abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_84444183
quote:
Op zaterdag 24 juli 2010 18:58 schreef picardmike het volgende:

[..]

Ben al 2 maagden tegengekomen op rp. Eentje was 26 en de andere was 27. Eentje die vertelde het mij en de andere die reageerde als allereerste op mij die zocht ik op bij hyves en kwam ineens een log tegen waarin ze zei dat ze maagd was.

Jammer genoeg liet ze niks meer van zich horen en nu heeft ze een vriend die 10jr ouder is ofzo.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Wat zoek je in alle jezusnaam in een maagd?

En dan nog wel een van 26/27. Van 18 kan ik me voorstellen als je zelf 23 bent, maar kom op zeg, GAAN voor een maagd van 26/27. Nee, daar snap ik niks van. :')
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_84444253
quote:
Op zaterdag 24 juli 2010 19:00 schreef Silenus het volgende:
Waarom zou je een maagd willen? Die kunnen heul niet neuken.

Ik heb een "Maria" obsessie. _O_

I am obssesed by holy women O~)

[ Bericht 6% gewijzigd door picardmike op 24-07-2010 19:15:52 ]
UITGESCHREVEN
pi_84444265
quote:
Op zaterdag 24 juli 2010 18:54 schreef El_Matador het volgende:
Ben niet op zoek, maar nu ik er toch ben es ff rondneuzen:

-------
Hey Hallo,

Aangezien "live" altijd beter is dan een standaard tekst hou ik het kort :

Humor, lief, eigen mening, medelevend, niet zozeer leven voor het grote geld maar het grote geluk, ontspannen, zelfverzekerd...
Dit ben ik, maar ben jij dat ook? Laat het me mij weten en WieWeet heb ik zin om met jou een woordje te spreken :D

Groetjes Car.

[ afbeelding ]

------------

Niks mis mee. Goeie tekst, die ook prima past bij mij, en leuke foto. ^O^

Ben jij nu betaald lid? Anders kun je toch alleen de eerste foto zien? :D

quote:
Op zaterdag 24 juli 2010 18:57 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Dat staat vaak in het profiel "Maagd". Er lopen ook wel veel gestoorde types tussen hoor, die zetten in hun profiel dat ze "Steenbok" zijn oid, perverse shit :{w .

:')

"The problem with common sense is that most people are morons."
pi_84444298
quote:
Op zaterdag 24 juli 2010 19:02 schreef Lolaatje het volgende:

[..]

Ben jij nu betaald lid? Anders kun je toch alleen de eerste foto zien? :D
[..]

Ik activeerde mijn account na 1,5 jaar ofzo en kreeg gelijk een membership voor 3 dagen. >:)

Kan ik het aan iemand hier overdoen, ik ben niet op zoek. :P
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

pi_84444302
dat vroeg ik me ook af idd..3e foto...ze ziet er idd niet verkeerd uit...
pi_84444441
quote:
Op zaterdag 24 juli 2010 19:03 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Ik activeerde mijn account na 1,5 jaar ofzo en kreeg gelijk een membership voor 3 dagen. >:)

Kan ik het aan iemand hier overdoen, ik ben niet op zoek. :P

Jammer, de ironie was ook te mooi om waar te zijn :')
"The problem with common sense is that most people are morons."
  zaterdag 24 juli 2010 @ 19:09:47 #107
52513 whosvegas
The Trickster
pi_84444461
Sinds kort zit ik op Knuz (op whosvegas zoeken heeft geen zin, ik gebruik een andere nickname :) ). Doordat ik nu thuis zit met een overbelaste knie, heb ik niks beter te doen :)
Op mijn profiel heb ik gezet dat ik licht spastisch ben en dat ik stotter. De vraag is, moet je dat nou juist wel of niet doen, wat vinden jullie?
Een half jaar geleden heb ik via internet iemand leren kennen, bij wie ik het niet gelijk had gezegd, de eerste chatsessies waren erg leuk en we wilden afspreken. En je voelt het al aankomen, het moment dat ik haar opbelde. En omdat ik natuurlijk zenuwachtig was, ging mijn spreken niet al te best, waarna zij gelijk afknapte. Later ben ik haar tegen gekomen en bleek niet eens leuk te zijn _O-
Over dat spasme, zou ik kunnen weglaten, maar het hoort bij me. En ik wil er gewoon open over zijn.
Are you nuts??
  zaterdag 24 juli 2010 @ 19:14:28 #108
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_84444589
quote:
Op zaterdag 24 juli 2010 19:09 schreef whosvegas het volgende:
Sinds kort zit ik op Knuz (op whosvegas zoeken heeft geen zin, ik gebruik een andere nickname :) ). Doordat ik nu thuis zit met een overbelaste knie, heb ik niks beter te doen :)
Op mijn profiel heb ik gezet dat ik licht spastisch ben en dat ik stotter. De vraag is, moet je dat nou juist wel of niet doen, wat vinden jullie?
Een half jaar geleden heb ik via internet iemand leren kennen, bij wie ik het niet gelijk had gezegd, de eerste chatsessies waren erg leuk en we wilden afspreken. En je voelt het al aankomen, het moment dat ik haar opbelde. En omdat ik natuurlijk zenuwachtig was, ging mijn spreken niet al te best, waarna zij gelijk afknapte. Later ben ik haar tegen gekomen en bleek niet eens leuk te zijn _O-
Over dat spasme, zou ik kunnen weglaten, maar het hoort bij me. En ik wil er gewoon open over zijn.

Wel goed dat je het zegt. Er zijn vast vrouwen die daar mee om kunnen gaan,

Ik sprak ooit een meisje die afsprak met een jongen (op de foto gewoon een leuke man), en toen hij op de date verscheen had hij nergens haar. "Ohja, ik heb kanker. Ik heb het niet verteld omdat ik bang was dat je zou schrikken".

:{
Gourmetten of steengrillen?
pi_84444591
quote:
Op zaterdag 24 juli 2010 19:09 schreef Lolaatje het volgende:

[..]

Jammer, de ironie was ook te mooi om waar te zijn :')

Welke ironie precies? :)

Ik vond het juist wel ironisch grappig dat ik als niet-zoekende zomaar een gratis membership heb. _O-

pi_84444631
quote:
Op zaterdag 24 juli 2010 19:09 schreef whosvegas het volgende:
Moeilijke zaak.

Ik weet het niet. Maak 2 profielen aan, een met en een zonder en probeer het uit. ;)

Via Knuz trouwens wel een redelijk geile sexdate gehad. >:)

pi_84444633
quote:
Op zaterdag 24 juli 2010 19:14 schreef Silenus het volgende:

[..]

Wel goed dat je het zegt. Er zijn vast vrouwen die daar mee om kunnen gaan,

Ik sprak ooit een meisje die afsprak met een jongen (op de foto gewoon een leuke man), en toen hij op de date verscheen had hij nergens haar. "Ohja, ik heb kanker. Ik heb het niet verteld omdat ik bang was dat je zou schrikken".

:{

Tja, dat soort dingen vind ik wel normaal als je dat van tevoren zegt..en niet tijdens een date.
Kanker is wel heftig..ik zou me rot schrikken als mijn date zoiets zou zeggen...
  zaterdag 24 juli 2010 @ 19:32:20 #112
52513 whosvegas
The Trickster
pi_84445159
Nou ja, zoals gezegd, doe ik dit omdat ik ff (door mijn knie) geen andere opties heb om leuke vrouwen te ontmoeten. Ik vind daten via het internet nogal oppervlakkig, dus ik verwacht er niks van.
quote:

ik zou me rot schrikken als mijn date zoiets zou zeggen...

Als ik niks zou zeggen, valt het wel op hoor! Dus mijn idee is om hier open over te zijn. Maar als je dan gelijk al kansloos ben bij vrouwen (die een hele zooi mailtjes op een dag krijgen), zou ik jammer vinden.

quote:

Ik weet het niet. Maak 2 profielen aan, een met en een zonder en probeer het uit.

Een jaar of 4 geleden heb ik een tijd lang aan internet daten gedaan, steeds zonder resultaat. Terwijl ik het idee echt heb irl dat vrouwen me leuk vinden, alleen sta/stond ik mezelf in de weg.
Are you nuts??
pi_84445562
en hoe was het toen dan? had je het toen in je profiel gezet? doe het nu niet, en bij je date gewoon vertellen..
  zaterdag 24 juli 2010 @ 19:53:01 #114
52513 whosvegas
The Trickster
pi_84445824
Toen heb ik het niet gelijk in mijn profiel gezet, dan krijg je dus situaties zoals ik in mijn eerste post beschreef.

Maarre ik zie het allemaal wel, voorlopig laat ik het ff staan. En als ik er genoeg van heb, kap ik er mee :)
Nog tips voor het verdere profiel :?
Are you nuts??
pi_84445872
gewoon jezelf zijn..
pi_84446063
quote:
Op zaterdag 24 juli 2010 18:57 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Dat staat vaak in het profiel "Maagd". Er lopen ook wel veel gestoorde types tussen hoor, die zetten in hun profiel dat ze "Steenbok" zijn oid, perverse shit .

Jaja, die had ik aan moeten zien komen
pi_84446222
Hoe zouden jullie op RP op een eeuwige single/eeuwige maagd reageren?
Tap tap tap
pi_84446295
quote:
Op zaterdag 24 juli 2010 20:06 schreef CherryLips het volgende:
niet
pi_84446324
Tap tap tap
  zaterdag 24 juli 2010 @ 20:12:02 #120
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_84446432
Inderdaad. :')

Je bent niet voor niets een eeuwige maagd.
Gourmetten of steengrillen?
pi_84446453
ja, er zal dan toch wel een goeie reden zijn, en ja...in hoeverre belemmert het gebrek aan enige ervaring een serieuze relatie. Hoewel, ik had ooit een vriendin, een duitse, echt heel erg mooi en lekker en zo, bijzonder slim, top 2% van de duitse studenten, uiteindelijk gingen we uit elkaar, en een jaar later kwam ze bij me langs en diep gesprek gehad : ze vertelde dat ze verliefd was op een jongen die nog nooit eerder een relatie had gehad, nog nooit met een meisje had gezoend (we waren 26 of zo toen). Inmiddels is ze met hem getrouwd en twee kids.
alles is mogelijk.
  Moderator zaterdag 24 juli 2010 @ 20:14:50 #122
42184 crew  DaMart
pi_84446513
quote:
Mij lijkt dat je zoiets niet in je profiel zet, en ook niet direct in de eerste berichten bespreekt met mensen die je op RP leert kennen. Volgens mij is de eerste indruk over de persoon in het geheel dan ook belangrijker dan het gebrek aan exen dat die persoon heeft.
pi_84446663
quote:
Ik zou d'r begroeten met "Hee, CherryLips, jij ook hier?"

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

pi_84446691
quote:
Op zaterdag 24 juli 2010 20:14 schreef DaMart het volgende:

[..]

Mij lijkt dat je zoiets niet in je profiel zet, en ook niet direct in de eerste berichten bespreekt met mensen die je op RP leert kennen. Volgens mij is de eerste indruk over de persoon in het geheel dan ook belangrijker dan het gebrek aan exen dat die persoon heeft.
"Ik heb geen exen, ik neuk ze allemaal nog". Zou dat werken? ~O>

Moderator zaterdag 24 juli 2010 @ 20:22:58 #125
9859 crew  Karina
Woman
pi_84446767
quote:
Ik denk niet dat die zich op een datingsite registreren eigenlijk...
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_84446838
quote:
Op zaterdag 24 juli 2010 20:22 schreef Karina het volgende:

[..]

Ik denk niet dat die zich op een datingsite registreren eigenlijk...
Pssst, CL is er zo eentje... ;)

Moderator zaterdag 24 juli 2010 @ 20:26:29 #127
9859 crew  Karina
Woman
pi_84446899
quote:
Op zaterdag 24 juli 2010 20:24 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Oh sorry CL ;) Als het echt zo is, serieuze vraag dan, hoezo op een datingsite? Rare vraag misschien, maar ik kan me er niet zoveel bij voorstellen eigenlijk.
niet zo tof doen
pi_84447027
quote:

[..]

ai, echt? Naja, het lijkt me sowieso niet iets wat je ziet op eerste gezicht en lijkt me ook geen gespreksonderwerp in eerste instantie.
Dus, waarom zou het anders zijn dan bij mensen die al vaker een relatie hebben gehad.
  zaterdag 24 juli 2010 @ 20:35:09 #129
52513 whosvegas
The Trickster
pi_84447203
quote:
Op zaterdag 24 juli 2010 20:14 schreef DaMart het volgende:

[..]

Idd. Ik heb nog nooit een vriendin gehad. Maar voordat ik dat ga vertellen aan iemand (ook in het normale leven), moet er eerst een vertrouwen zijn opgebouwd. En wat doet het er toe :?
Are you nuts??
pi_84447321
quote:
Op zaterdag 24 juli 2010 20:19 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Ik zou d'r begroeten met "Hee, CherryLips, jij ook hier?"

SPOILER
}:|
Tap tap tap
pi_84447339
quote:

[..]

Zeg, ik ben gewoon een mens hoor :D
Tap tap tap
pi_84447402
De date die ik vorig jaar had (al kan dit in principe ook in Singles. In principe), vroeg dus of ik veel relaties had gehad. Ehm... eeh... nou... eh... mwah... Dat werd beantwoord met een vreemde blik. Of misschien zie ik er gewoon meer achter dan er werkelijk was en klikte het sowieso niet.
Tap tap tap
  zaterdag 24 juli 2010 @ 20:46:45 #133
52513 whosvegas
The Trickster
pi_84447583
Begrijp het probleem eigenlijk niet van iemand die nog niet veel ervaring heeft met relaties, het gaat toch om de klik? Als die er is, dan maakt het toch niks uit of iemand 10 relaties heeft gehad of geen? Misschien heeft die persoon zonder relaties wel meer te bieden als de persoon die 10 relaties achter de rug heeft
Are you nuts??
pi_84447638
quote:
Op zaterdag 24 juli 2010 20:46 schreef whosvegas het volgende:
Begrijp het probleem eigenlijk niet van iemand die nog niet veel ervaring heeft met relaties, het gaat toch om de klik? Als die er is, dan maakt het toch niks uit of iemand 10 relaties heeft gehad of geen? Misschien heeft die persoon zonder relaties wel meer te bieden als de persoon die 10 relaties achter de rug heeft
Geen relaties of maagd zijn 2 heel verschillende dingen... :')

pi_84447730
Ach, ik moet me ook vaak verdedigen dat ik op mijn 36e pas bij elkaar 2 jaar aan relaties heb gehad. Maar als je dan zegt dat je gewoon pech hebt met de klik of misschien te kritisch bent begrijpen ze het wel. Het zou mij echt niet boeien of iemand nu wel of geen eerdere relatie heeft gehad. Alhoewel, bij dames is het toch ongebruikelijker omdat mannen 'altijd' wel willen. Dames die op hun 30e nog nooit een relatie hebben gehad, daar lijkt me wellicht toch iets mis mee. Of echt oer en oerlelijk of een hele rare persoonlijkheid. Misschien een vooroordeel, maar als ik zie en hoor hoe makkelijk dames aan dates/relaties komen via datingsites en hoe moeilijk 'normale' mannen het op die sites hebben lijkt me dat daar toch een kern van waarheid in moet zitten.

En welkom Brunette82 in dit topic trouwens ;)
beter een knipoog dan een blauw oog
pi_84447868
Dan ben ik wel een kieskeurige spast :D
Tap tap tap
  zaterdag 24 juli 2010 @ 20:56:48 #137
52513 whosvegas
The Trickster
pi_84447953
quote:
Op zaterdag 24 juli 2010 20:54 schreef CherryLips het volgende:
Dan ben ik wel een kieskeurige spast :D
Als je met iemand de klik voelt en hij vertelt je dat hij maagd is of nog nooit een relatie heeft gehad haak je dan af?
Are you nuts??
pi_84448000
quote:
Op RP zou ik gewoon een berichtje sturen, daar zie je niet wat voor verleden iemand heeft op dat gebied :P

Bovendien ben ik zelf ook zo'n eeuwige single ;)
A mind with a heart of it's own
pi_84448001
quote:
Op zaterdag 24 juli 2010 20:56 schreef whosvegas het volgende:

[..]

Als je met iemand de klik voelt en hij vertelt je dat hij maagd is of nog nooit een relatie heeft gehad haak je dan af?
Nee, eigenlijk niet. Dat zou wat zijn _O-
Tap tap tap
pi_84448054
quote:
Op zaterdag 24 juli 2010 20:58 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Nee, eigenlijk niet. Dat zou wat zijn _O-
"ik mot je niet"
"waarom niet?
"je bent maagd"
"ja, jij ook"
"dat doet nu niet terzake"
  zaterdag 24 juli 2010 @ 21:00:44 #141
52513 whosvegas
The Trickster
pi_84448072
Dat bedoel ik. Kijk, als iemand zo dom is om dat soort dingen in zijn/haar profiel te zetten kan ik het me voorstellen, dat hij/zij daar om afgewezen wordt.
Are you nuts??
  Moderator zaterdag 24 juli 2010 @ 21:04:57 #142
9859 crew  Karina
Woman
pi_84448189
Niets mis met maagd zijn, ik was er zelf ook niet zo vlot bij (tenminste, vergeleken met tegenwoordig dan). Trouwens, als ik een man was, zou ik liever een maagd hebben dan een afgelikte boterham.
niet zo tof doen
  zaterdag 24 juli 2010 @ 21:06:35 #143
97868 Krullehoofd
Knap, intelligent en eerlijk.
pi_84448217
quote:
Op zaterdag 24 juli 2010 21:00 schreef whosvegas het volgende:
Dat bedoel ik. Kijk, als iemand zo dom is om dat soort dingen in zijn/haar profiel te zetten kan ik het me voorstellen, dat hij/zij daar om afgewezen wordt.
Of juist een uitdaging. :P
Een frigide vrouw beminnen is als een lekke fietsband oppompen....
pi_84448251
quote:
Je kunt ook je opblaaspop (met foto) op de datingsite zetten. :W
pi_84448321
quote:
Op zaterdag 24 juli 2010 21:04 schreef Karina het volgende:
Niets mis met maagd zijn, ik was er zelf ook niet zo vlot bij (tenminste, vergeleken met tegenwoordig dan). Trouwens, als ik een man was, zou ik liever een maagd hebben dan een afgelikte boterham.
Ook dat. En uiteindelijk gaat het toch om de klik. Er zijn natuurlijk maagden/eeuwige singles die compleet contactgestoord zijn. Als dat het geval is dan Daar zul je toch minder snel iets mee gaan beginnen lijkt me.
pi_84448328
quote:
Ik juist niet. Geef mij maar een vrouw met ervaring. :9

zaterdag 24 juli 2010 @ 21:19:14 #147
97868 Krullehoofd
Knap, intelligent en eerlijk.
pi_84448593
quote:
Geef mij maar een vrouw die er pap van lust en weet hoe ze moet seksen O+

:9
Een frigide vrouw beminnen is als een lekke fietsband oppompen....
pi_84448703
quote:
Op zaterdag 24 juli 2010 13:34 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Zorg voor goeie foto's en laat die beoordelen door vriendinnen van je. Die kennen je en weten welke foto's goed en toch representatief zijn. Die foto uit je fobo is dan ook niet bepaald geschikt. Er zijn vast betere foto's van je.

En in het uiterste geval laat je wat plaatjes schieten door vriend(inn)en van je. Ja, je moet er wat voor over hebben. ;)
Ik heb niet super veel foto's van mezelf. En mogelijk zijn de foto's niet de beste die er zijn, maar de foto's zijn ook weer niet zo erg als die in mijn fotoboek op Fok! ;)
pi_84448725
WTF :D
Via RP, via e-matching en via Paiq 2 voor in totaal 4 dames die wel een date zien zitten.. en dat op 1 dag 8)7
Wel minpuntje dat ze bijna allemaal wintersportliefhebbers zijn. Ben nog nooit op wintersport geweest en het boeit me echt totaal niet. Schaatsen is erg leuk, lange tochten enzo, maar skien vind ik 3x niks. Kan me goed voorstellen dat vrouwen dan verder kijken omdat de kans er in zit dat ik niet echt met ze mee kan skien mocht het tot een relatie komen :N
beter een knipoog dan een blauw oog
  zaterdag 24 juli 2010 @ 21:24:08 #150
52513 whosvegas
The Trickster
pi_84448757
wat is paiq voor een site?
Are you nuts??
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')