quote:Op maandag 26 juli 2010 17:17 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Maar maar, wie gaat dat ding naar huis rijden dan eventueel?
Hou op schei uitquote:Op maandag 26 juli 2010 15:27 schreef PeuRac het volgende:
[..]
T is wel een lekkere planning daar bij jullie he
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
Ik ben verbaasd dat hier nog geen foto staat van het monsterquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
quote:Op maandag 26 juli 2010 20:29 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik ben verbaasd dat hier nog geen foto staat van het monster
Zolang ie nog niet van mij is, ga ik ook geen foto postenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
En nee, de groeten doen ben ik 'vergeten'.
Corectie: ik heb 3 pimperdepatsmetertjes in m'n BX ziten en 1 debiel metertjequote:Op maandag 26 juli 2010 00:30 schreef 2cv het volgende:
Jeej, ik heb pimperdepatsmetertjes in mijn BX zitten.
Wat is je mail adres, dan stuur ik je de foto.quote:
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 09:25 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Wat is je mail adres, dan stuur ik je de foto.
Anne dacht dat ze me kon vertrouwen whehehe
Ontkennen heeft geen zin miepje!quote:
Als anne me niet vertrouwd wie dan wel? tijdens een van de .zip discussies heb ik zelfs yvonne''s berichten weg geëditquote:Op dinsdag 27 juli 2010 10:20 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ontkennen heeft geen zin miepje!
Tjabbo heeft de foto al en zal dat snel bevestigen
Je ma is receptioniste ?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 10:27 schreef Anne het volgende:
Bel ik mijn moeder op d'r rechtstreekse nummer, krijg ik toch de receptie. En ik ben net wakker. Dat klonk echt niet goed.
Hoe klink je dan?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 10:27 schreef Anne het volgende:
Bel ik mijn moeder op d'r rechtstreekse nummer, krijg ik toch de receptie. En ik ben net wakker. Dat klonk echt niet goed.
quote:
Nee, een metertje wat meet hoeveel brandstof er in de tank zit.quote:Op maandag 26 juli 2010 23:05 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
die meet wie er op de bestuurdersstoel zit?
gekocht bij je favo tuning sjop?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 11:10 schreef 2cv het volgende:
[..]
Nee, een metertje wat meet hoeveel brandstof er in de tank zit.
Ja. De sloop. Maar het kan ook aan de vlotter liggen.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 11:13 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
gekocht bij je favo tuning sjop?
[ afbeelding ]
Juist nietquote:
Niet wakker.quote:
Wat klinkt erger?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 11:48 schreef Anne het volgende:
[..]
Juist niet!
[..]
Niet wakker.. Is inmiddels alweer over hoor. Keihard met de radio meezingen is een goede remedie.
Anne die aan het zingen isquote:Op dinsdag 27 juli 2010 11:53 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Wat klinkt erger?
Je stem als je net wakker bent.
Of anne die aan het zingen is?
En waar zing jij dan op mee?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 11:54 schreef Anne het volgende:
[..]
Anne die aan het zingen is. Ik denk dat mijn collega's dat wel kunnen bevestigen
.
* ook_gek zingt niet!quote:
Vrolijk en fries.....quote:Op dinsdag 27 juli 2010 12:24 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik zing en dans
en dat weet niet iedere vrolijke Fries te waarderen
happy hippyquote:Op dinsdag 27 juli 2010 12:26 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Vrolijk en fries.....
Dat is als hond en kat
alleen happy hippyquote:Op dinsdag 27 juli 2010 12:28 schreef Anne het volgende:
Mannen die lush gebruiken, ruiken echt niet lekker.
De eerste keer dat ik het gebruikte was anders na zalige sex met een heerlijke vrouw, en het elkaar insmeren met happy hippy was meteen weer fijn voorspelquote:Op dinsdag 27 juli 2010 12:31 schreef Anne het volgende:
[..]
Ja: Verse, roze grapefruit in een opwekkende douchegel; is toch niet MANNELIJK.
Dat is gay.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |