paulien een zeikerd is... Ik vind dat een zomergastenavond ook interessant kan zijn met minder interessante gasten zoals Paulien. Tot nu toe al best leuke fragmenten gezien eigenlijk..
Dat ze zichzelf belachelijk maakt vind ik een volstrekt overdreven reactie hier.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |