SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoi , ik ben een jongen meid van 27 en zoek een leuke vlotte jongen man, die houdt van leuke dingen doen, biosje, uiteten gaan en af en toe een drankje doen in een leuke tent of op het terras, vind het ook heerlijk samen op de bank hangen met een goeie film. wil wel binnen nu en 3 jaar een kleintje hahahah,
Jongen meid van 27En dat laatste wtf, ik denk dat ze nog bloedserieus is ook
![]()
Deze stond gewoon tussen mijn matches....
Een frigide vrouw beminnen is als een lekke fietsband oppompen....
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 02:24 schreef goofy_goober het volgende:
Sommige mensen zijn echt desperate, lijkt het wel... Al hun hoop leggen in zo'n site. Waarom via een datingsite? Heb je soms een te saai leven dat je geen leuke mannen/vrouwen tegenkomt? Of kom je niet goed uit je woorden als je een real life gesprek hebt met iemand? Niet aanvallend bedoeld trouwens.
Maar toch weer alleen thuisgekomen gok ik, anders zat je niet op 5 uur 's nachts te Fokken!quote:Op zaterdag 24 juli 2010 05:03 schreef nederland_kampioen het volgende:
[..]
Vanavond ook lekker wezen stappen... geen website die daar tegenop kan! Zie je een leuke meid, praatje maken, dansje maken... geen gebroken hartjes!
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 02:16 schreef Krullehoofd het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoi , ik ben een jongen meid van 27 en zoek een leuke vlotte jongen man, die houdt van leuke dingen doen, biosje, uiteten gaan en af en toe een drankje doen in een leuke tent of op het terras, vind het ook heerlijk samen op de bank hangen met een goeie film. wil wel binnen nu en 3 jaar een kleintje hahahah,
Jongen meid van 27En dat laatste wtf, ik denk dat ze nog bloedserieus is ook
![]()
Deze stond gewoon tussen mijn matches....
Zijn er dan ook mannen die houden van stomme en achterlijke dingen doen ?![]()
Natuurlijk is ze bloedserieus over het laatste. Ik kan het dan ook wel heel goed begrijpen dat ze de wens heeft maar om het nu op een datingsite in je profiel te zetten.Overigens is zij pas 27 maar er zijn dus ook vrouwen van 37 jaar en ouder die dat heel expliciet op hun profiel hebben staan. Ik ben dan toch altijd benieuwd wat voor mannen dat nu aantrekt.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 08:25 schreef Karina het volgende:
[..]
Maar toch weer alleen thuisgekomen gok ik, anders zat je niet op 5 uur 's nachts te Fokken!
En uiteraard ook weer 50 tot 100 euro lichter
Aahh no Sir, I am the first Ploppy to rise to be jailer. My father Daddy Ploppy was known as Ploppy The Slopper, it was from him that I inherited my fascinating skin diseases.
Sommige mensen zijn echt desperate, lijkt het wel... Al hun hoop leggen in zo'n site. Waarom via een datingsite? Heb je soms een te saai leven dat je geen leuke mannen/vrouwen tegenkomt? Of kom je niet goed uit je woorden als je een real life gesprek hebt met iemand? Niet aanvallend bedoeld trouwens.
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 08:25 schreef Karina het volgende:
[..]
Maar toch weer alleen thuisgekomen gok ik, anders zat je niet op 5 uur 's nachts te Fokken!
Oh dat is ook zo, het was maar een observatiequote:Op zaterdag 24 juli 2010 09:35 schreef brunette82 het volgende:
ach, altijd beter dan niks doen toch...
Ook dat, veel leuker inderdaad.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 09:46 schreef brunette82 het volgende:
ben zelfs totaal geen kroeg type, ga liever net zo goed, een leuk dagje weg ofzo..:)
dus wat je zegt, herken ik...maar hoe oud is karina dan? zo oud toch niet?
Ach welja en al wordt het niets, al is het maar gewoon voor de gezelligheid, ook prima.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 10:05 schreef brunette82 het volgende:
graag gedaan..en gewoon blijven daten, dan kom je echt wel iemand tegen met wie t wel klikt..
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 08:25 schreef Karina het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 11:01 schreef nederland_kampioen het volgende:
[..]
Zou mijn vriendinnetje niet weten te waarderen als ik iemand mee naar huis zou nemen terwijl zij op vakantie is. En hoewel de verleidingen groot waren was ik ook deze keer weer sterk genoeg!![]()
Salsafeestje btw
Ik heb niets tegen online dating, maar ik zou er niet afhankelijk van willen zijn![]()
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 10:28 schreef DaDude1987 het volgende:
[..]
Dit vind ik echt zo'n popi jopi opmerking....
Als ik met vrienden de stad in ga, dan heb ik vaak ook geen zin om vrouwen aan te spreken, gesprekjes aan te knopen e.d. Ik wil dan gewoon met mijn vrienden kunnen praten en lekker genieten van de muziek. Ben ik dan ineens desperate?
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 13:30 schreef MMUFC het volgende:
Ik had er vandaag op paiq weer 2 die me verwijderden toen ze de foto's konden zienWin je een keer een battle-date, wordt je verwijderd nadat ze de foto's gezien heeft
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 10:28 schreef DaDude1987 het volgende:
[..]
Dit vind ik echt zo'n popi jopi opmerking....
Als ik met vrienden de stad in ga, dan heb ik vaak ook geen zin om vrouwen aan te spreken, gesprekjes aan te knopen e.d. Ik wil dan gewoon met mijn vrienden kunnen praten en lekker genieten van de muziek. Ben ik dan ineens desperate?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een intersseberichtje van haar gekregen. Wel 'n mooi meisje
I'm not good with advice.. Can i interest you in a sarcastic comment?
Geen werk hebben - niet enkel de snelste weg naar financiėle problemen maar ook slecht voor je kansen op een relatie. Checkquote:Op zaterdag 24 juli 2010 14:28 schreef brunette82 het volgende:
Jeetje, wat veel reacties op rp, en ja, van die 9 is er misschien eentje waarvan ik denk, mwah, oke..
Er was gisteren zelfs eentje, die mij meteen al een 'zogenaamde' uitgebreide mailtje stuurde, toen ik nog geen 30 seconden online was. Dus die knipt en plakt de tekst, ene summerbreeze...tja, de rest hebben of geen werk
of veel kids, alsof ik daar op zit te wachten, my god..
pfffffffffff, k kijk mooi verder
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 14:28 schreef brunette82 het volgende:
Jeetje, wat veel reacties op rp, en ja, van die 9 is er misschien eentje waarvan ik denk, mwah, oke..
Er was gisteren zelfs eentje, die mij meteen al een 'zogenaamde' uitgebreide mailtje stuurde, toen ik nog geen 30 seconden online was. Dus die knipt en plakt de tekst, ene summerbreeze...tja, de rest hebben of geen werk
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 14:34 schreef Charles.Darwin het volgende:
[..]
Geen werk hebben - niet enkel de snelste weg naar financiėle problemen maar ook slecht voor je kansen op een relatie. Check
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 14:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die summerbreeze is inderdaad vrij hardnekkig
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 14:28 schreef brunette82 het volgende:
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 14:28 schreef Civilian het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Donkere dames +1
[..]
Ook email template berichtje van hem gehad ?Aahh no Sir, I am the first Ploppy to rise to be jailer. My father Daddy Ploppy was known as Ploppy The Slopper, it was from him that I inherited my fascinating skin diseases.
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 14:28 schreef Civilian het volgende:
Goed geregeld !![]()
Het is niet echt mijn smaak, maar ze heeft wel een leuk gezicht.Een frigide vrouw beminnen is als een lekke fietsband oppompen....
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 14:37 schreef nederland_kampioen het volgende:
[..]
Wel veel tijd hebben om overdag af te spreken met moeders met kind(eren)
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 14:39 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
Is er hier ook een vrouw die geen berichtjes van hem ontvangen heeft?
[..]
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 14:37 schreef nederland_kampioen het volgende:
[..]
Wel veel tijd hebben om overdag af te spreken met moeders met kind(eren)
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 14:45 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
Getiteld: "Wil je bijten?!"SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
whehehe wat een playert
Een frigide vrouw beminnen is als een lekke fietsband oppompen....
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 14:43 schreef brunette82 het volgende:
[..]
die houdt idd vol, kreeg zonet dezelfde berichtjehoe stom kan je zijn, denk ik dan..
quote:
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 14:45 schreef Lolaatje het volgende:
Edit: al gepost zie ik. Het mooie is dat ik al heel lang geleden ook dit berichtje kreeg met dezelfde foto.
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 14:48 schreef Provinciaaltje het volgende:
Als je zoveel berichten wegdoet weet je op een gegeven moment niet meer wie je wel en niet gehad hebt.
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 14:50 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
Volgens mij werkt hij alle nieuwelingen gewoon structureel af.
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 14:56 schreef brunette82 het volgende:
Murattalha (NL24415927) 4e berichtje vandaag...k blijf steeds 'geen interesse' sturen..
ben ik dan nog niet duidelijk?
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 14:34 schreef Charles.Darwin het volgende:
[..]
Geen werk hebben - niet enkel de snelste weg naar financiėle problemen maar ook slecht voor je kansen op een relatie. Check
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 14:55 schreef brunette82 het volgende:
wat ik ook vreselijk irritant vind, maar dat zal waarschijnlijk aan mij liggen.
Dat sommige kerels zo bar slecht nederlands kunnen typen. En, eerlijk is eerlijk, ik knap daar meteen al op af,
hoe knap die kerel ook mag zijn. Dan denk ik toch echt, hoe heb je de basisschool/middelbare school dan doorstaan, als je nederlands zo is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |