abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_84442884
quote:
Op zaterdag 24 juli 2010 18:19 schreef brunette82 het volgende:
precies bleubit...je moet wel verder kijken dan je neus lang is...
als enige hobby winkelen? jee, dat is erg

ja, ik zie mezelf al samen met haar naar de koopzondag toe leven :)
pi_84442985
http://rpblog.hyves.nl/ over internetdating op RP
Staat bij hyves onder meer en dan blog
Aahh no Sir, I am the first Ploppy to rise to be jailer. My father Daddy Ploppy was known as Ploppy The Slopper, it was from him that I inherited my fascinating skin diseases.
pi_84443067
ik kan de blog niet lezen... :')
pi_84443162
quote:
Op zaterdag 24 juli 2010 18:08 schreef brunette82 het volgende:

[..]

ik bedoel met grappig ook, serieus?! haha, ik lach me dan echt rot hoor..
tuurlijk is dat triest, al kan ik er echt om lachen...waar je wel niet op afgekeurd wordt, haha!

Op lelijke voeten! :X
pi_84443179
voeten? dat ga je niet menen zeg!
pi_84443275
quote:
Op zaterdag 24 juli 2010 18:18 schreef picardmike het volgende:

[..]

Je stelt je datingsites wel heel erg voor. Nee zo zit het niet, ik bedoel deze is echt niet wanhopig voor aandacht!

Datingsite ervaringen # 7: Met fotocheats en mormels

Die meid bij de eerste post van mij in dit draadje.

Geil. Ik zou d'r doen. ;)

Moest me wel weer aanmelden, een stoffig gedeactiveerd account dus weer geactiveerd, om de foto te zien.

Nu vallen mijn matches (7) wel mee zie ik.

Een voorbeeldje:

1 zinnetje tekst. Genoeg.

Foto:

Ik kan nu zeggen: het haar bevalt me niet, die broek al helemaal niet en er mag op zich wel 5 kilo af. Maar aan de andere kant is het wel een meid die houdt van reizen, dieren en zo te zien vrolijk is.

Ik zou erop reageren als ik zoekende single was. Maar je kan haar makkelijk veroordelen op bovenstaande punten. :')
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_84443333
Ja dat is waar...
pi_84443364
quote:
Op zaterdag 24 juli 2010 18:31 schreef brunette82 het volgende:
voeten? dat ga je niet menen zeg!

Via RP had ik een meisje leren kennen, en die had dus grote lelijke voeten, alleen de gedachte al om die te masseren of tegen me aan te voelen vervulde me met afgrijzen :X
pi_84443413
ooh echt? dan moet het wel heel erg zijn...of heb je misschien iets met voeten ofzo?
ik zeg maar wat..
  zaterdag 24 juli 2010 @ 18:39:59 #85
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_84443477
quote:
Op zaterdag 24 juli 2010 18:34 schreef El_Matador het volgende:

Ik zou erop reageren als ik zoekende single was. Maar je kan haar makkelijk veroordelen op bovenstaande punten. :')

Idd. Maar dan niet te uitgebreid.

Gewoon
quote:
awwww wat een schattig harig dingetje! Lief! Aaawww haha!

En ook die aap in je armen is lief hoor!'

:')
Gourmetten of steengrillen?
pi_84443479
quote:
Op zaterdag 24 juli 2010 18:34 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Geil. Ik zou d'r doen. ;)

Moest me wel weer aanmelden, een stoffig gedeactiveerd account dus weer geactiveerd, om de foto te zien.

Nu vallen mijn matches (7) wel mee zie ik.

Een voorbeeldje:

1 zinnetje tekst. Genoeg.

Foto:

[ afbeelding ]

Ik kan nu zeggen: het haar bevalt me niet, die broek al helemaal niet en er mag op zich wel 5 kilo af. Maar aan de andere kant is het wel een meid die houdt van reizen, dieren en zo te zien vrolijk is.

Tja voor dit soort dames ben ik juist niet gekomen op rp meer voor de stoten of de maagden. Want die moeten gewoon een bepaalt zetje in de rug krijgen. Voor de rest kom je dit soort meiden overal wel tegen. Hoewel het mij de laatste paar dagen meer was puur om een date te krijgen. Ik heb bijvoorbeeld contact gehad met me2002. Ze had toen wel een leukere foto trouwens.
UITGESCHREVEN
pi_84443498
quote:
Op zaterdag 24 juli 2010 18:28 schreef brunette82 het volgende:
ik kan de blog niet lezen... :')

Vreemd want ik kan gewoon zonder ingelogd te zijn op hyves de blog lezen.
Aahh no Sir, I am the first Ploppy to rise to be jailer. My father Daddy Ploppy was known as Ploppy The Slopper, it was from him that I inherited my fascinating skin diseases.
pi_84443564
ik wilde hem bekijken toen ik ingelogd was..dat zal hem zijn zeker..was afgeschermd
pi_84443701
quote:
Op zaterdag 24 juli 2010 18:40 schreef picardmike het volgende:

[..]

Tja voor dit soort dames ben ik juist niet gekomen op rp meer voor de stoten of de maagden. Want die moeten gewoon een bepaalt zetje in de rug krijgen. Voor de rest kom je dit soort meiden overal wel tegen. Hoewel het mij de laatste paar dagen meer was puur om een date te krijgen. Ik heb bijvoorbeeld contact gehad met me2002. Ze had toen wel een leukere foto trouwens.

Maagden... :X :|W

En veel succes dan. Die stoten krijgen 400 berichten per minuut. Denk je dat ze dan jou eruitpikt? Ik bedoel, ik gun het je, maar kom op zeg. :')
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

pi_84443755
quote:
Op zaterdag 24 juli 2010 18:45 schreef El_Matador het volgende:

[..]

En veel succes dan. Die stoten krijgen 400 berichten per minuut. Denk je dat ze dan jou eruitpikt? Ik bedoel, ik gun het je, maar kom op zeg. :')

Ja maar je ziet niet altijd dat het een stoot is en ik ben er nu volgens mij met 2 in gesprek gezien de laatste chatfoto's.

Sommige die weten het zelfs nog niet :|W

Het is ook maar een extraatje en een stoot daten kan nooit kwaad!

[ Bericht 10% gewijzigd door picardmike op 24-07-2010 18:57:57 ]
UITGESCHREVEN
pi_84443785
Heeft iemand die Radar uitzending gezien? http://www.trosradar.nl/uitzending/item/1526/datingsites/

Die man die zich "door de liefde te bedrijven" blind heeft laten maken en 20.000 euro heeft laten aftroggelen :|W
"The problem with common sense is that most people are morons."
pi_84443911
quote:
Op zaterdag 24 juli 2010 18:45 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Die berichten zijn allemaal hetzelfde, die leest ze niet eens meer. Schrijf je een origineel berichtje daarentegen... bingo!

Moet je er natuurlijk wel een beetje verzorgd uitzien en zo :)
pi_84443930
quote:
Op zaterdag 24 juli 2010 18:49 schreef Lolaatje het volgende:
Heeft iemand die Radar uitzending gezien? http://www.trosradar.nl/uitzending/item/1526/datingsites/

Die man die zich "door de liefde te bedrijven" blind heeft laten maken en 20.000 euro heeft laten aftroggelen :|W
:X

Nou ja, mensen doen nou eenmaal domme dingen :')
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_84443964
Ben niet op zoek, maar nu ik er toch ben es ff rondneuzen:

-------
Hey Hallo,

Aangezien "live" altijd beter is dan een standaard tekst hou ik het kort :

Humor, lief, eigen mening, medelevend, niet zozeer leven voor het grote geld maar het grote geluk, ontspannen, zelfverzekerd...
Dit ben ik, maar ben jij dat ook? Laat het me mij weten en WieWeet heb ik zin om met jou een woordje te spreken :D

Groetjes Car.

------------

Niks mis mee. Goeie tekst, die ook prima past bij mij, en leuke foto. ^O^

pi_84443984
quote:
Op zaterdag 24 juli 2010 18:40 schreef picardmike het volgende:

[..]

Jij ziet aan iemands foto ook of hij of zij maagd is? ;)
pi_84444024
quote:
Op zaterdag 24 juli 2010 18:54 schreef El_Matador het volgende:
Ben niet op zoek, maar nu ik er toch ben es ff rondneuzen:

-------
Hey Hallo,

Aangezien "live" altijd beter is dan een standaard tekst hou ik het kort :

Humor, lief, eigen mening, medelevend, niet zozeer leven voor het grote geld maar het grote geluk, ontspannen, zelfverzekerd...
Dit ben ik, maar ben jij dat ook? Laat het me mij weten en WieWeet heb ik zin om met jou een woordje te spreken :D

Groetjes Car.

[ afbeelding ]

------------

Niks mis mee. Goeie tekst, die ook prima past bij mij, en leuke foto. ^O^

Niet slecht ^O^
En Car staat voor Carlijn toevallig? O+
pi_84444076
quote:
Op zaterdag 24 juli 2010 18:54 schreef GlenSpey het volgende:

[..]

Dat staat vaak in het profiel "Maagd". Er lopen ook wel veel gestoorde types tussen hoor, die zetten in hun profiel dat ze "Steenbok" zijn oid, perverse shit :{w .

"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_84444120
quote:
Op zaterdag 24 juli 2010 18:54 schreef GlenSpey het volgende:

[..]

Ben al 2 maagden tegengekomen op rp. Eentje was 26 en de andere was 27. Eentje die vertelde het mij en de andere die reageerde als allereerste op mij die zocht ik op bij hyves en kwam ineens een log tegen waarin ze zei dat ze maagd was.

Jammer genoeg liet ze niks meer van zich horen en nu heeft ze een vriend die 10jr ouder is ofzo.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
UITGESCHREVEN
  zaterdag 24 juli 2010 @ 19:00:01 #99
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_84444173
Waarom zou je een maagd willen? Die kunnen heul niet neuken.
Gourmetten of steengrillen?
pi_84444176
quote:
Op zaterdag 24 juli 2010 18:57 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Dat staat vaak in het profiel "Maagd". Er lopen ook wel veel gestoorde types tussen hoor, die zetten in hun profiel dat ze "Steenbok" zijn oid, perverse shit :{w .

:D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')