abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 2 november 2010 @ 18:26:14 #201
183691 Just_Shut_Up
Moments we forget...
pi_88256804
Fantastische pilot :). Hele mooie scene met die switch tussen de bicycle girl en die man die zijn vrouw wou neerschieten.
Kan niet wachten tot de volgende ^O^ .
There is no rehab for stupidity.
pi_88257437
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 november 2010 18:21 schreef Cheiron het volgende:
Plus dat de hoofdrolspeler duidelijk nog nooit een zombiefilm heeft gezien ;) Damn; loopt gewoon even naar een huis te roepen of hij benzine mag lenen, gaat op een paard een stad in; hoe graag wil je dood?
Dat roepen is juist slim. Minder kans om ineens geambushed te worden. ;)
pi_88257590
quote:
Op dinsdag 2 november 2010 18:43 schreef ChickenMan het volgende:

[..]

Dat roepen is juist slim. Minder kans om ineens geambushed te worden. ;)
Ja, zo voorkom je ook dat eventueel levende bewoners je aanzien voor iets anders, en je gelijk overhoop schieten. Helemaal zo gek niet, dat roepen.
pi_88258017
quote:
Op dinsdag 2 november 2010 14:45 schreef Foals het volgende:
Hele vette zombies, goed acteerwerk en de maincharacter is een sheriff op een paard.

Ik hou van deze serie.
Nu niet meer hè :')
  dinsdag 2 november 2010 @ 20:36:47 #205
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_88262356
quote:
Op dinsdag 2 november 2010 18:21 schreef Cheiron het volgende:
Aardige pilot overigens, al vind ik twee dingen wel jammer;
- Bij Zombiefilms vind ik het verhaal van 1e geinfecteerd tot pandemie altijd het meest boeiende
- Ik vind de hoofdrolspeler wat weinig uitstraling hebben

Plus dat de hoofdrolspeler duidelijk nog nooit een zombiefilm heeft gezien ;) Damn; loopt gewoon even naar een huis te roepen of hij benzine mag lenen, gaat op een paard een stad in; hoe graag wil je dood?

Verder wel boeiend natuurlijk; een zombie-serie. Ben dan ook benieuwd of ze er meer uit halen dan 6 afzonderlijke korte zombieverhalen.
Als je het kan is paardrijden tijdens een zombie uitbraak eigenlijk heel nuttig. Je hebt geen benzine nodig, is makkelijker dan een fiets en het dier zal ook gevaar opmerken. Bovendien kan je in het uiterste geval het beest ook nog op eten. Hoewel dat in deze episode niet meer mogelijk is :P
"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
  dinsdag 2 november 2010 @ 21:32:38 #206
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_88265176
Dat einde van eps 1 was goed gedaan :D

Toen hij Atlanta in reedt bedacht ik me "zo'n grote stad en dan zo leeg". En toen
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
pi_88265199
Goed begin :Y Ben benieuwd!
pi_88269042
Net aflevering 1 gezien. Erg, erg gaaf. Heb zin in de volgende! Doet me ook een beetje denken aan de Left4dead reeks die ik al een aardig tijdje speel :)
  dinsdag 2 november 2010 @ 22:47:34 #209
17283 Cheiron
Ho ho ho...
pi_88269645
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 november 2010 20:36 schreef Elegy het volgende:

[..]

Als je het kan is paardrijden tijdens een zombie uitbraak eigenlijk heel nuttig. Je hebt geen benzine nodig, is makkelijker dan een fiets en het dier zal ook gevaar opmerken. Bovendien kan je in het uiterste geval het beest ook nog op eten. Hoewel dat in deze episode niet meer mogelijk is :P
Tsja, eerder op de dag zag ik Zombieland waarin ze rondreden in een Escalade met een schoep op de voorkant. Dat zag ik eerder als alternatief op het paard :P
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
  dinsdag 2 november 2010 @ 22:51:32 #210
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_88269847
quote:
Op dinsdag 2 november 2010 22:47 schreef Cheiron het volgende:

[..]

Tsja, eerder op de dag zag ik Zombieland waarin ze rondreden in een Escalade met een schoep op de voorkant. Dat zag ik eerder als alternatief op het paard :P
Dat heeft ook wel voordelen ja :P Maar het ding zuipt benzine, kan stuk gaan en maakt een hoop kabaal :P
"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
pi_88270279
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 november 2010 22:37 schreef Disorder het volgende:
Net aflevering 1 gezien. Erg, erg gaaf. Heb zin in de volgende!
Ik ook. Nu al een van de betere series dit jaar :D
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_88271750
Zit de comic even te kijken. Scenes zijn allemaal iets anders. Daar zitten bijvoorbeeld in het begin allemaal zombies in het ziekenhuis. Die man zegt bijvoorbeeld tegen zijn zoon wat doe je? :o hij leeft! nadat hij hem met een schep slaat. En die Sara Tandredi van Prison Break is dus de vrouw van Rick Grimes :P
  woensdag 3 november 2010 @ 02:03:56 #213
197253 Wriggles
Dr. Horrible!
pi_88275202
Vette pilot. :D
Kan niet wachten op de volgende ep!
"The world is a mess and I just need to rule it!"
pi_88278046
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 november 2010 23:34 schreef Dj_Day-V het volgende:
Zit de comic even te kijken. Scenes zijn allemaal iets anders. Daar zitten bijvoorbeeld in het begin allemaal zombies in het ziekenhuis. Die man zegt bijvoorbeeld tegen zijn zoon wat doe je? :o hij leeft! nadat hij hem met een schep slaat. En die Sara Tandredi van Prison Break is dus de vrouw van Rick Grimes :P
er zitten toch ook zombies in het ziekenhuis, alleen in een afgesloten deel
namaste
pi_88278334
quote:
1s.gif Op woensdag 3 november 2010 09:45 schreef Dulk het volgende:

[..]

er zitten toch ook zombies in het ziekenhuis, alleen in een afgesloten deel

Hier maakte hij de deur niet open...
pi_88278466
quote:
1s.gif Op woensdag 3 november 2010 09:57 schreef Dj_Day-V het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Hier maakte hij de deur niet open...
Dat is logisch, die kerel in de strip doet nu snel de deur dicht en schrijft "Don't open, dead inside" op de deur, dan gaat die kerel uit de serie natuurlijk niet meer naar binnen.... :P

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 03-11-2010 10:29:42 (toelichting) ]
pi_88281404
quote:
1s.gif Op woensdag 3 november 2010 10:03 schreef BroesWillems het volgende:

[..]

Dat is logisch, die kerel in de strip doet nu snel de deur dicht en schrijft "Don't open, dead inside" op de deur, dan gaat die kerel uit de serie natuurlijk niet meer naar binnen.... :P
^O^ :7
  woensdag 3 november 2010 @ 12:08:19 #218
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_88282001
Ik vond dat open luik onder die tank wel iets te.. was dat in de strips ook zo?
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
pi_88282427
Daar was geen tank...
  woensdag 3 november 2010 @ 12:37:53 #220
156695 Tism
Sinds 24, Aug, 2006
pi_88282888
Ach gut, dat zielige paardje.. ;(
....nachtrijder...Nachtzwelgje!
  woensdag 3 november 2010 @ 12:40:15 #221
16803 AntiChrist
Primitive Screwheads!!
pi_88282959
quote:
1s.gif Op woensdag 3 november 2010 12:08 schreef Schenkstroop het volgende:
nope overigens begint de strip ook in het ziekenhuis
pi_88283733
Het moet ook niet exact hetzelfde als de strip zijn he, een televisieserie is anders dan een comic. En ach, ze kunnen moeilijk de hoofdrolspeler in de eerste aflevering dood laten gaan. Opgesloten zitten in een tank met een horde zombies om hem heen vond ik wel een goed einde. Ga je denken over hoe hij daar uit moet gaan komen.

Ik vond het een goede einde van de eerste aflevering i.i.g. :)
  woensdag 3 november 2010 @ 13:14:52 #223
16803 AntiChrist
Primitive Screwheads!!
pi_88284071
quote:
1s.gif Op woensdag 3 november 2010 13:04 schreef Kremers het volgende:
Het moet ook niet exact hetzelfde als de strip zijn he, een televisieserie is anders dan een comic. En ach, ze kunnen moeilijk de hoofdrolspeler in de eerste aflevering dood laten gaan. Opgesloten zitten in een tank met een horde zombies om hem heen vond ik wel een goed einde. Ga je denken over hoe hij daar uit moet gaan komen.

Ik vond het een goede einde van de eerste aflevering i.i.g. :)
ik verdenk hem ervan gered te worden door dat kleine ventje :P
pi_88284765
Ik was meteen achter het stuur van die tank gaan zitten :P

Benzine zal wel op zijn en zo niet dan nog zou ik dat ding waarschijnlijk nooit aan de praat krijgen, maar het lijkt me op z'n minst het proberen waard.
  woensdag 3 november 2010 @ 13:38:05 #225
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_88284845
quote:
1s.gif Op woensdag 3 november 2010 13:35 schreef Symer het volgende:
Ik was meteen achter het stuur van die tank gaan zitten :P

Benzine zal wel op zijn en zo niet dan nog zou ik dat ding waarschijnlijk nooit aan de praat krijgen, maar het lijkt me op z'n minst het proberen waard.
Hoezo zou de brandstof op zijn?
2000 light years from home
pi_88285355
quote:
1s.gif Op woensdag 3 november 2010 13:38 schreef Merkie het volgende:

[..]

In zo'n tank ben je vrij veilig voor zombies, dus dat de brandstof al op was en het ding daar als last stand stond is niet ondenkbaar. Anders hadden ze toch gewoon de luiken dicht kunnen houden en weer weg kunnen rijden?

Of wellicht heeft dat ding daar een maand gestaan met draaiende motor ofzo.

Als ik die tank gestart kreeg en er zou nog benzine in blijken te zitten zou ik blij verrast zijn iig.
pi_88285365
quote:
Op woensdag 3 november 2010 13:38 schreef Merkie het volgende:

[..]

Er zat nog maar 1 gast in de tank. Lijkt me sterk dat een hele crew de tank verlaat midden in een met zombies geinfesteerd gebied als ze de tank nog werkt.
  woensdag 3 november 2010 @ 13:57:14 #228
156695 Tism
Sinds 24, Aug, 2006
pi_88285588
quote:
1s.gif Op woensdag 3 november 2010 13:51 schreef BazzieK het volgende:

[..]

Er zat nog maar 1 gast in de tank. Lijkt me sterk dat een hele crew de tank verlaat midden in een met zombies geinfesteerd gebied als ze de tank nog werkt.
Let wel, het zijn Amerikanen hè, er zal er wel één Rambo willen hebben spelen, resulterend in a one man army #fail.. :D Waarvan de rest van de tankcrew het dupe van geworden is ofzo.. :P
....nachtrijder...Nachtzwelgje!
pi_88286493
ik verheug me nu al op een (eventuele) zombie-vermorzel scène met die tank.
Steun je politieke partij, verander je UserIcon!
[UserIcons] Steunt uw partij!
BF4: SeanFerdi
  woensdag 3 november 2010 @ 14:21:59 #230
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_88286613
Dat met die radio en een toevallige meekijker in die tank vond ik ook iets té.
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
pi_88287239
quote:
Op dinsdag 2 november 2010 00:48 schreef Schenkstroop het volgende:
Ik vond em niet zo heel erg tof. Ik kijk nu wel naar "Breaking Bad"
quote:
Op woensdag 3 november 2010 12:08 schreef Schenkstroop het volgende:
quote:
Op woensdag 3 november 2010 14:21 schreef Schenkstroop het volgende:
Nou weten we het wel :')
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_88287877
De tank rijdt wellicht niet meer, maar ik zag wel tankammunitie liggen. Gewoon wat zombies wegknallen met dat ding :P En anders het machinegeweer gebruiken, tanks hebben vaak aan de voorkant nog een machinegeweer zitten die van binnen uit te gebruiken is.

Over zombies heen rijden was ook mijn eerste gedachte. Leuk om over na te denken hoe iemand zich uit zo'n situatie gaat redden :P
pi_88287986
quote:
Op woensdag 3 november 2010 14:55 schreef Kremers het volgende:
De tank rijdt wellicht niet meer, maar ik zag wel tankammunitie liggen. Gewoon wat zombies wegknallen met dat ding :P En anders het machinegeweer gebruiken, tanks hebben vaak aan de voorkant nog een machinegeweer zitten die van binnen uit te gebruiken is.

Over zombies heen rijden was ook mijn eerste gedachte. Leuk om over na te denken hoe iemand zich uit zo'n situatie gaat redden :P
Rechtermuisklik, toch?
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_88288182
Toffe serie alleen vind ik de karakters nog niet echt denderend! Kan niet wachten tot de volgende aflevering!
Hoe zijn de kijkcijfers en hoe is het ontvangen in amerika?
  woensdag 3 november 2010 @ 15:06:41 #235
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_88288292
quote:
1s.gif Op woensdag 3 november 2010 15:03 schreef Deceit het volgende:
Toffe serie alleen vind ik de karakters nog niet echt denderend! Kan niet wachten tot de volgende aflevering!
Hoe zijn de kijkcijfers en hoe is het ontvangen in amerika?
Goed. Goede recensies, hoge kijkcijfers.
2000 light years from home
pi_88288460
quote:
1s.gif Op woensdag 3 november 2010 14:21 schreef Schenkstroop het volgende:
Ik denk dat die meekijker zich ergens bovenop een dak bevindt en oorspronkelijk in de tank zat. Toen hij een horde zombies hoorde schreeuwen keek hij naar beneden en zag hij iemand van z'n paard afdonderen en de tank inklimmen. Hij pakte vervolgens z'n radio en nam contact met hem op.
There's no justice, there's just us.
  woensdag 3 november 2010 @ 15:14:36 #237
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_88288624
quote:
1s.gif Op woensdag 3 november 2010 15:10 schreef Foals het volgende:

[..]

Ik denk dat die meekijker zich ergens bovenop een dak bevindt en oorspronkelijk in de tank zat. Toen hij een horde zombies hoorde schreeuwen keek hij naar beneden en zag hij iemand van z'n paard afdonderen en de tank inklimmen. Hij pakte vervolgens z'n radio en nam contact met hem op.
Grote kans dat het 1 van die militairen is die in die tank zaten.
(ik denk niet dat een tank zomaar door iedereen via een radio benaderd kan worden lijkt me).
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
pi_88289080
Deze serie had ik niet nu moeten kijken, maar volgend jaar als heel het seizoen online zou staan :'(
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  woensdag 3 november 2010 @ 15:34:57 #239
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_88289433
quote:
1s.gif Op woensdag 3 november 2010 15:26 schreef bijdehand het volgende:
Deze serie had ik niet nu moeten kijken, maar volgend jaar als heel het seizoen online zou staan :'(
met maar 6 aflevering hoef je geen jaar te wachten tot heel het seizoen online staat ;)
pi_88289594
quote:
1s.gif Op woensdag 3 november 2010 15:34 schreef Lonewolf2003 het volgende:

[..]

met maar 6 aflevering hoef je geen jaar te wachten tot heel het seizoen online staat ;)
Komen ze wekelijks? :@ Ik heb niet gezocht maar als iemand dat weet hier....
pi_88289728
quote:
Op woensdag 3 november 2010 15:14 schreef wdn het volgende:

[..]

(ik denk niet dat een tank zomaar door iedereen via een radio benaderd kan worden lijkt me).
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_88289763
quote:
1s.gif Op woensdag 3 november 2010 15:42 schreef Deceit het volgende:

[..]

SPOILER
Waarom zou je dat uitzoeken op internet? Dan is de lol er toch ook van af?
  woensdag 3 november 2010 @ 15:44:38 #243
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_88289821
quote:
1s.gif Op woensdag 3 november 2010 15:39 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Komen ze wekelijks? :@ Ik heb niet gezocht maar als iemand dat weet hier....
Ja
SPOILER
pi_88289903
quote:
Op woensdag 3 november 2010 15:43 schreef Foals het volgende:

[..]

Waarom zou je dat uitzoeken op internet? Dan is de lol er toch ook van af?
ik was gewoon op de officiele website hoor. the characters aan het bekijken!
pi_88290050
quote:
1s.gif Op woensdag 3 november 2010 15:14 schreef wdn het volgende:

[..]

Wat ook een verklaart waarom het luik openstond :) Ik telde twee soldaten op/in de tank terwijl er volgens mij 4/6 mensen in een tank zitten. De anderen zijn gevlucht via het luik.
  woensdag 3 november 2010 @ 15:58:20 #246
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_88290267
Toch jammer dat het maar 6 afleveringen zijn. Ik had er geen 22 verwacht, maar toch het voor HBO en AMC klassieke 12 à 13.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_88290435
Score op IMDB is 9.5 met 2300 stemmen.

Serie is natuurlijk ook vrij laat begonnen, seizoen 2 zal wel gewoon 12 afleveringen bevatten. Of de studio bestelt er 6 bij voor dit seizoen, zou ook kunnen. Doen studio's wel vaker als een serie erg goed begint.

Nieuwe series zijn ze erg voorzichtig mee, zal ook wel geen goedkope grap zijn om dit te maken met al die make-up en CGI.
pi_88290595
quote:
1s.gif Op woensdag 3 november 2010 16:02 schreef Kremers het volgende:
Score op IMDB is 9.5 met 2300 stemmen.

Serie is natuurlijk ook vrij laat begonnen, seizoen 2 zal wel gewoon 12 afleveringen bevatten. Of de studio bestelt er 6 bij voor dit seizoen, zou ook kunnen. Doen studio's wel vaker als een serie erg goed begint.

Nieuwe series zijn ze erg voorzichtig mee, zal ook wel geen goedkope grap zijn om dit te maken met al die make-up en CGI.
Inderdaad, ik denk dat het budget na 6 aflevering gewoon op was.

Allemaal massaal de dvd box kopen als hij uitkomt zodat we volgend seizoen wél 12+ eps hebben :D
pi_88290643
Leuke verrassing, ga ik zeker volgen.
Geen referral hier.
pi_88290656
quote:
2s.gif Op woensdag 3 november 2010 15:58 schreef SaintOfKillers het volgende:
Toch jammer dat het maar 6 afleveringen zijn. Ik had er geen 22 verwacht, maar toch het voor HBO en AMC klassieke 12 à 13.
Of er komen er nog 6 bij voor 2e helft van het seizoen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')