quote:Op vrijdag 23 juli 2010 22:35 schreef Pheno het volgende:
[..]
Omdat ze geilt op jonge franse mennekes?
quote:
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 22:35 schreef D. het volgende:
[..]
Over een paar jaar halen we je wel in hoor
quote:
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 22:35 schreef Greys het volgende:
Pisces, zie spoiler, Patrick Bruel toen en nu:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oeeh lala goed geconserveerd
With the stars as her umbrella
Geen idee, ik moet de video nog bekijkenquote:
Die liggen nu languit op de bank. Ik ben blij met een grote bank, door die stelten van mequote:Op vrijdag 23 juli 2010 22:36 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik wacht nog op die fietsbenen, in de hoop toch nog iets te zien qua lekkere mannen.
Pisces, zie spoiler, Patrick Bruel toen en nu:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vind het niet heel slecht eik, maar ook niet sopwaardig nee.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
Pisces, zie spoiler, Patrick Bruel toen en nu:Nou ja ik heb ze slechter zien opdrogenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You can't deny laughter; when it comes, it plops down in your favorite chair and stays as long as it wants.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 22:36 schreef Pheno het volgende:
[..]
Geen idee, ik moet de video nog bekijken
quote:
Je beledigt me.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 22:37 schreef Kally het volgende:
[..]
Nou ja ik heb ze slechter zien opdrogen
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 22:37 schreef Kally het volgende:
[..]
Nou ja ik heb ze slechter zien opdrogen
Ach, ze hadden Osama Bin Laden ook 'bijna'.quote:
Forum Opties | |