Nou, wat let je?quote:
Ik heb er geen! Vraag maar aan Alex.quote:Op donderdag 29 juli 2010 12:17 schreef ook_gek het volgende:
Anne mag ik je zweep lenen?
Die van mij staat in het vet nu!
Het schoonmaken naderhand..quote:
ah, herkenbaar... een van mijn katten heeft dan ook nog bij mn ex gelogeerd in de maanden dat ik ff bij mn ouders woonde.quote:Op donderdag 29 juli 2010 12:09 schreef Anne het volgende:
[..]
Nee, ik heb 2 katten. En mijn ouders ook. En dat matcht niet.
Maar hier gaat het wel goed hoor. We zien elkaar eigenlijk bijna niet. Alleen met eten.
op mijn verjaardag weren er hier ter plekke zweepjes gemaaktquote:Op donderdag 29 juli 2010 12:18 schreef Anne het volgende:
[..]
Nou, wat let je?.
[..]
Ik heb er geen! Vraag maar aan Alex.
Ah, ik ga nog niet zo hard door de bossen, dus daar heb ik geen last van.quote:
Truequote:
Een technisch parcours vind ik 't leukst, heb je wat te doen (ofwel, je hebt geen moment pauzequote:Op donderdag 29 juli 2010 12:23 schreef Anne het volgende:
[..]
Ah, ik ga nog niet zo hard door de bossen, dus daar heb ik geen last van.
Ik denk dat ik dadelijk maar weer naar het vliegveld fiets. Vliegtuigjes kijken.
ligt eraan op welke manier je de klemtoon op het woord 'meer' legtquote:Op donderdag 29 juli 2010 15:40 schreef KhaZ het volgende:
Ik heb mezelf voorgenomen geen geld meer aan m'n auto uit te geven de komende 2 jaar.. jullie?![]()
neuh, blijven investeren om m mobiel te houdenquote:Op donderdag 29 juli 2010 15:40 schreef KhaZ het volgende:
Ik heb mezelf voorgenomen geen geld meer aan m'n auto uit te geven de komende 2 jaar.. jullie?![]()
Eeuh, verhuren?quote:Op donderdag 29 juli 2010 16:29 schreef KhaZ het volgende:
Ik wil voor de verandering proberen maandelijks iets te sparen.. lukt alleen niet![]()
(mede omdat ik een koopappartement heb maar ik er niet in woon........ grmbl (eigen keus hoor))
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |