Ja ik blijf niet aan de gang. Kees is als enige naar sturing gevraagd en zijn tegenhangers nooit.quote:
Ja, en ik zie daarin twee users. En wanneer ik aan een missie denk? Dacht ik niet aan hun waarom niet? Omdat er geen één van die twee was die ik zijn intelligentie gaf. Ps-rules is te veel te veelzijdig om voor een missie met een groep achter de hand aangezien te worden. Komt op mij dus wel intelligent over, maar mist de gretigheid van reagerenquote:Op maandag 31 januari 2011 15:40 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja ik blijf niet aan de gang. Kees is als enige naar sturing gevraagd en zijn tegenhangers nooit.
Juist welquote:Op maandag 31 januari 2011 16:15 schreef Frutsel het volgende:
IK SNAP ER NIX VAN
maar tis geen VVSC meer nu
Weer een hacker actief denk ik zoquote:Amsterdam, 26 January 2011
009785.
Betreft: Account Verificatie
Geachte klant,
ING is niet in staat om uw account te verifieren. Uw account dient zo snel mogelijk geverifieerd te worden. U kunt uw account simpel weg verifieren door op de volgende link te klikken..
htttp://mijn.ing.nl/verificatie
Lukt dit proces? Dan word u doorverwezen naar het Klantenservice pagina van ing.nl
Hoogachtend,
Customer Service,
2011 ING Bank N.V. Nederland
Zijn de mensen die dat nu versturen niet te vinden? Ferdo ging over die link om me te laten zien waar de link heen zou gaan, maar ik werd al nerveus, want ik heb dat eerder gehad. Wilde ik een link laten zien maar er niet op klikken, pakte hij hem toch, en was ik een trojan horse rijkerquote:Op maandag 31 januari 2011 17:30 schreef Disana het volgende:
Dat soort mailtjes krijg ik regelmatig. Niet naar die url toegaan hoor, ze willen je gegevens hebben zodat ze je account kunnen hacken inderdaad.
Ik heb geen idee of zulke mensen te achterhalen zijn, ik lees er nooit wat over. Ik moet altijd aan bejaarden denken die misschien te goed van vertrouwen zijn en op de autoriteit van de mail afgaan.quote:Op maandag 31 januari 2011 17:37 schreef paddy het volgende:
[..]
Zijn de mensen die dat nu versturen niet te vinden? Ferdo ging over die link om me te laten zien waar de link heen zou gaan, maar ik werd al nerveus, want ik heb dat eerder gehad. Wilde ik een link laten zien maar er niet op klikken, pakte hij hem toch, en was ik een trojan horse rijker
En is dat dom of knap van ze gedaan?quote:Op maandag 31 januari 2011 18:09 schreef Ferdo het volgende:
Zo obscuur dat zo'n site zich niet eens laat parsen in Replique.
Zit mijn grote rode kater bij jou?quote:Op maandag 31 januari 2011 18:40 schreef Frutsel het volgende:
hebben jullie ook zon enorm dikke rode vlek op het scherm als je typt?
Whew, gelukkig. Ze zullen hier de tent maar afbreken terwijl jij geen beeld hebtquote:Op maandag 31 januari 2011 19:17 schreef Frutsel het volgende:
[..]
nee de mijne zit zelf in me beeld, nu half op me arm en toetsen, maar goed, ik heb weer beeld
Het is ook geen rocket science. Als je bij zo'n mailtje iets verder kijkt dan je neus lang is prik je er wel doorheen, maar...quote:Op maandag 31 januari 2011 18:31 schreef Disana het volgende:
[..]
En is dat dom of knap van ze gedaan?
...niet iedereen doet dat, en ja, dankan het werken. Net als spam, 99% gooit het weg, maar die ene procent maakt het allemaal toch de moeite waard.quote:Het moet toch wel succes opleveren als men het altijd maar blijft proberen.
quote:Op maandag 31 januari 2011 19:20 schreef Disana het volgende:
[..]
Whew, gelukkig. Ze zullen hier de tent maar afbreken terwijl jij geen beeld hebt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |