Dat roepen is juist slim. Minder kans om ineens geambushed te worden.quote:Op dinsdag 2 november 2010 18:21 schreef Cheiron het volgende:
Plus dat de hoofdrolspeler duidelijk nog nooit een zombiefilm heeft gezienDamn; loopt gewoon even naar een huis te roepen of hij benzine mag lenen, gaat op een paard een stad in; hoe graag wil je dood?
Ja, zo voorkom je ook dat eventueel levende bewoners je aanzien voor iets anders, en je gelijk overhoop schieten. Helemaal zo gek niet, dat roepen.quote:Op dinsdag 2 november 2010 18:43 schreef ChickenMan het volgende:
[..]
Dat roepen is juist slim. Minder kans om ineens geambushed te worden.
Nu niet meer hèquote:Op dinsdag 2 november 2010 14:45 schreef Foals het volgende:
Hele vette zombies, goed acteerwerk en de maincharacter is een sheriff op een paard.
Ik hou van deze serie.
Als je het kan is paardrijden tijdens een zombie uitbraak eigenlijk heel nuttig. Je hebt geen benzine nodig, is makkelijker dan een fiets en het dier zal ook gevaar opmerken. Bovendien kan je in het uiterste geval het beest ook nog op eten. Hoewel dat in deze episode niet meer mogelijk isquote:Op dinsdag 2 november 2010 18:21 schreef Cheiron het volgende:
Aardige pilot overigens, al vind ik twee dingen wel jammer;
- Bij Zombiefilms vind ik het verhaal van 1e geinfecteerd tot pandemie altijd het meest boeiende
- Ik vind de hoofdrolspeler wat weinig uitstraling hebben
Plus dat de hoofdrolspeler duidelijk nog nooit een zombiefilm heeft gezienDamn; loopt gewoon even naar een huis te roepen of hij benzine mag lenen, gaat op een paard een stad in; hoe graag wil je dood?
Verder wel boeiend natuurlijk; een zombie-serie. Ben dan ook benieuwd of ze er meer uit halen dan 6 afzonderlijke korte zombieverhalen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
Tsja, eerder op de dag zag ik Zombieland waarin ze rondreden in een Escalade met een schoep op de voorkant. Dat zag ik eerder als alternatief op het paardquote:Op dinsdag 2 november 2010 20:36 schreef Elegy het volgende:
[..]
Als je het kan is paardrijden tijdens een zombie uitbraak eigenlijk heel nuttig. Je hebt geen benzine nodig, is makkelijker dan een fiets en het dier zal ook gevaar opmerken. Bovendien kan je in het uiterste geval het beest ook nog op eten. Hoewel dat in deze episode niet meer mogelijk is
Dat heeft ook wel voordelen jaquote:Op dinsdag 2 november 2010 22:47 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Tsja, eerder op de dag zag ik Zombieland waarin ze rondreden in een Escalade met een schoep op de voorkant. Dat zag ik eerder als alternatief op het paard
Ik ook. Nu al een van de betere series dit jaarquote:Op dinsdag 2 november 2010 22:37 schreef Disorder het volgende:
Net aflevering 1 gezien. Erg, erg gaaf. Heb zin in de volgende!
er zitten toch ook zombies in het ziekenhuis, alleen in een afgesloten deelquote:Op dinsdag 2 november 2010 23:34 schreef Dj_Day-V het volgende:
Zit de comic even te kijken. Scenes zijn allemaal iets anders. Daar zitten bijvoorbeeld in het begin allemaal zombies in het ziekenhuis. Die man zegt bijvoorbeeld tegen zijn zoon wat doe je?hij leeft! nadat hij hem met een schep slaat. En die Sara Tandredi van Prison Break is dus de vrouw van Rick Grimes
quote:Op woensdag 3 november 2010 09:45 schreef Dulk het volgende:
[..]
er zitten toch ook zombies in het ziekenhuis, alleen in een afgesloten deel
Dat is logisch, die kerel in de strip doet nu snel de deur dicht en schrijft "Don't open, dead inside" op de deur, dan gaat die kerel uit de serie natuurlijk niet meer naar binnen....quote:Op woensdag 3 november 2010 09:57 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hier maakte hij de deur niet open...
quote:Op woensdag 3 november 2010 10:03 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Dat is logisch, die kerel in de strip doet nu snel de deur dicht en schrijft "Don't open, dead inside" op de deur, dan gaat die kerel uit de serie natuurlijk niet meer naar binnen....
nope overigens begint de strip ook in het ziekenhuisquote:Op woensdag 3 november 2010 12:08 schreef Schenkstroop het volgende:
Ik vond dat open luik onder die tank wel iets te.. was dat in de strips ook zo?
ik verdenk hem ervan gered te worden door dat kleine ventjequote:Op woensdag 3 november 2010 13:04 schreef Kremers het volgende:
Het moet ook niet exact hetzelfde als de strip zijn he, een televisieserie is anders dan een comic. En ach, ze kunnen moeilijk de hoofdrolspeler in de eerste aflevering dood laten gaan. Opgesloten zitten in een tank met een horde zombies om hem heen vond ik wel een goed einde. Ga je denken over hoe hij daar uit moet gaan komen.
Ik vond het een goede einde van de eerste aflevering i.i.g.
Hoezo zou de brandstof op zijn?quote:Op woensdag 3 november 2010 13:35 schreef Symer het volgende:
Ik was meteen achter het stuur van die tank gaan zitten![]()
Benzine zal wel op zijn en zo niet dan nog zou ik dat ding waarschijnlijk nooit aan de praat krijgen, maar het lijkt me op z'n minst het proberen waard.
In zo'n tank ben je vrij veilig voor zombies, dus dat de brandstof al op was en het ding daar als last stand stond is niet ondenkbaar. Anders hadden ze toch gewoon de luiken dicht kunnen houden en weer weg kunnen rijden?quote:
Er zat nog maar 1 gast in de tank. Lijkt me sterk dat een hele crew de tank verlaat midden in een met zombies geinfesteerd gebied als ze de tank nog werkt.quote:
Let wel, het zijn Amerikanen hè, er zal er wel één Rambo willen hebben spelen, resulterend in a one man army #fail..quote:Op woensdag 3 november 2010 13:51 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Er zat nog maar 1 gast in de tank. Lijkt me sterk dat een hele crew de tank verlaat midden in een met zombies geinfesteerd gebied als ze de tank nog werkt.
quote:Op dinsdag 2 november 2010 00:48 schreef Schenkstroop het volgende:
Ik vond em niet zo heel erg tof. Ik kijk nu wel naar "Breaking Bad"
quote:Op woensdag 3 november 2010 12:08 schreef Schenkstroop het volgende:
Ik vond dat open luik onder die tank wel iets te.. was dat in de strips ook zo?
Nou weten we het welquote:Op woensdag 3 november 2010 14:21 schreef Schenkstroop het volgende:
Dat met die radio en een toevallige meekijker in die tank vond ik ook iets té.
Rechtermuisklik, toch?quote:Op woensdag 3 november 2010 14:55 schreef Kremers het volgende:
De tank rijdt wellicht niet meer, maar ik zag wel tankammunitie liggen. Gewoon wat zombies wegknallen met dat dingEn anders het machinegeweer gebruiken, tanks hebben vaak aan de voorkant nog een machinegeweer zitten die van binnen uit te gebruiken is.
Over zombies heen rijden was ook mijn eerste gedachte. Leuk om over na te denken hoe iemand zich uit zo'n situatie gaat redden
Goed. Goede recensies, hoge kijkcijfers.quote:Op woensdag 3 november 2010 15:03 schreef Deceit het volgende:
Toffe serie alleen vind ik de karakters nog niet echt denderend! Kan niet wachten tot de volgende aflevering!
Hoe zijn de kijkcijfers en hoe is het ontvangen in amerika?
Ik denk dat die meekijker zich ergens bovenop een dak bevindt en oorspronkelijk in de tank zat. Toen hij een horde zombies hoorde schreeuwen keek hij naar beneden en zag hij iemand van z'n paard afdonderen en de tank inklimmen. Hij pakte vervolgens z'n radio en nam contact met hem op.quote:Op woensdag 3 november 2010 14:21 schreef Schenkstroop het volgende:
Dat met die radio en een toevallige meekijker in die tank vond ik ook iets té.
Grote kans dat het 1 van die militairen is die in die tank zaten.quote:Op woensdag 3 november 2010 15:10 schreef Foals het volgende:
[..]
Ik denk dat die meekijker zich ergens bovenop een dak bevindt en oorspronkelijk in de tank zat. Toen hij een horde zombies hoorde schreeuwen keek hij naar beneden en zag hij iemand van z'n paard afdonderen en de tank inklimmen. Hij pakte vervolgens z'n radio en nam contact met hem op.
met maar 6 aflevering hoef je geen jaar te wachten tot heel het seizoen online staatquote:Op woensdag 3 november 2010 15:26 schreef bijdehand het volgende:
Deze serie had ik niet nu moeten kijken, maar volgend jaar als heel het seizoen online zou staan
Komen ze wekelijks?quote:Op woensdag 3 november 2010 15:34 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
met maar 6 aflevering hoef je geen jaar te wachten tot heel het seizoen online staat
quote:Op woensdag 3 november 2010 15:14 schreef wdn het volgende:
[..]
Grote kans dat het 1 van die militairen is die in die tank zaten.
(ik denk niet dat een tank zomaar door iedereen via een radio benaderd kan worden lijkt me).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 3 november 2010 15:42 schreef Deceit het volgende:
[..]Waarom zou je dat uitzoeken op internet? Dan is de lol er toch ook van af?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There's no justice, there's just us.
Jaquote:Op woensdag 3 november 2010 15:39 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Komen ze wekelijks?Ik heb niet gezocht maar als iemand dat weet hier....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik was gewoon op de officiele website hoor. the characters aan het bekijken!quote:Op woensdag 3 november 2010 15:43 schreef Foals het volgende:
[..]
Waarom zou je dat uitzoeken op internet? Dan is de lol er toch ook van af?
Wat ook een verklaart waarom het luik openstondquote:Op woensdag 3 november 2010 15:14 schreef wdn het volgende:
[..]
Grote kans dat het 1 van die militairen is die in die tank zaten.
(ik denk niet dat een tank zomaar door iedereen via een radio benaderd kan worden lijkt me).
Inderdaad, ik denk dat het budget na 6 aflevering gewoon op was.quote:Op woensdag 3 november 2010 16:02 schreef Kremers het volgende:
Score op IMDB is 9.5 met 2300 stemmen.
Serie is natuurlijk ook vrij laat begonnen, seizoen 2 zal wel gewoon 12 afleveringen bevatten. Of de studio bestelt er 6 bij voor dit seizoen, zou ook kunnen. Doen studio's wel vaker als een serie erg goed begint.
Nieuwe series zijn ze erg voorzichtig mee, zal ook wel geen goedkope grap zijn om dit te maken met al die make-up en CGI.
Of er komen er nog 6 bij voor 2e helft van het seizoenquote:Op woensdag 3 november 2010 15:58 schreef SaintOfKillers het volgende:
Toch jammer dat het maar 6 afleveringen zijn. Ik had er geen 22 verwacht, maar toch het voor HBO en AMC klassieke 12 à 13.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |