Rechts is beterquote:Op maandag 7 februari 2011 09:21 schreef IHVK het volgende:
Ik hou op met Fokken. Kost teveel tijd van de kostbare tijd die een student (niet) heeft.
Doei iedereen.
PS. Links heeft gelijk.
Wat is het nut van sportvissen?quote:Op maandag 7 februari 2011 09:29 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ik ga t proberen, wat is het nut van wat we hier doen ?
Tot morgenquote:Op maandag 7 februari 2011 09:21 schreef IHVK het volgende:
Ik hou op met Fokken. Kost teveel tijd van de kostbare tijd die een student (niet) heeft.
Doei iedereen.
PS. Links heeft gelijk.
Jawel, want aandachtshoerentopic. Denk je nou echt dat iemand nog over 2 weken weet wie je was als je gewoon stopt met posten? Op deze manier komt het over als: 'kijk naar mij ik ga niet meer op FOK! posten, goed/zielig/jammer he, vergeet me niet jongens, liever nog, als jullie het heeeeeel jammer vinden kom ik wel terug hoor!!!'.quote:
Wat is de zin van het leven?quote:Op maandag 7 februari 2011 09:29 schreef IHVK het volgende:
[..]
Rechts-extremisten met poep besmeuren. En er zijn genoeg rechts-extremisten, maar er is te weinig poep.quote:Op maandag 7 februari 2011 09:29 schreef IHVK het volgende:
[..]
quote:Op maandag 7 februari 2011 09:30 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Rechts-extremisten met poep besmeuren.
mijquote:Op maandag 7 februari 2011 09:31 schreef IHVK het volgende:
[..]
Dat is wel leuk, maar het leukst is daadwerkelijk iets van je leven maken kunnen ze niet tegen.
En nu leiden mij studieresultaten serieus onder fok.
Andere mensen. Het is bewezen. Het antwoord op geluk is ook 'andere mensen' we zijn gewoon kuddedieren.quote:Op maandag 7 februari 2011 09:30 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wat is de zin van het leven?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |