Duidelijk niet wanhopig genoeg ... tijd voor een standaardmailtje en twee uur berichtjes spammenquote:Op zaterdag 24 juli 2010 17:39 schreef bluebit het volgende:
[..]
hmmm, raar, waarom werkt het dan niet, ben echt knap én wanhopig
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 16:04 schreef Karina het volgende:
Ja die inderdaad. Hij is gisteren teruggekomen van vakantie.
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 17:32 schreef El_Matador het volgende:
Zet maar es in je profiel dat je seks "superbelangrijk" vindt. Lastig om dan een date te scoren.
Terwijl je dat soort dingen op een feestje of een forum veel beter kwijt kan. De sfeer is losser.
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 17:48 schreef Charles.Darwin het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Maar een kleine nuance: het is wel een leuke toevoeging op forums en het uitgaansleven, of je werk of sport. Overal lopen natuurlijk vrouwen, dus feitelijk is een datingsite enorm overbodig. Maar ik hoor ook verhalen van mensen die er wel wat aan over hebben gehouden, dus het is ook weer niet geheel kansloos.
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 17:48 schreef Charles.Darwin het volgende:
Helemaal mee eens. Maar een kleine nuance: het is wel een leuke toevoeging op forums en het uitgaansleven, of je werk of sport. Overal lopen natuurlijk vrouwen, dus feitelijk is een datingsite enorm overbodig. Maar ik hoor ook verhalen van mensen die er wel wat aan over hebben gehouden, dus het is ook weer niet geheel kansloos.
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 17:50 schreef Lolaatje het volgende:
Overigens vind ik het niet altijd nep en plat, maar het is zeker geforceerd. Alleen is dat best om te buigen tot een leuke date als je iemand treft waarmee het klikt.
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 17:47 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Klopt, je ziet er goed uit. (niks achter zoeken, ben keihard hetero)
Of je bent TE wanhopig. Of TE kritisch m.b.t. vrouwenkeuze.
Maar lukt het op andere manieren dan niet om een date te scoren?
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 17:49 schreef Charles.Darwin het volgende:
[..]
Duidelijk niet wanhopig genoeg ... tijd voor een standaardmailtje en twee uur berichtjes spammen
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 17:45 schreef El_Matador het volgende:
Nog een punt: drugs. Je hebt gelijk een naam als junk als je zegt dat je geniet van een avondje lekker op de bank met een jointje en goeie vrienden. Of als je graag naar feesten gaat en een pilletje slikt.
Er wordt gewoon heel snel ge-, be- en vooral veroordeeld op een datingsite. Moet ook wel, omdat het zo extreem makkelijk is om 100en vissen tegelijk te hunten.
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 17:59 schreef DEMAAR het volgende:
[..]
Tip: praat op een datingsite gewoon niet over jezelf. Het boeit die mensen vaak toch geen ene reet wat jij te melden hebt, mensen zitten op een datingsite omdat ze in hun normale leven van niemand aandacht krijgen, en praten dus het liefst aan één stuk door over zichzelf. Het is daarbij zelfs extra gemakkelijk, zo'n site: je hoeft geeneens je lichaamstaal te faken om het te laten lijken alsof je geinteresseerd bent.
quote:En betreft die geile neukseks: dat kan je toch sowieso veel beter in je slaapkamer bespreken (en uitvoeren) ipv achter je beeldscherm?
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 18:02 schreef brunette82 het volgende:
Leuk! mijn 1e niet interesse terug gekregen. Als ik blond was, had ie wel willen daten..
hahha, grappig!
Ik ben ook niet echt een staptype en onbekenden aanspreken op straat is ook niet mijn sterkste punt. Wat dat betreft vind ik datingsites dan wel weer handig. Als je afspreekt, dan ken je die persoon al en is de drempel dus iets lagerquote:Op zaterdag 24 juli 2010 17:59 schreef brunette82 het volgende:
dat is waar dat het een toevoeging is. ben zelf geen stap/kroeg/discotheek type.
en, tja, zo in real live zal ik niet zomaar op een kerel afstappen. tevens voelt het idd geforceerd als je al afspreekt,
dat is ook weer waar...
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 18:06 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Grappig?![]()
Megatriest. Serieus.![]()
Ik val ook meer op donker dan op blond. Toch had die meid uit Madrid blond haar en was ze wat voller dan mijn ideale vrouw zou zijn. Maar ik gaf het een kans en het was heel gezellig. Geen enkele stilte mogelijk met 2 extraverte Spanjeliefhebbers.![]()
Mensen afwijzen op haarkleur, schoenen, verkeerde hobbies en dat soort zaken... Tering zeg, je bent toch geen 13 meer?
Brunette, ik zou je toch echt aanraden ook es op FOK! te kijken. Is trouwens bluebit niks voor je?Er loopt hier genoeg leuks rond.
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 18:02 schreef brunette82 het volgende:
Leuk! mijn 1e niet interesse terug gekregen. Als ik blond was, had ie wel willen daten..
hahha, grappig!
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 18:06 schreef El_Matador het volgende:
Mensen afwijzen op haarkleur, schoenen, verkeerde hobbies en dat soort zaken... Tering zeg, je bent toch geen 13 meer?
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 18:08 schreef Civilian het volgende:
[..]
Wie ben jij op RP dan?Word toch wel nieuwsgierig
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 18:09 schreef Silenus het volgende:
[..]
Crocs zijn voor mij reden om af te kappen. Mensen met blauw/groen geverfde haren ook. Net als dat ze houdt van scouting of treinspotten.
En ik ben ouder dan 13!
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 18:15 schreef brunette82 het volgende:
Iedereen heeft wel zijn of haar dingetjes die je niet wilt zien in een ander...lijkt me niet meer dan logisch.
bv: ik rook niet, en zou liever geen vent willen die bv een kettingroker is...dat soort dingen vind IK dan belangrijk..
wat voor een ander misschien iets onbenulligs is...
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 18:15 schreef brunette82 het volgende:
Iedereen heeft wel zijn of haar dingetjes die je niet wilt zien in een ander...lijkt me niet meer dan logisch.
bv: ik rook niet, en zou liever geen vent willen die bv een kettingroker is...dat soort dingen vind IK dan belangrijk..
wat voor een ander misschien iets onbenulligs is...
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 17:59 schreef DEMAAR het volgende:
[..]
Tip: praat op een datingsite gewoon niet over jezelf. Het boeit die mensen vaak toch geen ene reet wat jij te melden hebt, mensen zitten op een datingsite omdat ze in hun normale leven van niemand aandacht krijgen, en praten dus het liefst aan één stuk door over zichzelf. Het is daarbij zelfs extra gemakkelijk, zo'n site: je hoeft geeneens je lichaamstaal te faken om het te laten lijken alsof je geinteresseerd bent.
En betreft die geile neukseks: dat kan je toch sowieso veel beter in je slaapkamer bespreken (en uitvoeren) ipv achter je beeldscherm?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |