Hallo daarquote:Op zondag 6 februari 2011 22:19 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
She haz a pwetty!
Ohhai:
[ afbeelding ]
Ik vind vooral de laatste erg mooiquote:Op zondag 6 februari 2011 22:29 schreef Ingetje79 het volgende:
Afgelopen zomer zijn Re en MissBliss bij ons geweest voor een poezenfotoshoot.
Baileys was ontzettend bang voor ze en vooral voor de camera's, maar gelukkig hebben ze nog een paar foto's van hem weten te maken voordat ie onder de bank schoot
Denk je veilig te zijn in je ren, kan dat volk verdorie achterdeuren open krijgen![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dan maar hoog en droog in de krabpaal schuilen, maar helaas zijn mensen op zich iets langer dan katten![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die tweede! Baby blue eyes!quote:Op zondag 6 februari 2011 22:29 schreef Ingetje79 het volgende:
Baileys was ontzettend bang voor ze en vooral voor de camera's, maar gelukkig hebben ze nog een paar foto's van hem weten te maken voordat ie onder de bank schoot
Denk je veilig te zijn in je ren, kan dat volk verdorie achterdeuren open krijgen![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dan maar hoog en droog in de krabpaal schuilen, maar helaas zijn mensen op zich iets langer dan katten![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Baileys, eindelijk de lang verwachte kiekjesquote:Op zondag 6 februari 2011 22:29 schreef Ingetje79 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Scheelt weer een borstelbeurt!quote:Op zaterdag 9 april 2011 09:10 schreef Blossom86 het volgende:
Hier ook even Teddy met zijn stofzuigerliefde. Vanaf dat ik begin met stofzuigen zit hij te bedelen ook gestofzuigd te worden, rent mee waar ik ook ga, gaat altijd op de traptreden zitten waar ik net bezig ben en probeert die stang te pakken enz. Op het einde doe ik zijn krabpaal en ten slotte hem:
Loki heeft ook zo'n prachtig lief snoetje.quote:Op zondag 10 april 2011 11:54 schreef SEMTEX het volgende:
Wat een heldLoki staat doodsangsten uit bij de stofzuiger
Nog wat fotootjes van gisteren:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Yup.quote:Op maandag 25 april 2011 10:57 schreef Blossom86 het volgende:
Mooi tevreden koppie!
Verharen jullie Britten ook zo erg? Ik heb Teddy net gekamd, de hele tuin ligt nu bezaaid met plukken wit dons van hem.
Owww wat een plaatje!!quote:
Die 2 van Kper_Norci hebben het dan ook ontzettend goed hierquote:Op zondag 19 juni 2011 10:17 schreef Blossom86 het volgende:
En een kick!
Ik zat net wat te googelen over de verschillende vachttypes van de Britse korthaar en het verschil in karakter en uiterlijk wat daar uit voort lijkt te vloeien.
Wat ik al vermoedde wordt ook door anderen onderschreven (bijvoorbeeld hier: http://www.nrkv.info/breed/nrkv_ras_BRI.html ), namelijk dat silver tabby's drukker zijn dan effen Britten, en dat ze in groei en typische uiterlijke kenmerken een beetje achterblijven.
Mijn Teddy is 2 jaar en 8 maanden, en is redelijk klein (maar andere mensen vinden hem altijd heel groot, dus mijn beeld kan vertekend zijn), weegt 4 kilo en heeft niet zulke brede wangen (zie filmpje hierboven). Ook is hij bestwel opdringerig voor aandacht en doet hij vaak stoute dingen.
Ik had altijd het idee dat bijvoorbeeld een blauwe Brit veel rustiger is, maar ook veel groter en de katers veel imposanter met hun dikke wangen (kan ook komen natuurlijk omdat die niet geholpen worden, voor de fok).
En ik zie hier ook de foto's van die twee van Kper_Norci, en die zijn zo snel al zo groot gegroeid!
Ik hoop stiekem wel dat Teddy nog iets groter wordt (staat in de link ook dat Tabby's tot 3 jaar nog uitgroeien en dat ze heel onregelmatig groeien).
Wisten en herkennen jullie dat ook?
Inderdaad. Loki lijkt ook een enorm zwaar kalf, maar volgens de dierenarts had hij een prima gewicht. (is overigens ook een Silver Tabby, voor zover ik weet).quote:Op zondag 19 juni 2011 11:54 schreef Stormqueen het volgende:
eny lijkt enorm maar weegt maar 4,8 kilo, Zoe is 4,5 ofzo. Het grappige is nog wel dat keiveel mensen tegen ons zeggen dat ze te dik zijnterwijl ze echt op de ondergrens van de norm hangen. Het zijn volbloeden, zoe is een fokpoes geweest en eny heeft ooit een prijs gewonnen. Zou me dus echt niet teveel zorgen maken
Dankjewel! Vind ik zelf ook.quote:
Ja! Inderdaad!quote:
Dat doet een van de Britjes van mn vriendin ook, die loopt dan heel gepikeerd weg en gaat achter het gordijn liggen danquote:Op zondag 19 juni 2011 16:02 schreef Sanne het volgende:
[..]
DC is vegacat. Die vindt ineens radijsjes heel interessant.En ons slaapie, want ze slaapt het liefst tussen het personeel in.
Mooi statieportret die laatstequote:Op zondag 19 juni 2011 12:13 schreef Sanne het volgende:
[ afbeelding ]
Heej, wat doe jij in dat appartementje? Kan ik erbij?
[ afbeelding ]
DC: ik was hier lekker eerder. It's mine, mine, mine!
[ afbeelding ]
gewoon lief.
Een schatje is het!quote:Op zondag 26 juni 2011 13:45 schreef phusician het volgende:
Wat vinden jullie van mijn nieuwe britje?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |