Dat is niet nodig hoor, de kijkcijfers zeggen genoeg.quote:Op woensdag 3 november 2010 16:07 schreef Foals het volgende:
[..]
Inderdaad, ik denk dat het budget na 6 aflevering gewoon op was.
Allemaal massaal de dvd box kopen als hij uitkomt zodat we volgend seizoen wél 12+ eps hebben
Ik mag het hopen.quote:Op woensdag 3 november 2010 16:09 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Of er komen er nog 6 bij voor 2e helft van het seizoen
Vind ik ook. Net zoiets als Jericho seizoen 1. Een van de betere series.quote:Op woensdag 3 november 2010 16:12 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Ik mag het hopen.
Ik vind het tempo exact zoals het moet zijn, maar dan raak je met 6 afleveringen niet erg ver.
Alleen werd die wel vrij snel geannuleerdquote:Op woensdag 3 november 2010 16:15 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Vind ik ook. Net zoiets als Jericho seizoen 1. Een van de betere series.
Nou nou nou..quote:Op woensdag 3 november 2010 21:37 schreef Cee het volgende:
Zo. Net mezelf gewaagd aan de eerste aflevering. Voordat ik hier verder ga posten ga ik eerst alle lichten in m'n huis aandoen, de tv zappen naar iets vrolijks en dit topic doorlezen.
En de zeven kleuren stront opruimen.
D'r zit geen schrik effect in oid. Wel wat gore, maar niet extreem.quote:Op woensdag 3 november 2010 21:37 schreef Cee het volgende:
Zo. Net mezelf gewaagd aan de eerste aflevering. Voordat ik hier verder ga posten ga ik eerst alle lichten in m'n huis aandoen, de tv zappen naar iets vrolijks en dit topic doorlezen.
En de zeven kleuren stront opruimen.
Gelukkig zat het er niet in, dan had ik het amper kunnen zien.quote:Op woensdag 3 november 2010 22:19 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
D'r zit geen schrik effect in oid. Wel wat gore, maar niet extreem.
Natural leader, hmm misschien is die zombie wel de gene die ze het mooist gemaakt vondenquote:Op woensdag 3 november 2010 22:19 schreef Symer het volgende:
Walking Dead Survival Test
Ik ben een father figure![]()
Wat is dat trouwens met die zombie die je steeds in beeld ziet bij die test? Tijdens de aflevering werd er ook steeds op hem ingezoomt (hij liep rond de tank), waarbij het leek alsof hij slimmer was dan de rest
quote:
ik ben een Alpha Male.quote:Op woensdag 3 november 2010 22:19 schreef Symer het volgende:
Walking Dead Survival Test
Ik ben een father figure![]()
Wat is dat trouwens met die zombie die je steeds in beeld ziet bij die test? Tijdens de aflevering werd er ook steeds op hem ingezoomt (hij liep rond de tank), waarbij het leek alsof hij slimmer was dan de rest
Get your shit straight.quote:Op donderdag 4 november 2010 11:35 schreef rubje het volgende:
iets zegt me dat de aankondiging beter is dan de film zelf want wat kan dit nou brengen wat wij in allerlei andere zombiefilms al niet gezien hebben? Evil Dead,Walking of the Dead etc etc.![]()
eerst zien dan geloven dat het iets is.
quote:Op donderdag 4 november 2010 11:35 schreef rubje het volgende:
iets zegt me dat de aankondiging beter is dan de film zelf want wat kan dit nou brengen wat wij in allerlei andere zombiefilms al niet gezien hebben? Evil Dead,Walking of the Dead etc etc.![]()
ten eerste het is een serie... ? evil dead bevat geen zombie's en walking of the dead????quote:Op donderdag 4 november 2010 11:35 schreef rubje het volgende:
Maar geef toe, sprintende zombies/infected zijn een stuk enger.quote:Op donderdag 4 november 2010 13:42 schreef MaxC het volgende:
Vind het wel fijn dat de zombies gewoon lekker origineel langzaam zijn. Beter dan al die snelle en rennende beesten die je laatste tijd veel meer ziet in de films.
In Resident Evil vond ik die snelle zombie-honden altijd het engstquote:Op donderdag 4 november 2010 13:48 schreef Foals het volgende:
[..]
Maar geef toe, sprintende zombies/infected zijn een stuk enger.
Ik dacht al precies hetzelfde, maar ik concludeerde dat ik dat een heel laf einde zou vinden.quote:Op donderdag 4 november 2010 13:48 schreef Symer het volgende:
Is hier trouwens iemand die de strips kent en mij gerust kan stellen dat Rick aan het einde van het verhaal niet gewoon wakker wordt uit z'n coma en alles dus gedroomd heeft?
ik kan je gerust stellen.het is geen droom.quote:Op donderdag 4 november 2010 13:48 schreef Symer het volgende:
Is hier trouwens iemand die de strips kent en mij gerust kan stellen dat Rick aan het einde van het verhaal niet gewoon wakker wordt uit z'n coma en alles dus gedroomd heeft?
is die strip al afgerond of verschijnen daar nog nieuwe delen vanquote:Op donderdag 4 november 2010 13:54 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
ik kan je gerust stellen.het is geen droom.
volgens mij loopt de serie nog. zeker met deze hernieuwde interessequote:Op donderdag 4 november 2010 14:45 schreef planethugo het volgende:
[..]
is die strip al afgerond of verschijnen daar nog nieuwe delen van
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |