En is dat dom of knap van ze gedaan?quote:Op maandag 31 januari 2011 18:09 schreef Ferdo het volgende:
Zo obscuur dat zo'n site zich niet eens laat parsen in Replique.
Zit mijn grote rode kater bij jou?quote:Op maandag 31 januari 2011 18:40 schreef Frutsel het volgende:
hebben jullie ook zon enorm dikke rode vlek op het scherm als je typt?
Whew, gelukkig. Ze zullen hier de tent maar afbreken terwijl jij geen beeld hebtquote:Op maandag 31 januari 2011 19:17 schreef Frutsel het volgende:
[..]
nee de mijne zit zelf in me beeld, nu half op me arm en toetsen, maar goed, ik heb weer beeld
Het is ook geen rocket science. Als je bij zo'n mailtje iets verder kijkt dan je neus lang is prik je er wel doorheen, maar...quote:Op maandag 31 januari 2011 18:31 schreef Disana het volgende:
[..]
En is dat dom of knap van ze gedaan?
...niet iedereen doet dat, en ja, dankan het werken. Net als spam, 99% gooit het weg, maar die ene procent maakt het allemaal toch de moeite waard.quote:Het moet toch wel succes opleveren als men het altijd maar blijft proberen.
quote:Op maandag 31 januari 2011 19:20 schreef Disana het volgende:
[..]
Whew, gelukkig. Ze zullen hier de tent maar afbreken terwijl jij geen beeld hebt
Mijn vriendje!quote:
Hij is leuk!quote:Op maandag 31 januari 2011 15:33 schreef paddy het volgende:
Ow, deze even voor Kees 22....De tegenhanger van je weet wel in PM![]()
Nou ja, die verhalen van Nigerianen die een koffer met diamanten geërfd hebben en vragen of je het bewaarloon even wilt voorschieten ken je toch wel?quote:Op maandag 31 januari 2011 20:25 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Het is ook geen rocket science. Als je bij zo'n mailtje iets verder kijkt dan je neus lang is prik je er wel doorheen, maar...
[..]
...niet iedereen doet dat, en ja, dankan het werken. Net als spam, 99% gooit het weg, maar die ene procent maakt het allemaal toch de moeite waard.
http://nos.nl/tekst/21625(...)+%28NOS+Teletekst%29quote:Cameraman tegengehouden in Caïro
Update: donderdag 3 feb 2011, 15:31
NOS-cameraman Eric Feijten is op het vliegveld van Caïro tegengehouden. Zijn cameraspullen zijn in beslag genomen.
Feijten werd tegengehouden nadat hij om 02.00 uur was geland. Onduidelijk is waarom. Sinds 05.00 uur is met Feijten geen contact geweest. De Nederlandse ambassade blijft dat wel proberen.
De afgelopen dagen is meer journalisten in Egypte het werk moeilijk gemaakt. Ook in het centrum van Caïro zijn media- vertegenwoordigers aangehouden. Anderen, zoals GPD-journalist Harald Doornbos, zijn bedreigd door demonstranten. Een aantal ambassadeurs heeft geprotesteerd tegen de behandeling van journalisten.
Ja, als de staatstelevisie gaat roepen dat de journalisten stiekem eigenlijk Israëlische en Westerse geheim agenten zijn wordt het werk inderdaad wat moeilijker.quote:Op donderdag 3 februari 2011 18:34 schreef paddy het volgende:
[..]
http://nos.nl/tekst/21625(...)+%28NOS+Teletekst%29
Hoorde net op TV dat de pers is bedreigd daar (drie mensen van het leger hebben ze beschermd en naar een checkpoint gebracht. Dat de hotels waar de pers in zit belaagd worden met messen etc.
Wat een sukkels
Mubarak speelt op het moment een wel heel smerig spel.quote:Op donderdag 3 februari 2011 19:01 schreef Disana het volgende:
Ja, ik hoorde vanmiddag op de radio dat groepen gewapende jonge mannen actief op zoek zijn naar journalisten en zelfs met verrekijkers hotelramen en -balkons afspeuren. Als ze een journalist zien, nemen ze hem te grazen.
Ik vind dat bijzonder griezelig.
Dat kun je wel zeggen. Maar het is niet nieuw, al blijf ik me verbazen hoe wreed heersers met hun volk om kunnen gaan.quote:Op donderdag 3 februari 2011 19:15 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Mubarak speelt op het moment een wel heel smerig spel.
En hoe sommige mensen zich lenen om mee te doen aan de praktijken van dat soort heersers.quote:Op donderdag 3 februari 2011 19:16 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat kun je wel zeggen. Maar het is niet nieuw, al blijf ik me verbazen hoe wreed heersers met hun volk om kunnen gaan.
Ik denk dat je hier op de straat van doen hebt met behoorlijk ongeïnformeerd en ongeletterd volk. In de hogere regionen gaat het natuurlijk allemaal om macht en geld.quote:Op donderdag 3 februari 2011 19:17 schreef Ferdo het volgende:
[..]
En hoe sommige mensen zich lenen om mee te doen aan de praktijken van dat soort heersers.
Ik had het inderdaad een tijd als signature, ja.quote:Op maandag 31 januari 2011 23:29 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Hij is leuk!![]()
Als ik me goed herinner heb jij (of je man?) me ooit de tekst van Napoleon de zoveelste gestuurd, vandaar!
Oh ja, ik weet het al weer: die zin stond in een voettekst en ik vroeg ernaar.
Die was al weg vóór die tijd, geloof ik.quote:Op zondag 6 februari 2011 14:30 schreef Disana het volgende:
Wie zijn er nou echt nooit meer welkom op FOK! ? #2
Dacht ik, hoor. Ben er natuurlijk wel lang tussenuit geweest.
Maar was het een permban?quote:Op zondag 6 februari 2011 14:34 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Die was al weg vóór die tijd, geloof ik.
Oké, dat wist ik dus niet maar ik vermoedde het al wel.quote:
Je moet er ook wel wat voor doen voordat dat het geval is.quote:Op zondag 6 februari 2011 14:44 schreef Disana het volgende:
[..]
Oké, dat wist ik dus niet maar ik vermoedde het al wel.
Best interessant om te lezen, die topics over mensen die voorgoed weg zijn en waarom. Maar ook best wel sneu, het is toch niet niks om ergens niet meer te mogen of willen komen.
Jammer maar helaasch.quote:
Dat ga je toch niet menen hè. Ik heb de helft van de vorige zomer gemist.quote:Op maandag 7 februari 2011 13:44 schreef Frutsel het volgende:
Er komt geen zomer dit jaar![]()
Vulkanen gooien roet in het eten
Oh jee, dat is echt niet leuk meer. Je meende het dus echt.quote:Op maandag 7 februari 2011 14:00 schreef Frutsel het volgende:
Russische vulkaanuitbarstingen: Wereldwijde zorgen?
"Reden van de ban: ingaan tegen moderatie"quote:Op zondag 6 februari 2011 14:30 schreef Disana het volgende:
Wie zijn er nou echt nooit meer welkom op FOK! ? #2
Dacht ik, hoor. Ben er natuurlijk wel lang tussenuit geweest.
Je bent al met weinig tevreden.quote:Op maandag 7 februari 2011 15:33 schreef paddy het volgende:
[..]
"Reden van de ban: ingaan tegen moderatie"Kan je hier wel aan het bannen blijven
![]()
En frutsel? Ik wil een zomer...hoeft van mij echt geen dertig graden te zijn, maar 25 tot 28 graden en dat van juni t/m augustus zou wel wenselijk zijn. Uiteraard nachts tussen twee en vijf uur regen om de boel niet te droog te laten worden
We doen ons best, de vulkaantjes ookquote:Op maandag 7 februari 2011 15:33 schreef paddy het volgende:
[..]
"Reden van de ban: ingaan tegen moderatie"Kan je hier wel aan het bannen blijven
![]()
En frutsel? Ik wil een zomer...hoeft van mij echt geen dertig graden te zijn, maar 25 tot 28 graden en dat van juni t/m augustus zou wel wenselijk zijn. Uiteraard nachts tussen twee en vijf uur regen om de boel niet te droog te laten worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |