Dat houd dan niet in dat het geweldig spul is!quote:Op dinsdag 27 juli 2010 12:50 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
De eerste keer dat ik het gebruikte was anders na zalige sex met een heerlijke vrouw, en het elkaar insmeren met happy hippy was meteen weer fijn voorspel
nog gefeliciteerd ouwequote:
maar de naam is zo leukquote:Op dinsdag 27 juli 2010 12:52 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Dat houd dan niet in dat het geweldig spul is!
Jullie waren gewoon geil. Precies het zelfde had gebeurt als je sla olie gebruikt had.
Gay naamquote:
Huh wist niet dat jij een dwerg als broer had?quote:
Mijn kleine broertjequote:Op dinsdag 27 juli 2010 14:46 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Huh wist niet dat jij een dwerg als broer had?
Wie zegt dat ik het tegen jou hadquote:Op dinsdag 27 juli 2010 15:42 schreef PeuRac het volgende:
Pff, ik had Alex vanochtend al gefeliciteerd, had jij kunnen zien trouwens
Tegen wie je het wel hebt is totaal Onduidelijkquote:
euwww......... Lexxx jarig?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 15:17 schreef Anne het volgende:
Jullie denken anders ook niet aan Alex zijn verjaardag.
Ik dacht er net aanquote:Op dinsdag 27 juli 2010 15:17 schreef Anne het volgende:
Jullie denken anders ook niet aan Alex zijn verjaardag.
Daar wil ik nog wel eens met een BX overheenquote:
Nou mag het dus welquote:Op maandag 26 juli 2010 20:42 schreef Anne het volgende:
[..]
Zolang ie nog niet van mij is, ga ik ook geen foto posten.
WUT ?!?!?11quote:
Neequote:Op dinsdag 27 juli 2010 22:46 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
WUT ?!?!?11![]()
Je gaat de Ibitcha weg doen en dan voortaan op dat gele naaimachientje rondcrossen ??
Huh, Nu je nieuwe huis al weer beu?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 22:48 schreef Anne het volgende:
[..]
Nee, maar ik ga de Ibiza niet mee nemen naar NL.
En zo zijn wij het eerste jaar in Polen dus bijna het imperiaal van de kar verloren.... bijna geheel van de kar losgedreund door het hoogteverschil in die betonplaten of gewoon slecht wegdekquote:
Wtf ik had je wel gefeliciteerd bitch!quote:Op dinsdag 27 juli 2010 15:11 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Mijn kleine broertje
TF is cool. hij dacht er tenminste aan kan ik van jou niet zeggen
Ik ben in Oostenrijk ook wat beplakte auto's tegengekomen trouwens. Stel oostblokkers met een Panda en een Nissan Patrol geloof ikquote:Op woensdag 28 juli 2010 01:36 schreef Dingest het volgende:
Ik ben er ook weer2940 km op de teller rijker,waarvan ruim de helft alleen passen/b-wegen
![]()
En waarom sta ik niet in de OP, volgens mij loop ik toch zeker langer mee in de SC dan (sommige)andere leden onder die newbie sectie![]()
[..]
En zo zijn wij het eerste jaar in Polen dus bijna het imperiaal van de kar verloren.... bijna geheel van de kar losgedreund door het hoogteverschil in die betonplaten of gewoon slecht wegdek![]()
Bekende van je trouwens, Paal?
[ afbeelding ]
Eén van de hoog(s)tepunten:
[ afbeelding ]
En nog eentje, speciaal voor (ik dacht) Peu;
[ afbeelding ]
Zal later wel wat meer vertellen/foto's spammen, maar ik heb net 12 uur in een 121 gezeten (om 11 uur vanochtend pas uit Imst vertrokken, en net voor middernacht thuis), dus ik ga eerst maar eens slapen
Ziet er wel goed uit op de screenshots, wat voor iets is het?quote:Op woensdag 28 juli 2010 15:06 schreef Anne het volgende:
Ah, een spel zoals Alan Wake in het donker spelen is echt niet goed voor m'n hart.
Ja, goeie vraag. Het is niet echt een FPS, vind ik. Meer een adventure/acton game. Maarre, wiki:quote:Op woensdag 28 juli 2010 16:50 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ziet er wel goed uit op de screenshots, wat voor iets is het?
Echt iets voor jou dusquote:Op woensdag 28 juli 2010 18:34 schreef Anne het volgende:
[..]
Ja, goeie vraag. Het is niet echt een FPS, vind ik. Meer een adventure/acton game. Maarre, wiki:
http://en.wikipedia.org/wiki/Alan_Wake
Ik haat die stukjes waarbij je mensen hoort maar ze (nog) niet ziet.
En je speelt in dat spel dus met een zaklampje in een donker bos.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |