abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_85185450
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 13:57 schreef megamandy het volgende:
Ja die haren, verschrikkelijk. De zwarte haren van Brammetje valt nog wel mee. Maar mijn tante heeft dus twee colour-points en die witte haren zijn echt verschrikkelijk! In dat huis kun je stofzuigen, maar vijf minuten later ligt weer alles vol, borstelen helpt echt niet.
Die colour points zien er wel supercute uit! :Y

Ondertussen:

Xeneau doet net of hij slaapt. Inclusief "complete ignore owner".

Uiteraard in zijn eigen unieke, zeer comfortabele houding. ^O^
pi_85275025
@ Blossom86, volgens mij is het tijd voor een nieuw speelkameraadje voor Teddy ;)

Viktor is stiekem het aangekochte speelkameraadje voor Mauro (nu 2,5). Mauro liep smiddags vaak verveeld rond te dwalen in huis, terwijl Trijntje het liefst de dag slaapt. Uiteindelijk dus de knoop doorgehakt en volgens mij de beste beslissing ooit geweest voor Maurootje; ze zitten elkaar lekker uit te dagen en achter elkaar aan te sjesen in huis. Als de ene met iets speelt, dan komt de ander ook even checken wat er loos is. En koningin Trijntje kijkt het allemaal maar aan vanuit haar hoge mandje... :D
(:
  zaterdag 14 augustus 2010 @ 13:38:14 #53
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_85277540

Colourpoints O+
I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
pi_85291247
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2010 12:10 schreef nein het volgende:
@ Blossom86, volgens mij is het tijd voor een nieuw speelkameraadje voor Teddy ;)

Viktor is stiekem het aangekochte speelkameraadje voor Mauro (nu 2,5). Mauro liep smiddags vaak verveeld rond te dwalen in huis, terwijl Trijntje het liefst de dag slaapt. Uiteindelijk dus de knoop doorgehakt en volgens mij de beste beslissing ooit geweest voor Maurootje; ze zitten elkaar lekker uit te dagen en achter elkaar aan te sjesen in huis. Als de ene met iets speelt, dan komt de ander ook even checken wat er loos is. En koningin Trijntje kijkt het allemaal maar aan vanuit haar hoge mandje... :D
Ik heb dat een tijdje terug geprobeerd, ik heb er toen een mannetje van ongeveer dezelfde leeftijd bijgekocht (een exotic). Helaas ging dat helemaal niet, ze speelden niet samen en vochten alleen maar, en dat werd ook steeds erger. Ik kon 's nachts niet slapen van het gegrom en gekrijs. Tijdje aangekeken natuurlijk, maar ik zag dat Teddy er niet gelukkig mee was, hij wou niet eens meer met mij knuffelen.

Misschien dat een vrouwtje beter zou gaan, over een paar jaar ofzo, maar ja ik kan moeilijk alllerlei katten bij hem gaan uittesten en terugbrengen als het niet gaat...

(Die exotic heb ik trouwens aan een vriend gegeven hoor, die heeft nu een fijn huis met speelkameraadje/oude poes die hem ook leuk vindt).
pi_85624438
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2010 22:51 schreef Blossom86 het volgende:

[..]

Ik heb dat een tijdje terug geprobeerd, ik heb er toen een mannetje van ongeveer dezelfde leeftijd bijgekocht (een exotic). Helaas ging dat helemaal niet, ze speelden niet samen en vochten alleen maar, en dat werd ook steeds erger. Ik kon 's nachts niet slapen van het gegrom en gekrijs. Tijdje aangekeken natuurlijk, maar ik zag dat Teddy er niet gelukkig mee was, hij wou niet eens meer met mij knuffelen.

Misschien dat een vrouwtje beter zou gaan, over een paar jaar ofzo, maar ja ik kan moeilijk alllerlei katten bij hem gaan uittesten en terugbrengen als het niet gaat...

(Die exotic heb ik trouwens aan een vriend gegeven hoor, die heeft nu een fijn huis met speelkameraadje/oude poes die hem ook leuk vindt).
En een kitten? ;) Die hebben nog niet zo'n sterke territoriumdrift namelijk en zijn niet zo'n bedreiging voor de kat die er al woont.

Wel jammer dat de andere poes en Teddy niet aardden, t blijven toch zinnige beesten he..
(:
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 23 augustus 2010 @ 21:54:36 #56
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_85625706
Jamie is ziek :{ Hij heeft een fikse blaasontsteking, opgelopen toen wij op vakantie waren. Vandaag heeft ie een katheter gekregen - en een halskraag -O- Morgen weer voor controle. 't Is echt zielig, en ook maar de vraag of het nog goedkomt...
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  dinsdag 24 augustus 2010 @ 09:39:39 #57
149959 SQ
snelle trees
pi_85637124
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 21:54 schreef Rewimo het volgende:
Jamie is ziek :{ Hij heeft een fikse blaasontsteking, opgelopen toen wij op vakantie waren. Vandaag heeft ie een katheter gekregen - en een halskraag -O- Morgen weer voor controle. 't Is echt zielig, en ook maar de vraag of het nog goedkomt...
Ach gos... arm beest!
Doe 'm maar lekker kroelen van me :*
disclaimer
  dinsdag 24 augustus 2010 @ 10:16:35 #58
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_85638029
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 21:54 schreef Rewimo het volgende:
Ah gedver, arme Jamie -O-
Wat gaan ze er verder aan doen dan?
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 24 augustus 2010 @ 10:25:57 #59
13151 crew  Rewimo
pi_85638316
Hij krijgt antibiotica, heeft gisteren vocht gekregen, en hij heeft gelukkig zelf inmiddels ook gedronken en gegeten. Dat is belangrijk. Hij lijkt alweer iets beter in zijn vacht te zitten vandaag. Straks weer naar de DA.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 24 augustus 2010 @ 12:58:02 #60
13151 crew  Rewimo
pi_85642882
De DA bevestigde dat het beter met hem gaat :) Hji heeft nog een shot antibiotica gekregen en morgen mag de katheter eruit. Omdat ie nu dus constant urine verliest zit hij in de badkamer :') Het kost wat handdoeken, tenslotte moet ie ook lekker liggen, maar ach, dat is niet zo erg.
  dinsdag 24 augustus 2010 @ 12:59:46 #61
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_85642955
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 12:58 schreef Rewimo het volgende:
De DA bevestigde dat het beter met hem gaat :) Hji heeft nog een shot antibiotica gekregen en morgen mag de katheter eruit. Omdat ie nu dus constant urine verliest zit hij in de badkamer :') Het kost wat handdoeken, tenslotte moet ie ook lekker liggen, maar ach, dat is niet zo erg.
O+

Hopelijk is ie snel weer de oude...mooie dikke Foldbeer O+
  dinsdag 24 augustus 2010 @ 12:59:48 #62
149959 SQ
snelle trees
pi_85642957
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 12:58 schreef Rewimo het volgende:
Als ie maar beter wordt toch!
Go Jamie! *O*
disclaimer
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 24 augustus 2010 @ 15:36:37 #63
13151 crew  Rewimo
pi_85649601
Hij had geen blaasgruis, dat is een goed teken. Gewoon pech dus dat hij blaasontsteking kreeg terwijl we er niet waren :{
  woensdag 25 augustus 2010 @ 17:26:01 #64
149959 SQ
snelle trees
pi_85696076
k, u can giev moar nomz nao!

omnomnomnom chick peas

k, u can giev moar nomz nao!

I sed, k, u can giev moar nomz nao!

disclaimer
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 25 augustus 2010 @ 17:28:55 #65
13151 crew  Rewimo
pi_85696184
Lekkere bolle kat O+

Jamie gaat de goede kant op. Katheter eruit, kraag af (daar is ie nog het meest blij mee :D ) en hij loopt weer lekker rond - okee, hij waggelt nog een beetje door de injecties die hij gehad heeft ;) We moeten uiteraard goed in de gaten houden of hij niet weer tekenen van blaasontsteking gaat vertonen maar in principe moet het nu met nog een week antibioticapilletjes goed komen.
  woensdag 25 augustus 2010 @ 17:30:44 #66
149959 SQ
snelle trees
pi_85696236
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 17:28 schreef Rewimo het volgende:
Lekkere bolle kat O+

Jamie gaat de goede kant op. Katheter eruit, kraag af (daar is ie nog het meest blij mee :D ) en hij loopt weer lekker rond - okee, hij waggelt nog een beetje door de injecties die hij gehad heeft ;) We moeten uiteraard goed in de gaten houden of hij niet weer tekenen van blaasontsteking gaat vertonen maar in principe moet het nu met nog een week antibioticapilletjes goed komen.
gelukkig *O*
disclaimer
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 25 augustus 2010 @ 18:04:51 #67
13151 crew  Rewimo
pi_85697410
Ja, ik ben erg blij, ik wil hem nog heel lang kunnen knuffelen :Y

O, hij weegt 5 kilo trouwens :') Hij moest gewogen worden voor de medicatie.
pi_85802129
Onlangs wat planken bekleed met kunstgras aan de muur op het balkon bevestigd. Planken zijn 30 bij 30cm en in een soort trapvorm aan de muur gemonteerd. Zodat Sjors & Sjimmie lekker kunnen klimmen en buiten kijken. Nou merkte ik dat ze het wel een beetje jammer vonden dat ze niet naast elkaar konden liggen, want het hoogste plankje was natuurlijk het meest favoriet. Dus het was een beetje vechten om wie er op het hoogste plankje kon liggen. Dus heb ik die wat lager en naast een ander plankje gemonteerd.

Resultaat:

Owja, @ Stormqueen; Wat is die van jou mooi zeg! O+
  zaterdag 28 augustus 2010 @ 12:29:58 #69
149959 SQ
snelle trees
pi_85802992
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2010 11:56 schreef Kper_Norci het volgende:
Onlangs wat planken bekleed met kunstgras aan de muur op het balkon bevestigd. Planken zijn 30 bij 30cm en in een soort trapvorm aan de muur gemonteerd. Zodat Sjors & Sjimmie lekker kunnen klimmen en buiten kijken. Nou merkte ik dat ze het wel een beetje jammer vonden dat ze niet naast elkaar konden liggen, want het hoogste plankje was natuurlijk het meest favoriet. Dus het was een beetje vechten om wie er op het hoogste plankje kon liggen. Dus heb ik die wat lager en naast een ander plankje gemonteerd.

Resultaat:
[ afbeelding ]

Oh, wat geweldig leuk zo! En wat zijn ze mooi! Geez! _O_

Baasjes hebben een DSLR gekocht. Arme Eny :')

disclaimer
pi_85803082
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2010 11:56 schreef Kper_Norci het volgende:

Resultaat:
[ afbeelding ]

Wat leuk gedaan zeg! En ze staan er weer heel mooi op! :D O+
  zaterdag 28 augustus 2010 @ 12:47:33 #71
149959 SQ
snelle trees
pi_85803464
Ik ga gewoon even door hoor, :Y)

disclaimer
pi_85803564
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2010 12:33 schreef Blossom86 het volgende:

[..]

Wat leuk gedaan zeg! En ze staan er weer heel mooi op! :D O+
Thanx! Ik wilde eigenlijk eerst wat anders, een kattentrapeze , maar dat zou net te groot zijn voor op het balkon, naja, het past wel, maar het komt een beetje moeilijk uit met de balkondeur. Als ik die dan openzet zou die tegen dat ding aankomen. En aangezien ik nog best wat kunstgras over had, kwam ik op dit idee. En het valt goed in de smaak kan ik wel zeggen!

En door de plankjes komt nu ook de balkonrailing in het bereik! Komt dat kattennet ook nog eens handig van pas!

Sowieso is het balkon de favoriete uithangplek van Sjors & Sjimmie geworden, af en toe komt er wel eens wat voorbij vliegen wat als prooi kan worden gebruikt ~O>

quote:
Op zaterdag 28 augustus 2010 12:47 schreef Stormqueen het volgende:
Ik ga gewoon even door hoor, :Y)

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Sjors kan ook zo heerlijk uitgestrekt liggen, precies hetzelfde! :D
  zaterdag 28 augustus 2010 @ 14:36:26 #73
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_85806374
Kper_Norci, wat een scheetjes O+
Volgens mij wordt je helemaal rustig als je naar hun bezigheden kijkt O+
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_85807220
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2010 14:36 schreef SEMTEX het volgende:
Kper_Norci, wat een scheetjes O+
Volgens mij wordt je helemaal rustig als je naar hun bezigheden kijkt O+
Nou, daar heb je best wel eens heel erg gelijk in! Afgelopen weken heb ik me helemaal het apelazerus gewerkt, omdat we met een paar zieken op het werk zaten, waardoor we echt letterlijk 2x zo hard moesten werken, dus dan kom je helemaal uitgeblust thuis. En ik kon bij mezelf ook merken dat het me een klein beetje teveel werd, d'r hoefde de laatste dagen maar dit te gebeuren, en ik was gelijk zo sjachereinig als de pest. Niet leuk in ieder geval.

Maar als je dan thuis komt, binnenloopt, en die 2 bengels komen je gelijk begroeten en spelen, dan valt alles echt van je af. En dan ben je gelijk weer vrolijk. Als ze maar niet gaan denken dat ik ze iedere week zo ga verwennen :D

Overigens dikke pluim voor mijn andere collega, die net zo hard heeft gewerkt en ook nog eens aan de Ramadan doet ^O^
pi_86461643
Maar weer eens tijd voor wat fotos van die luilakken hier >:)

Hè, wat zit daar nou? O+

Nee Sjors, die vogeltjes buiten kan je niet pakken :D
  donderdag 16 september 2010 @ 11:25:33 #76
149959 SQ
snelle trees
pi_86491716
quote:
Op woensdag 15 september 2010 14:53 schreef Kper_Norci het volgende:
Maar weer eens tijd voor wat fotos van die luilakken hier >:)
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Hè, wat zit daar nou? O+
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Nee Sjors, die vogeltjes buiten kan je niet pakken :D
[ afbeelding ]
oooohhhh *smelt*
disclaimer
pi_86494594
O+
pi_86603578
En weer heeft een bromvlieg het niet overleefd..

(:
  zondag 19 september 2010 @ 16:57:02 #79
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_86605182
quote:
Op zondag 19 september 2010 16:05 schreef nein het volgende:
En weer heeft een bromvlieg het niet overleefd..

^O^
Ook zo fijn met spinnen
吴 曼 迪
  vrijdag 24 september 2010 @ 16:45:02 #80
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_86794628
Loki geniet de laatste tijd van het mooie weer O+

En onscherp, maar ik vond hem toch mooi:
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
  vrijdag 24 september 2010 @ 16:51:17 #81
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_86794868
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 16:45 schreef SEMTEX het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Wow O+
pi_86795139
quote:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Schitterend snoetje, vooral op die 2e foto O+
  vrijdag 24 september 2010 @ 19:32:34 #83
149959 SQ
snelle trees
pi_86801569
Damn semtex, wat een beauty!
disclaimer
pi_86802212
quote:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Prach-tig! _O_

Ik wist trouwens zeeeeeker dat ik de volgende pic hier al geplaatst had, maar blijkbaar heb ik 'm in het algemene kattenfototopic gezet. :@

vrijdag 24 september 2010 @ 19:49:46 #85
149959 SQ
snelle trees
pi_86802287
aw O+ dat koppie!
disclaimer
pi_86843427
quote:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Ooohh..mooie foto's zeg!! (en ook mooie kat ;))
Mag ik vragen wat voor camera je gebruikt hebt?

Ik heb ook nog zúlke leuke foto's liggen van m'n katten, maar heb nog ff geen zin gehad ze te uploaden :P Komt nog :P
(:
pi_87807109
Schopje van Sjors & Sjimmie O-)

pi_87836947
Wat zijn ze al bol geworden!! Lief! O+
pi_87861843
Aahh heerlijk in het zonnetje liggen soezen :)
(:
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 23 oktober 2010 @ 12:12:10 #90
13151 crew  Rewimo
pi_87862647
Ow, ze groeien echt al heel mooi uit O+

Jamie heeft een klusoverall gevonden in de gang. Daar woont hij nu. Ik stoorde hem tijdens zijn dutje :')

Beauty prefereert een tuinstoelkussen (en ook haar stoorde ik blijkbaar :P )

zaterdag 23 oktober 2010 @ 16:21:54 #91
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_87869000
Wat weer een heerlijke foto's O+

En toch mis ik Guus in de Jamie en Beauty-serie ;(
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 24 oktober 2010 @ 08:38:42 #92
13151 crew  Rewimo
pi_87887905
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2010 16:21 schreef Ingetje79 het volgende:
Wat weer een heerlijke foto's O+

En toch mis ik Guus in de Jamie en Beauty-serie ;(
Daar kan ik beter geen foto's van maken nu

Wij missen hem ook, onze knuffelkater...
pi_87890126
[quote]Op vrijdag 24 september 2010 16:45 schreef SEMTEX het volgende:

Niet om te katten :') maar geef je kat een andere kleur,bv oranje, en met deze foto is het net Garfield :D
Yvonne schreef op maandag 31 oktober 2011 @
13:59:43 in DEF SC #282 aan AchJa & Co
Vanaf hier en nu stopt het in DEF én op FOK!
Ik wil hier een normale SC zonder gebitch!
  zondag 24 oktober 2010 @ 12:44:07 #94
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_87892214
Hij mist alleen een doosje met een ingestopt dekentje erin O+
pi_87927865

dit is kleine Lara (vernoemd naar Lara Croft omdat zo'n acrobaat is) ze is van december 2009
  maandag 25 oktober 2010 @ 10:23:35 #96
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_87928312

Aaaaw O+

Die tabbies vind ik zoooo mooi :Y
  woensdag 27 oktober 2010 @ 21:06:49 #97
149959 SQ
snelle trees
pi_88039589
quote:
1s.gif Op donderdag 21 oktober 2010 20:19 schreef Kper_Norci het volgende:
Schopje van Sjors & Sjimmie O-)

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Wat wil je er voor hebben? O+

quote:
1s.gif Op zaterdag 23 oktober 2010 12:12 schreef Rewimo het volgende:
Ow, ze groeien echt al heel mooi uit O+

Jamie heeft een klusoverall gevonden in de gang. Daar woont hij nu. Ik stoorde hem tijdens zijn dutje :')

[ afbeelding ]

Beauty prefereert een tuinstoelkussen (en ook haar stoorde ik blijkbaar :P )

[ afbeelding ]
mehehehehe :')

quote:
1s.gif Op maandag 25 oktober 2010 10:05 schreef NeoDweezil het volgende:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

dit is kleine Lara (vernoemd naar Lara Croft omdat zo'n acrobaat is) ze is van december 2009
awwww O+
disclaimer
  zaterdag 15 januari 2011 @ 12:23:18 #98
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_91361156
AC gaat steeds meer op haar vader lijken.

DC lijkt op Lotje. O+
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
  zondag 6 februari 2011 @ 22:19:52 #99
149959 SQ
snelle trees
pi_92435091
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 januari 2011 12:23 schreef Sanne het volgende:
AC gaat steeds meer op haar vader lijken. [ afbeelding ]

DC lijkt op Lotje. O+
She haz a pwetty!

Ohhai:

disclaimer
  zondag 6 februari 2011 @ 22:23:06 #100
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_92435300
Britjesupdate *O*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')