abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 24 juli 2010 @ 02:16:06 #251
97868 Krullehoofd
Knap, intelligent en eerlijk.
pi_84425873
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Hoi , ik ben een jongen meid van 27 en zoek een leuke vlotte jongen man, die houdt van leuke dingen doen, biosje, uiteten gaan en af en toe een drankje doen in een leuke tent of op het terras, vind het ook heerlijk samen op de bank hangen met een goeie film. wil wel binnen nu en 3 jaar een kleintje hahahah,

Jongen meid van 27 :? En dat laatste wtf, ik denk dat ze nog bloedserieus is ook :')

Deze stond gewoon tussen mijn matches.... :{w
Een frigide vrouw beminnen is als een lekke fietsband oppompen....
  zaterdag 24 juli 2010 @ 02:24:07 #252
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_84426056
Sommige mensen zijn echt desperate, lijkt het wel... Al hun hoop leggen in zo'n site. Waarom via een datingsite? Heb je soms een te saai leven dat je geen leuke mannen/vrouwen tegenkomt? Of kom je niet goed uit je woorden als je een real life gesprek hebt met iemand? Niet aanvallend bedoeld trouwens.
why didn't the kid see the pirate movie? because it was rated Aarrh!
pi_84427617
quote:
Op zaterdag 24 juli 2010 02:24 schreef goofy_goober het volgende:
Sommige mensen zijn echt desperate, lijkt het wel... Al hun hoop leggen in zo'n site. Waarom via een datingsite? Heb je soms een te saai leven dat je geen leuke mannen/vrouwen tegenkomt? Of kom je niet goed uit je woorden als je een real life gesprek hebt met iemand? Niet aanvallend bedoeld trouwens.

Vanavond ook lekker wezen stappen... geen website die daar tegenop kan! Zie je een leuke meid, praatje maken, dansje maken... geen gebroken hartjes! :P
  Moderator zaterdag 24 juli 2010 @ 08:25:37 #254
9859 crew  Karina
Woman
pi_84427980
quote:
Op zaterdag 24 juli 2010 05:03 schreef nederland_kampioen het volgende:

[..]

Vanavond ook lekker wezen stappen... geen website die daar tegenop kan! Zie je een leuke meid, praatje maken, dansje maken... geen gebroken hartjes! :P
Maar toch weer alleen thuisgekomen gok ik, anders zat je niet op 5 uur 's nachts te Fokken!
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_84428307
quote:
Op zaterdag 24 juli 2010 02:16 schreef Krullehoofd het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Hoi , ik ben een jongen meid van 27 en zoek een leuke vlotte jongen man, die houdt van leuke dingen doen, biosje, uiteten gaan en af en toe een drankje doen in een leuke tent of op het terras, vind het ook heerlijk samen op de bank hangen met een goeie film. wil wel binnen nu en 3 jaar een kleintje hahahah,

Jongen meid van 27 :? En dat laatste wtf, ik denk dat ze nog bloedserieus is ook :')

Deze stond gewoon tussen mijn matches.... :{w

Zijn er dan ook mannen die houden van stomme en achterlijke dingen doen ? :N

Natuurlijk is ze bloedserieus over het laatste. Ik kan het dan ook wel heel goed begrijpen dat ze de wens heeft maar om het nu op een datingsite in je profiel te zetten.Overigens is zij pas 27 maar er zijn dus ook vrouwen van 37 jaar en ouder die dat heel expliciet op hun profiel hebben staan. Ik ben dan toch altijd benieuwd wat voor mannen dat nu aantrekt.

quote:
Op zaterdag 24 juli 2010 08:25 schreef Karina het volgende:

[..]

Maar toch weer alleen thuisgekomen gok ik, anders zat je niet op 5 uur 's nachts te Fokken!

En uiteraard ook weer 50 tot 100 euro lichter :Y
Aahh no Sir, I am the first Ploppy to rise to be jailer. My father Daddy Ploppy was known as Ploppy The Slopper, it was from him that I inherited my fascinating skin diseases.
pi_84428423
quote:

desperate is een groot woord, en alle hoop op een datingsite zetten...(?), maar ik kwam na de breuk met mijn ex er wel achter dat ik nog maar verdomd weinig overhad in de stad waar ik woonde. Ja, al mijn vrienden wonen op tussen de 40 en 120 km afstand, maar dan zeg je ook niet even spontaan "kom we gaan ff een potje poolen" en je komt ook een stuk minder mensen van je eigen stadje tegen.
Baal hier best van aangezien ik best wel een sociaal persoon ben en zeker nu ik net een week vakantie heb, dan ben je plotseling toch best wel alleen, 't is even wennen.

maar 't komt allemaal vanzelf goed, kost gewoon wat tijd :)
pi_84428479
quote:

[..]

:D (niet dat het hier beter is, hoor)
pi_84428526
ach, altijd beter dan niks doen toch...
  Moderator zaterdag 24 juli 2010 @ 09:39:07 #259
9859 crew  Karina
Woman
pi_84428550
quote:
Op zaterdag 24 juli 2010 09:35 schreef brunette82 het volgende:
ach, altijd beter dan niks doen toch...
Oh dat is ook zo, het was maar een observatie ;)

@bluebit: mijn "probleem" was dat ik wel mannen tegenkwam, maar op een gegeven moment waren het steeds dezelfde, op een datingsite heb je de kans iemand te ontmoeten die je anders echt nooit was tegengekomen.

En op mijn leeftijd heb ik ook geen zin om elk weekend in de kroeg te hangen (waar je eigenlijk ook altijd dezelfde gezichten ziet).
niet zo tof doen
pi_84428647
ben zelfs totaal geen kroeg type, ga liever net zo goed, een leuk dagje weg ofzo..:)
dus wat je zegt, herken ik...maar hoe oud is karina dan? zo oud toch niet?
  Moderator zaterdag 24 juli 2010 @ 09:49:18 #261
9859 crew  Karina
Woman
pi_84428686
quote:
Op zaterdag 24 juli 2010 09:46 schreef brunette82 het volgende:
ben zelfs totaal geen kroeg type, ga liever net zo goed, een leuk dagje weg ofzo..:)
dus wat je zegt, herken ik...maar hoe oud is karina dan? zo oud toch niet?
Ook dat, veel leuker inderdaad.

Ik ben al in de veertig hoor ;) (niet dat, dat oud is). Maar dank je voor het compliment.
niet zo tof doen
pi_84428882
graag gedaan..en gewoon blijven daten, dan kom je echt wel iemand tegen met wie t wel klikt..
pi_84429317
quote:

Dit vind ik echt zo'n popi jopi opmerking....
Als ik met vrienden de stad in ga, dan heb ik vaak ook geen zin om vrouwen aan te spreken, gesprekjes aan te knopen e.d. Ik wil dan gewoon met mijn vrienden kunnen praten en lekker genieten van de muziek. Ben ik dan ineens desperate?
Komt keesje bij de leraar: "Meester, ik word gepest, iedereen noemt me schele keesje"
Waarop de leraar antwoordt: "Wat kan jou dat nou schelen keesje ?"
_o_
  Moderator zaterdag 24 juli 2010 @ 10:28:54 #264
9859 crew  Karina
Woman
pi_84429320
quote:
Op zaterdag 24 juli 2010 10:05 schreef brunette82 het volgende:
graag gedaan..en gewoon blijven daten, dan kom je echt wel iemand tegen met wie t wel klikt..
Ach welja en al wordt het niets, al is het maar gewoon voor de gezelligheid, ook prima.
niet zo tof doen
pi_84429859
quote:

[..]

Zou mijn vriendinnetje niet weten te waarderen als ik iemand mee naar huis zou nemen terwijl zij op vakantie is. En hoewel de verleidingen groot waren was ik ook deze keer weer sterk genoeg! :Y

Salsafeestje btw :9~

Ik heb niets tegen online dating, maar ik zou er niet afhankelijk van willen zijn :)
pi_84429916
Dubbel :|W
  zaterdag 24 juli 2010 @ 12:13:57 #267
181796 Prik0
T o i v o n e n !
pi_84431516
quote:
Op zaterdag 24 juli 2010 11:01 schreef nederland_kampioen het volgende:

[..]

Zou mijn vriendinnetje niet weten te waarderen als ik iemand mee naar huis zou nemen terwijl zij op vakantie is. En hoewel de verleidingen groot waren was ik ook deze keer weer sterk genoeg! :Y

Salsafeestje btw :9~

Ik heb niets tegen online dating, maar ik zou er niet afhankelijk van willen zijn :)

Ik denk niet dat de mensen in dit topic afhankelijk zijn van online dating. Denk dat de meesten het gewoon zien als het verbreden van hun horizon. :)
Vijf keer op rij maakt mij pas blij!
  zaterdag 24 juli 2010 @ 12:39:49 #268
141482 Q.
JurassiQ
pi_84432374
Grappig, mijn RP-profiel is bekeken door een vriendin van me die ik vanavond nog zie. Eens vragen wat ze er van vond. :+
For great justice!
pi_84433009
quote:
Op zaterdag 24 juli 2010 10:28 schreef DaDude1987 het volgende:

[..]

Als ik met vrienden de stad in ga, dan heb ik vaak ook geen zin om vrouwen aan te spreken, gesprekjes aan te knopen e.d. Ik wil dan gewoon met mijn vrienden kunnen praten en lekker genieten van de muziek. Ben ik dan ineens desperate?

Iedereen blijft natuuurlijk het liefst veilig in zijn comfortzone en voor de meeste mensen is dat inderdaad lekker veilig bij je vrienden blijven. Maarja, soms moet je iets doen waar je geen zin in hebt om te krijgen wat je wil. Dat je dan op een datingsite gaat zitten hoeft dan idd niet desperate te zijn, maar heeft wel te maken met het zoeken naar shortcuts. Als dat voor je werkt is het prima natuurlijk.
pi_84433808
Ik had er vandaag op paiq weer 2 die me verwijderden toen ze de foto's konden zien :') Win je een keer een battle-date, wordt je verwijderd nadat ze de foto's gezien heeft :P
pi_84433911
quote:
Op zaterdag 24 juli 2010 13:30 schreef MMUFC het volgende:
Ik had er vandaag op paiq weer 2 die me verwijderden toen ze de foto's konden zien :') Win je een keer een battle-date, wordt je verwijderd nadat ze de foto's gezien heeft :P

Zorg voor goeie foto's en laat die beoordelen door vriendinnen van je. Die kennen je en weten welke foto's goed en toch representatief zijn. Die foto uit je fobo is dan ook niet bepaald geschikt. Er zijn vast betere foto's van je.

En in het uiterste geval laat je wat plaatjes schieten door vriend(inn)en van je. Ja, je moet er wat voor over hebben. ;)
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  zaterdag 24 juli 2010 @ 13:55:31 #272
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_84434499
quote:
Op zaterdag 24 juli 2010 10:28 schreef DaDude1987 het volgende:

[..]

Ik zeg dan ook nergens dat het per se met vrienden moet zijn. Er zijn ook genoeg dingen die je alleen kunt ondernemen. Maar zo'n datingsite lijkt wel een laatste redmiddel om de meest hopeloze figuren toch aan de man/vrouw te helpen. Maar wellicht ben ik wat conservatief ingesteld.

De meeste relaties beginnen trouwens op het werk he, of via via, en niet in de kroeg of discotheek. ;)
why didn't the kid see the pirate movie? because it was rated Aarrh!
pi_84435383
Jeetje, wat veel reacties op rp, en ja, van die 9 is er misschien eentje waarvan ik denk, mwah, oke..
Er was gisteren zelfs eentje, die mij meteen al een 'zogenaamde' uitgebreide mailtje stuurde, toen ik nog geen 30 seconden online was. Dus die knipt en plakt de tekst, ene summerbreeze...tja, de rest hebben of geen werk
of veel kids, alsof ik daar op zit te wachten, my god..

pfffffffffff, k kijk mooi verder
  zaterdag 24 juli 2010 @ 14:28:34 #274
157634 Civilian
Better safe than Sony
pi_84435393
SPOILER

Een intersseberichtje van haar gekregen. Wel 'n mooi meisje :@
I'm not good with advice.. Can i interest you in a sarcastic comment?
  zaterdag 24 juli 2010 @ 14:34:27 #275
171097 Charles.Darwin
Let's evolve together!
pi_84435594
quote:
Op zaterdag 24 juli 2010 14:28 schreef brunette82 het volgende:
Jeetje, wat veel reacties op rp, en ja, van die 9 is er misschien eentje waarvan ik denk, mwah, oke..
Er was gisteren zelfs eentje, die mij meteen al een 'zogenaamde' uitgebreide mailtje stuurde, toen ik nog geen 30 seconden online was. Dus die knipt en plakt de tekst, ene summerbreeze...tja, de rest hebben of geen werk

Geen werk hebben - niet enkel de snelste weg naar financiėle problemen maar ook slecht voor je kansen op een relatie. Check :)
451 °F
pi_84435616
quote:

Die summerbreeze is inderdaad vrij hardnekkig :D
Tap tap tap
pi_84435677
quote:
Op zaterdag 24 juli 2010 14:34 schreef Charles.Darwin het volgende:

[..]

Geen werk hebben - niet enkel de snelste weg naar financiėle problemen maar ook slecht voor je kansen op een relatie. Check :)

Wel veel tijd hebben om overdag af te spreken met moeders met kind(eren) :9
pi_84435729
quote:
Op zaterdag 24 juli 2010 14:35 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Is er hier ook een vrouw die geen berichtjes van hem ontvangen heeft? :')
"The problem with common sense is that most people are morons."
pi_84435744
quote:

Wordt inderdaad vaak gedaan van die teksten en dan copy/paste maar kan volgens mij ook fout gaan
stukje uit het RP profiel van Alice

Maar lieve mannen hier.....die 'knip en plak' berichten.....dat vind ik zooo makkelijk en zo fout....en jaaa ook al verander je alleen de naam...dan nog zie ik het...

Voorbeeld: Ik krijg een bericht van ene Henk....
Hij stuurt...'beste Laura'...met vervolgens een heeel verhaal....waarop ik antwoord, 'beste Harry, sla mij maar over'....waarop de beste man reageert en zegt...JIJ moet eens beter lezen ik heet namelijk Henk......pffff......:-)

quote:
Op zaterdag 24 juli 2010 14:28 schreef Civilian het volgende:
SPOILER

Donkere dames +1 :P
quote:

[..]

Ook email template berichtje van hem gehad ?
Aahh no Sir, I am the first Ploppy to rise to be jailer. My father Daddy Ploppy was known as Ploppy The Slopper, it was from him that I inherited my fascinating skin diseases.
  zaterdag 24 juli 2010 @ 14:41:00 #280
97868 Krullehoofd
pi_84435790
quote:
Op zaterdag 24 juli 2010 14:28 schreef Civilian het volgende:
SPOILER

Goed geregeld ! ^O^

Het is niet echt mijn smaak, maar ze heeft wel een leuk gezicht.
pi_84435791
quote:
Op zaterdag 24 juli 2010 14:37 schreef nederland_kampioen het volgende:

[..]

Alsof die wel geļnteresseerd zijn in een vent zonder werk.

quote:
Op zaterdag 24 juli 2010 14:39 schreef Lolaatje het volgende:

[..]

Is er hier ook een vrouw die geen berichtjes van hem ontvangen heeft? :')

Heb je toevallig zijn bericht nog en kun je dat eens plaatsen ?
pi_84435874
quote:

[..]

die houdt idd vol, kreeg zonet dezelfde berichtje :X hoe stom kan je zijn, denk ik dan..
  zaterdag 24 juli 2010 @ 14:44:14 #283
97868 Krullehoofd
pi_84435891
quote:
Op zaterdag 24 juli 2010 14:37 schreef nederland_kampioen het volgende:

[..]

Inderdaad, ideale doelgroep voor de alleenstaande vrouw met kinderen :P
pi_84435924
tuurlijk, geen probleem. Komt ie!

Summerbreeze (NL25596824)
Datum

Zaterdag 24 juli 2010 12:11:14
Onderwerp

Wil je bijten....??!!

Hallo mevrouw :) !!

Hopelijk ben je nog niet geschrokken door de onderwerp tekst en heb je er geen gekke gedachtes bij, want als je verder leest dan valt het mee hoor! Het hangt namelijk samen met de onderstaande gedachte die mij heeft verleid om op deze site te gaan staan, namelijk:

Laatst moest ik weer alleen het winkelwagentje in de supermarkt vooruit duwen, was er weer niemand die ik met kaarslicht en een wijntje mijn heerlijke kookkunsten kan voorschotelen, weer een lege plek op de bank, weer alleen wakker worden en weer niemand die ik een ontbijtje op bed kan brengen, daarbij ben ik net 30 geworden… en ik praat teveel met mijn planten ;) !! Maar ik wil nog niet achter de geraniums eindigen…..dus tijd om actie te ondernemen!

Maar ja, ik woon 10 min. van mijn werk dus file-flirten valt dan al af, ben ook niet van plan om te verblijven op een verleidelijk eiland met gemaakte mensen, wil niet daten in het donker en het ontbreekt mij aan agrarische aanleg dus “Boer zoekt vrouw” is ook geen optie. Daarom gooi ik mijn hengel uit om te vissen in deze ongebruikelijke vijver!

Ik heb mijn hengeltje uitgegooid middels het stellen van een “vacature” op mijn profiel en kijk ik natuurlijk naar wat er zo voorbij kwam “zwemmen” en toen kwam ik tot de ontdekking dat jij wel aardig voldeed aan mijn wensen die ik op mijn profiel gesteld had en wil ik middels dit berichtje toch aangeven dat ik graag wel wat meer over je wil weten!

Kan me voorstellen dat jij nu ook graag wil weten wie jou aan de haak wil slaan en waarom! Het gedeelte wie kun je deels terug vinden op mijn profiel en het waarom vertel ik je graag in een gezellige berichtenwisseling of MSN chat, want ik wil natuurlijk niet direct al mijn pijlen verschieten.

Kort samengevat lijkt het me leuk om nader kennis te maken en wie weet duwen wij over een x tijd wel samen dat karretje door de supermarkt :)

Terug komend op mijn onderwerp is mijn vraag aan jou…”wil je bijten?!” Zo ja…hap dan snel toe!

Vrolijke groet van Folkert!
pi_84435936
Edit: al gepost zie ik. Het mooie is dat ik al heel lang geleden ook dit berichtje kreeg met dezelfde foto.
pi_84435975
Jaaaaaaaaaaaaaa, dat is die....wat een sukkel zeg!
  zaterdag 24 juli 2010 @ 14:48:38 #287
97868 Krullehoofd
pi_84436027
quote:
Op zaterdag 24 juli 2010 14:45 schreef Lolaatje het volgende:

[..]

Getiteld: "Wil je bijten?!"

SPOILER

whehehe wat een playert :')
pi_84436037
quote:
Op zaterdag 24 juli 2010 14:43 schreef brunette82 het volgende:

[..]

die houdt idd vol, kreeg zonet dezelfde berichtje :X hoe stom kan je zijn, denk ik dan..

Als je zoveel berichten wegdoet weet je op een gegeven moment niet meer wie je wel en niet gehad hebt.

Brunette82 en Lolaatje _O_

Zou hem even een mailtje kunnen sturen met Smile you are on FOK maar het zou ook een Fokker kunnen zijn onze Folkert
pi_84436061
quote:
Op zaterdag 24 juli 2010 14:48 schreef Krullehoofd het volgende:

[..]

whehehe wat een playert :')

Nou :') Wij hebben dan allemaal ook direct toegehapt!
pi_84436062
quote:
Op zaterdag 24 juli 2010 14:45 schreef Lolaatje het volgende:
Edit: al gepost zie ik. Het mooie is dat ik al heel lang geleden ook dit berichtje kreeg met dezelfde foto.

De wanhoop druipt er vanaf, zowel van profiel als berichtje :N

Hij zal wel opkijken van al die clicks op zijn profiel! _O-
pi_84436095
quote:
Op zaterdag 24 juli 2010 14:48 schreef Provinciaaltje het volgende:

Als je zoveel berichten wegdoet weet je op een gegeven moment niet meer wie je wel en niet gehad hebt.

Volgens mij werkt hij alle nieuwelingen gewoon structureel af.
  zaterdag 24 juli 2010 @ 14:52:18 #292
97868 Krullehoofd
pi_84436140
Op een gegeven moment zou er toch een vrouw moeten happen zou je denken.
pi_84436210
wat ik ook vreselijk irritant vind, maar dat zal waarschijnlijk aan mij liggen.
Dat sommige kerels zo bar slecht nederlands kunnen typen. En, eerlijk is eerlijk, ik knap daar meteen al op af,
hoe knap die kerel ook mag zijn. Dan denk ik toch echt, hoe heb je de basisschool/middelbare school dan doorstaan, als je nederlands zo is?
pi_84436259
Murattalha (NL24415927) 4e berichtje vandaag...k blijf steeds 'geen interesse' sturen..
ben ik dan nog niet duidelijk?
pi_84436266
quote:
Op zaterdag 24 juli 2010 14:50 schreef Lolaatje het volgende:

[..]

Volgens mij werkt hij alle nieuwelingen gewoon structureel af.

Niet alleen nieuwelingen, hij heeft me al vaker berichtjes gestuurd.
Tap tap tap
pi_84436277
quote:
Op zaterdag 24 juli 2010 14:56 schreef brunette82 het volgende:
Murattalha (NL24415927) 4e berichtje vandaag...k blijf steeds 'geen interesse' sturen..
ben ik dan nog niet duidelijk?

Blokkeren.
Tap tap tap
pi_84436288
Oh, even zien hoe ik dat kan doen, thanks!
  zaterdag 24 juli 2010 @ 14:58:46 #298
266495 JoeBravo
I>U t(-_-t)
pi_84436309
quote:
Op zaterdag 24 juli 2010 14:34 schreef Charles.Darwin het volgende:

[..]

;(
I bet I'm helium, I never get chemistry with anyone...
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
"Unicorns don't whinny, they just open their mouths and Enya falls out" GWS
pi_84436376
Ik snap niet waarom folkert zo afgebrand word. Hij stuurt toch een leuk lang berichtje?

Van vrouwen krijg je zulke berichten niet hoor.
UITGESCHREVEN
  zaterdag 24 juli 2010 @ 15:01:33 #300
97868 Krullehoofd
pi_84436392
quote:
Op zaterdag 24 juli 2010 14:55 schreef brunette82 het volgende:
wat ik ook vreselijk irritant vind, maar dat zal waarschijnlijk aan mij liggen.
Dat sommige kerels zo bar slecht nederlands kunnen typen. En, eerlijk is eerlijk, ik knap daar meteen al op af,
hoe knap die kerel ook mag zijn. Dan denk ik toch echt, hoe heb je de basisschool/middelbare school dan doorstaan, als je nederlands zo is?

Join the club ! Niet alleen mannen, een hoop vrouwen hebben er ook last van.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')