Oh, oh.quote:Richard is in one of those exciting extreme sports races we haven’t done for a while
quote:Op donderdag 22 juli 2010 15:23 schreef Jantehs het volgende:
Mooi hoe Clarkson de nieuwe reasonably priced car altijd Cee aphostrophe D noemt
Ik snap de naamgeving van de Cee'D uberhaupt niet.quote:Op donderdag 22 juli 2010 15:23 schreef Jantehs het volgende:
Mooi hoe Clarkson de nieuwe reasonably priced car altijd Cee aphostrophe D noemt
Lekekr hip, lekker gek!quote:Op donderdag 22 juli 2010 15:24 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
Ik snap de naamgeving van de Cee'D uberhaupt niet.
quote:Op donderdag 22 juli 2010 22:28 schreef dapluiz het volgende:
TerugVindStigBen benieuwd of Cruise een beetje snel is zondag
Ik denk dat er altijd wel een mannetje van Scientology meereist met Cruise en het zou me niets verbazen dat Topgear eerst een soort overeenkomst moest tekenen waarin staat dat Scientology niet ter sprake mag komen.quote:Op zondag 25 juli 2010 12:35 schreef tupolev141 het volgende:
Cruise en Diaz waren sowieso in Europa, deden de prijsuitreiking in de Tour de France gisteren. Benieuwd of Jeremy zijn grote bek wat kleiner schroeft en bvb niets over Scientology zegt tegen Cruise
En Jeremy kennende zegt ie dat ze dus niet over Scientology mochten praten en dat het interview daarom ruk is ofzoquote:Op zondag 25 juli 2010 12:43 schreef Quannum het volgende:
[..]
Ik denk dat er altijd wel een mannetje van Scientology meereist met Cruise en het zou me niets verbazen dat Topgear eerst een soort overeenkomst moest tekenen waarin staat dat Scientology niet ter sprake mag komen.
lamequote:
En respect voor May. Ik had mijn broek volgescheten.quote:
QFTquote:Op zondag 25 juli 2010 21:59 schreef InTrePidIvity het volgende:
Beste Top Gear ooit! Die sneeuwscooterrace was leuk, die Bugatti was geweldig en het eerbetoon aan Senna subliem
Ja die genoot echt als een klein kindquote:Op zondag 25 juli 2010 22:02 schreef Haunter het volgende:
Mooi om te zien, Hamilton zo blij als een kind om de auto van Senna te rijden. Erg mooie reportage!
Hij had em al eens eerder gezienquote:Op zondag 25 juli 2010 22:02 schreef Haunter het volgende:
Mooi om te zien, Hamilton zo blij als een kind om de auto van Senna te rijden. Erg mooie reportage!
Dit is juist waar Top Gear om zou moeten draaien, puur auto, niet de semi-grappige, gescripte challenges. Ook leuk, maar de balans is een beetje zoek. Eerst vond ik de mensen die dat zeiden maar zeikerds, maar na de aflevering van vandaag sluit ik me er helemaal bij aan. Dit was echt een fantastische show.quote:Op zondag 25 juli 2010 22:11 schreef Lord_Brett_Sinclair het volgende:
Een van de mindere afleveringen, t/m de interviews was het mooi.. daarna was er weinig Top Gear over..
Ik heb ook zo'n mijn twijfels bij de tijden van cruise en diaz. Een week eerder werd er gezegd dat die tijd een lange tijd zal staan.. en nu ruim een seconde erafquote:Op maandag 26 juli 2010 03:45 schreef epicbeardman het volgende:
die veyron... te ziek en die tijden van cruise en diaz, waarom had ik net zoals bij barrichello het gevoel dat dat toch niet helemaal klopte
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |