SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your body. Your soul. Your rituals.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 25 juli 2010 01:01 schreef Rituals het volgende:
Fipo?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op zondag 25 juli 2010 01:03 schreef Cocktailprikker het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Do your work. Don't be stupid.
Naamtopic #1: Nacht bagger #7 - Waar DeKubus te aardig is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your body. Your soul. Your rituals.
quote:Op zondag 25 juli 2010 01:01 schreef Rituals het volgende:
Fipo?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Goed bezig Rituals, je begint het te leren!
quote:Op zondag 25 juli 2010 01:22 schreef Swine het volgende:
[..]
![]()
Goed bezig Rituals, je begint het te leren!
Geniaalquote:
True! En het is herkenbaar uit je eigen leven hoe je soms terugzoekt naar wat er op een avond is gebeurd.quote:
hoaxquote:Op zondag 25 juli 2010 11:37 schreef SLP_ het volgende:
Ieh bah, ik droomde net dat ik moest niezen en dat mn hersenen er uit kwamen
Ik heb hetzelfde! Hoewel, ik weet wel nog dat het over een moordenaar ging.quote:Op zondag 25 juli 2010 11:44 schreef Californium het volgende:
Mijn droom was ook vaag; jammer genoeg is dat ook het enige dat ik er nog van weet.
Of die moordenaar heeft iets met je nek gedaanquote:Op zondag 25 juli 2010 12:13 schreef Rituals het volgende:
[..]
Ik heb hetzelfde! Hoewel, ik weet wel nog dat het over een moordenaar ging.
Volgens mij heb ik fout gelegen vannacht, m'n nek doet pijn.
quote:Op zondag 25 juli 2010 11:37 schreef SLP_ het volgende:
Ieh bah, ik droomde net dat ik moest niezen en dat mn hersenen er uit kwamen
Dat houd je tochquote:Op zondag 25 juli 2010 13:04 schreef Rituals het volgende:
Kan iemand mij helpen? Mijn telefoonabonnement verloopt bijna en ik wil na drie jaar dezelfde telefoon eens een nieuwe. Ik heb alleen geen verstand van telefoons/abonnementen. Waar moet ik beginnen met kijken? Ik zou er namelijk behoorlijk van balen als ik ergens iets afsluit en ik een week later zie dat het veel goedkoper had gekund.
Ik bestel eigenlijk altijd een sim-only met nummerbehoud en koop eens in de zoveel tijd een el cheapo losse telefoon. Maar als je een duurdere tellie wil, kan ik me voorstellen dat een abo + tellie goedkoper is. Bij mij is dat niet zo.quote:Op zondag 25 juli 2010 13:04 schreef Rituals het volgende:
Kan iemand mij helpen? Mijn telefoonabonnement verloopt bijna en ik wil na drie jaar dezelfde telefoon eens een nieuwe. Ik heb alleen geen verstand van telefoons/abonnementen. Waar moet ik beginnen met kijken? Ik zou er namelijk behoorlijk van balen als ik ergens iets afsluit en ik een week later zie dat het veel goedkoper had gekund.
Wat een lamlul zeg.quote:Op zondag 25 juli 2010 14:59 schreef Cocktailprikker het volgende:
DK topicWaar zou ik allemaal recht op hebben?
Die film over die hoofdpersoon die eigenlijk een lege container is en die niets anders kan doen dan in haar onderlip bijten?quote:Op zondag 25 juli 2010 13:41 schreef LastRequest het volgende:
Twilight gezien, eigenlijk best een leuke film!
Dankjewel! Heb er dankbaar gebruik van gemaakt!quote:Op zondag 25 juli 2010 13:10 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Dat houd je toch![]()
via www.nieuwemobiel.nl kun je allerlei mobiels + functies bekijken, vergelijken, en er zijn ook links naar waar die telefoons het goedkoopste te krijgen zijn
quote:Op zondag 25 juli 2010 14:59 schreef Cocktailprikker het volgende:
DK topicWaar zou ik allemaal recht op hebben?
Come again?quote:
Welke heb jij nu?quote:Op zondag 25 juli 2010 16:31 schreef Difficult het volgende:
Moet mss ook maar eens gaan zoeken naar een nieuwe telefoon, deze word echt oud
Nee nog geen id, maar het word niet 1 of ander fancy ding want 80% van alle functies gebruik ik wss nooit / zeldenquote:
Ik ga nu voor de eerste keer waarschijnlijk wel voor zo'n fancy dingquote:Op zondag 25 juli 2010 17:22 schreef Difficult het volgende:
[..]
Nee nog geen id, maar het word niet 1 of ander fancy ding want 80% van alle functies gebruik ik wss nooit / zelden
Haha, dat heb ik een half jaar geleden ook gedaanquote:Op zondag 25 juli 2010 17:27 schreef Rituals het volgende:
[..]
Ik ga nu voor de eerste keer waarschijnlijk wel voor zo'n fancy ding. Ik ben om.
Welke telefoon heb jij?quote:Op zondag 25 juli 2010 17:44 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Haha, dat heb ik een half jaar geleden ook gedaan. Al was ik er al snel achter dat ik zo'n qwerty-ding echt niets aan vind, ook helemaal niet handig. Maar zo'n touchscreen is nog wel okee. En dan heb ik gewoon een basisversie. Kwam er tijdens het gevelconcert vorige week trouwens achter dat ik ook kan Internetten op dat ding
Uhu, leek me echt verschrikkelijk maar viel me mee.quote:Op zondag 25 juli 2010 15:30 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Die film over die hoofdpersoon die eigenlijk een lege container is en die niets anders kan doen dan in haar onderlip bijten?
iPhonequote:Op zondag 25 juli 2010 17:46 schreef Rituals het volgende:
[..]
Welke telefoon heb jij?Ik ga voor een touchscreen. Ik heb straks ook internet op mijn telefoon, er gaat een wereld voor me open!
Dat vind ik zo zonde van m'n geld hè, Internet op telefoonquote:Op zondag 25 juli 2010 17:46 schreef Rituals het volgende:
[..]
Welke telefoon heb jij?Ik ga voor een touchscreen. Ik heb straks ook internet op mijn telefoon, er gaat een wereld voor me open!
Toy Story 3 is ook gewoon best leuk hoorquote:Op zondag 25 juli 2010 17:54 schreef Cocktailprikker het volgende:
Ik was onlangs ook overgehaald om Twilight te kijken. En ik heb al mijn geduld toegepast om hem te kijken... Zoals ik ook met de grootste kutfilms nog heb.
En onder die categorie vond ik hem ook vallen, slecht verhaal, geen spannende momenten, voorspelbaar. Ik ga nog liever naar toy story 3 denk ik.
Dacht ik alquote:Op zondag 25 juli 2010 17:55 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Toy Story 3 is ook gewoon best leuk hoor.
Zelfs ik kan gewoon naar een "vrouwenfilm" kijken, maar dan nog vind ik het echt een saaie film. Zou nog liever Step up kijken dan Twilight!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb ik nog naar gekeken, maar is stiekem relatief toch wel erg duurquote:
Ik heb zo'n vermoeden dat ik internet ook bijna niet zal gebruikenquote:Op zondag 25 juli 2010 17:54 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dat vind ik zo zonde van m'n geld hè, Internet op telefoon. Ik heb het thuis, op werk en op de uni. Laptop en desktop. Onderweg zit ik in de auto, dan kan ik het niet gebruiken, of ik ben met vrienden op pad en dan wíl ik het niet gebruiken. Ik kan dus ook nog gewoon maandelijks wegkomen met een abootje van 12,50, waarvoor ik bijna 4 uur kan bellen en heel veel kan smsen
.
Ik heb een Samsung B3410, qwerty-toetsenbord én touchscreen. En eigenlijk gebruik ik alleen het touchscreen.
Ik zou hier pagina's over kunnen typen, met de exacte reden waarom die hype zo aanslaat, maar theoatmeal was me al voor... Wat een zooiquote:Op zondag 25 juli 2010 17:58 schreef Sander het volgende:
Het erge van Twilight is dat dat meisje NIKS doet. Om haar heen loopt de film door, zij staat er alleen met haar stomme kuttekop bij
Oh dat valt heel erg mij! Volgens mij betaalde ik minimaal een tientje, dat is het me niet waard. Aan welke telefoon/abo-combi zit je te denken?quote:Op zondag 25 juli 2010 17:57 schreef Rituals het volgende:
[..]
Ik heb zo'n vermoeden dat ik internet ook bijna niet zal gebruiken. Qua kosten maakt het niet zoveel uit, scheelt ¤3,50 p/m.
Ik twijfel tussen de volgende telefoons:quote:Op zondag 25 juli 2010 18:11 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Oh dat valt heel erg mij! Volgens mij betaalde ik minimaal een tientje, dat is het me niet waard. Aan welke telefoon/abo-combi zit je te denken?
Ik zag het net op tv voorbij komen ja. Balen, want over zes dagen gaat m'n nieuwe Vodafone-abo inquote:Op zondag 25 juli 2010 18:12 schreef Sander het volgende:
KPN heeft nu hele goede internet-op-je-foon aanbiedingen
Heb je ook al wat gebruikersreviews gelezen? O.a. op kieskeurig.nl ofzo? Ik doe dat eigenlijk altijd wel, kom je toch weer achter handige dingen.quote:Op zondag 25 juli 2010 18:15 schreef Rituals het volgende:
[..]
Ik twijfel tussen de volgende telefoons:
- HTC Desire
- HTC Legend
- Samsung I9000 Galaxy S
(en nog een heel klein beetje over de iPhone 3GS of iPhone 4G)
Ik ga morgen denk ik even naar de stad zodat ik ze in het echt even kan bekijken. Volgens mij is Vodafone voor mij is het voordeligst (en daar zit ik nu ook, dus dat is helemaal handig).
quote:
Ja al een beetje gelezen en ze komen allemaal wel goed uit de verf volgens mij. Zal straks nog even wat meer reviews lezen, is inderdaad wel nuttig!quote:Op zondag 25 juli 2010 18:20 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Heb je ook al wat gebruikersreviews gelezen? O.a. op kieskeurig.nl ofzo? Ik doe dat eigenlijk altijd wel, kom je toch weer achter handige dingen.
Zo heeft een vriend van me een tijd terug een mooi toestel gekocht (een LG geloof ik), maar dat ding is zo traag als dikke stront. Daar zou ik me kapot aan ergeren.
Ik ben voor de HTC Desire gegaan. De Legend is de oude versie van de Desire dacht ik. Goedkoper, maar ook trager, kleiner scherm, langzamer, etc. De Samsung ken ik niet. De iPhone 4 heb ik expres over geslagen. Vast een prachtig ding maar ik heb nu een iPad en dat kleine scherm met de iPhone layout is alleen maar irritant als je zo'n grote gewend bentquote:Op zondag 25 juli 2010 18:15 schreef Rituals het volgende:
[..]
Ik twijfel tussen de volgende telefoons:
- HTC Desire
- HTC Legend
- Samsung I9000 Galaxy S
(en nog een heel klein beetje over de iPhone 3GS of iPhone 4G)
Ik ga morgen denk ik even naar de stad zodat ik ze in het echt even kan bekijken. Volgens mij is Vodafone voor mij is het voordeligst (en daar zit ik nu ook, dus dat is helemaal handig).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |