abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_84419909
quote:
Op vrijdag 23 juli 2010 23:24 schreef Provinciaaltje het volgende:

[..]

In het begin van de avond overigens een interesse bericht gehad van een full member (waarom nu niet even een leuk bericht dacht ik toen) maar toen ik haar profiel las wist ik wel waarom.

hoezo dan?
profielen zonder foto zijn toch zonder meer kansloos, let's be real, je leert iemand pas kennen als je hem/haar recht in de ogen kunt kijken. Dus op zo'n dating site wordt toch behoorlijk op uiterlijk beoordeelt,
  vrijdag 23 juli 2010 @ 23:27:44 #242
141482 Q.
JurassiQ
pi_84419911
quote:
Op vrijdag 23 juli 2010 23:07 schreef CherryLips het volgende:

[..]

}:|

Hoi. O+!
For great justice!
  Moderator vrijdag 23 juli 2010 @ 23:28:13 #243
9859 crew  Karina
Woman
pi_84419937
Ik krijg opeens hele leuke mailtjes van iemand die ik al had afgeschreven (ik was denk ik in eerste instantie weer te bot, maar had er toch nog een vervolgmailtje aan gewaagd). Kijken of dat wat wordt... maar nu maar eens gaan slapen.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_84420027
Leuk Karina! Je weet het maar nooit...
pi_84420060
quote:
Op vrijdag 23 juli 2010 23:24 schreef Provinciaaltje het volgende:

[..]

Ach bij mij in de regio zitten best veel leuke vrouwen alleen het blijft verdomd lastig dat er geen woonplaats bij 98 % van de profielen is ingevuld. Ik heb na de diefstal van mijn auto geen auto meer dus ben afhankelijk van mijn stalen ros en het openbaar vervoer en dan heb ik er niets aan als iemand in Breda of Tilburg woont hoewel dat met de trein redelijk te doen is.

In het begin van de avond overigens een interesse bericht gehad van een full member (waarom nu niet even een leuk bericht dacht ik toen) maar toen ik haar profiel las wist ik wel waarom.

Een verre liefde en het OV.
Het is te doen weet ik uit ervaring, alleen je moet er wel mee om kunnen gaan :P
pi_84420570
quote:
Op vrijdag 23 juli 2010 23:27 schreef bluebit het volgende:

[..]

hoezo dan?
profielen zonder foto zijn toch zonder meer kansloos, let's be real, je leert iemand pas kennen als je hem/haar recht in de ogen kunt kijken. Dus op zo'n dating site wordt toch behoorlijk op uiterlijk beoordeelt,

Nee het profiel had wel een foto hoor waar haar gezicht iets wat onduidelijk opstaat maar daar gaat het niet om. De profieltekst zat vol met fouten en daarom snapte ik wel dat ze geen mail had geschreven. Het betrof overigens een iets wat volle Antilliaanse vrouw en ik hou wel van een beetje houvast en donker :9
maar het zou ook om een fake kunnen gaan

quote:
Op vrijdag 23 juli 2010 23:30 schreef GlenSpey het volgende:

[..]

Een verre liefde en het OV.
Het is te doen weet ik uit ervaring, alleen je moet er wel mee om kunnen gaan :P

Leve het nachtnet van de NS *O*
Aahh no Sir, I am the first Ploppy to rise to be jailer. My father Daddy Ploppy was known as Ploppy The Slopper, it was from him that I inherited my fascinating skin diseases.
pi_84420849
quote:
Op vrijdag 23 juli 2010 23:43 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]

Dat kennen we hier niet in het verre oosten o|O
  vrijdag 23 juli 2010 @ 23:51:46 #248
266495 JoeBravo
I>U t(-_-t)
pi_84420909
quote:
Op vrijdag 23 juli 2010 23:43 schreef Provinciaaltje het volgende:

daar heb ik niks aan in deze uithoek ;(

Misschien wordt het tijd dat ik ook weer betalend lid word. Heeft me afgelopen najaar ook wat opgeleverd, dus waarom zou dat niet nog eens kunnen. :)
I bet I'm helium, I never get chemistry with anyone...
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
"Unicorns don't whinny, they just open their mouths and Enya falls out" GWS
pi_84421092
Ik heb altijd vriendinnen gehad die ver weg woonden. Lastig, wellicht, maar op zich wel goed voor een relatie denk ik. :)
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_84421296
quote:
Op vrijdag 23 juli 2010 23:56 schreef El_Matador het volgende:
Ik heb altijd vriendinnen gehad die ver weg woonden. Lastig, wellicht, maar op zich wel goed voor een relatie denk ik. :)

Een groot voordeel is dat het elke keer weer 'spannend' is om elkaar te zien. Je leeft er echt naar toe als je elkaar bijvoorbeeld alleen in de weekenden ziet.
Daar ligt ook meteen het nadeel. Elke keer weer afscheid nemen voor een hele (werk)week }:| vooral als je net verliefd bent dan is dat toch wel ineens een heeeeeeeeeele lange wachttijd :N
  zaterdag 24 juli 2010 @ 02:16:06 #251
97868 Krullehoofd
Knap, intelligent en eerlijk.
pi_84425873
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Hoi , ik ben een jongen meid van 27 en zoek een leuke vlotte jongen man, die houdt van leuke dingen doen, biosje, uiteten gaan en af en toe een drankje doen in een leuke tent of op het terras, vind het ook heerlijk samen op de bank hangen met een goeie film. wil wel binnen nu en 3 jaar een kleintje hahahah,

Jongen meid van 27 :? En dat laatste wtf, ik denk dat ze nog bloedserieus is ook :')

Deze stond gewoon tussen mijn matches.... :{w
Een frigide vrouw beminnen is als een lekke fietsband oppompen....
  zaterdag 24 juli 2010 @ 02:24:07 #252
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_84426056
Sommige mensen zijn echt desperate, lijkt het wel... Al hun hoop leggen in zo'n site. Waarom via een datingsite? Heb je soms een te saai leven dat je geen leuke mannen/vrouwen tegenkomt? Of kom je niet goed uit je woorden als je een real life gesprek hebt met iemand? Niet aanvallend bedoeld trouwens.
why didn't the kid see the pirate movie? because it was rated Aarrh!
pi_84427617
quote:
Op zaterdag 24 juli 2010 02:24 schreef goofy_goober het volgende:
Sommige mensen zijn echt desperate, lijkt het wel... Al hun hoop leggen in zo'n site. Waarom via een datingsite? Heb je soms een te saai leven dat je geen leuke mannen/vrouwen tegenkomt? Of kom je niet goed uit je woorden als je een real life gesprek hebt met iemand? Niet aanvallend bedoeld trouwens.

Vanavond ook lekker wezen stappen... geen website die daar tegenop kan! Zie je een leuke meid, praatje maken, dansje maken... geen gebroken hartjes! :P
  Moderator zaterdag 24 juli 2010 @ 08:25:37 #254
9859 crew  Karina
Woman
pi_84427980
quote:
Op zaterdag 24 juli 2010 05:03 schreef nederland_kampioen het volgende:

[..]

Vanavond ook lekker wezen stappen... geen website die daar tegenop kan! Zie je een leuke meid, praatje maken, dansje maken... geen gebroken hartjes! :P
Maar toch weer alleen thuisgekomen gok ik, anders zat je niet op 5 uur 's nachts te Fokken!
niet zo tof doen
pi_84428307
quote:
Op zaterdag 24 juli 2010 02:16 schreef Krullehoofd het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Hoi , ik ben een jongen meid van 27 en zoek een leuke vlotte jongen man, die houdt van leuke dingen doen, biosje, uiteten gaan en af en toe een drankje doen in een leuke tent of op het terras, vind het ook heerlijk samen op de bank hangen met een goeie film. wil wel binnen nu en 3 jaar een kleintje hahahah,

Jongen meid van 27 :? En dat laatste wtf, ik denk dat ze nog bloedserieus is ook :')

Deze stond gewoon tussen mijn matches.... :{w

Zijn er dan ook mannen die houden van stomme en achterlijke dingen doen ? :N

Natuurlijk is ze bloedserieus over het laatste. Ik kan het dan ook wel heel goed begrijpen dat ze de wens heeft maar om het nu op een datingsite in je profiel te zetten.Overigens is zij pas 27 maar er zijn dus ook vrouwen van 37 jaar en ouder die dat heel expliciet op hun profiel hebben staan. Ik ben dan toch altijd benieuwd wat voor mannen dat nu aantrekt.

quote:
Op zaterdag 24 juli 2010 08:25 schreef Karina het volgende:

[..]

Maar toch weer alleen thuisgekomen gok ik, anders zat je niet op 5 uur 's nachts te Fokken!

En uiteraard ook weer 50 tot 100 euro lichter :Y
Aahh no Sir, I am the first Ploppy to rise to be jailer. My father Daddy Ploppy was known as Ploppy The Slopper, it was from him that I inherited my fascinating skin diseases.
pi_84428423
quote:

desperate is een groot woord, en alle hoop op een datingsite zetten...(?), maar ik kwam na de breuk met mijn ex er wel achter dat ik nog maar verdomd weinig overhad in de stad waar ik woonde. Ja, al mijn vrienden wonen op tussen de 40 en 120 km afstand, maar dan zeg je ook niet even spontaan "kom we gaan ff een potje poolen" en je komt ook een stuk minder mensen van je eigen stadje tegen.
Baal hier best van aangezien ik best wel een sociaal persoon ben en zeker nu ik net een week vakantie heb, dan ben je plotseling toch best wel alleen, 't is even wennen.

maar 't komt allemaal vanzelf goed, kost gewoon wat tijd :)
pi_84428479
quote:

[..]

:D (niet dat het hier beter is, hoor)
pi_84428526
ach, altijd beter dan niks doen toch...
  Moderator zaterdag 24 juli 2010 @ 09:39:07 #259
9859 crew  Karina
Woman
pi_84428550
quote:
Op zaterdag 24 juli 2010 09:35 schreef brunette82 het volgende:
ach, altijd beter dan niks doen toch...
Oh dat is ook zo, het was maar een observatie ;)

@bluebit: mijn "probleem" was dat ik wel mannen tegenkwam, maar op een gegeven moment waren het steeds dezelfde, op een datingsite heb je de kans iemand te ontmoeten die je anders echt nooit was tegengekomen.

En op mijn leeftijd heb ik ook geen zin om elk weekend in de kroeg te hangen (waar je eigenlijk ook altijd dezelfde gezichten ziet).
niet zo tof doen
pi_84428647
ben zelfs totaal geen kroeg type, ga liever net zo goed, een leuk dagje weg ofzo..:)
dus wat je zegt, herken ik...maar hoe oud is karina dan? zo oud toch niet?
  Moderator zaterdag 24 juli 2010 @ 09:49:18 #261
9859 crew  Karina
Woman
pi_84428686
quote:
Op zaterdag 24 juli 2010 09:46 schreef brunette82 het volgende:
ben zelfs totaal geen kroeg type, ga liever net zo goed, een leuk dagje weg ofzo..:)
dus wat je zegt, herken ik...maar hoe oud is karina dan? zo oud toch niet?
Ook dat, veel leuker inderdaad.

Ik ben al in de veertig hoor ;) (niet dat, dat oud is). Maar dank je voor het compliment.
niet zo tof doen
pi_84428882
graag gedaan..en gewoon blijven daten, dan kom je echt wel iemand tegen met wie t wel klikt..
pi_84429317
quote:

Dit vind ik echt zo'n popi jopi opmerking....
Als ik met vrienden de stad in ga, dan heb ik vaak ook geen zin om vrouwen aan te spreken, gesprekjes aan te knopen e.d. Ik wil dan gewoon met mijn vrienden kunnen praten en lekker genieten van de muziek. Ben ik dan ineens desperate?
Komt keesje bij de leraar: "Meester, ik word gepest, iedereen noemt me schele keesje"
Waarop de leraar antwoordt: "Wat kan jou dat nou schelen keesje ?"
_o_
  Moderator zaterdag 24 juli 2010 @ 10:28:54 #264
9859 crew  Karina
Woman
pi_84429320
quote:
Op zaterdag 24 juli 2010 10:05 schreef brunette82 het volgende:
graag gedaan..en gewoon blijven daten, dan kom je echt wel iemand tegen met wie t wel klikt..
Ach welja en al wordt het niets, al is het maar gewoon voor de gezelligheid, ook prima.
niet zo tof doen
pi_84429859
quote:

[..]

Zou mijn vriendinnetje niet weten te waarderen als ik iemand mee naar huis zou nemen terwijl zij op vakantie is. En hoewel de verleidingen groot waren was ik ook deze keer weer sterk genoeg! :Y

Salsafeestje btw :9~

Ik heb niets tegen online dating, maar ik zou er niet afhankelijk van willen zijn :)
pi_84429916
Dubbel :|W
  zaterdag 24 juli 2010 @ 12:13:57 #267
181796 Prik0
T o i v o n e n !
pi_84431516
quote:
Op zaterdag 24 juli 2010 11:01 schreef nederland_kampioen het volgende:

[..]

Zou mijn vriendinnetje niet weten te waarderen als ik iemand mee naar huis zou nemen terwijl zij op vakantie is. En hoewel de verleidingen groot waren was ik ook deze keer weer sterk genoeg! :Y

Salsafeestje btw :9~

Ik heb niets tegen online dating, maar ik zou er niet afhankelijk van willen zijn :)

Ik denk niet dat de mensen in dit topic afhankelijk zijn van online dating. Denk dat de meesten het gewoon zien als het verbreden van hun horizon. :)
Vijf keer op rij maakt mij pas blij!
  zaterdag 24 juli 2010 @ 12:39:49 #268
141482 Q.
JurassiQ
pi_84432374
Grappig, mijn RP-profiel is bekeken door een vriendin van me die ik vanavond nog zie. Eens vragen wat ze er van vond. :+
For great justice!
pi_84433009
quote:
Op zaterdag 24 juli 2010 10:28 schreef DaDude1987 het volgende:

[..]

Dit vind ik echt zo'n popi jopi opmerking....
Als ik met vrienden de stad in ga, dan heb ik vaak ook geen zin om vrouwen aan te spreken, gesprekjes aan te knopen e.d. Ik wil dan gewoon met mijn vrienden kunnen praten en lekker genieten van de muziek. Ben ik dan ineens desperate?

Iedereen blijft natuuurlijk het liefst veilig in zijn comfortzone en voor de meeste mensen is dat inderdaad lekker veilig bij je vrienden blijven. Maarja, soms moet je iets doen waar je geen zin in hebt om te krijgen wat je wil. Dat je dan op een datingsite gaat zitten hoeft dan idd niet desperate te zijn, maar heeft wel te maken met het zoeken naar shortcuts. Als dat voor je werkt is het prima natuurlijk.
pi_84433808
Ik had er vandaag op paiq weer 2 die me verwijderden toen ze de foto's konden zien :') Win je een keer een battle-date, wordt je verwijderd nadat ze de foto's gezien heeft :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')