SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your body. Your soul. Your rituals.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 25 juli 2010 01:01 schreef Rituals het volgende:
Fipo?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op zondag 25 juli 2010 01:03 schreef Cocktailprikker het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Do your work. Don't be stupid.
Naamtopic #1: Nacht bagger #7 - Waar DeKubus te aardig is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your body. Your soul. Your rituals.
quote:Op zondag 25 juli 2010 01:01 schreef Rituals het volgende:
Fipo?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Goed bezig Rituals, je begint het te leren!
quote:Op zondag 25 juli 2010 01:22 schreef Swine het volgende:
[..]
![]()
Goed bezig Rituals, je begint het te leren!
Geniaalquote:
True! En het is herkenbaar uit je eigen leven hoe je soms terugzoekt naar wat er op een avond is gebeurd.quote:
hoaxquote:Op zondag 25 juli 2010 11:37 schreef SLP_ het volgende:
Ieh bah, ik droomde net dat ik moest niezen en dat mn hersenen er uit kwamen
Ik heb hetzelfde! Hoewel, ik weet wel nog dat het over een moordenaar ging.quote:Op zondag 25 juli 2010 11:44 schreef Californium het volgende:
Mijn droom was ook vaag; jammer genoeg is dat ook het enige dat ik er nog van weet.
Of die moordenaar heeft iets met je nek gedaanquote:Op zondag 25 juli 2010 12:13 schreef Rituals het volgende:
[..]
Ik heb hetzelfde! Hoewel, ik weet wel nog dat het over een moordenaar ging.
Volgens mij heb ik fout gelegen vannacht, m'n nek doet pijn.
quote:Op zondag 25 juli 2010 11:37 schreef SLP_ het volgende:
Ieh bah, ik droomde net dat ik moest niezen en dat mn hersenen er uit kwamen
Dat houd je tochquote:Op zondag 25 juli 2010 13:04 schreef Rituals het volgende:
Kan iemand mij helpen? Mijn telefoonabonnement verloopt bijna en ik wil na drie jaar dezelfde telefoon eens een nieuwe. Ik heb alleen geen verstand van telefoons/abonnementen. Waar moet ik beginnen met kijken? Ik zou er namelijk behoorlijk van balen als ik ergens iets afsluit en ik een week later zie dat het veel goedkoper had gekund.
Ik bestel eigenlijk altijd een sim-only met nummerbehoud en koop eens in de zoveel tijd een el cheapo losse telefoon. Maar als je een duurdere tellie wil, kan ik me voorstellen dat een abo + tellie goedkoper is. Bij mij is dat niet zo.quote:Op zondag 25 juli 2010 13:04 schreef Rituals het volgende:
Kan iemand mij helpen? Mijn telefoonabonnement verloopt bijna en ik wil na drie jaar dezelfde telefoon eens een nieuwe. Ik heb alleen geen verstand van telefoons/abonnementen. Waar moet ik beginnen met kijken? Ik zou er namelijk behoorlijk van balen als ik ergens iets afsluit en ik een week later zie dat het veel goedkoper had gekund.
Wat een lamlul zeg.quote:Op zondag 25 juli 2010 14:59 schreef Cocktailprikker het volgende:
DK topicWaar zou ik allemaal recht op hebben?
Die film over die hoofdpersoon die eigenlijk een lege container is en die niets anders kan doen dan in haar onderlip bijten?quote:Op zondag 25 juli 2010 13:41 schreef LastRequest het volgende:
Twilight gezien, eigenlijk best een leuke film!
Dankjewel! Heb er dankbaar gebruik van gemaakt!quote:Op zondag 25 juli 2010 13:10 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Dat houd je toch![]()
via www.nieuwemobiel.nl kun je allerlei mobiels + functies bekijken, vergelijken, en er zijn ook links naar waar die telefoons het goedkoopste te krijgen zijn
quote:Op zondag 25 juli 2010 14:59 schreef Cocktailprikker het volgende:
DK topicWaar zou ik allemaal recht op hebben?
Come again?quote:
Welke heb jij nu?quote:Op zondag 25 juli 2010 16:31 schreef Difficult het volgende:
Moet mss ook maar eens gaan zoeken naar een nieuwe telefoon, deze word echt oud
Nee nog geen id, maar het word niet 1 of ander fancy ding want 80% van alle functies gebruik ik wss nooit / zeldenquote:
Ik ga nu voor de eerste keer waarschijnlijk wel voor zo'n fancy dingquote:Op zondag 25 juli 2010 17:22 schreef Difficult het volgende:
[..]
Nee nog geen id, maar het word niet 1 of ander fancy ding want 80% van alle functies gebruik ik wss nooit / zelden
Haha, dat heb ik een half jaar geleden ook gedaanquote:Op zondag 25 juli 2010 17:27 schreef Rituals het volgende:
[..]
Ik ga nu voor de eerste keer waarschijnlijk wel voor zo'n fancy ding. Ik ben om.
Welke telefoon heb jij?quote:Op zondag 25 juli 2010 17:44 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Haha, dat heb ik een half jaar geleden ook gedaan. Al was ik er al snel achter dat ik zo'n qwerty-ding echt niets aan vind, ook helemaal niet handig. Maar zo'n touchscreen is nog wel okee. En dan heb ik gewoon een basisversie. Kwam er tijdens het gevelconcert vorige week trouwens achter dat ik ook kan Internetten op dat ding
Uhu, leek me echt verschrikkelijk maar viel me mee.quote:Op zondag 25 juli 2010 15:30 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Die film over die hoofdpersoon die eigenlijk een lege container is en die niets anders kan doen dan in haar onderlip bijten?
iPhonequote:Op zondag 25 juli 2010 17:46 schreef Rituals het volgende:
[..]
Welke telefoon heb jij?Ik ga voor een touchscreen. Ik heb straks ook internet op mijn telefoon, er gaat een wereld voor me open!
Dat vind ik zo zonde van m'n geld hè, Internet op telefoonquote:Op zondag 25 juli 2010 17:46 schreef Rituals het volgende:
[..]
Welke telefoon heb jij?Ik ga voor een touchscreen. Ik heb straks ook internet op mijn telefoon, er gaat een wereld voor me open!
Toy Story 3 is ook gewoon best leuk hoorquote:Op zondag 25 juli 2010 17:54 schreef Cocktailprikker het volgende:
Ik was onlangs ook overgehaald om Twilight te kijken. En ik heb al mijn geduld toegepast om hem te kijken... Zoals ik ook met de grootste kutfilms nog heb.
En onder die categorie vond ik hem ook vallen, slecht verhaal, geen spannende momenten, voorspelbaar. Ik ga nog liever naar toy story 3 denk ik.
Dacht ik alquote:Op zondag 25 juli 2010 17:55 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Toy Story 3 is ook gewoon best leuk hoor.
Zelfs ik kan gewoon naar een "vrouwenfilm" kijken, maar dan nog vind ik het echt een saaie film. Zou nog liever Step up kijken dan Twilight!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb ik nog naar gekeken, maar is stiekem relatief toch wel erg duurquote:
Ik heb zo'n vermoeden dat ik internet ook bijna niet zal gebruikenquote:Op zondag 25 juli 2010 17:54 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dat vind ik zo zonde van m'n geld hè, Internet op telefoon. Ik heb het thuis, op werk en op de uni. Laptop en desktop. Onderweg zit ik in de auto, dan kan ik het niet gebruiken, of ik ben met vrienden op pad en dan wíl ik het niet gebruiken. Ik kan dus ook nog gewoon maandelijks wegkomen met een abootje van 12,50, waarvoor ik bijna 4 uur kan bellen en heel veel kan smsen
.
Ik heb een Samsung B3410, qwerty-toetsenbord én touchscreen. En eigenlijk gebruik ik alleen het touchscreen.
Ik zou hier pagina's over kunnen typen, met de exacte reden waarom die hype zo aanslaat, maar theoatmeal was me al voor... Wat een zooiquote:Op zondag 25 juli 2010 17:58 schreef Sander het volgende:
Het erge van Twilight is dat dat meisje NIKS doet. Om haar heen loopt de film door, zij staat er alleen met haar stomme kuttekop bij
Oh dat valt heel erg mij! Volgens mij betaalde ik minimaal een tientje, dat is het me niet waard. Aan welke telefoon/abo-combi zit je te denken?quote:Op zondag 25 juli 2010 17:57 schreef Rituals het volgende:
[..]
Ik heb zo'n vermoeden dat ik internet ook bijna niet zal gebruiken. Qua kosten maakt het niet zoveel uit, scheelt ¤3,50 p/m.
Ik twijfel tussen de volgende telefoons:quote:Op zondag 25 juli 2010 18:11 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Oh dat valt heel erg mij! Volgens mij betaalde ik minimaal een tientje, dat is het me niet waard. Aan welke telefoon/abo-combi zit je te denken?
Ik zag het net op tv voorbij komen ja. Balen, want over zes dagen gaat m'n nieuwe Vodafone-abo inquote:Op zondag 25 juli 2010 18:12 schreef Sander het volgende:
KPN heeft nu hele goede internet-op-je-foon aanbiedingen
Heb je ook al wat gebruikersreviews gelezen? O.a. op kieskeurig.nl ofzo? Ik doe dat eigenlijk altijd wel, kom je toch weer achter handige dingen.quote:Op zondag 25 juli 2010 18:15 schreef Rituals het volgende:
[..]
Ik twijfel tussen de volgende telefoons:
- HTC Desire
- HTC Legend
- Samsung I9000 Galaxy S
(en nog een heel klein beetje over de iPhone 3GS of iPhone 4G)
Ik ga morgen denk ik even naar de stad zodat ik ze in het echt even kan bekijken. Volgens mij is Vodafone voor mij is het voordeligst (en daar zit ik nu ook, dus dat is helemaal handig).
quote:
Ja al een beetje gelezen en ze komen allemaal wel goed uit de verf volgens mij. Zal straks nog even wat meer reviews lezen, is inderdaad wel nuttig!quote:Op zondag 25 juli 2010 18:20 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Heb je ook al wat gebruikersreviews gelezen? O.a. op kieskeurig.nl ofzo? Ik doe dat eigenlijk altijd wel, kom je toch weer achter handige dingen.
Zo heeft een vriend van me een tijd terug een mooi toestel gekocht (een LG geloof ik), maar dat ding is zo traag als dikke stront. Daar zou ik me kapot aan ergeren.
Ik ben voor de HTC Desire gegaan. De Legend is de oude versie van de Desire dacht ik. Goedkoper, maar ook trager, kleiner scherm, langzamer, etc. De Samsung ken ik niet. De iPhone 4 heb ik expres over geslagen. Vast een prachtig ding maar ik heb nu een iPad en dat kleine scherm met de iPhone layout is alleen maar irritant als je zo'n grote gewend bentquote:Op zondag 25 juli 2010 18:15 schreef Rituals het volgende:
[..]
Ik twijfel tussen de volgende telefoons:
- HTC Desire
- HTC Legend
- Samsung I9000 Galaxy S
(en nog een heel klein beetje over de iPhone 3GS of iPhone 4G)
Ik ga morgen denk ik even naar de stad zodat ik ze in het echt even kan bekijken. Volgens mij is Vodafone voor mij is het voordeligst (en daar zit ik nu ook, dus dat is helemaal handig).
Aanrader dus?quote:
Jij hebt de HTC Desire? Ben je er tevreden over?quote:Op zondag 25 juli 2010 18:21 schreef Sander het volgende:
[..]
Ik ben voor de HTC Desire gegaan. De Legend is de oude versie van de Desire dacht ik. Goedkoper, maar ook trager, kleiner scherm, langzamer, etc. De Samsung ken ik niet. De iPhone 4 heb ik expres over geslagen. Vast een prachtig ding maar ik heb nu een iPad en dat kleine scherm met de iPhone layout is alleen maar irritant als je zo'n grote gewend bent
Ik vind Vodafone best duur eigenlijk. Heb nu zo'n Scherp-abo voor 7,50 (225 minuten ofzo) en een sms-bundel erbij, ben in totaal voor 13.50 per maand klaar. Met internet erbij moet ik zo'n soort web-bundel, daarbij kun je geen sms-bundel los kopen en dok ik echt veel meer. Misschien was Hi dit jaar wel weer voordelig geweest, maar daar kon ik niet goedkoop verlengen. Mja, dan ben ik weer wegquote:Op zondag 25 juli 2010 18:21 schreef Rituals het volgende:
[..]
Ja al een beetje gelezen en ze komen allemaal wel goed uit de verf volgens mij. Zal straks nog even wat meer reviews lezen, is inderdaad wel nuttig!
Ik zie trouwens dat KPN voor mij niet voordeliger is dan Vodafone.
Ik heb best veel lopen vergelijken vandaag, maar Vodafone was voor mij het voordeligst volgens mij. Ze hebben nu ook een actie dat je het eerste jaar 50% korting krijgt.quote:Op zondag 25 juli 2010 18:24 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik vind Vodafone best duur eigenlijk. Heb nu zo'n Scherp-abo voor 7,50 (225 minuten ofzo) en een sms-bundel erbij, ben in totaal voor 13.50 per maand klaar. Met internet erbij moet ik zo'n soort web-bundel, daarbij kun je geen sms-bundel los kopen en dok ik echt veel meer. Misschien was Hi dit jaar wel weer voordelig geweest, maar daar kon ik niet goedkoop verlengen. Mja, dan ben ik weer weg.
Ja daar doe ik al niet aan. Dan betaal je het tweede jaar volop en dat vind ik zonde. Ik neem meestal een 1-jarig abo, redelijk voordelig, en dan na een jaar hop ik weer naar iets anders met nieuwe kortingquote:Op zondag 25 juli 2010 18:26 schreef Rituals het volgende:
[..]
Ik heb best veel lopen vergelijken vandaag, maar Vodafone was voor mij het voordeligst volgens mij. Ze hebben nu ook een actie dat je het eerste jaar 50% korting krijgt.
Dat doe ik normaal ookquote:Op zondag 25 juli 2010 18:28 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ja daar doe ik al niet aan. Dan betaal je het tweede jaar volop en dat vind ik zonde. Ik neem meestal een 1-jarig abo, redelijk voordelig, en dan na een jaar hop ik weer naar iets anders met nieuwe korting.
Veel plezier!quote:Op zondag 25 juli 2010 19:08 schreef morgane het volgende:
Ik vertrek morgenochtend met mijn vriend naar Oslo, ben vrijdag weer terug. Dus bij deze vast doei!
Fijne vakantie!quote:Op zondag 25 juli 2010 19:08 schreef morgane het volgende:
Ik vertrek morgenochtend met mijn vriend naar Oslo, ben vrijdag weer terug. Dus bij deze vast doei!
Ik heb nu fancy maar betaalbaar. Scheelde niet veel t.o.v. de basic telefoons, dus het mocht wel een keer. M'n vorige fancy telefoon kostte me 225 euro (Siemens SL55) en was binnen een half jaar kapot, nog los van dat het een schijtapparaat wasquote:Op zondag 25 juli 2010 21:02 schreef Difficult het volgende:
Ben ik weer!
Als ik een nieuwe telefoon ga kopen, ga ik in de winkel ook twijfelen om niet zon fancy ding te kopen
Maar denk dat ik achteraf toch spijt ga krijgen omdat ik er niks mee doe
Ach heb ook niet meteen een nieuwe nodig, deze smsed en belt nog prima
Wat moet ik me daar bij voorstellen?quote:Op zondag 25 juli 2010 22:25 schreef Cocktailprikker het volgende:
Fuck it geniaaleen film gedownload genaamd #1 Cheerleader Camp, bohhh dat begint al perfect
Dat ziet er beter uit dan de filmposter die ik tegenkwamquote:Op zondag 25 juli 2010 22:37 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
2010 versie ofzonet als andere cheerleader films maar dan met tieten
![]()
[ afbeelding ]
How come? Ik moest er ook even in komen, maar ik vond het juist wel goed verteld. De moeder die haar kind verwaarloost, geen idee heeft waar het uithangt en het kind dat rebels is, een attitude heeft van lak hebben aan alles maar die ondertussen schreeuwt om geborgenheid en liefde...quote:Op zondag 25 juli 2010 22:21 schreef Rituals het volgende:
Ik vond Fish Tank één van de mindere films die ik dit jaar gezien heb.
Ik vond de film erg langdradig en het verhaal magertjes. Had meer uitgediept mogen worden wat mij betreft.quote:Op zondag 25 juli 2010 22:53 schreef Mikkie het volgende:
CP. Heerlijk platvloers, moet kunnen af en toe hè
.
[..]
How come? Ik moest er ook even in komen, maar ik vond het juist wel goed verteld. De moeder die haar kind verwaarloost, geen idee heeft waar het uithangt en het kind dat rebels is, een attitude heeft van lak hebben aan alles maar die ondertussen schreeuwt om geborgenheid en liefde...
Het langdradige ben ik met je eens maar magertjes vond ik het niet. Juist als je alles te veel gaat uitspellen is de lol er vanaf. Ik vond er voldoende in zitten.quote:Op zondag 25 juli 2010 22:58 schreef Rituals het volgende:
[..]
Ik vond de film erg langdradig en het verhaal magertjes. Had meer uitgediept mogen worden wat mij betreft.
Bwehehehe. Heb 'm net ook aangezet, gewoon omdat het kan. Hoor ik ineens een plopje, is dat ding binnen 2 minuten en 10 seconden binnen (dvd-rip van 700Mb). Dat betekent vooral dat er té veel seeders zijnquote:Op zondag 25 juli 2010 22:37 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
2010 versie ofzonet als andere cheerleader films maar dan met tieten
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jij vond die vent mooi toch?quote:Op maandag 26 juli 2010 00:03 schreef SLP_ het volgende:
Net terug van Twilight Eclipse. Ik vond het een mooie filmVet lief en romantisch enz
![]()
Hosti, niet boos worden dat iemand Twilight leuk vind he
Nooit van die film gehoordquote:Op zondag 25 juli 2010 22:11 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik heb nu fancy maar betaalbaar. Scheelde niet veel t.o.v. de basic telefoons, dus het mocht wel een keer. M'n vorige fancy telefoon kostte me 225 euro (Siemens SL55) en was binnen een half jaar kapot, nog los van dat het een schijtapparaat was. Dat was echt jaren terug, en toen heb ik besloten zoiets niet meer te doen.
Net trouwens Fish Tank gekeken op aanraden van Swine geloof ik. Was op zich zeker wel het aanzien waard, maar ik vond 'm wel erg langdradig op een gegeven moment. Dit had ook in 90-100 minuten gekund ipv 120, dan had ie me meer gepakt denk ik.
Wat had ie gezegd dan?quote:Op maandag 26 juli 2010 06:09 schreef Swine het volgende:
De heer Oubaha heeft weinig vrienden gemaakt onder het personeel met z'n jaarlijkse Zomerfeesten speechD'r gaat daar binnenkort wat rommelen, dat verwacht ik zeker
Wat heeft-ie verkondigd dan?quote:Op maandag 26 juli 2010 06:09 schreef Swine het volgende:
De heer Oubaha heeft weinig vrienden gemaakt onder het personeel met z'n jaarlijkse Zomerfeesten speechD'r gaat daar binnenkort wat rommelen, dat verwacht ik zeker
Hmhm, heb men baas maar even gebeld of ie mij wilt komen halenquote:
Dan denk ik gewoon graag aan jequote:
Vertelquote:Op maandag 26 juli 2010 06:09 schreef Swine het volgende:
Hoe ga je het eigenlijk vanaf september werktechnisch doen, CP? Stoppen, parttimen?quote:Op maandag 26 juli 2010 08:36 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Hmhm, heb men baas maar even gebeld of ie mij wilt komen halenpak vanmiddag de fiets wel weer op
quote:
quote:
Ik zie hier een collectieve we-zijn-weer-de-lul-dag. Mijn vakantie zit er ook weer op, het gezeik begint weerquote:Op maandag 26 juli 2010 10:59 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Mijn mini vakantie is dus ook ten einde, beter had ik een extra uitrustdagje gehosseld
quote:
Tuig!quote:
Goed plan. Straks een lekker broodje filet americain met ei erbijquote:
quote:Op maandag 26 juli 2010 09:34 schreef HostiMeister het volgende:
Wisten jullie dat Aliens en Avatar dezelfde film zijn?
http://theoatmeal.com/comics/aliens_avatar
Jij überramptoerist gaat op zo'n moment toch wel kijken?quote:
nee t klonk eerder triest dan spectaculairquote:Op maandag 26 juli 2010 12:35 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Jij überramptoerist gaat op zo'n moment toch wel kijken?
Zelfs ik was eerder wakker!quote:Op maandag 26 juli 2010 12:56 schreef LastRequest het volgende:
Swarma en swine vroeger wakker dan ik?
Liefquote:Op maandag 26 juli 2010 12:56 schreef LastRequest het volgende:
Ja ik was al wel een tijdje opMaar wilde jullie toch alsnog een fijne ochtend wensen
swine ligt nog in coma hoor, die ging net naar bed gok ik toen die postttequote:Op maandag 26 juli 2010 12:56 schreef LastRequest het volgende:
Een of andere klote wielertocht blijkbaar. Ze kwamen net ook hier over de Heyendaalsewegquote:
quote:Op maandag 26 juli 2010 12:56 schreef LastRequest het volgende:
quote:Op maandag 26 juli 2010 12:56 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Zelfs ik was eerder wakker!![]()
Verslaap je leven gewoon! Haal er niet uit wat er in zit!
Ik heb gewoon mijn 7,5 uurtjes gemaakt hoor. Heb het nog vrij beschaafd gehouden met de drank trouwens, integenstelling tot een hoop ander personeel wat gewoon niet meer wist waar het was op een gegeven momentquote:Op maandag 26 juli 2010 12:58 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
swine ligt nog in coma hoor, die ging net naar bed gok ik toen die posttte
ik ga nu ook weer ff slapenmoest mn tante ophalen
Eerst maar even aankijken, maar ik denk dat ik geen hele dag aan TNT op wil offeren. Vorige week belden ze mij of ik op de zaterdag shift 3 wil rijden. 10 u beginnen, met een beetje pech tot 7 uur aan het werk. Heel de dag naar de kut dus...quote:Op maandag 26 juli 2010 09:31 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dan denk ik gewoon graag aan je
[..]
Vertel.
[..]
Hoe ga je het eigenlijk vanaf september werktechnisch doen, CP? Stoppen, parttimen?
Klinkt niet goed..quote:Op maandag 26 juli 2010 13:06 schreef Difficult het volgende:
Nadat ik flauwviel vanochtend, ben ik ook maar tot nu in me bed blijven liggen : (
Wat heb je?quote:Op maandag 26 juli 2010 13:06 schreef Difficult het volgende:
Nadat ik flauwviel vanochtend, ben ik ook maar tot nu in me bed blijven liggen : (
Wat heb je?quote:Op maandag 26 juli 2010 14:29 schreef Rituals het volgende:
Ik heb een nieuw speeltje!Nu eens even kijken of ik begrijp hoe zo'n hippe telefoon werkt
.
Nee he? het is ook raar dat je opeens op de grond ligt en geen id hebt wat er zojuist gebeurd is : (quote:
Huh? Voelde je je al slap of lag je echt op eens op de grond?quote:Op maandag 26 juli 2010 14:54 schreef Difficult het volgende:
[..]
Nee he? het is ook raar dat je opeens op de grond ligt en geen id hebt wat er zojuist gebeurd is : (
Vette telefoon : )
Ik was rustig me blaas aan het legen, en beetje later lag ik met me hoofd op de grond :/quote:Op maandag 26 juli 2010 15:00 schreef Rituals het volgende:
[..]
Huh? Voelde je je al slap of lag je echt op eens op de grond?
Dankje! Dat was makkelijk.quote:Op maandag 26 juli 2010 15:19 schreef Roei het volgende:
Even het icoontje ingedrukt houden en dan naar beneden slepen
Je voelt je verder wel goed?quote:Op maandag 26 juli 2010 15:19 schreef Difficult het volgende:
[..]
Ik was rustig me blaas aan het legen, en beetje later lag ik met me hoofd op de grond :/
http://en.wikipedia.org/wiki/Micturition_syncopequote:Op maandag 26 juli 2010 15:19 schreef Difficult het volgende:
[..]
Ik was rustig me blaas aan het legen, en beetje later lag ik met me hoofd op de grond :/
*OVER* Bericht is aangekomen *OVER*quote:Op maandag 26 juli 2010 15:43 schreef Rituals het volgende:
Een berichtje vanaf mijn telefoon!Even wennen hoor.
quote:Op maandag 26 juli 2010 15:45 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
*OVER* Bericht is aangekomen *OVER*
*SLUITEN*
Mwoah moe, traag en koppijn verders gaat het welquote:Op maandag 26 juli 2010 15:21 schreef Rituals het volgende:
[..]
Je voelt je verder wel goed?Normaal gegeten e.d.?
Nice! Helaas duurt het nog even voordat ik voor een nieuwe contract verlenging (en dus telefoon) in aanmerking kom.quote:Op maandag 26 juli 2010 14:45 schreef Rituals het volgende:
[..].
Ik heb gekozen voor de HTC Desire.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 26 juli 2010 22:17 schreef royjn het volgende:
ah een cult klassieker. That reminds me, ik heb nog een film klaar staan op aanraden van cp volgens mij.
1# cheerleader camp
Ik heb de helft doorgespoeldquote:Op maandag 26 juli 2010 22:48 schreef Cocktailprikker het volgende:
Ik heb em nog niet gekeken trouwens, alleen Mikkie? Maar het begin vond ik al geniaal genoeg
Die moet ik ook nog steeds zienquote:Op maandag 26 juli 2010 22:10 schreef vogelkooi het volgende:
Net clockwork orange gezien, beetje vreemde film maar het gaat wel onder je huid zitten.
Fancy ding heb jequote:Op maandag 26 juli 2010 15:18 schreef Rituals het volgende:
Mwhehe, het begon net te regenen in mijn beeldscherm en er kwam een ruitenwisser in beeld.
http://www.utorrent.com/quote:Op maandag 26 juli 2010 22:50 schreef Rituals het volgende:
Stelletje pubers bij elkaar hierStiekem ben ik ook benieuwd, maar ik snap niets van downloaden
.
http://www.binaries4all.nl/beginners/index.phpquote:Op maandag 26 juli 2010 22:50 schreef Rituals het volgende:
Stelletje pubers bij elkaar hierStiekem ben ik ook benieuwd, maar ik snap niets van downloaden
.
Dat roep ik volgens mij al twee jaar over nieuwsgroepenquote:Op maandag 26 juli 2010 23:00 schreef Rituals het volgende:
Ah wat behulpzaam van jullie!Ik zal er binnenkort eens serieus naar kijken, het is stiekem toch wel handig om te snappen denk ik.
Torrents zijn ook heel makkelijk hoor, als je DC++ snapt dan begrijp je torrents ook wel met een beetje uitleg of lezenquote:Op maandag 26 juli 2010 23:07 schreef Rituals het volgende:
Nieuwsgroepen moet ik maar niet aan beginnen begrijp ik?Ik moet gewoon op de SSHN gaan wonen, want DC++ snap ik en dan kan ik weer downloaden
.
Je moet zorgen dat er zoveel mogelijk seeders zijn, het beste is dat er meer seeders dan leechers zijn. Das eigenlijk het enige belangrijke. En een beetje op de bestandsgrootte letten, en bij de comments kijken of het bestand geen virus is ofzoquote:Op maandag 26 juli 2010 23:00 schreef Rituals het volgende:
Maar als ik dan iets intyp, dan komen er allemaal soorten en maten. Waar moet ik op letten?
Oké, klinkt niet moeilijk! Dat kan ik vast wel!quote:Op maandag 26 juli 2010 23:15 schreef SLP_ het volgende:
[..]
Je moet zorgen dat er zoveel mogelijk seeders zijn, het beste is dat er meer seeders dan leechers zijn. Das eigenlijk het enige belangrijke. En een beetje op de bestandsgrootte letten, en bij de comments kijken of het bestand geen virus is ofzo
Daarom als je DC++ snapt, dan moet downloaden via torrents ook wel lukkenquote:Op maandag 26 juli 2010 23:17 schreef Rituals het volgende:
[..]
Oké, klinkt niet moeilijk! Dat kan ik vast wel!
En kijken welke kwaliteit je wil. BDrip, BRrip, X264 enzo hoef je niet te hebben (op je pc-monitor of CRT-tv zie je het verschil toch niet), de dvd-rip van een film is voldoende. Is meestal rond de 700 Mb.quote:Op maandag 26 juli 2010 23:17 schreef Rituals het volgende:
[..]
Oké, klinkt niet moeilijk! Dat kan ik vast wel!
quote:Op maandag 26 juli 2010 23:19 schreef Difficult het volgende:
[..]
Daarom als je DC++ snapt, dan moet downloaden via torrents ook wel lukken
Dat is abacadabra voor mequote:Op maandag 26 juli 2010 23:20 schreef Mikkie het volgende:
[..]
En kijken welke kwaliteit je wil. BDrip, BRrip, X264 enzo hoef je niet te hebben (op je pc-monitor of CRT-tv zie je het verschil toch niet), de dvd-rip van een film is voldoende. Is meestal rond de 700 Mb.
Als je het eenmaal weet, wil je never niet meer terug naar torrents!quote:Op maandag 26 juli 2010 23:02 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dat roep ik volgens mij al twee jaar over nieuwsgroepen. Daarom hou ik het maar bij Torrents
. Zo idioot veel download ik toch niet, heb immers geen tijd om het te kijken...
Mijjn dc++ zei van de een op de andere dag 'ouwe, ik heb het gehad, zoek het maar lekker zelf uit'. Krijg geen verbinding meer te pakken en snap er geen fuck van. Torrents werkt gelukkig nog wel prima, al haal ik daar maar een schamele 2mb/s mee met gelukquote:Op maandag 26 juli 2010 23:19 schreef Difficult het volgende:
[..]
Daarom als je DC++ snapt, dan moet downloaden via torrents ook wel lukken
Als je een goede nieuwsserver hebt, kun je dingen van 250+ dagen terug downloaden zelfs.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 01:22 schreef Swine het volgende:
[..]
Mijjn dc++ zei van de een op de andere dag 'ouwe, ik heb het gehad, zoek het maar lekker zelf uit'. Krijg geen verbinding meer te pakken en snap er geen fuck van. Torrents werkt gelukkig nog wel prima, al haal ik daar maar een schamele 2mb/s mee met gelukNieuwsgroepen zijn overrated. Ik vind die echt kut werken. Meelurken wat op dat moment toevallig beschikbaar is, die pars er nog overheen flikkeren aan het eind...Torrents werken veel gebruiksvriendelijker
Ieder zijn eigen ding inderdaad. Heb verder ook volgens mij beroerde nieuwsgroepen bij mij beschikbaar, als ze er überhaupt al zijn. SSHN netwerk staat vooral bekend om z'n DC++ mogelijkhedenquote:Op dinsdag 27 juli 2010 01:36 schreef DeKubus het volgende:
[..]
Als je een goede nieuwsserver hebt, kun je dingen van 250+ dagen terug downloaden zelfs.![]()
En quickpar doet al het werk voor je om evt. parts te repareren.. mja to each his own.![]()
Printscreen:
[ link | afbeelding ]
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 02:29 schreef swarmahoer het volgende:
rituals kom maar lekker hier ''film kijken''
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 02:29 schreef swarmahoer het volgende:
Download jij nou echt de Pfaffs?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 01:36 schreef DeKubus het volgende:
[..]
Als je een goede nieuwsserver hebt, kun je dingen van 250+ dagen terug downloaden zelfs.![]()
En quickpar doet al het werk voor je om evt. parts te repareren.. mja to each his own.![]()
Printscreen:
[ link | afbeelding ]
Zie ik hier iets opbloeien?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 02:29 schreef swarmahoer het volgende:
Ik zal eens kijken op 't werk of iemand toevallig zin heeft om te ruilen. Kleine kans though.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 11:07 schreef swarmahoer het volgende:
Aanmelden 11 jaar FOK! meet Wierden (Twente) #2
wie komen er nog meer?
mikkie en moblo en ik gaan iig proberen te komen
Wat ben je toch een "lieve" jongen!quote:Op dinsdag 27 juli 2010 02:29 schreef swarmahoer het volgende:
quote:
Nee, dat is Limburg of Frieslandquote:Op dinsdag 27 juli 2010 14:38 schreef Difficult het volgende:
Ik kan sowieso niet, maar naar twente.. dan moet ik toch me paspoort meenemen ?
Sta je daar met je bloedworst in de tocht!quote:
Dromen over Fokkersquote:Op dinsdag 27 juli 2010 18:40 schreef Rituals het volgende:
D_K! Ik heb vannacht over jou gedroomd. En over Laysa.
In mijn droom kwam ik er via via achter dat jij en Laysa geen stel waren, maar dat Laysa al die tijd een andere vent had. Jullie vonden het grappig om te doen alsof jullie bij elkaar waren en vonden het vooral heel grappig dat ik zo naïef was dat ik het al die tijd geloofde.
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 18:41 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Dromen over Fokkers![]()
Vertellen dat je droomt over Fokkers
Ja dat is een teken dat ik te veel hier ben hèSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
.
Your body. Your soul. Your rituals.
Spannend hoor!quote:Op dinsdag 27 juli 2010 18:40 schreef Rituals het volgende:
In mijn droom kwam ik er via via achter dat jij en Laysa geen stel waren, maar dat Laysa al die tijd een andere vent had. Jullie vonden het grappig om te doen alsof jullie bij elkaar waren en vonden het vooral heel grappig dat ik zo naïef was dat ik het al die tijd geloofde.
Het spijt me, wilder dan dat werd het nietquote:
Ga je een soort van stedentrip doen? want je ging toch ook al naar londen?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 18:42 schreef Rituals het volgende:
En ik heb vandaag weer allemaal spulletjes gekocht. Ik durf niet meer op m'n rekening te kijken. Binnenkort toch maar even doen voordat ik naar Berlijn ga.
Het lijkt sterk op wat me al eens overkomen is!quote:Op dinsdag 27 juli 2010 18:55 schreef Rituals het volgende:
[..]
Het spijt me, wilder dan dat werd het niet. Ik droom zelden over FOK!kers, dus dit was al heel wat
.
Jaquote:Op dinsdag 27 juli 2010 18:55 schreef Difficult het volgende:
[..]
Ga je een soort van stedentrip doen? want je ging toch ook al naar londen?
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 18:40 schreef Rituals het volgende:
Welk deel leek erop dan?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 18:58 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Het lijkt sterk op wat me al eens overkomen is!
Alles, je hoeft maar één naam te veranderen!quote:
Dat klinkt 'serieuzer' dan het leek door de opmerking van D_K. Sorry!quote:Op dinsdag 27 juli 2010 19:10 schreef Laysa het volgende:
Het is iets wat we graag achter ons laten....drama's om niets![]()
En hoe lang blijf je dan?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 18:58 schreef Rituals het volgende:
[..]
Ja. Heb al één stedentrip gedaan deze zomervakantie (Stockholm) en er staan er nog drie op de planning (Berlijn, Krakow, Londen).
Berlijn is volgende week aan de beurt.
Ik blijf in de komende drie steden allemaal vier dagen. Londen ben ik geweest toen ik jonger was, maar ga ik graag nog eens naar terug. De andere steden was/ben ik nog nooit geweest. Stockholm is een aanrader! Erg leuk! Wel duur.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 19:17 schreef Difficult het volgende:
[..]
En hoe lang blijf je dan?
Londen en Berlijn zijn allebei wel tof, andere 2 ben ik nooit geweest : (
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 19:17 schreef Rituals het volgende:
Hier, om het goed te maken!![]()
Je moet nog veel leren!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lekkere mannenbillen? Mannenlichaam? Dat is veel lastiger dan een vrouwenlichaam joh!quote:Op dinsdag 27 juli 2010 19:23 schreef Laysa het volgende:
Doe dan lekker mannenbillen...of een lekkere mannenlichaam....die vrouwenbillen zie ik elke dag al![]()
![]()
Dat heb ik met maagden!quote:
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 19:30 schreef Rituals het volgende:
Maar ook mannenbillen kan ik niet goed beoordelen!Zoiets? zijn wel dikke billen, misschien vindt D_K het wel wat
Aangenaam om naar te kijkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hoi!quote:Op dinsdag 27 juli 2010 19:29 schreef Laysa het volgende:
het hoeft niet perfect te zijn....maar een beetje natuurlijke spierbouw en lekkere billen daar word ik wel blij van
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 19:30 schreef Rituals het volgende:
Maar ook mannenbillen kan ik niet goed beoordelen!Zoiets? zijn wel dikke billen, misschien vindt D_K het wel wat
Mannen billen zonder haar, is als een vrouw met snor!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mja dit jaar geen vakantie voor mij : ( maar mocht ik het volgend jaar nog weten wie weetquote:Op dinsdag 27 juli 2010 19:19 schreef Rituals het volgende:
[..]
Ik blijf in de komende drie steden allemaal vier dagen. Londen ben ik geweest toen ik jonger was, maar ga ik graag nog eens naar terug. De andere steden was/ben ik nog nooit geweest. Stockholm is een aanrader! Erg leuk! Wel duur.
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 19:32 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Hoi!![]()
[..]
Mannen billen zonder haar, is als een vrouw met snor!
New York! Wil ik ook! Maar ik wil nog heel veel, dus ik heb geen idee wanneer dat er ooit van komtquote:Op dinsdag 27 juli 2010 19:33 schreef Difficult het volgende:
[..]
Mja dit jaar geen vakantie voor mij : ( maar mocht ik het volgend jaar nog weten wie weet
Ik ben rond de kerst in Londen geweest was echt mooi en in Berlijn 3 dagen een keer in de zomer
Nu wil ik nog een keer naar New York
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 19:40 schreef Rituals het volgende:
D_K, dit dan? Ik selecteer nu puur op dikke billen.
post je eigen dan gewoonSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 22 mei 2008 10:28 schreef Spittie het volgende:swarmaspam hoer
Op maandag 4 mei 2009 16:09 schreef Broekpaling het volgende:
Swarmahoer, deleting your posts while users are still writing them.
x2quote:
Je hebt mijn reet al gezien en jij weet net zo goed als ik dit die niet topic-waardig is!quote:
Ik heb niet heel veel meer waar ik echt heen wil, heb behoorlijk wat gehad :$quote:Op dinsdag 27 juli 2010 19:37 schreef Rituals het volgende:
[..]
New York! Wil ik ook! Maar ik wil nog heel veel, dus ik heb geen idee wanneer dat er ooit van komt. Zou ook graag een keer naar het buitenland willen rond kerst/oud en nieuw, maar dat zie ik voorlopig ook nog niet gebeuren.
Wat is de mooiste plek waar je bent geweest?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 19:46 schreef Difficult het volgende:
[..]
Ik heb niet heel veel meer waar ik echt heen wil, heb behoorlijk wat gehad :$
Maar het word nu steeds moeilijker om tijd en geld te vinden : (
New York staat nu op de 1ste plek om heen te gaan, en dan het liefst met kerst!
New York is een ervaringquote:Op dinsdag 27 juli 2010 19:46 schreef Difficult het volgende:
[..]
Ik heb niet heel veel meer waar ik echt heen wil, heb behoorlijk wat gehad :$
Maar het word nu steeds moeilijker om tijd en geld te vinden : (
New York staat nu op de 1ste plek om heen te gaan, en dan het liefst met kerst!
Ja me lijst is eigenlijk ook nog wel lang, maar sommige gaan voorlopig toch niet gebeurenquote:Op dinsdag 27 juli 2010 19:47 schreef Rituals het volgende:
[..]
Wat is de mooiste plek waar je bent geweest?Mijn lijst is (helaas) nog enorm lang! Maar ik ben nog jong en heb veel tijd (helaas niet meer zoveel geld
).
Jong + tijd2 = Werken + werken + werkenquote:Op dinsdag 27 juli 2010 19:47 schreef Rituals het volgende:
Maar ik ben nog jong en heb veel tijd (helaas niet meer zoveel geld).
Jajajajajaja, ik weet hetquote:Op dinsdag 27 juli 2010 20:00 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Jong + tijd2 = Werken + werken + werken
Anders ik welquote:Op dinsdag 27 juli 2010 20:02 schreef Rituals het volgende:
[..]
Jajajajajaja, ik weet het. Ik ga liever op stedentrip/vakantie/reis
![]()
.
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 20:17 schreef Difficult het volgende:
Nou genoeg vakantie gepraat! word er chagrijnig van : (
Ik heb zelf een Philips werkt prima.. maar hou persoonlijk toch meer van gewoon mesjesquote:Op dinsdag 27 juli 2010 20:17 schreef swarmahoer het volgende:
welke mannen weten hier iets van scheerapparaten?
welke te nemen, philips of braun?
braun z60 ziet er wel ok uit, en die philips bodygroom ziet er n beetje apart uit, wel 2x zo goedkoop
nog meer alternatieven? wie gebruikt ze?
Awquote:
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 20:31 schreef swarmahoer het volgende:
volgens mij zijn die vliegen resistent tegen die electrische meppers, vanochtend wilden ze niet dood, heb ik een nieuwe gekocht, wil die alsnog niet doodhij verlamt maar eventjes
Nah ben The Brothers Bloom aan het kijken : )quote:Op dinsdag 27 juli 2010 21:23 schreef vogelkooi het volgende:
Die cheerleader film is kut. af en toe wat leuke stukjes maar het hangt met stront aan elkaar zo slecht
Die is zeker aan te radenquote:Op dinsdag 27 juli 2010 22:09 schreef Cocktailprikker het volgende:
Ga nu hot tub time machine kijken
Kak mên... veel te weinig gegeten vandaag dus nog berehongerquote:Op dinsdag 27 juli 2010 19:19 schreef Cocktailprikker het volgende:
frietjeskipkorn
![]()
mexicano
![]()
![]()
vanavond weer hardlopen
Zo geweldig vond ik 'm niet. Wel het aanzien waard, maar zeker niet super...quote:Op dinsdag 27 juli 2010 22:22 schreef royjn het volgende:
[..]
Die is zeker aan te raden
En nu weer verder met mijn rapportage
Daar verschillen de meningen overquote:Op dinsdag 27 juli 2010 19:44 schreef Rituals het volgende:
[..]
Je hebt mijn reet al gezien en jij weet net zo goed als ik dit die niet topic-waardig is!
Gewoon, een mesje. Gilette Fusionquote:Op dinsdag 27 juli 2010 20:17 schreef swarmahoer het volgende:
welke mannen weten hier iets van scheerapparaten?
welke te nemen, philips of braun?
braun z60 ziet er wel ok uit, en die philips bodygroom ziet er n beetje apart uit, wel 2x zo goedkoop
nog meer alternatieven? wie gebruikt ze?
Ja ik denk iedereen hier, including mequote:Op dinsdag 27 juli 2010 20:02 schreef Rituals het volgende:
[..]
Jajajajajaja, ik weet het. Ik ga liever op stedentrip/vakantie/reis
![]()
.
Ik zei het toch niet voor nietsquote:Op dinsdag 27 juli 2010 21:23 schreef vogelkooi het volgende:
Die cheerleader film is kut. af en toe wat leuke stukjes maar het hangt met stront aan elkaar zo slecht
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 22:43 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Gewoon, een mesje. Gilette Fusion
[..]
Vond hem wel grappig jaquote:Op dinsdag 27 juli 2010 22:22 schreef royjn het volgende:
[..]
Die is zeker aan te raden
En nu weer verder met mijn rapportage
Staat al een tijdje in mijn Favorietenquote:Op woensdag 28 juli 2010 00:16 schreef Cocktailprikker het volgende:
dit had ik zoveel eerder moeten weten![]()
http://www.rainymood.com/
Je kent Swarma's motto toch ondertussen wel: "Waarom simpel als het ook lui kan?"quote:
Als jij die kut vind moet je maar in z'n geheel stoppen met films kijken.quote:Op woensdag 28 juli 2010 00:33 schreef swarmahoer het volgende:
net shrek 3 gekeken, donderdag met mn zusje naar deel 4 in 3d
en nu the hurt locker op aanraden van swine, als die kut is krijgt ie op zn flikker
quote:Op woensdag 28 juli 2010 00:16 schreef Cocktailprikker het volgende:
dit had ik zoveel eerder moeten weten![]()
http://www.rainymood.com/
quote:Op woensdag 28 juli 2010 00:24 schreef Rituals het volgende:
Ik zit oude foto's te bekijken en kom ineens foto's tegen van tekeningen die ik gemaakt heb op de middelbare school. Allemaal getekende naakte vrouwen. Blijkbaar had ik toen die fascinatie al
![]()
.
Mijn tip: ga niet naar 3D, voegt bijzonder weinig toe vind ik. Deel 4 is wel geinig om te zien (beter dan 2 en 3), maar hij is echt niet zo super dat 3D de moeite is.quote:Op woensdag 28 juli 2010 00:33 schreef swarmahoer het volgende:
net shrek 3 gekeken, donderdag met mn zusje naar deel 4 in 3d
en nu the hurt locker op aanraden van swine, als die kut is krijgt ie op zn flikker
Stom van me, helemaal vergetenquote:Op woensdag 28 juli 2010 00:44 schreef Swine het volgende:
[..]
Je kent Swarma's motto toch ondertussen wel: "Waarom simpel als het ook lui kan?"
quote:Op woensdag 28 juli 2010 00:50 schreef Rituals het volgende:
Ik weet het zeker Mikkie! Mannen!![]()
maar vrouwen zijn vaak wat mooier ofzo
Ik weet niet waar jij dat druilerig gezichtje voor opzet. Het ging mij in ieder geval om de reclameboodschap die geweldig isquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |