quote:Op zaterdag 24 juli 2010 14:28 schreef brunette82 het volgende:
Jeetje, wat veel reacties op rp, en ja, van die 9 is er misschien eentje waarvan ik denk, mwah, oke..
Er was gisteren zelfs eentje, die mij meteen al een 'zogenaamde' uitgebreide mailtje stuurde, toen ik nog geen 30 seconden online was. Dus die knipt en plakt de tekst, ene summerbreeze...tja, de rest hebben of geen werk
of veel kids, alsof ik daar op zit te wachten, my god..
pfffffffffff, k kijk mooi verder
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 14:34 schreef Charles.Darwin het volgende:
[..]
Geen werk hebben - niet enkel de snelste weg naar financiėle problemen maar ook slecht voor je kansen op een relatie. Check
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 14:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die summerbreeze is inderdaad vrij hardnekkig
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 14:28 schreef brunette82 het volgende:
Jeetje, wat veel reacties op rp, en ja, van die 9 is er misschien eentje waarvan ik denk, mwah, oke..
Er was gisteren zelfs eentje, die mij meteen al een 'zogenaamde' uitgebreide mailtje stuurde, toen ik nog geen 30 seconden online was. Dus die knipt en plakt de tekst, ene summerbreeze...tja, de rest hebben of geen werk
of veel kids, alsof ik daar op zit te wachten, my god..
pfffffffffff, k kijk mooi verder
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 14:28 schreef Civilian het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een intersseberichtje van haar gekregen. Wel 'n mooi meisje
Donkere dames +1
[..]
Ook email template berichtje van hem gehad ?Aahh no Sir, I am the first Ploppy to rise to be jailer. My father Daddy Ploppy was known as Ploppy The Slopper, it was from him that I inherited my fascinating skin diseases.
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 14:28 schreef Civilian het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een intersseberichtje van haar gekregen. Wel 'n mooi meisje
Goed geregeld !![]()
Het is niet echt mijn smaak, maar ze heeft wel een leuk gezicht.Een frigide vrouw beminnen is als een lekke fietsband oppompen....
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 14:37 schreef nederland_kampioen het volgende:
[..]
Wel veel tijd hebben om overdag af te spreken met moeders met kind(eren)
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 14:39 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
Is er hier ook een vrouw die geen berichtjes van hem ontvangen heeft?
[..]
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 14:37 schreef nederland_kampioen het volgende:
[..]
Wel veel tijd hebben om overdag af te spreken met moeders met kind(eren)
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 14:45 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
Getiteld: "Wil je bijten?!"SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
whehehe wat een playert
Een frigide vrouw beminnen is als een lekke fietsband oppompen....
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 14:43 schreef brunette82 het volgende:
[..]
die houdt idd vol, kreeg zonet dezelfde berichtjehoe stom kan je zijn, denk ik dan..
quote:
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 14:45 schreef Lolaatje het volgende:
Edit: al gepost zie ik. Het mooie is dat ik al heel lang geleden ook dit berichtje kreeg met dezelfde foto.
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 14:48 schreef Provinciaaltje het volgende:
Als je zoveel berichten wegdoet weet je op een gegeven moment niet meer wie je wel en niet gehad hebt.
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 14:50 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
Volgens mij werkt hij alle nieuwelingen gewoon structureel af.
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 14:56 schreef brunette82 het volgende:
Murattalha (NL24415927) 4e berichtje vandaag...k blijf steeds 'geen interesse' sturen..
ben ik dan nog niet duidelijk?
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 14:34 schreef Charles.Darwin het volgende:
[..]
Geen werk hebben - niet enkel de snelste weg naar financiėle problemen maar ook slecht voor je kansen op een relatie. Check
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 14:55 schreef brunette82 het volgende:
wat ik ook vreselijk irritant vind, maar dat zal waarschijnlijk aan mij liggen.
Dat sommige kerels zo bar slecht nederlands kunnen typen. En, eerlijk is eerlijk, ik knap daar meteen al op af,
hoe knap die kerel ook mag zijn. Dan denk ik toch echt, hoe heb je de basisschool/middelbare school dan doorstaan, als je nederlands zo is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |