De film Zombieland was in eerste instantie bedoeld als serie, vandaar bijvoorbeeld ook het 'Zombie of the week' idee in de film. Jammer dat zij er geen serie van gemaakt hebben, hun aanpak van het genre had ik wel iedere week willen zien.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 19:11 schreef DanielleM het volgende:
Ziet er een beetje uit als Zombieland. Toffe film is dat!
Ik hoop dat eigenlijk absoluut niet. Zombieland vond ik een leuk tussendoortje maar ik heb liever "realistische" zombiefilms en dus ook series. Als deze serie teveel gaat opvallen door humor ipv spanning (en/of gore ;p) dan ben ik er snel klaar mee.quote:Op maandag 26 juli 2010 14:52 schreef Franktastic1984 het volgende:
[..]
Ik hoop dat dit een beetje op dezelfde manier aangepakt wordt, met genoeg humor en spanning.
Van wat ik er van gelezen heb wordt het absoluut geen 'grappige' serie, maar juist realistischer en vooral veel gorequote:Op maandag 26 juli 2010 15:28 schreef ems. het volgende:
[..]
Ik hoop dat eigenlijk absoluut niet. Zombieland vond ik een leuk tussendoortje maar ik heb liever "realistische" zombiefilms en dus ook series. Als deze serie teveel gaat opvallen door humor ipv spanning (en/of gore ;p) dan ben ik er snel klaar mee.
In dat geval popel ikquote:Op maandag 26 juli 2010 15:37 schreef MrData het volgende:
[..]
Van wat ik er van gelezen heb wordt het absoluut geen 'grappige' serie, maar juist realistischer en vooral veel gore
Ik heb alletwee zijn boekenquote:Op woensdag 25 augustus 2010 17:07 schreef Beardy het volgende:
Mag ik even wijzen op de zombie boeken van Max Brooks (zoon van Mel Brooks, je weet wel, HISTORY OF THE WORLD en zo)? Daarin worden zombies op een interessante manier beschreven, bijna alsof het echt is .... Solanum infectie als oorzaak.
http://www.bol.com/nl/p/e(...).html#product_images
31 oktober, op Halloween - toepasselijk of nietquote:Op woensdag 25 augustus 2010 17:52 schreef Deceit het volgende:
Super! ga dit zeker volgen..
Oktober hoeveel?
Oh, dat is al bijna.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 18:34 schreef MrData het volgende:
[..]
31 oktober, op Halloween - toepasselijk of niet
Hiermee impliceer je?quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 10:21 schreef toetsenbordridder het volgende:
Maar hij komt dus op een amerikaanse zender?
Je leeft in het verledenquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 11:12 schreef toetsenbordridder het volgende:
[..]
dat ik dat niet kan gaan volgen aangezien ik die niet op mijn tv heb
Je hebt internet. Dat help al.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 11:12 schreef toetsenbordridder het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 11:12 schreef toetsenbordridder het volgende:
[..]
Straks? Die is er toch nog niet? Zo wel, waar?quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 11:36 schreef x3ro het volgende:
[..]
Straks die pilot epp maar eens gaan downloaden
Dacht dat die webisode dus de pilot wasquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 12:09 schreef Redisformurder het volgende:
[..]
Straks? Die is er toch nog niet? Zo wel, waar?
Kan gebeuren.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 12:48 schreef x3ro het volgende:
[..]
Dacht dat die webisode dus de pilot wasMy bad
Lees de comicreeks anders, die zit inmiddels al op issue 77 en is nog steeds erg spannendquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 15:40 schreef egeltje1985 het volgende:
Nice, klinkt goed. Zombiefilms zijn altijd tof. Ik ben benieuwd hoe het in een serie gaat zijn. Films eindigen toch vaak snel in een grote shootdown of zoiets, ik vraag me af hoe ze het verhaal van zombies lang spannend kunnen houden.
deze internetheld leeft nu van zijn pensioenquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 11:19 schreef Elegy het volgende:
Kom op, interhetheld Een beetje creativiteit he
vroeger was alles beterquote:
klopt, wat nu?quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 11:26 schreef Forau_Diavolina het volgende:
[..]
Je hebt internet. Dat help al.
Ja maar ondertiteling is altijd handig erbij, en dat zal waarschijnlijk er niet bij zitten aangezien het Amerika only is.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 11:36 schreef x3ro het volgende:
[..]![]()
Je hebt nog dingen als streaming kijken.. die torrentjes etc
Straks die pilot epp maar eens gaan downloaden
Dat zullen dan wel 77 afleveringen wordenquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 15:42 schreef Elegy het volgende:
[..]
Lees de comicreeks anders, die zit inmiddels al op issue 77 en is nog steeds erg spannend
Same here, ik hoef die comic ook niet te kennenquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 00:43 schreef =HellFire= het volgende:
Ik ben nu al fan. En ik ken de comic niet eens.
Helloween!quote:
Je bent een hele dag aan het lezen geweest?quote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:44 schreef joyvke het volgende:
Had nog nooit gehoord van deze serie tot gisteren. Heb nu alle uitgegeven comic issues al uitgelezen. Kan niet wachten op de serie en issue 78. Veel realistische dan de meeste zombie comics die er zijn, ook over hoe mensen zo kunnen veranderen etc.
Dat kan mogelijk zijn. Ik heb wel vaker boeken gelezen die verfilmd zijn, na het zien van de film. Op zich is dit voor mij niet zo'n heel groot probleem. Je kan zo'n boek of film ook zien als aanvulling. Of tot de conclusie komen dat de film eigenlijk veel leuker is dan het boek, of andersom.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 15:34 schreef TheGeneral het volgende:
Maar als je de strips leest, neemt dat dan niet wat van het plezier van de serie weg? Ik wil niet dat ik al ongeveer weet wat er in de series gaat gebeuren omdat ik de strips heb gelezen.
Ik wil vrijwel altijd de film eerst zien, aangezien de boeken meestal beter zijn. Zo kan je dubbel genietenquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 16:17 schreef Redisformurder het volgende:
[..]
Dat kan mogelijk zijn. Ik heb wel vaker boeken gelezen die verfilmd zijn, na het zien van de film. Op zich is dit voor mij niet zo'n heel groot probleem. Je kan zo'n boek of film ook zien als aanvulling. Of tot de conclusie komen dat de film eigenlijk veel leuker is dan het boek, of andersom.
De hele dag aan het lezen geweest inderdaadquote:[..]
Je bent een hele dag aan het lezen geweest?De serie ziet er tof uit, dus ik wil de strips van te voren ook nog wel even lezen. Het post-apocalyptische genre.
quote:Pre-air
Dat gebeurt vaak met nieuwe series. Loopt het niet, dan blijft het daar bij. Heeft het vrij snel succes, dan bestellen ze gewoon extra afleveringen voor dit seizoen.quote:Op donderdag 28 oktober 2010 17:55 schreef planethugo het volgende:
zie nu pas dat S1 maar 6 afleveringen heeft, dat is dan wel weer jammer. Maargoed dat zal de kwaliteit en intensiteit waarschijnlijk al maar goed doen
Ben ook benieuwd waar ze met het verhaal heen gaan. Dit is volgens mij ook de eerste tv serie over zombies. Blijft dit een horror serie of wordt het straks een combinatie met drama, romantiek?? Ken wel de mini-serie Dead set.quote:Op zondag 31 oktober 2010 17:42 schreef jimjim1983 het volgende:
vond de eerste aflvering wel geinig. actiescenes kunnen alleen wel wat minder knullig. en kan me eerlijk gezegd ook niet voorstellen dat t heel lang boeiend blijft. hoewel t natuurlijk wel zombies zijn
Ik heb alle comics gelezen en drama en romantiek zit er zeker in. Al is dat niet van het (non-existente) niveau van GTST ofzo. Als ze zich aan de reeks houden hoef je niet te vrezen voor kazige liefdesscènes ofzo.quote:Op zondag 31 oktober 2010 19:53 schreef YellowBlacks het volgende:
[..]
Ben ook benieuwd waar ze met het verhaal heen gaan. Dit is volgens mij ook de eerste tv serie over zombies. Blijft dit een horror serie of wordt het straks een combinatie met drama, romantiek?? Ken wel de mini-serie Dead set.
http://www.imdb.com/title/tt1285482/
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Burnt to the core but not broken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Conscience do cost.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ookquote:
quote:Op maandag 1 november 2010 10:36 schreef Terpentin07 het volgende:
Kan iemand vertellen of deze verschilt van de preair? Anders ga ik hem nog een keer bekijken.
Dit ja, het had een beter effect dan die ene overgebleven cop op het bureau. Toffe seriequote:Op maandag 1 november 2010 13:59 schreef egeltje1985 het volgende:
Die halve zombiechick op het gras vond ik zelfs een beetje zielig...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DavidDuchovny: Alle programma's op SBS 6 zijn van grootse kwaliteit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 1 november 2010 16:23 schreef SeanFerdi het volgende:
dat trappenhuis was ook mooi.Hier hetzelfde.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 1 november 2010 16:23 schreef SeanFerdi het volgende:
dat trappenhuis was ook mooi.Idd, als ze alle horrorcliché's gaan afwerken dan blijft het niet lang leuk. Bij één shot was de camera ook redelijk lang op een lijk gericht, maar gelukkig stond die niet opeens op.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik vind het raar dat je chick zegt en niet gewoon vrouw of wijf. Omdat het geen chick isquote:Op maandag 1 november 2010 13:59 schreef egeltje1985 het volgende:
Was erg top! Geen onnodige schrikeffecten (al kunnen die ook wel leuk zijn hoor) maar gewoon een wereld bevolkt met zombies. Mooie menselijke verhalen er omheen. Die halve zombiechick op het gras vond ik zelfs een beetje zielig...
Als je als zombieliefhebber dit krijgt voorgeschoteld zijn die woorden niet vreemd hoor.quote:Op maandag 1 november 2010 20:52 schreef Merkie het volgende:
Briljant, waanzinnig, fantastisch. Het was best een leuke pilot, maar het is niet de nieuwe Lost ofzo qua pilots.
De pilot van Lost deed me dan weer totaal niets. Ik ben ook niet verder gegaan met de serie, vanaf het moment 1 kon het me weinig schelen. De personages zeiden me niets. In The Walking Dead echter, voelen de personages nu al drie-dimensionaler.quote:Op maandag 1 november 2010 20:52 schreef Merkie het volgende:
Briljant, waanzinnig, fantastisch. Het was best een leuke pilot, maar het is niet de nieuwe Lost ofzo qua pilots.
True that. Iemand zei laatst dat zombies zijn als bacon: waar je het ook bij doet, het wordt er beter op!quote:Op maandag 1 november 2010 20:55 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Als je als zombieliefhebber dit krijgt voorgeschoteld zijn die woorden niet vreemd hoor.
De neger van Jericho, die zou ik in elk postapocalyptisch scenario meteen vertrouwenquote:Op maandag 1 november 2010 20:54 schreef Silv het volgende:
Erg toffe pilot inderdaad. En die ene neger waarvan ik de naam steeds vergeet speelt mee.
Het was niet zomaar een aflevering he. Het is de pilot.quote:Op maandag 1 november 2010 20:55 schreef Silv het volgende:
[..]
65 minuten is heel redelijk voor 1 aflevering.
Seizoen 2 zit in de pocketquote:Op maandag 1 november 2010 21:10 schreef jeroen1976 het volgende:
Het aantal kijkers van de pilot is best wel aardig... 5.3 miljoen.Ik heb hem zelfs 2 keer gekeken, AMC HD heeft de aflevering 3 maal achterelkaar uitgezonden.
Zijn die altijd langer? Kijk niet zo vaak series namelijk.quote:Op maandag 1 november 2010 21:35 schreef Mandal het volgende:
[..]
Het was niet zomaar een aflevering he. Het is de pilot.
Meestal wel, ja. Soms is het een dubbele aflevering, soms komt er een kwartier bij. Breaking Bad bijvoorbeeld, ook van aMC had een pilot van ik meen anderhalf uur. Maar normale afleveringen zijn drie kwartier (overigens écht drie kwartier, niet de 40 minuten van andere zenders).quote:Op maandag 1 november 2010 21:47 schreef Silv het volgende:
[..]
Zijn die altijd langer? Kijk niet zo vaak series namelijk.
Ik ookquote:
quote:Op maandag 1 november 2010 22:21 schreef PirE het volgende:
[..]
Ik ook. Sommige dingen deden me wel wat aan 28 days later denken maar dat was ook een topfilm binnen het genre dus dat is zeker geen schande
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No resentment ever evened out a weaker hand
De comic heeft in het begin ook niet zo veel actie. Dat is het mooie van een lopende serie, er hoeft niets in 90 minuten gepropt te worden maar de personages kunnen goed geïntroduceerd worden.quote:Op maandag 1 november 2010 22:00 schreef opastokvis het volgende:
jammer dat het af en toe wat langdradig is.
maar de actiemomenten maken het dan weer goed.
hopelijk is aflevering 2 wat vlotter.
Ga toch weg. Langdradig m'n reet. Als je actie wil zien ga je maar de zoveelste zombie-actie film kijken. Dit is fucking goed omdat het drama is. Realistisch in het zombie genre.quote:Op maandag 1 november 2010 22:00 schreef opastokvis het volgende:
QFT.quote:Op dinsdag 2 november 2010 02:18 schreef ChickenMan het volgende:
[..]
Ga toch weg. Langdradig m'n reet. Als je actie wil zien ga je maar de zoveelste zombie-actie film kijken. Dit is fucking goed omdat het drama is. Realistisch in het zombie genre.
Ik vind het juist heerlijk dat het niet afgeraffeld hoeft te worden omdat in 90 minuten iedereen dood moet zijn behalve de vrouwelijke en mannelijke hoofdpersoon.quote:Op maandag 1 november 2010 22:00 schreef opastokvis het volgende:
Wat zijn de andere mogelijkheden dan?quote:Op dinsdag 2 november 2010 09:38 schreef Disorder het volgende:
Is die pilot tevens de 1e aflevering van het seizoen?
Geen idee. Dacht dat een pilot ook een op zichzelf staande test kon zijn, om daarna pas echt te beginnen.quote:Op dinsdag 2 november 2010 09:47 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
Wat zijn de andere mogelijkheden dan?
Second that! Zodra je hem ziet rennen: gewoon dezelfde kant op meerennen. Geen vragen stellen.quote:Op maandag 1 november 2010 21:11 schreef Stranger het volgende:
[..]
De neger van Jericho, die zou ik in elk postapocalyptisch scenario meteen vertrouwen![]()
quote:Op dinsdag 2 november 2010 10:03 schreef BroesWillems het volgende:
Gister gekeken, ik ben fan!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maarre, ik mag deze serie wel, lekker veel sfeer. Kijk uit naar ep 2
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
quote:Op dinsdag 2 november 2010 10:06 schreef HostiMeister het volgende:
[..]als reactie op je spoiler, jep kloptSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maarre, ik mag deze serie wel, lekker veel sfeer. Kijk uit naar ep 2
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
quote:Op dinsdag 2 november 2010 10:06 schreef HostiMeister het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maarre, ik mag deze serie wel, lekker veel sfeer. Kijk uit naar ep 2
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor de karakters:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Let op, erg grote spoilers!"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas![]()
Ik moest bij Morgan steeds denken aan Sol uit Snatch, maar dat komt omdat ik die film al 30x gezien heb. Ik hoopte dan ook dat hij tegen Rick zou zeggen toen hij dat geweer kreeg: "It's a fucking anti-aircraft gun, Rick!"
[ Bericht 0% gewijzigd door Bullet-tooth op 02-11-2010 12:03:51 ]Henk Knaagt Aan Schenen
Hij Kijkt Aapjes Soms![]()
De episodes zijn een uur! Dan vind ik het niet raar dat er maarquote:
6 eps zijn in een seizoen
Gister ep1 gezien echt tofhou echt van het zombie genre sinds ik left 4 dead speel.
![]()
quote:gelukkig dat ie niemand bij zich had die moest inparkerenOp dinsdag 2 november 2010 11:40 schreef Bullet-tooth het volgende:
Ik moest bij Morgan steeds denken aan Sol uit Snatch, maar dat komt omdat ik die film al 30x gezien heb. Ik hoopte dan ook dat hij tegen Rick zou zeggen toen hij dat geweer kreeg: "It's a fucking anti-aircraft gun, Rick!"
genoten van de pilot. Eerste 20 minuten waren wel heel erg 28 days later maar wat daarna kwam biedt veel perspectief. Fijn dat nu eens een zombiewereld helemaal uitgediept kan worden ipv in 2 uur afgeraffeld is.
Ik heb er iig weer een nieuwe serie bij![]()
![]()
Het was alles wat ik ervan had verwacht ... en meer.![]()
Spannend, gaaf, op een goede manier goor en ook nog ontroerend.![]()
![]()
Hele vette zombies, goed acteerwerk en de maincharacter is een sheriff op een paard.
Ik hou van deze serie.There's no justice, there's just us.![]()
Ik vond die laatste scene met de kruipende zombie best welquote:Op dinsdag 2 november 2010 14:41 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Het was alles wat ik ervan had verwacht ... en meer.![]()
Spannend, gaaf, op een goede manier goor en ook nog ontroerend.
eigenlijk.
"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There's no justice, there's just us.![]()
En dan ondertussen het overschakelen naar die zwarte man die z'n zombievrouw wou neerschieten. Dat was ookquote:Op dinsdag 2 november 2010 14:48 schreef Elegy het volgende:
[..]
Ik vond die laatste scene met de kruipende zombie best weleigenlijk.
Het blijft echt zo'n geniaal simpel idee, dat het verbazingwekkend is dat nog nooit iemand eerder erop is gekomen. Een serie over zombies i.p.v. films, waarin idd alles binnen 2 uur gepropt moet worden. Je nu tijd hebt om karaters uit te diepen en verhaal te maken. Zoals vele hierboven ookal hebben gezegd.
Enige beetje jammere vind ik dat we nu al weten dat die Lori en Carl nog leven. Was beter geweest als we samen met Rick in het ongewisse waren gebleven.![]()
quote:Op dinsdag 2 november 2010 14:53 schreef Foals het volgende:
T is een zombie. Alleen headshots doen de truc.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No resentment ever evened out a weaker hand![]()
quote:Op dinsdag 2 november 2010 14:53 schreef Foals het volgende:Geen spoiler nodig, de aflevering is al uitgezonden. Maar inhoudelijk: zombies hebben denk ik geen bloed nodig, ofzo? Ze zijn immers al overleden, het bloed is vastgeklonterd in zijn vaten. En op de één of andere wijze zullen hun hersens nog wel werken, dat juist een headshot ze uitschakelt. Is het hoofd slopen niet al een eeuwigheid de juiste manier van zombies te lijf gaan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
EDIT: Wat Silv zegt, dus. Overigens, hoe hebben ze dat eigenlijk gedaan, zonder onderlijf? CGI? Alles wat er nog wel was, zag er angstaanjagend realistisch uit. Ze hebben dan toch op de één of andere wijze de benen moeten verwijderen uit de shots.
last.fm | Voor iemand met een hamer ziet alles eruit als een spijker.![]()
True. Maar in bijvoorbeeld 28 days/weeks later sterven ze uiteindelijk omdat ze verhongeren. En in sommige games/films zijn ze ook wel neer te krijgen door ze kapot te knallen. Je zag ook dat deze halve zombie erg verzwakt was doordat ze daar al een aantal dagen lag.quote:Op dinsdag 2 november 2010 15:00 schreef Orbis het volgende:
[..]
Geen spoiler nodig, de aflevering is al uitgezonden. Maar inhoudelijk: zombies hebben denk ik geen bloed nodig, ofzo? Ze zijn immers al overleden, het bloed is vastgeklonterd in zijn vaten. En op de één of andere wijze zullen hun hersens nog wel werken, dat juist een headshot ze uitschakelt. Is het hoofd slopen niet al een eeuwigheid de juiste manier van zombies te lijf gaan?
Maar het werd inderdaad in de aflevering gezegd dat het hoofd de enige oplossing was.
De halve zombie scene zag er overigens heel goed uit. Mooie special effects.There's no justice, there's just us.![]()
In 28 days later gaan ze niet eerst dood voordat ze een zombie worden, het zijn geïnfecteerden.quote:Op dinsdag 2 november 2010 15:03 schreef Foals het volgende:
[..]
True. Maar in bijvoorbeeld 28 days/weeks later sterven ze uiteindelijk omdat ze verhongeren. En in sommige games/films zijn ze ook wel neer te krijgen door ze kapot te knallen. Je zag ook dat deze halve zombie erg verzwakt was doordat ze daar al een aantal dagen lag.
Maar het werd inderdaad in de aflevering gezegd dat het hoofd de enige oplossing was.
De halve zombie scene zag er overigens heel goed uit. Mooie special effects.![]()
Ohja ofc, infected en zombies zijn verschillend. Mijn excuses!quote:Op dinsdag 2 november 2010 15:06 schreef JackHerrer het volgende:
[..]
In 28 days later gaan ze niet eerst dood voordat ze een zombie worden, het zijn geïnfecteerden.There's no justice, there's just us.![]()
Ik zat trouwens de strip door te bladeren, en ze zijn het redelijk trouw gebleven. Alleen het einde in de stad was anders,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 2 november 2010 15:18 schreef JackHerrer het volgende:
Ik zat trouwens de strip door te bladeren, en ze zijn het redelijk trouw gebleven. Alleen het einde in de stad was anders,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Ik had gehoopt dat soort dingen in de making of te zien, maar dat was gewoon 1 lang reclamepraatjequote:Op dinsdag 2 november 2010 15:00 schreef Orbis het volgende:
...
Overigens, hoe hebben ze dat eigenlijk gedaan, zonder onderlijf? CGI? Alles wat er nog wel was, zag er angstaanjagend realistisch uit. Ze hebben dan toch op de één of andere wijze de benen moeten verwijderen uit de shots.![]()
![]()
Die kruipende zombie is gewoon met CGI gedaan...de actrice had een soort blauw pakje aan, en dat blauwe gummen ze dan weg. Dat bloed van het schot van de sheriff was ook CGI trouwens."Make money. Make more money. Make other people produce so as to make more money."
Hubbard Communications Office Policy Letter (9 March 1972)![]()
Je doet de make-up afdeling te kortquote:Op dinsdag 2 november 2010 17:56 schreef MrData het volgende:
Die kruipende zombie is gewoon met CGI gedaan...de actrice had een soort blauw pakje aan, en dat blauwe gummen ze dan weg.![]()
![]()
![]()
Aardige pilot overigens, al vind ik twee dingen wel jammer;
- Bij Zombiefilms vind ik het verhaal van 1e geinfecteerd tot pandemie altijd het meest boeiende
- Ik vind de hoofdrolspeler wat weinig uitstraling hebben
Plus dat de hoofdrolspeler duidelijk nog nooit een zombiefilm heeft gezienDamn; loopt gewoon even naar een huis te roepen of hij benzine mag lenen, gaat op een paard een stad in; hoe graag wil je dood?
Verder wel boeiend natuurlijk; een zombie-serie. Ben dan ook benieuwd of ze er meer uit halen dan 6 afzonderlijke korte zombieverhalen.Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl![]()
Fantastische pilot. Hele mooie scene met die switch tussen de bicycle girl en die man die zijn vrouw wou neerschieten.
Kan niet wachten tot de volgende.
There is no rehab for stupidity.![]()
Dat roepen is juist slim. Minder kans om ineens geambushed te worden.quote:Op dinsdag 2 november 2010 18:21 schreef Cheiron het volgende:
Plus dat de hoofdrolspeler duidelijk nog nooit een zombiefilm heeft gezienDamn; loopt gewoon even naar een huis te roepen of hij benzine mag lenen, gaat op een paard een stad in; hoe graag wil je dood?
![]()
![]()
Ja, zo voorkom je ook dat eventueel levende bewoners je aanzien voor iets anders, en je gelijk overhoop schieten. Helemaal zo gek niet, dat roepen.quote:Op dinsdag 2 november 2010 18:43 schreef ChickenMan het volgende:
[..]
Dat roepen is juist slim. Minder kans om ineens geambushed te worden.
![]()
Nu niet meer hèquote:Op dinsdag 2 november 2010 14:45 schreef Foals het volgende:
Hele vette zombies, goed acteerwerk en de maincharacter is een sheriff op een paard.
Ik hou van deze serie.![]()
![]()
Als je het kan is paardrijden tijdens een zombie uitbraak eigenlijk heel nuttig. Je hebt geen benzine nodig, is makkelijker dan een fiets en het dier zal ook gevaar opmerken. Bovendien kan je in het uiterste geval het beest ook nog op eten. Hoewel dat in deze episode niet meer mogelijk isquote:Op dinsdag 2 november 2010 18:21 schreef Cheiron het volgende:
Aardige pilot overigens, al vind ik twee dingen wel jammer;
- Bij Zombiefilms vind ik het verhaal van 1e geinfecteerd tot pandemie altijd het meest boeiende
- Ik vind de hoofdrolspeler wat weinig uitstraling hebben
Verder wel boeiend natuurlijk; een zombie-serie. Ben dan ook benieuwd of ze er meer uit halen dan 6 afzonderlijke korte zombieverhalen.
"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas![]()
Dat einde van eps 1 was goed gedaan
Toen hij Atlanta in reedt bedacht ik me "zo'n grote stad en dan zo leeg". En toenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*![]()
Net aflevering 1 gezien. Erg, erg gaaf. Heb zin in de volgende! Doet me ook een beetje denken aan de Left4dead reeks die ik al een aardig tijdje speel![]()
![]()
Tsja, eerder op de dag zag ik Zombieland waarin ze rondreden in een Escalade met een schoep op de voorkant. Dat zag ik eerder als alternatief op het paardquote:Op dinsdag 2 november 2010 20:36 schreef Elegy het volgende:
[..]
Als je het kan is paardrijden tijdens een zombie uitbraak eigenlijk heel nuttig. Je hebt geen benzine nodig, is makkelijker dan een fiets en het dier zal ook gevaar opmerken. Bovendien kan je in het uiterste geval het beest ook nog op eten. Hoewel dat in deze episode niet meer mogelijk is
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl![]()
Dat heeft ook wel voordelen jaquote:Op dinsdag 2 november 2010 22:47 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Tsja, eerder op de dag zag ik Zombieland waarin ze rondreden in een Escalade met een schoep op de voorkant. Dat zag ik eerder als alternatief op het paard
Maar het ding zuipt benzine, kan stuk gaan en maakt een hoop kabaal
Ik ook. Nu al een van de betere series dit jaarquote:Op dinsdag 2 november 2010 22:37 schreef Disorder het volgende:
Net aflevering 1 gezien. Erg, erg gaaf. Heb zin in de volgende!
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''![]()
Zit de comic even te kijken. Scenes zijn allemaal iets anders. Daar zitten bijvoorbeeld in het begin allemaal zombies in het ziekenhuis. Die man zegt bijvoorbeeld tegen zijn zoon wat doe je?hij leeft! nadat hij hem met een schep slaat. En die Sara Tandredi van Prison Break is dus de vrouw van Rick Grimes
![]()
![]()
er zitten toch ook zombies in het ziekenhuis, alleen in een afgesloten deelquote:Op dinsdag 2 november 2010 23:34 schreef Dj_Day-V het volgende:
Zit de comic even te kijken. Scenes zijn allemaal iets anders. Daar zitten bijvoorbeeld in het begin allemaal zombies in het ziekenhuis. Die man zegt bijvoorbeeld tegen zijn zoon wat doe je?hij leeft! nadat hij hem met een schep slaat. En die Sara Tandredi van Prison Break is dus de vrouw van Rick Grimes
namaste![]()
quote:Op woensdag 3 november 2010 09:45 schreef Dulk het volgende:
[..]
er zitten toch ook zombies in het ziekenhuis, alleen in een afgesloten deel
Hier maakte hij de deur niet open...![]()
Dat is logisch, die kerel in de strip doet nu snel de deur dicht en schrijft "Don't open, dead inside" op de deur, dan gaat die kerel uit de serie natuurlijk niet meer naar binnen....quote:Op woensdag 3 november 2010 09:57 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hier maakte hij de deur niet open...
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 03-11-2010 10:29:42 (toelichting) ]![]()
quote:Op woensdag 3 november 2010 10:03 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Dat is logisch, die kerel in de strip doet nu snel de deur dicht en schrijft "Don't open, dead inside" op de deur, dan gaat die kerel uit de serie natuurlijk niet meer naar binnen....![]()
![]()
![]()
Ik vond dat open luik onder die tank wel iets te.. was dat in de strips ook zo?heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk![]()
nope overigens begint de strip ook in het ziekenhuisquote:Op woensdag 3 november 2010 12:08 schreef Schenkstroop het volgende:
Ik vond dat open luik onder die tank wel iets te.. was dat in de strips ook zo?![]()
Het moet ook niet exact hetzelfde als de strip zijn he, een televisieserie is anders dan een comic. En ach, ze kunnen moeilijk de hoofdrolspeler in de eerste aflevering dood laten gaan. Opgesloten zitten in een tank met een horde zombies om hem heen vond ik wel een goed einde. Ga je denken over hoe hij daar uit moet gaan komen.
Ik vond het een goede einde van de eerste aflevering i.i.g.![]()
![]()
ik verdenk hem ervan gered te worden door dat kleine ventjequote:Op woensdag 3 november 2010 13:04 schreef Kremers het volgende:
Het moet ook niet exact hetzelfde als de strip zijn he, een televisieserie is anders dan een comic. En ach, ze kunnen moeilijk de hoofdrolspeler in de eerste aflevering dood laten gaan. Opgesloten zitten in een tank met een horde zombies om hem heen vond ik wel een goed einde. Ga je denken over hoe hij daar uit moet gaan komen.
Ik vond het een goede einde van de eerste aflevering i.i.g.![]()
![]()
Ik was meteen achter het stuur van die tank gaan zitten![]()
Benzine zal wel op zijn en zo niet dan nog zou ik dat ding waarschijnlijk nooit aan de praat krijgen, maar het lijkt me op z'n minst het proberen waard.![]()
Hoezo zou de brandstof op zijn?quote:Op woensdag 3 november 2010 13:35 schreef Symer het volgende:
Ik was meteen achter het stuur van die tank gaan zitten![]()
Benzine zal wel op zijn en zo niet dan nog zou ik dat ding waarschijnlijk nooit aan de praat krijgen, maar het lijkt me op z'n minst het proberen waard.2000 light years from home![]()
In zo'n tank ben je vrij veilig voor zombies, dus dat de brandstof al op was en het ding daar als last stand stond is niet ondenkbaar. Anders hadden ze toch gewoon de luiken dicht kunnen houden en weer weg kunnen rijden?quote:
Of wellicht heeft dat ding daar een maand gestaan met draaiende motor ofzo.
Als ik die tank gestart kreeg en er zou nog benzine in blijken te zitten zou ik blij verrast zijn iig.![]()
Er zat nog maar 1 gast in de tank. Lijkt me sterk dat een hele crew de tank verlaat midden in een met zombies geinfesteerd gebied als ze de tank nog werkt.quote:![]()
Let wel, het zijn Amerikanen hè, er zal er wel één Rambo willen hebben spelen, resulterend in a one man army #fail..quote:Op woensdag 3 november 2010 13:51 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Er zat nog maar 1 gast in de tank. Lijkt me sterk dat een hele crew de tank verlaat midden in een met zombies geinfesteerd gebied als ze de tank nog werkt.Waarvan de rest van de tankcrew het dupe van geworden is ofzo..
....nachtrijder...Nachtzwelgje!![]()
Dat met die radio en een toevallige meekijker in die tank vond ik ook iets té.heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk![]()
quote:Op dinsdag 2 november 2010 00:48 schreef Schenkstroop het volgende:
Ik vond em niet zo heel erg tof. Ik kijk nu wel naar "Breaking Bad"
quote:Op woensdag 3 november 2010 12:08 schreef Schenkstroop het volgende:
Ik vond dat open luik onder die tank wel iets te.. was dat in de strips ook zo?
Nou weten we het welquote:Op woensdag 3 november 2010 14:21 schreef Schenkstroop het volgende:
Dat met die radio en een toevallige meekijker in die tank vond ik ook iets té.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
De tank rijdt wellicht niet meer, maar ik zag wel tankammunitie liggen. Gewoon wat zombies wegknallen met dat dingEn anders het machinegeweer gebruiken, tanks hebben vaak aan de voorkant nog een machinegeweer zitten die van binnen uit te gebruiken is.
Over zombies heen rijden was ook mijn eerste gedachte. Leuk om over na te denken hoe iemand zich uit zo'n situatie gaat redden![]()
![]()
Rechtermuisklik, toch?quote:Op woensdag 3 november 2010 14:55 schreef Kremers het volgende:
De tank rijdt wellicht niet meer, maar ik zag wel tankammunitie liggen. Gewoon wat zombies wegknallen met dat dingEn anders het machinegeweer gebruiken, tanks hebben vaak aan de voorkant nog een machinegeweer zitten die van binnen uit te gebruiken is.
Over zombies heen rijden was ook mijn eerste gedachte. Leuk om over na te denken hoe iemand zich uit zo'n situatie gaat reddenAll you know about me is what I've sold you, dumb fuck![]()
Toffe serie alleen vind ik de karakters nog niet echt denderend! Kan niet wachten tot de volgende aflevering!
Hoe zijn de kijkcijfers en hoe is het ontvangen in amerika?![]()
Goed. Goede recensies, hoge kijkcijfers.quote:Op woensdag 3 november 2010 15:03 schreef Deceit het volgende:
Toffe serie alleen vind ik de karakters nog niet echt denderend! Kan niet wachten tot de volgende aflevering!
Hoe zijn de kijkcijfers en hoe is het ontvangen in amerika?2000 light years from home![]()
Ik denk dat die meekijker zich ergens bovenop een dak bevindt en oorspronkelijk in de tank zat. Toen hij een horde zombies hoorde schreeuwen keek hij naar beneden en zag hij iemand van z'n paard afdonderen en de tank inklimmen. Hij pakte vervolgens z'n radio en nam contact met hem op.quote:Op woensdag 3 november 2010 14:21 schreef Schenkstroop het volgende:
Dat met die radio en een toevallige meekijker in die tank vond ik ook iets té.There's no justice, there's just us.![]()
Grote kans dat het 1 van die militairen is die in die tank zaten.quote:Op woensdag 3 november 2010 15:10 schreef Foals het volgende:
[..]
Ik denk dat die meekijker zich ergens bovenop een dak bevindt en oorspronkelijk in de tank zat. Toen hij een horde zombies hoorde schreeuwen keek hij naar beneden en zag hij iemand van z'n paard afdonderen en de tank inklimmen. Hij pakte vervolgens z'n radio en nam contact met hem op.
(ik denk niet dat een tank zomaar door iedereen via een radio benaderd kan worden lijkt me).Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*![]()
Deze serie had ik niet nu moeten kijken, maar volgend jaar als heel het seizoen online zou staan
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''![]()
met maar 6 aflevering hoef je geen jaar te wachten tot heel het seizoen online staatquote:Op woensdag 3 november 2010 15:26 schreef bijdehand het volgende:
Deze serie had ik niet nu moeten kijken, maar volgend jaar als heel het seizoen online zou staan![]()
![]()
Komen ze wekelijks?quote:Op woensdag 3 november 2010 15:34 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
met maar 6 aflevering hoef je geen jaar te wachten tot heel het seizoen online staatIk heb niet gezocht maar als iemand dat weet hier....
quote:Op woensdag 3 november 2010 15:14 schreef wdn het volgende:
[..]
Grote kans dat het 1 van die militairen is die in die tank zaten.
(ik denk niet dat een tank zomaar door iedereen via een radio benaderd kan worden lijkt me).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 3 november 2010 15:42 schreef Deceit het volgende:
[..]Waarom zou je dat uitzoeken op internet? Dan is de lol er toch ook van af?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There's no justice, there's just us.![]()
Jaquote:Op woensdag 3 november 2010 15:39 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Komen ze wekelijks?Ik heb niet gezocht maar als iemand dat weet hier....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ik was gewoon op de officiele website hoor. the characters aan het bekijken!quote:Op woensdag 3 november 2010 15:43 schreef Foals het volgende:
[..]
Waarom zou je dat uitzoeken op internet? Dan is de lol er toch ook van af?
![]()
Wat ook een verklaart waarom het luik openstondquote:Op woensdag 3 november 2010 15:14 schreef wdn het volgende:
[..]
Grote kans dat het 1 van die militairen is die in die tank zaten.
(ik denk niet dat een tank zomaar door iedereen via een radio benaderd kan worden lijkt me).Ik telde twee soldaten op/in de tank terwijl er volgens mij 4/6 mensen in een tank zitten. De anderen zijn gevlucht via het luik.
![]()
Toch jammer dat het maar 6 afleveringen zijn. Ik had er geen 22 verwacht, maar toch het voor HBO en AMC klassieke 12 à 13.The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.![]()
Score op IMDB is 9.5 met 2300 stemmen.
Serie is natuurlijk ook vrij laat begonnen, seizoen 2 zal wel gewoon 12 afleveringen bevatten. Of de studio bestelt er 6 bij voor dit seizoen, zou ook kunnen. Doen studio's wel vaker als een serie erg goed begint.
Nieuwe series zijn ze erg voorzichtig mee, zal ook wel geen goedkope grap zijn om dit te maken met al die make-up en CGI.![]()
Inderdaad, ik denk dat het budget na 6 aflevering gewoon op was.quote:Op woensdag 3 november 2010 16:02 schreef Kremers het volgende:
Score op IMDB is 9.5 met 2300 stemmen.
Serie is natuurlijk ook vrij laat begonnen, seizoen 2 zal wel gewoon 12 afleveringen bevatten. Of de studio bestelt er 6 bij voor dit seizoen, zou ook kunnen. Doen studio's wel vaker als een serie erg goed begint.
Nieuwe series zijn ze erg voorzichtig mee, zal ook wel geen goedkope grap zijn om dit te maken met al die make-up en CGI.
Allemaal massaal de dvd box kopen als hij uitkomt zodat we volgend seizoen wél 12+ eps hebben
There's no justice, there's just us.![]()
Of er komen er nog 6 bij voor 2e helft van het seizoenquote:Op woensdag 3 november 2010 15:58 schreef SaintOfKillers het volgende:
Toch jammer dat het maar 6 afleveringen zijn. Ik had er geen 22 verwacht, maar toch het voor HBO en AMC klassieke 12 à 13.Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''![]()
Dat is niet nodig hoor, de kijkcijfers zeggen genoeg.quote:Op woensdag 3 november 2010 16:07 schreef Foals het volgende:
[..]
Inderdaad, ik denk dat het budget na 6 aflevering gewoon op was.
Allemaal massaal de dvd box kopen als hij uitkomt zodat we volgend seizoen wél 12+ eps hebben2000 light years from home![]()
Ik mag het hopen.quote:Op woensdag 3 november 2010 16:09 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Of er komen er nog 6 bij voor 2e helft van het seizoen
Ik vind het tempo exact zoals het moet zijn, maar dan raak je met 6 afleveringen niet erg ver.The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.![]()
Vind ik ook. Net zoiets als Jericho seizoen 1. Een van de betere series.quote:Op woensdag 3 november 2010 16:12 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Ik mag het hopen.
Ik vind het tempo exact zoals het moet zijn, maar dan raak je met 6 afleveringen niet erg ver.Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''![]()
Hey you, dumbass
I don't trust books. They're all facts and no heart
Online poker is more addicting than snorting cocaine off Jessica Alba’s tits
Sam Querrey en John Isner, culthelden in wording!![]()
Alleen werd die wel vrij snel geannuleerdquote:Op woensdag 3 november 2010 16:15 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Vind ik ook. Net zoiets als Jericho seizoen 1. Een van de betere series.Hoewel ik Jericho nooit echt een super serie heb gevonden.
![]()
Zo. Net mezelf gewaagd aan de eerste aflevering. Voordat ik hier verder ga posten ga ik eerst alle lichten in m'n huis aandoen, de tv zappen naar iets vrolijks en dit topic doorlezen.
En de zeven kleuren stront opruimen.![]()
![]()
Nou nou nou..quote:Op woensdag 3 november 2010 21:37 schreef Cee het volgende:
Zo. Net mezelf gewaagd aan de eerste aflevering. Voordat ik hier verder ga posten ga ik eerst alle lichten in m'n huis aandoen, de tv zappen naar iets vrolijks en dit topic doorlezen.
En de zeven kleuren stront opruimen.
....nachtrijder...Nachtzwelgje!![]()
Ik ben trouwens niet bekend met het zombie-genre maar het deed me ook een beetje denken aan Stephen King's The Stand.![]()
Walking Dead Survival Test
Ik ben een father figure![]()
Wat is dat trouwens met die zombie die je steeds in beeld ziet bij die test? Tijdens de aflevering werd er ook steeds op hem ingezoomt (hij liep rond de tank), waarbij het leek alsof hij slimmer was dan de rest![]()
![]()
D'r zit geen schrik effect in oid. Wel wat gore, maar niet extreem.quote:Op woensdag 3 november 2010 21:37 schreef Cee het volgende:
En de zeven kleuren stront opruimen.Geen referral hier.![]()
Gelukkig zat het er niet in, dan had ik het amper kunnen zien.quote:Op woensdag 3 november 2010 22:19 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
D'r zit geen schrik effect in oid. Wel wat gore, maar niet extreem.Maar ik kreeg gewoon de kriebels van die gory ministry of funny walks, de aangevreten lijken, de totale leegte van omgeving van alles.
![]()
Waarom wist ik hier nog niet van? Ik ben nu aflevering 1 aan het downloaden en ben best benieuwd.
Man is least himself when he talks in his own person. Give him a mask, and he will tell you the truth.” ~Oscar Wilde![]()
Natural leader, hmm misschien is die zombie wel de gene die ze het mooist gemaakt vondenquote:Op woensdag 3 november 2010 22:19 schreef Symer het volgende:
Wat is dat trouwens met die zombie die je steeds in beeld ziet bij die test? Tijdens de aflevering werd er ook steeds op hem ingezoomt (hij liep rond de tank), waarbij het leek alsof hij slimmer was dan de rest
Two guys and a Duck: #1 #2
#3 #4
Op vrijdag 26 augustus 2011 19:59 schreef ColaBlikje het volgende:
Deze eend moet een eigen stripboek krijgen :D Of een deel in de Donald Duck, of de krant ofzo.![]()
Tough Chick
Life is a waste of time. Time is a waste of life.
So let's get wasted and have the time of our lives.![]()
Wauw, oke, ik ben dus heel erg onder de indruk. Kan nu al niet wachten op de volgende aflevering.
Oh ik ben trouwens een hillbilly survivalist
Man is least himself when he talks in his own person. Give him a mask, and he will tell you the truth.” ~Oscar Wilde![]()
quote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Wow, wat een ontzettende verrassingSupervette eerste EP. Eindelijk een serie waarvan ik echt met overtuiging kan zeggen dat ik zin heb om 'm te gaan volgen. Vond het voor een serie ook erg goed opgezet met goede realistische details (schot in de tank dat leidt tot piep in de oren etc).
Ben er erg benieuwd naar![]()
![]()
Ff afwachten wat er in de komende paar afleveringen gaat gebeuren maar dat heeft zeker potentie.
Money won is twice as sweet as money earned.![]()
ik ben een Alpha Male.quote:Op woensdag 3 november 2010 22:19 schreef Symer het volgende:
Wat is dat trouwens met die zombie die je steeds in beeld ziet bij die test? Tijdens de aflevering werd er ook steeds op hem ingezoomt (hij liep rond de tank), waarbij het leek alsof hij slimmer was dan de rest
zal dan wel diep weggestopt zitten...![]()
![]()
Ik ben ook wel benieuwd geworden en ga nu EP01 kijken.Volstaat het niet te zien dat een tuin mooi is zonder ook te moeten geloven dat er ook nog feeën in wonen?![]()
Viel me zeker niet tegen. Ik heb niet zoveel met dit genre, maar ga het verder wel volgen.
Mooie scene toen hij op het paard door een verlaten stad reed en benieuwd hoe hij zich uit die tank redt.Volstaat het niet te zien dat een tuin mooi is zonder ook te moeten geloven dat er ook nog feeën in wonen?![]()
ik ben father figure
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?![]()
Natural Leader. Ben benieuwd of dat in de praktijk ook zo zou zijn
DavidDuchovny: Alle programma's op SBS 6 zijn van grootse kwaliteit![]()
iets zegt me dat de aankondiging beter is dan de film zelf want wat kan dit nou brengen wat wij in allerlei andere zombiefilms al niet gezien hebben? Evil Dead,Walking of the Dead etc etc.![]()
eerst zien dan geloven dat het iets is.
Yvonne schreef op maandag 31 oktober 2011 @
13:59:43 in DEF SC #282 aan AchJa & Co
Vanaf hier en nu stopt het in DEF én op FOK!
Ik wil hier een normale SC zonder gebitch!![]()
Dit gaat over een serie, niet een film. De 1e ep is al uitgezonden in de US, dus je kan het al bekijken.When all else fails, you always have delusion.![]()
Get your shit straight.quote:Op donderdag 4 november 2010 11:35 schreef rubje het volgende:
iets zegt me dat de aankondiging beter is dan de film zelf want wat kan dit nou brengen wat wij in allerlei andere zombiefilms al niet gezien hebben? Evil Dead,Walking of the Dead etc etc.![]()
eerst zien dan geloven dat het iets is.There's no justice, there's just us.![]()
Vind het wel fijn dat de zombies gewoon lekker origineel langzaam zijn. Beter dan al die snelle en rennende beesten die je laatste tijd veel meer ziet in de films.If I'm sad, I stop being sad and be awesome instead. True story![]()
quote:Op donderdag 4 november 2010 11:35 schreef rubje het volgende:
eerst zien dan geloven dat het iets is.
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck![]()
ten eerste het is een serie... ? evil dead bevat geen zombie's en walking of the dead????quote:Op donderdag 4 november 2010 11:35 schreef rubje het volgende:
eerst zien dan geloven dat het iets is.![]()
![]()
Is hier trouwens iemand die de strips kent en mij gerust kan stellen dat Rick aan het einde van het verhaal niet gewoon wakker wordt uit z'n coma en alles dus gedroomd heeft?![]()
Maar geef toe, sprintende zombies/infected zijn een stuk enger.quote:Op donderdag 4 november 2010 13:42 schreef MaxC het volgende:
Vind het wel fijn dat de zombies gewoon lekker origineel langzaam zijn. Beter dan al die snelle en rennende beesten die je laatste tijd veel meer ziet in de films.There's no justice, there's just us.![]()
In Resident Evil vond ik die snelle zombie-honden altijd het engstquote:Op donderdag 4 november 2010 13:48 schreef Foals het volgende:
[..]
Maar geef toe, sprintende zombies/infected zijn een stuk enger.![]()
![]()
Ik dacht al precies hetzelfde, maar ik concludeerde dat ik dat een heel laf einde zou vinden.quote:Op donderdag 4 november 2010 13:48 schreef Symer het volgende:
Is hier trouwens iemand die de strips kent en mij gerust kan stellen dat Rick aan het einde van het verhaal niet gewoon wakker wordt uit z'n coma en alles dus gedroomd heeft?![]()
![]()
ik kan je gerust stellen.het is geen droom.quote:Op donderdag 4 november 2010 13:48 schreef Symer het volgende:
is die strip al afgerond of verschijnen daar nog nieuwe delen vanquote:Op donderdag 4 november 2010 13:54 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
ik kan je gerust stellen.het is geen droom.![]()
volgens mij loopt de serie nog. zeker met deze hernieuwde interessequote:Op donderdag 4 november 2010 14:45 schreef planethugo het volgende:
[..]
is die strip al afgerond of verschijnen daar nog nieuwe delen van![]()
![]()
Zoveel faal....quote:Op donderdag 4 november 2010 11:35 schreef rubje het volgende:
eerst zien dan geloven dat het iets is.Man is least himself when he talks in his own person. Give him a mask, and he will tell you the truth.” ~Oscar Wilde
Forum Opties Forumhop: Hop naar: