Dat roepen is juist slim. Minder kans om ineens geambushed te worden.quote:Op dinsdag 2 november 2010 18:21 schreef Cheiron het volgende:
Plus dat de hoofdrolspeler duidelijk nog nooit een zombiefilm heeft gezienDamn; loopt gewoon even naar een huis te roepen of hij benzine mag lenen, gaat op een paard een stad in; hoe graag wil je dood?
Ja, zo voorkom je ook dat eventueel levende bewoners je aanzien voor iets anders, en je gelijk overhoop schieten. Helemaal zo gek niet, dat roepen.quote:Op dinsdag 2 november 2010 18:43 schreef ChickenMan het volgende:
[..]
Dat roepen is juist slim. Minder kans om ineens geambushed te worden.
Nu niet meer hèquote:Op dinsdag 2 november 2010 14:45 schreef Foals het volgende:
Hele vette zombies, goed acteerwerk en de maincharacter is een sheriff op een paard.
Ik hou van deze serie.
Als je het kan is paardrijden tijdens een zombie uitbraak eigenlijk heel nuttig. Je hebt geen benzine nodig, is makkelijker dan een fiets en het dier zal ook gevaar opmerken. Bovendien kan je in het uiterste geval het beest ook nog op eten. Hoewel dat in deze episode niet meer mogelijk isquote:Op dinsdag 2 november 2010 18:21 schreef Cheiron het volgende:
Aardige pilot overigens, al vind ik twee dingen wel jammer;
- Bij Zombiefilms vind ik het verhaal van 1e geinfecteerd tot pandemie altijd het meest boeiende
- Ik vind de hoofdrolspeler wat weinig uitstraling hebben
Plus dat de hoofdrolspeler duidelijk nog nooit een zombiefilm heeft gezienDamn; loopt gewoon even naar een huis te roepen of hij benzine mag lenen, gaat op een paard een stad in; hoe graag wil je dood?
Verder wel boeiend natuurlijk; een zombie-serie. Ben dan ook benieuwd of ze er meer uit halen dan 6 afzonderlijke korte zombieverhalen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
Tsja, eerder op de dag zag ik Zombieland waarin ze rondreden in een Escalade met een schoep op de voorkant. Dat zag ik eerder als alternatief op het paardquote:Op dinsdag 2 november 2010 20:36 schreef Elegy het volgende:
[..]
Als je het kan is paardrijden tijdens een zombie uitbraak eigenlijk heel nuttig. Je hebt geen benzine nodig, is makkelijker dan een fiets en het dier zal ook gevaar opmerken. Bovendien kan je in het uiterste geval het beest ook nog op eten. Hoewel dat in deze episode niet meer mogelijk is
Dat heeft ook wel voordelen jaquote:Op dinsdag 2 november 2010 22:47 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Tsja, eerder op de dag zag ik Zombieland waarin ze rondreden in een Escalade met een schoep op de voorkant. Dat zag ik eerder als alternatief op het paard
Ik ook. Nu al een van de betere series dit jaarquote:Op dinsdag 2 november 2010 22:37 schreef Disorder het volgende:
Net aflevering 1 gezien. Erg, erg gaaf. Heb zin in de volgende!
er zitten toch ook zombies in het ziekenhuis, alleen in een afgesloten deelquote:Op dinsdag 2 november 2010 23:34 schreef Dj_Day-V het volgende:
Zit de comic even te kijken. Scenes zijn allemaal iets anders. Daar zitten bijvoorbeeld in het begin allemaal zombies in het ziekenhuis. Die man zegt bijvoorbeeld tegen zijn zoon wat doe je?hij leeft! nadat hij hem met een schep slaat. En die Sara Tandredi van Prison Break is dus de vrouw van Rick Grimes
quote:Op woensdag 3 november 2010 09:45 schreef Dulk het volgende:
[..]
er zitten toch ook zombies in het ziekenhuis, alleen in een afgesloten deel
Dat is logisch, die kerel in de strip doet nu snel de deur dicht en schrijft "Don't open, dead inside" op de deur, dan gaat die kerel uit de serie natuurlijk niet meer naar binnen....quote:Op woensdag 3 november 2010 09:57 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hier maakte hij de deur niet open...
quote:Op woensdag 3 november 2010 10:03 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Dat is logisch, die kerel in de strip doet nu snel de deur dicht en schrijft "Don't open, dead inside" op de deur, dan gaat die kerel uit de serie natuurlijk niet meer naar binnen....
nope overigens begint de strip ook in het ziekenhuisquote:Op woensdag 3 november 2010 12:08 schreef Schenkstroop het volgende:
Ik vond dat open luik onder die tank wel iets te.. was dat in de strips ook zo?
ik verdenk hem ervan gered te worden door dat kleine ventjequote:Op woensdag 3 november 2010 13:04 schreef Kremers het volgende:
Het moet ook niet exact hetzelfde als de strip zijn he, een televisieserie is anders dan een comic. En ach, ze kunnen moeilijk de hoofdrolspeler in de eerste aflevering dood laten gaan. Opgesloten zitten in een tank met een horde zombies om hem heen vond ik wel een goed einde. Ga je denken over hoe hij daar uit moet gaan komen.
Ik vond het een goede einde van de eerste aflevering i.i.g.
Hoezo zou de brandstof op zijn?quote:Op woensdag 3 november 2010 13:35 schreef Symer het volgende:
Ik was meteen achter het stuur van die tank gaan zitten![]()
Benzine zal wel op zijn en zo niet dan nog zou ik dat ding waarschijnlijk nooit aan de praat krijgen, maar het lijkt me op z'n minst het proberen waard.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |