quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:10 schreef Alexxxxx het volgende:
Herm mag dan een domme mongool zijn, dit keer heeft ie wel gelijk![]()
quote:
quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:54 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
sex en Lada in één zin![]()
*mompelt iets over anticonceptieOp woensdag 12 mei 2010 21:55 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
de enige auto waarin enigzins sexuele dingen zijn gebeurd met mij is anders mijn nivaOp woensdag 12 mei 2010 21:56 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Herinner me er aan dat ik niet in jouw Niva ga zitten
quote:@2cv:
Op maandag 28 juni 2010 17:17 schreef Paladijn het volgende:
Met de hoeveelheid onzin die je verkondigd is het geen wonder dat je geen PTA-mod meer bent
vorige deeltjesquote:
ik kon niks anders met 1444 vindenquote:
jah, IK zat niet te kutkammen over wie er een nieuwe moest openen ??quote:
Nee, die bagger van jou trekt volle zalenquote:
Ik ook nietquote:Op zondag 25 juli 2010 13:30 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
jah, IK zat niet te kutkammen over wie er een nieuwe moest openen ??
ik controleer iig eerst of er al een sc is voor ik een nieuwe openquote:Op zondag 25 juli 2010 13:31 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Nee, die bagger van jou trekt volle zalen
Neej lullo, jij begint in de FB te jankenquote:Op zondag 25 juli 2010 13:32 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik controleer iig eerst of er al een sc is voor ik een nieuwe open
Dat heeft ie van mijquote:Op zondag 25 juli 2010 13:33 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Neej lullo, jij begint in de FB te janken
ja, eerst wel, en als er dan niemand iets doet, doe ik het zelf maar...quote:Op zondag 25 juli 2010 13:33 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Neej lullo, jij begint in de FB te janken
Die TT slaat nergens opquote:Op zondag 25 juli 2010 13:38 schreef Sounddragon het volgende:
Sjoowww.. TT change, en we kunnen weer ..
tenminste nog 1 mod die weet hoe de SC werkt....quote:
Doe eens liefquote:Op zondag 25 juli 2010 14:08 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
tenminste nog 1 mod die weet hoe de SC werkt....
SD kan beter vanaf plek grote smurf nar plek newbies
Ik zou als rijder ook niet echt blij zijn als m'n team zoiets flikt.quote:
Ik trek m'n ferrari shirt even aanquote:Op zondag 25 juli 2010 16:02 schreef Alfisti het volgende:
[..]
* Alfisti pakt het petje af en stampt hem plat
* BaraCuda pakt ijsje van Alfisti af en stampt hem platquote:Op zondag 25 juli 2010 16:07 schreef Alfisti het volgende:
* Alfisti heeft maar een perenijsje ter troost gepakt.............
quote:Op zondag 25 juli 2010 12:49 schreef Alexxxxx het volgende:
vroeger mocht je in de PTA SC overal over praten behalve over brommers
nu is het gespreksonderwerp nummer 1
quote:Op zondag 25 juli 2010 16:30 schreef Alfisti het volgende:
De advertentiekosten overstijgen de dagwaarde Alexxxx.
@Lipje:
de radio is al meer waard dan de dagwaardequote:Op zondag 25 juli 2010 16:30 schreef Alfisti het volgende:
De advertentiekosten overstijgen de dagwaarde Alexxxx.
@Lipje:
er zit geen radio inquote:Op zondag 25 juli 2010 19:04 schreef lipje het volgende:
[..]
de radio is al meer waard dan de dagwaarde
Die Sony die uit mijn Audi kwamquote:Op zondag 25 juli 2010 19:05 schreef Alexxxxx het volgende:
nog steeds diezelfde radio waar een PTA meet om is geweest zit nu in de Niva namelijk
idd, had wel meer videomateriaal van Hamilton in die MP4-4 in mogen zitten.quote:Op zondag 25 juli 2010 22:05 schreef PeuRac het volgende:
En de Senna Special was ook mooi, hadden ze wel een hele aflevering aan mogen besteden (oke, wel met Cameron erin)
Zonder petje of nog meer uitquote:
T is wel een lekkere planning daar bij jullie hequote:Op maandag 26 juli 2010 08:37 schreef Sounddragon het volgende:
Ja
En ik zit hier weer voor Jean Pipe; niks te rijden
Nou en! Bij mijn brommer, had ik geen certificaat. En bij mijn eerste auto, had ik geen rijbewijs!quote:
Maar maar, wie gaat dat ding naar huis rijden dan eventueel?quote:Op maandag 26 juli 2010 16:26 schreef Anne het volgende:
Ik ga morgenavond (als die meneer tenminste ook kan) voor een motor kijken.
Mijn moeder gaat mij vermoorden als ik er daadwerkelijk mee thuis kom, maar dat maakt niet uit.
Heeft ze al vaker gedaan.
Als ze een deathwish heeft is dat inderdaad een puik planquote:Op maandag 26 juli 2010 17:33 schreef ook_gek het volgende:
Anne natuurlijk duh!
Wat voor motor is het eigelijk?
quote:Op maandag 26 juli 2010 17:17 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Maar maar, wie gaat dat ding naar huis rijden dan eventueel?
Hou op schei uitquote:Op maandag 26 juli 2010 15:27 schreef PeuRac het volgende:
[..]
T is wel een lekkere planning daar bij jullie he
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
Ik ben verbaasd dat hier nog geen foto staat van het monsterquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
quote:Op maandag 26 juli 2010 20:29 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik ben verbaasd dat hier nog geen foto staat van het monster
Zolang ie nog niet van mij is, ga ik ook geen foto postenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
En nee, de groeten doen ben ik 'vergeten'.
Corectie: ik heb 3 pimperdepatsmetertjes in m'n BX ziten en 1 debiel metertjequote:Op maandag 26 juli 2010 00:30 schreef 2cv het volgende:
Jeej, ik heb pimperdepatsmetertjes in mijn BX zitten.
Wat is je mail adres, dan stuur ik je de foto.quote:
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 09:25 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Wat is je mail adres, dan stuur ik je de foto.
Anne dacht dat ze me kon vertrouwen whehehe
Ontkennen heeft geen zin miepje!quote:
Als anne me niet vertrouwd wie dan wel? tijdens een van de .zip discussies heb ik zelfs yvonne''s berichten weg geëditquote:Op dinsdag 27 juli 2010 10:20 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ontkennen heeft geen zin miepje!
Tjabbo heeft de foto al en zal dat snel bevestigen
Je ma is receptioniste ?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 10:27 schreef Anne het volgende:
Bel ik mijn moeder op d'r rechtstreekse nummer, krijg ik toch de receptie. En ik ben net wakker. Dat klonk echt niet goed.
Hoe klink je dan?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 10:27 schreef Anne het volgende:
Bel ik mijn moeder op d'r rechtstreekse nummer, krijg ik toch de receptie. En ik ben net wakker. Dat klonk echt niet goed.
quote:
Nee, een metertje wat meet hoeveel brandstof er in de tank zit.quote:Op maandag 26 juli 2010 23:05 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
die meet wie er op de bestuurdersstoel zit?
gekocht bij je favo tuning sjop?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 11:10 schreef 2cv het volgende:
[..]
Nee, een metertje wat meet hoeveel brandstof er in de tank zit.
Ja. De sloop. Maar het kan ook aan de vlotter liggen.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 11:13 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
gekocht bij je favo tuning sjop?
[ afbeelding ]
Juist nietquote:
Niet wakker.quote:
Wat klinkt erger?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 11:48 schreef Anne het volgende:
[..]
Juist niet!
[..]
Niet wakker.. Is inmiddels alweer over hoor. Keihard met de radio meezingen is een goede remedie.
Anne die aan het zingen isquote:Op dinsdag 27 juli 2010 11:53 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Wat klinkt erger?
Je stem als je net wakker bent.
Of anne die aan het zingen is?
En waar zing jij dan op mee?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 11:54 schreef Anne het volgende:
[..]
Anne die aan het zingen is. Ik denk dat mijn collega's dat wel kunnen bevestigen
.
* ook_gek zingt niet!quote:
Vrolijk en fries.....quote:Op dinsdag 27 juli 2010 12:24 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik zing en dans
en dat weet niet iedere vrolijke Fries te waarderen
happy hippyquote:Op dinsdag 27 juli 2010 12:26 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Vrolijk en fries.....
Dat is als hond en kat
alleen happy hippyquote:Op dinsdag 27 juli 2010 12:28 schreef Anne het volgende:
Mannen die lush gebruiken, ruiken echt niet lekker.
De eerste keer dat ik het gebruikte was anders na zalige sex met een heerlijke vrouw, en het elkaar insmeren met happy hippy was meteen weer fijn voorspelquote:Op dinsdag 27 juli 2010 12:31 schreef Anne het volgende:
[..]
Ja: Verse, roze grapefruit in een opwekkende douchegel; is toch niet MANNELIJK.
Dat is gay.
Dat houd dan niet in dat het geweldig spul is!quote:Op dinsdag 27 juli 2010 12:50 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
De eerste keer dat ik het gebruikte was anders na zalige sex met een heerlijke vrouw, en het elkaar insmeren met happy hippy was meteen weer fijn voorspel
nog gefeliciteerd ouwequote:
maar de naam is zo leukquote:Op dinsdag 27 juli 2010 12:52 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Dat houd dan niet in dat het geweldig spul is!
Jullie waren gewoon geil. Precies het zelfde had gebeurt als je sla olie gebruikt had.
Gay naamquote:
Huh wist niet dat jij een dwerg als broer had?quote:
Mijn kleine broertjequote:Op dinsdag 27 juli 2010 14:46 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Huh wist niet dat jij een dwerg als broer had?
Wie zegt dat ik het tegen jou hadquote:Op dinsdag 27 juli 2010 15:42 schreef PeuRac het volgende:
Pff, ik had Alex vanochtend al gefeliciteerd, had jij kunnen zien trouwens
Tegen wie je het wel hebt is totaal Onduidelijkquote:
euwww......... Lexxx jarig?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 15:17 schreef Anne het volgende:
Jullie denken anders ook niet aan Alex zijn verjaardag.
Ik dacht er net aanquote:Op dinsdag 27 juli 2010 15:17 schreef Anne het volgende:
Jullie denken anders ook niet aan Alex zijn verjaardag.
Daar wil ik nog wel eens met een BX overheenquote:
Nou mag het dus welquote:Op maandag 26 juli 2010 20:42 schreef Anne het volgende:
[..]
Zolang ie nog niet van mij is, ga ik ook geen foto posten.
WUT ?!?!?11quote:
Neequote:Op dinsdag 27 juli 2010 22:46 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
WUT ?!?!?11![]()
Je gaat de Ibitcha weg doen en dan voortaan op dat gele naaimachientje rondcrossen ??
Huh, Nu je nieuwe huis al weer beu?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 22:48 schreef Anne het volgende:
[..]
Nee, maar ik ga de Ibiza niet mee nemen naar NL.
En zo zijn wij het eerste jaar in Polen dus bijna het imperiaal van de kar verloren.... bijna geheel van de kar losgedreund door het hoogteverschil in die betonplaten of gewoon slecht wegdekquote:
Wtf ik had je wel gefeliciteerd bitch!quote:Op dinsdag 27 juli 2010 15:11 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Mijn kleine broertje
TF is cool. hij dacht er tenminste aan kan ik van jou niet zeggen
Ik ben in Oostenrijk ook wat beplakte auto's tegengekomen trouwens. Stel oostblokkers met een Panda en een Nissan Patrol geloof ikquote:Op woensdag 28 juli 2010 01:36 schreef Dingest het volgende:
Ik ben er ook weer2940 km op de teller rijker,waarvan ruim de helft alleen passen/b-wegen
![]()
En waarom sta ik niet in de OP, volgens mij loop ik toch zeker langer mee in de SC dan (sommige)andere leden onder die newbie sectie![]()
[..]
En zo zijn wij het eerste jaar in Polen dus bijna het imperiaal van de kar verloren.... bijna geheel van de kar losgedreund door het hoogteverschil in die betonplaten of gewoon slecht wegdek![]()
Bekende van je trouwens, Paal?
[ afbeelding ]
Eén van de hoog(s)tepunten:
[ afbeelding ]
En nog eentje, speciaal voor (ik dacht) Peu;
[ afbeelding ]
Zal later wel wat meer vertellen/foto's spammen, maar ik heb net 12 uur in een 121 gezeten (om 11 uur vanochtend pas uit Imst vertrokken, en net voor middernacht thuis), dus ik ga eerst maar eens slapen
Ziet er wel goed uit op de screenshots, wat voor iets is het?quote:Op woensdag 28 juli 2010 15:06 schreef Anne het volgende:
Ah, een spel zoals Alan Wake in het donker spelen is echt niet goed voor m'n hart.
Ja, goeie vraag. Het is niet echt een FPS, vind ik. Meer een adventure/acton game. Maarre, wiki:quote:Op woensdag 28 juli 2010 16:50 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ziet er wel goed uit op de screenshots, wat voor iets is het?
Echt iets voor jou dusquote:Op woensdag 28 juli 2010 18:34 schreef Anne het volgende:
[..]
Ja, goeie vraag. Het is niet echt een FPS, vind ik. Meer een adventure/acton game. Maarre, wiki:
http://en.wikipedia.org/wiki/Alan_Wake
Ik haat die stukjes waarbij je mensen hoort maar ze (nog) niet ziet.
En je speelt in dat spel dus met een zaklampje in een donker bos.
Komt er ook onweer in voor ??quote:
Zo te zien nietquote:Op woensdag 28 juli 2010 19:11 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Komende nacht hoorde ik.
Of dat in het zuiden/oosten komt weet ik niet
Je zou bijna over de zeik gaan van dat gezeik over zeiken, stelletje zeikende zeikerdsquote:Op woensdag 28 juli 2010 19:14 schreef Anne het volgende:
En nou ander onderwerp, anders gaat 2cv weer zeiken dat ik loop te zeiken terwijl ik dit keer niet met het gezeik begon.
quote:Op woensdag 28 juli 2010 19:06 schreef Anne het volgende:
[..]
Nog niet tegen gekomen.
Ik wed dat jullie het ook freaky vinden heur.
TF, had je dit gelezen?quote:Op woensdag 28 juli 2010 01:36 schreef Dingest het volgende:
En waarom sta ik niet in de OP, volgens mij loop ik toch zeker langer mee in de SC dan (sommige)andere leden onder die newbie sectie![]()
quote:Op woensdag 28 juli 2010 19:23 schreef Anne het volgende:
Nog 3 maanden en ik mag weer een nieuwe telefoon uitkiezen!
Mijn rekening deze maand is trouwens wat minder leuk.
Zoiets?quote:Beste Anne,
Dankzij jouw laatste rekening kunnen we met het hele bedrijf weer een weekendje wintersporten van de winter, we willen je hierbij dan ook hartelijk voor je bijdrage bedanken.
Het personeel van *insert telecom company*
1+1 gratis?quote:Op woensdag 28 juli 2010 19:25 schreef Alfisti het volgende:
Wat anders dan maar
* Alfisti had een Ferrari California voor de deur vandaag.
[ afbeelding ]
lulmutsquote:Op woensdag 28 juli 2010 19:28 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik denk dat ze er wel een week van kunnen maken, zodra het winter is.
Saaie kutquote:Op woensdag 28 juli 2010 19:29 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
lulmuts![]()
Gewoon kort houden die gesprekken![]()
Ja, nee, doei. Dat werk
aaaaaaaaaaiquote:Op woensdag 28 juli 2010 19:28 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik denk dat ze er wel een week van kunnen maken, zodra het winter is.
Juist wel, ze worden steeds lichter door de roest.quote:Op woensdag 28 juli 2010 19:44 schreef BaraCuda het volgende:
die kut Italianen houden het toch niet vol bij 150km/h
nu wel thanxz..quote:
quote:Op woensdag 28 juli 2010 01:36 schreef Dingest het volgende:
die hond is ook briljantquote:
Garantie verhaaltje?quote:Op woensdag 28 juli 2010 21:58 schreef Barcaconia het volgende:
Jeep is eindelijk terug, na 3 weken kan ik weer vrolijk rondrijdenECU bleek kapot te zijn.
Verhuis je weer terug naar NL? Jullie wonen daar toch pas 1-2 jaar?quote:Op woensdag 28 juli 2010 22:03 schreef Anne het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)apjes_zijn_leuk.html
Wat een lul.
Nee, ik heb 2 katten. En mijn ouders ook. En dat matcht nietquote:Op donderdag 29 juli 2010 12:07 schreef Alexxxxx het volgende:
(tijdelijk) terug naar je ouders ook geen optie? Heb twee keer nog een hele tijd samengewoond na het eind van een relatie, niet leuk....
Hmm, bummer. Zit je net in je nieuwe huis..quote:Op donderdag 29 juli 2010 11:59 schreef Anne het volgende:
Dat vroeg je niet.
Maar goed; mijn vriend en ik zijn uit elkaar, dus dan is samenwonen niet zo leuk meer.
De Civic is trouwens eindelijk opgehaald om gefixt te worden.
Nee, ook normaal. Alleen hier mag je lullen waar je over wilt lullen. Behalve over zweepjes.quote:Op donderdag 29 juli 2010 12:07 schreef ellevehC86 het volgende:
[..]
Hier schijn ik stom te mogen doen enzo....... klopt dat?
Nee, ik ga hem niet inkoppenquote:Op donderdag 29 juli 2010 12:10 schreef Anne het volgende:
Thanks!
[..]
Nee, ook normaal. Alleen hier mag je lullen waar je over wilt lullen. Behalve over zweepjes.
Nou, wat let je?quote:
Ik heb er geen! Vraag maar aan Alex.quote:Op donderdag 29 juli 2010 12:17 schreef ook_gek het volgende:
Anne mag ik je zweep lenen?
Die van mij staat in het vet nu!
Het schoonmaken naderhand..quote:
ah, herkenbaar... een van mijn katten heeft dan ook nog bij mn ex gelogeerd in de maanden dat ik ff bij mn ouders woonde.quote:Op donderdag 29 juli 2010 12:09 schreef Anne het volgende:
[..]
Nee, ik heb 2 katten. En mijn ouders ook. En dat matcht niet.
Maar hier gaat het wel goed hoor. We zien elkaar eigenlijk bijna niet. Alleen met eten.
op mijn verjaardag weren er hier ter plekke zweepjes gemaaktquote:Op donderdag 29 juli 2010 12:18 schreef Anne het volgende:
[..]
Nou, wat let je?.
[..]
Ik heb er geen! Vraag maar aan Alex.
Ah, ik ga nog niet zo hard door de bossen, dus daar heb ik geen last van.quote:
Truequote:
Een technisch parcours vind ik 't leukst, heb je wat te doen (ofwel, je hebt geen moment pauzequote:Op donderdag 29 juli 2010 12:23 schreef Anne het volgende:
[..]
Ah, ik ga nog niet zo hard door de bossen, dus daar heb ik geen last van.
Ik denk dat ik dadelijk maar weer naar het vliegveld fiets. Vliegtuigjes kijken.
ligt eraan op welke manier je de klemtoon op het woord 'meer' legtquote:Op donderdag 29 juli 2010 15:40 schreef KhaZ het volgende:
Ik heb mezelf voorgenomen geen geld meer aan m'n auto uit te geven de komende 2 jaar.. jullie?![]()
neuh, blijven investeren om m mobiel te houdenquote:Op donderdag 29 juli 2010 15:40 schreef KhaZ het volgende:
Ik heb mezelf voorgenomen geen geld meer aan m'n auto uit te geven de komende 2 jaar.. jullie?![]()
Eeuh, verhuren?quote:Op donderdag 29 juli 2010 16:29 schreef KhaZ het volgende:
Ik wil voor de verandering proberen maandelijks iets te sparen.. lukt alleen niet![]()
(mede omdat ik een koopappartement heb maar ik er niet in woon........ grmbl (eigen keus hoor))
Hangt er van af, je kan zeggen dat jij de hypothee niet meer kan opbrengen en dat je die wel kan betalen door middel van verhuurquote:Op donderdag 29 juli 2010 16:47 schreef KhaZ het volgende:
Jahoor, gemeubileerd kan ook (is in Soest).
Moet wel zwart, bank is het er niet mee eens verwacht ik
quote:Op donderdag 29 juli 2010 21:38 schreef densmee het volgende:
de ideale auto voor alex, zeer bijzonder model golf.
en zo staan er nog bergen filmpjes op dat account
met de niva, offroadquote:
verkapte mijn geld voor hoeren is op postquote:Op vrijdag 30 juli 2010 00:04 schreef PeuRac het volgende:
* PeuRac gaat slapen, voor t eerst deze week dat ik voor 2u ga slapenook voor t eerst dat ik niet afgeleid wordt voor t slapen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |