Inderdaad. Loki lijkt ook een enorm zwaar kalf, maar volgens de dierenarts had hij een prima gewicht. (is overigens ook een Silver Tabby, voor zover ik weet).quote:Op zondag 19 juni 2011 11:54 schreef Stormqueen het volgende:
eny lijkt enorm maar weegt maar 4,8 kilo, Zoe is 4,5 ofzo. Het grappige is nog wel dat keiveel mensen tegen ons zeggen dat ze te dik zijnterwijl ze echt op de ondergrens van de norm hangen. Het zijn volbloeden, zoe is een fokpoes geweest en eny heeft ooit een prijs gewonnen. Zou me dus echt niet teveel zorgen maken
Dankjewel! Vind ik zelf ook.quote:
Ja! Inderdaad!quote:
Dat doet een van de Britjes van mn vriendin ook, die loopt dan heel gepikeerd weg en gaat achter het gordijn liggen danquote:Op zondag 19 juni 2011 16:02 schreef Sanne het volgende:
[..]
DC is vegacat. Die vindt ineens radijsjes heel interessant.En ons slaapie, want ze slaapt het liefst tussen het personeel in.
Mooi statieportret die laatstequote:Op zondag 19 juni 2011 12:13 schreef Sanne het volgende:
[ afbeelding ]
Heej, wat doe jij in dat appartementje? Kan ik erbij?
[ afbeelding ]
DC: ik was hier lekker eerder. It's mine, mine, mine!
[ afbeelding ]
gewoon lief.
Een schatje is het!quote:Op zondag 26 juni 2011 13:45 schreef phusician het volgende:
Wat vinden jullie van mijn nieuwe britje?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |